30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien kun je toch nog een keertje afspreken met haar en het dan face-to-face uitspreken ipv telefonisch!
    Moeilijk en lastig toch altijd dat soort dingen.
    Als het echt een goede vriendin was dan vond ze die 20 km verder niet erg.
    Mijn vriendinnen wonen ook allemaal 20 km of verder weg.
    Heb geen vriendinnen hier in mijn woonplaats kom er niet vandaan.
    Is nooit een probleem! Jammer hoor.

2x per dag een glas hotcoldrex nemen, dat helpt wel. (drogist)
    Hoop dat het over is voor vrijdag!

x

2. Ben inderdaad al flink aan het stomen! En neem paracetamol, vitamine C en heb nu druppels om te stomen en speciale neusspray om een ontsteking te voorkomen.
    hebben hier een etos met een erg goede verkoper die weet waar hij over praat!

Ik zal haar bellen om te vragen hoe het gaat en te zeggen dat ik haar al lang niet heb gehoord! Kijk wel wat ze zegt. Heb laatst ook gezegd dat ik het jammer vindt dat er van mij geen foto op haar hyves staat maar van die nieuwe vriendin wel.
    Het gekke is dat ze er zelf heel principieel over praat en dolgelukkig is als ze me ziet. Zegt altijd dat we elkaar erg weinig zien maar dat het niet erg is omdat onze vriendschap heel hecht is....... ja maar ik wil gezellig kunnen beppen en ok kunne huilen zeg maar!

LIEFS

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen dames

mieke: wat een leuke foto,s echt schattig en als ik het deze week vegeet in verband met drukte dan wens ik je nu vast veel plezier in athene.

sophia: vervelende situatie met je vriendin ik heb ooit hetzelfde meegemaakt maar dan zonder kinderen in het spel mijn vriendin had een relatie gekregen met veel nieuwe vrienden erbij en toen vergat ze mij ook we waren twee handen op één buik toen ik er uiteindelijk iets van gezegd had was het op een ruzie uitgelopen en was de vriendschap helemaal over we zijn allebij verder gegaan met ons leven en twee jaar later belde ze mij op dat ze me miste en bood haar excusses aan ze was nog steeds samen met diezelfde vriend. we hebben toen afgesproken en uitgepraat en nu zijn we weer de beste vriendinnen ze heeft inmiddels twee kinderen we sporten samen (is weer dichterbij komen wonen) enz ik vond het toen heeel knap dat ze de moed bij elkaar had verzameld om mij te bellen ik was te koppig en had dat nooit gedaan.
    wat ik wou zeggen soms is een break wel goed voor een vriendinnen relatie dan weten ze pas wat ze missen en voor jou valt er een stuk last van je af omdat je er dan niet meer aan ergerd
    ook voor jou voor als ik het vergeet fijne vakantie!

mijn maand is deze keer volgens ff voorbij mijn ei was op dag 10 en ik heb op dag 11 in de ochtend geklust nu had ik een paar uur daarna buikpijn en voelde vanalles nat (sorry voor de details) gelukig had ik een inlegkruisje in! zal dat mijn ei geweest kunnen zijn of van het vrijen tja wij doen ht zo weinig dus ik weet het ook niet?! maar goed als dat mijn ei was dan zaten we goed met onze twee uur daarvoor!

ik ben al twee kilo kwijt met lijnen in een week en ben zeer trots op mezelf als traktatie ga ik nu lekker lunchen doeiiiii dames

4. He die Puck!

Een breuk is er al, in de afgelopen jaren heb ik haar zo weinig gezien dat er eigenlijk geen hechte vriendschap meer is. Ik baal er gewoon van dat ik altijd bel en mail, het komt nooit van haar!

Maar knap van je 2 kilo! Ga zo door zou ik zggen.

Je ei is niet nat hahahahah Dat zal waarschijnlijk het kwakje van manlief zijn geweest hahahaha

Je hebt meestal meer afscheiding voor het ei komt, daarna wordt dat weer minder!

Lunch ze! Morgen ben ik weer bij jullie in het dorp! ;)

LIEFS

5. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo,

Daar ben ik ook weer eens. Momenteel zit ik veel op een ander forum. Daar zitten voornamelijk alle juni 2007 mama's. Hierdoor lees ik hier niet zoveel meer mee.
    De afgelopen dagen waren spannend. Ik werd maar niet ongesteld. Nu lijkt het er echter op dat het toch gaat doorzetten (had alleen beetje bruinverlies wat gisteravond weer weg was...) Nu is het er weer, dus... Ergens wel jammer natuurlijk, maar ik ben allang blij dat het geen rare cyclus gaat worden. Ik houd jullie op de hoogte!

Voor iedereen die binnenkort op vakantie gaat: hele fijne vakantie gewenst. En dat jullie allemaal maar met fantastisch nieuws terugkomen!

6. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Sophia; Het was me niet ontgaan dat je via Zico ons op de hoogte stelt. Kan me voorstellen dat je op vakantie niet naar de ZP gaat.
    Wat betreft je vriendin snap ik echt niet dat zij 20 km afstand een probleem vind. Afstand moet niet uitmaken in een vriendschap. Dat het allemaal wat anders wordt als je ver van alkaar afwoont oke, maar niet in dit geval als je eigenlijk zo dicht bij elkaar woont.
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je het close mist!
    Ik zou inderdaad een gesprek met haar aangaan.
    Mijn vrienden wonen ook allemaal ver weg, 100 km bij mij vandaan.
    Mij stoort het wel eens dat ik vaker die kant op ga (naar mijn oude woonplaats) als dat zij bij mij komen. Desondanks heb ik nog steeds een goed contact met de meeste.

Puck; Goed zeg dat je al twee kilo's kwijt bent!

Liefs,
    Meen

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, waarschijnlijk had je wattery afscheiding of misschien wel eggwhite.
    Ik vind dag 10 toch wel erg vroeg hoor.
    Heb je je kaartje in je album staan? Ga ik even spieken.

Lekker lunchen, ga ik nu ook doen wat maagje knort.

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Zelluf doen!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker knoeien mag! :p

10. Heerlijk zo'n toetje hahahaha Waarom mogen wij dat niet meer, lijkt me zo lekker he hahahha :)

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Ja, heerlijk he? Hij zat helemaal onder de aardbeienjam toen ie zijn broodje op had...

O en soof? Van mij mag je hoor! Maarre...dan wil ik wel een foto zien he? :)

12. Hihihhi ik zal kijken wat ik kan regelen, het chocoladebuffet op de cruise lijkt me de beste optie :) :) :)

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    de lunch was heerlijknu ga ik op een kinderverjaardag oh wat moeilijk om dan van de taart af te blijven.

mieke mijn temp was vanmorgen weer hoger en als ik bij morgen een 36.6 invul dan geeft hij meteen een kruis op dag tie erg vroeg maar goed gisteren ochtend en middag had ik nog een streep op mijn ovutest en vandaag niet meer dus het zal wel voorbij zijn nu lopen we niet meer gelijk.

en dubbel balen want nu is mijn mannetje er zeker niet volgende maand in mijn vruchtbare dagen dan zit hij op het ek in zwitserland.

sopia: ja als er al geen hechte vriendschap meer was moet je de knoop doorhakken anders blijv je er over tobben even hard maar je kan beter energie steken in de mensen die wel ook naar jou willen luisteren en tijd inversteren. beter één goede vriend dan 10 halve waar je niks aan hebt.

over vrienden gesproken ik ga maandag met mijn EX vriendje naar de sauna! is dat wat en mijn vriendje zit in tay wan........ euh grappig hé haha dit doen we vaker maar door drukte is het nu al meer dan een jaar geleden dat we samen zijn geweest. ik ging al met hem voor dat ik een relatie had met hem (als gewoon vrienden) naar de sauna en toen kreeg ik een relatie en die houd absoluut niet van de sauna dus vandaar dat we nog steeds samen gaan.
    dit is een goede vriend van me die ik niet zo heel veel zie maar we weten wel wat we aan elkaar hebben en we zijn er voor elkaar als dat nodig is. ik heb hem zelf een opgegeven voor het programma samen wonen toen ging hij drie dagen bij een vreemd meisje samen wonen en ze waren op slag verliefd drie maanden lang toen was de liefde weer over.

groetjes

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, lache zeg zo met je ex. Veel plezier dan in de sauna.

Enne, vergeet je positieve tests dan niet in te vullen op je kaartje.
    Ik denk dat FF ook nog je kruis of dag 11 zou kunnen geven als je temp langzaam stijgt en door je positieve test van vandaag nog.
    Afwachten weer. Wel een korte cyclus zeg.

15. Waar ga je naar de sauna Puck? Leuk met je ex hahahaha, zou ik zelf heel gek vinden, maar leuk als je vrienden bent. Ben ik overigens ook met mijn ex, maar naar de sauna? Nee toch maar niet.

HAVE FUN

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mieke vandaag had ik een negatieve test dus mijn ei is zeker geweest.

sopia ik ga altijd in geldrop naar de sauna daar heb ik een abonnement!

ik ken mijn ex door en door het is van 10 jaar geleden ik was toen 23 jaar ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij op mannen valt maar hij zelf zegt van niet. hij sjanst met mannen maar als hij een relatie heeft is het met een vrouw maar die duren nooit lang.

groetjes

17. Hihih grappig!

Fijne sauna is het daar he, ben er 2x geweest. Meestal gaan wij naar Son of Rosmalen.

HAVE FUN!

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    is rosmalen ook fijn daar ben ik nog nooit geweest in son wel maar die vindt ik vooral buiten wat minder.

groetjes

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, bedoelde ook gister.
    Als ik 2 + testen heb heb ik mijn ei altijd op de 2e + dag volgens FF!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden, tot over een week.
    Soof ook een hele fijne vakantie, heerlijk genieten saampjes doen wij dat ook!

Bye :D 8)

Deel Deze Pagina