TIMON! Jee wat een tegenvaller. Dat doet pijn lieverd, laat het maar over je heen komen en probeer volgende week weer met hernieuwde moed in het gesprek te gaan! Sterkte en een dikke kus voor nu!
Timon, ooooooh meid, ik leef zo met je mee. Kan me zo voorstellen dat het vooruitzicht dat het nu IVF of ICSI gaat worden je afschrikt. Het is ook niet niks, een heftig proces wat je dan ingaat. En dan ook nog angst voor naalden, het is allemaal behoorlijk k*t. Een mega-dikke-digitale-knuffel voor jou!!!!!!
Timon ook ik leef helemaal met je mee wat een teleurstelling en helemaal omdat je nu weer en stap verder gaat (icsi of ivf). knuf en laat de tranen maar flink lopen en kruip lekker tegen je manetje aan. pooh ik snap dat je je meneertje geen plastic wil laten eten maar warme wortels jakes die dingen heb ik nooit gelust warm grrr maar je hebt in ieder geval je best gedaan. sophia ik heb echt respect voor je dat je nog medelijden hebt met je baas ik kan me dat verhaal nog zo goed herinneren van die werkgeversverklaring. succes met het vinden van een nieuwe job. (wel jammer dat ik dan niet meer op de thee kan komen) mieke: echt vervelend voor de kleine Boaz hopelijk knapt hij op en hoeft hij morgen niet terug ik ben net terug van de gyn en alles was goed na mijn curratage. en toen ik langs biometrie liep zag mijn dokter mij (die had ik nog niet gezien na mijn miskraam) en die riep me naar binnen en vroeg hoe het met me ging en met mijn pols en thuis kortom erg geintereseerd wat ik echt super vond zo zie je maar weer dat ik daar geen nr ben ze had niet een mijn statis bij haar liggen. volgende maand gaan we er weer voor.
PUCK! Ja dat klopt, maar ik weet hoe hij is. En overigens heb ik hem pas geleden nog geconfronteerd met die werkgeversverklaring. Die lucht is weer geklaard, heb hem effe de oren gewassen! Ik denk overigens dat ik de enige ben die hem zo waardeert en respecteert, ondanks zijn nukken. Ik ben 5 jaar geleden weggegaan en toen hij vroeg of terug wilde komen heb ik mezelf belooft om niet meer met mijn collega's in de negativiteit mee te gaan. En nu merk is pas hoe men over hem denkt. Kom ik toch bij jou op de koffie enne voorlopig zit ik er nog hoor!
@timon, nee meid ,wat kl#te! De klap komt dan hard aan he?! EEn digi knuf voor jullie!!! @puck, wat goed zeg, een arts die zijn patienten kent als mens en niet als nummer!!! @soof, ik was ok pas voor het eerst bezig. Die potjes zijn zo handig en al dat gedoe met koken, pureren etc etc..... blegh! ik heb er nu al de balen van! Maar ja, we gaan het vanavond proberen met sperziebonen. Die eten wij zelf, dus heb wat extra gekocht voor meneertje! Hoe doe jij dat met fruit en groente?? Ook potjes? Jens eet die nog van 4 maanden, al is ie net 6 maanden nu.
POOH! Nog met potjes van 4 mnd, daarstraks mais met aardappels dat vond ie toch vies Hij eet tot nu toe alleen nog maar fruit. Ach ik dwing hem niet, al vanzelf wel komen. Maar wil het van de week ook gaan proberen! Heb hem ook een stukje rijstewafel gegeven, daar zat hij lekker op te sabbelen totdat er een stukje doorgeslikt moest worden, dat was kokhalzen hihiih. Sta hij moet er gewoon aan wennen en dat is nu allemaal een beetje vreemd in de mond en keel!
@soof , hij eet mais met aardappel, broccoli (met tegenzin), sperziebonen, bruine bonen met appel en worteltjes. En van die fruit potjes me tappel, aardbei etc etc gepureerd. Brood heb ik 2x geprobeerd maar hij stikte er zowat in. Volgende week maar weer eens proberen. Tot nu toe vind ik alles lekker. Bij een nieuwe smaak trekt ie even rare bekken ,maar daarna gaat dat mondje open en open en open. alleen broccoli gaat met moeite!
Oh, Timon, wat is dat balen zeg! Sterkte ermee meid! Wel een beetje gek dat je nu veel meer krampen hebt dan anders? Denk je dat dat toch iets betekent? dat er misschien toch een bevruchting is geweest? MBO; wat leuk om je gezicht op de foto te zien. Je lijkt zelfs een beetje op je avatar! En nee, je wordt er niet minder leuk van hoor! Pooh; wat een verhaal zeg; plastic in de worteltjes vreemde spatel was dat dan. Een vriendin van me heeft een ontzettend handig apparaatje; daar doe je de gesneden groenten in en dan wordt het gestoomd en vermalen. Allemaal in hetzelfde bakje, handig joh. hoef je niet meer zelf met de staafmixer aan de slag. Puck; wat een goeie dokters heb jij dat ze je ook zonder status kennen! En wat fijn dat alles goed was na de curretage. Op naar de volgende ronde dus?
Het is wel een flinke aanschaf, ik zag dat het ding 120,- kost (Welkom bij Anykid, eten bereiden met de babycook van beaba, slabben van silly billies, knuffels van Dushi). Maar vriendin is erg enthousiast, het scheelt een heleboel gedoe. En geen plastic meer in je eten
Oh, dat is grappig; ik plakte een link naar een website, maar er komt een hele tekst te staan... dat bedoelde ik niet. maar goed, je kunt er wel op klikken dus.
Oh Timon wat verdrietig, dikke knuf meid. Ik heb met jullie te doen. Zoals al gezegd lekker tegen elkaar aanliggen en vasthouden. er is ook een zieltje voor jullie, helaas is de weg ernaartoe erg rocky en bumpy. Sterkte meid Liefs, simi
Timon wat een naar bericht!, een hele dikke knuffel van mij! Soof: zie net van je werk, wat erg! Ook voor jou een hele dikke knuffel. all: hier de tweede dag werken er weer op zitten. Veel lieve collega's om me heen, maar het valt me wel zwaar. Nog even doorzetten en dan is het weer weekend. Elke dag gaat het weer wat makkelijker. tot gauw!
Timon, lieverd wat een grote teleurstelling en logisch dat je zo verdrietig bent. Dikke dikke dikke knuffel voor jou! Soof/Pooh, misschien zijn de à la Carte hapjes van Olvarit iets voor jullie kleintjes, Boaz is er dol op!!! Even ego, 15.30 vanmiddag: Ik haalde Boaz uit zijn bedje (hij had 4 uur geslapen), en ging hem tempen... nou die schoot in 1x flink omhoog naar 40,6. Schrok me rot. Heb gelijk de ha weer gebeld, zijn ze dicht vanmiddag, dus via het spoednummer bij een andere praktijk de situatie uitgelegd, nu ligt er straks een AB kuurtje klaar en haald vriendlief deze op. Zucht, hopelijk is het na het kuurtje over hoor. Vind dit maar niks. Vervolg op vanmiddag: Nou hier dus geen AB kuur :x de arts die het overneemt van mijn praktijk voor spoedgevallen had een fax met uitleg en dosering etc. gestuurd naar de apotheek, dus dat zou klaar liggen en vriendlief zou het ophalen. Ligt het niet klaar, nooit geen fax gezien daar. Dus hij mij bellen, ik weer naar de arts gebeld, vond het vreemd dat ik hem weer belde en niet de apotheek, ik weer vriend gebeld, hij weer in de clinch met de apotheek, bladiebla. Hij mij weer bellen, ik hem het nummer van de arts gegeven, apotheek bellen, is het na 17 uur en is de ha praktijk dicht en kunt je na 17 u terecht bij de HAP. Dus is vriend naar huis gegaan zonder AB.... zucht! aaaaaarghhhh kan me daar dan weer zooooo over opwinden!!!! Koorts was in de namiddag 38,7 en toen ik hem een uur geleden naar bed bracht 39. Straks maar weer een zetje en dan maar aankijken. Dan bel ik morgenochtend mijn eigen ha weer. Maar wat een gedoe zeg, bah! Waarom kunnen ze het niet gewoon via de mail doen ipv die rot fax waarbij papieren kwijt kunnen raken!! Hij heeft vanmiddag 2x 150cc diksap gedronken, wat water en 120 cc melk voor het slapen gaan, dus mag niet klagen en een paar happen avondprak, maar dat ging niet echt van harte. Rot oorontsteking, ik hoop niet dat dit nu een regelmatig terugkerend iets wordt hoor.