Hallo meisjes, Soof wat een ellende op je werk zeg, gelukkig kan je er zelf positief naar kijken. Goed hoor! Mieke, ik hoop dat het goed is gegaan met Boaz. Wel sneu dat hij zo'n last heeft van zijn oortjes Puck ik ga gewoon voor jou duimen dat je eitje toch een zwemmertje heeft gevonden. Hoe gaat het met je arm/pols? Miepie, wat moet je aan veel dingen denken he Handig hoor zo'n forum als geheugensteuntje. Ik had nog gezocht hoe het jou was vergaan met de bevalling maar kon het niet vinden, blond he? Pooh, zit Jens al weer in zijn ritme na de vakantie? Meiden nogmaals bedankt voor jullie felicitaties Ik heb met het ziekenhuis gebeld dat ik zwanger ben en we niet hoeven starten met de IUI behandelingen. Krijg eind okt een echo in het ziekenhuis. Ben benieuwd wanneer mijn uitgerekende datum zal zijn omdat mijn eisprong niet na 14 dgn is. Het zal ergens eind mei begin juni zijn. Liefs, simi
@simi, ja hij zit weer aardig in zijn ritme nu. Hij is wel midden in een mega sprong nu met omrollen, tandjes, vast voedsel etc etc. En piepen als ik weg loop. ach ja, dat zijn van die fase's! Wanneer gaan jullie het vertellen in je omgeving? Leuke tijd om te bevallen hoor, heerlijk met mooi weer om te wandelen met de kinderwagen!!!
@pooh een aantal mensen 'dichtbij' ons weten het al omdat ze zo begaan zijn geweest met het zwanger worden. En eerlijk gezegd konden we het ook niet helemaal voor ons houden Dus onze ouders en mijn schoonzusjes weten het al. Op mijn werk wil ik toch wel toch wel wachten totdat ik 12-14 weken ben. Ik hoop dat we volgend jaar weer zo'n mooie zomer hebben
Pooh, dank voor het lijstje! Het gaat goed met mij en ook met Mini-Miepie (ik heb je uitgenodigd als vriendje, kun je foto's van haar zien ). Ik heb inmiddels een "ritme" gevonden met de kleine meid maar moet wel toegeven dat ze heel makkelijk is. Ze huilt echt heel weinig, is alert, tevreden en ontwikkelt zich goed. We wachten nu op het eerste lachje, maar ze kijkt al wel heel vrolijk! Het zoeken is naar een balans met Miepie-man over hoe omgaan met allerlei situaties en het erkennen van het belang van moederinstinct. Dat is wel vervelend want kost best veel energie en negativiteit. Simi, ik heb mijn bevallingsverhaal geplaatst bij "na de geboorte": http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/163076-mijn-lange-bevallingverhaal-betreden-op-eigen-risico.html. Weet niet of deze link werkt, maar daar ergens kun je m vinden op blz 3 inmiddels want ik ben weinig gefeliciteerd door andere forummers... Ik ben heel benieuwd welke kwalen je in de aankomende tijd gaat ontwikkelen! Puck: vrienden maken hier is leuk!
Op het kdv is het goed gegaan vandaag. Maar hij wil nog steeds niet tot weinig eten en drinken. Gelukkig net wel wat diksap. Maar de hapjes avondeten en de melk die er met moeite in gingen zijn er net zo snel weer uitgekomen toen hij zich verslikte in een hapje eten. Gek genoeg zeurt hij ook niet om eten omdat hij honger zou hebben. Morgen ga ik de ha bellen, want ik vertrouw het maar niks en maak me zorgen. Simi, heerlijk hoor dat jullie zonder hulp toch zwanger zijn. Tenminste dat is toch zo? Hoe waren de reacties van jullie naaste familie? Heerlijke tijd hoor mei/juni, lekker verlof in de zomer en geen dikke buik meer tijdens hoog zomer. Soof, gelukkig dat je man weer terug is in Duitsland. Daar schijnt de crisis weer over te zijn dacht ik.
Wauw meiden, wat is er veel gebeurd in twee dagen! Simi van harte gefeliciteerd! Ik lees terug dat het een echt wondertje voor jullie is. Wat moet dat een onwerkelijk en bijzonder gevoel geven! Echt hartstikke leuk joh! En je hoort nu toch echt niet bij ons 'kluppie', haha, ik hoopte het stiekem al En Sophia! wat hoor ik nu? Ontslagen? dat is niet niks joh. Gelukkig ben je er vrij ontspannen onder, zo te lezen, en laat je het allemaal op je af komen, tja, wat kun je anders doen in deze situatie? Gelukkig liggen de banen in winkels voor het oprapen, dan kun je de leukste winkel uitkiezen Mbo: ik heb je toegevoegd als vriendinnetje, ben benieuwd naar de foto's van je neefje! Mieke: gaat het alweer wat beter met Boaz? Wat is dat zielig he, verkouden kleintjes, ze snappen natuurlijk nog helemaal niet hoe ze hun neus moeten snuiten enzo... Miepie; ik lees dat jij en Miepie-man erg aan het zoeken zijn naar een nieuwe balans. Poehee, het lijkt me ook niet niks. Van twee naar drie... Wel fijn dat het zo goed gaat met minimiepie, wat een lief meisje zeg. All; hier verder geen nieuws. Hoewel; we krijgen over een paar weken onze kleine vriend Bram van 6 jaar een nachtje te logeren. Eens kijken hoe dat bevalt. Ik laat jullie weten of onze kinderwens daarna nog steeds bestaat
HEPPIE! Ja, ik werk in de reiswereld en daar ligen de banen nou net effe niet voor het oprapen........... dus dan maar naar een winkel. Ach heb ik vroeger ook met plezier gedaan hoor. Maar ik wacht eerst effe rustig af.
Soof, wat heftig allemaal zeg. Zo te lezen blijf je er rustig en positief onder, dat vind ik wel knap van je. Als het mij zou overkomen zou ik in paniek raken, maar ik begrijp dat jullie het zonder jouw inkomen kunnen redden? Is wel heel fijn dat je man op tijd is weggegaan, je moet er niet aan denken dat jullie beide daar hadden gewerkt. Mieke, vervelend dat Boaz nog niet is opknapt. Lijkt me lastig, ze kunnen nog niet vertellen war ze last van hebben, dus kan me voorstellen dat je even langs de ha gaat. Wel fijn dat het kdv goed was gegaan, hoe vaak breng je hem daarheen? Miepie, fijn dat lola het zo goed doet. Ik begrijp dat jij en je man niet helemaal op lijn zitten? Pooh, zo, jens zit inderdaad in een mega-sprong. Lijkt me wel heel gek dat het allemaal zo snel gaat, die ontwikkelingen zijn bijna niet bij te houden. Mijn andere neefje is nu 10 maanden, en als ik hem zie dan ben ik helemaal verbaasd over wat hij allemaal kan (ik zie hem dan ook niet zo vaak). Simi, zo hee, jij hebt je omgeving al snel op de hoogte gesteld. Is ook moeilijk he, om het voor je te houden, vooral als mensen zo meeleven. Spannend hoor, op naar de 1e echo! ALL, dank voor jullie complimenten, mijn neefje is heel lief en ook goed gelukt, ben een hele trotse tante. Ik dacht dat het wel leuk was voor jullie om mijn hoofd een keer te zien, klets hier al zo lang mee. Ben blij dat jullie nog met me willen praten, dat het dus niet tegenvalt .
@mb02, ja het is haast niet bij te houden, niet voor ons en niet voor hem. Hij is er ook wat van van slag, maar gelukkig slaapt ie nu al weer 2 nachten door! Vanochtend zelfs tot o9.30 ,nadat ie de 7.00 fles op had! Terwijl ik dit schrijf draait meneer opeens terug van zijn buik naar zijn rug, 2x!!! Hellup mn kind wordt groot!!!!!!
Even ego: Zo weer terug van de huisarts, spreekuur liep behoorlijk uit, heb 45 min. zitten wachten. Gelukkig dezelfde ha als afgelopen keer. Ze heeft zijn longen geluisterd en deze zijn gelukkig schoon, in zijn keeltje is ook niets te zien dus dat is ook mooi. Wel zag ze dat beide trommelvliesjes toch nog steeds rood zijn en daar relateert ze dus de koorts aan. Vanmorgen had hij dus weer koorts. Ze ziet geen uitdroging bij Boaz en hij is lekker alert. Wel op de plasluiers blijven letten, maar die heeft hij gelukkig wel en ook gewone ontlasting, wel iets minder dan normaal, maar ja hij eet en drinkt ook minder dan normaal. Mocht de koorts aanhouden en vannacht drama zijn dan kunnen we morgen weer bellen en schrijft ze telefonisch een AB kuur voor. Dat geven ze dus niet zo snel omdat kindjes anders geen weerstand opbouwen. Dus al met al, toch nog steeds uitzieken, blijven druppelen en het in de gaten houden. Gelukkig dronk Boaz net weer een fles 210/7 leeg en ligt hij nu heerlijk te knorren. Mij benieuwe of hij straks dan nog of weer koorts heeft. Vanmorgen natuurlijk een zetpil gegeven.
ach arme Boaz!! wel goed van je huisarts om niet gelijk ab te geven!! ik ken huisartsen die voor elke nies dat al voorschrijven`!!! knuffel
Als mijn man was gebleven dan was er ook voor mij niks aan de hand geweest omdat wij een overeenkomst hadden om ons in te gaan kopen in het reisburo. Maar door de slechte resultaten en slechte vooruitzichten hebben wij ons terug getrokken, nu kon manlief nog terug naar zijn oude baas. Volgend jaar was dat niet mogelijk geweest en wat moet je dan in deze markt. En alleen op zijn salaris redden we het niet, maar met tijdelijk WW en daarna of meteen een andere baan met gelijk salaris komt het wel goed hoor. Gelukkig is de reiswereld een betaalde hobby en verdien je in een andere functie meer. Heb net alle stukken binne, wat een gedoe joh. Je weet niet wat je leest!
Pooh, vind het ook goed dat ze het niet zo snel voorschrijven hoor! Soof, wat een gedoe toch he, bleh rot crisis!! MB, Boaz gaat om maandag en woensdag naar het kdv toe
MIEKE! Ja, ik heb gewoon medelijden met mijn baas als ik alles zo lees. Geen wonder dat die man constant hoofdpijn heeft! Ik sta echt vierkant achter mijn baas, ondanks mijn ontslag. Hij kan hier ook niks aan doen hoor, dit wordt door het UWV bepaalt. In de diverse leeftijdsgroepen en aantal jaren dienst worden mensen ontslagen. Misschien als het in de toekomst weer aantrekt dat ik weer terug mag, maar ja er zijn er nog 8 die dat waarschijnlijk wel willen. Ik zie wel, ik help iig waar ik kan en steun hem ook!
Soof dat is wel heel lief van je zeg! Er wordt dan tenminste bij jou op je werk niet met het personeel omgegaan alsof je een nummertje bent, maar het gaat hem echt aan zijn hart of hoe zeg je dat
Ik heb altijd al een zwak voor die man gehad. Hij heeft vreselijke nukken (denk aan mijn werkgeversvergunning onlangs) maar toch is het een man met een hard van goud. Hij heeft mij en manlief de laatste maanden ook in vertrouwen genomen en dat geeft mij ook meer inzicht in de stand van zaken (en die is niet goed) en daarom kan ik het ook beter begrijpen. Ik heb voorheen ook bij hem gewerkt en 4 jaar ertussen iets anders gedaan. Daarom ben ik ook niet bang dat ik niks zal vinden, heb een brede interesse hoor. Staat niet charmant op mijn cv, maar ja ik werk wel graag en ben niet bang om iets te doen wat de boer niet kent......... Mijn vooropleiding is mts-bouwkunde, daarna 1 jaar makelaardij en toen HBO toerisme. Daar toen der tijd geen werk in gevonden en dus ook als secretaresse gewerkt. Uiteindelijk hier terecht gekomen. Toch weer in een kledingwinkel gewerkt en toen weer als secretaresse en uiteindelijk vroeg de baas of ik na 4 jaar nog steeds terug wilde komen. Dus ik maak me niet zo sappig, ook niet met deze markt. Als je wilt kan je overal werken!
succes met zoeken dan Soof! Er is vast wel iets wat je aantrekt en in de buurt is! En je hebt tot januari, toch? mag ik effe mopperen. Sta ik mn best te doen om worteltjes schoon te maken en te koken voor meneertje hier. Doe ik ze in de nieuwe blender. Om alles goed gemixt te krijgen roer ik erm et mn plastic taart spatel doorheen, breken er opeens allemaal witte plastic stukjes af,door mn worteltjes prut heen. Nou, ik heb het maar weg gegooid, want ik wil geen plastic aan mn kind voeren...pffff Vriendlief wil meer eigen gemaakt spul aan hem geven ipv potjes. Ik ben het daar wel mee eens, maar een potje is wel handig!!!
POOH! oh dat is ook lekker, fijn zo'n spatel! Ik wil ook meer gaan maken, maar weet niet goed hoe ik dat moet doen. Volgende week op CB eens vragen of hebben jullie tips!?!?!
Sophie, wat een domper dat je nu toch ontslag heb gekregen. Succes met het zoeken naar een nieuwe en leuke baan. Ik heb niet veel meegelezen de laatste dagen. Mocht er een update gegeven worden dan ben ik erg blij. Even egoberichtje: Gisteren krampen gekregen en vanmorgen met onwijs heftige krampen wakker geworden. Jahoor, ik ben ongi geworden en hiermee is de 2e IUI mislukt. Het doet me meer dan de vorige keer. Ik had zo gehoopt dat het nu mocht lukken. Volgende week hebben we een gesprek met een fa over welke methode voor ons kan gaan worden; IVF of ICSI. Ik ben er verder nog niet in verdiept. Alleen dat de kans erg aanwezig dat ik moet spuiten en ik niet tegen naalden kan. Baal nu even van dit moment. Straks weer verder...
ooh, lieveTimon, wat jammer! Ik had het ook zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn. Verdorie wat is het toch oneerlijk soms! Ik snap dat je goed baalt van je ongi nu. Dikkedikke knuffel voor jou!