mieke, hoe gaat het nu met boaz? heeft hij al minder last? Mbo en Birgit veel sterkte op het wachtbankje, ik denk aan jullie en zal heel hard duimen Wat een ellende toch die recessie maar ik ben het wel met je ens soof als je wil werken is er hoop. Weet jij hoe het nu met Zico gaat? Meisjes ik ga mijn tas inpakken en lekker een weekendje naar Gent. Liefs, simi
Simi, heel veel plezier in Gent. Lekker genieten!!! Met Boaz gaat het weer beter, de AB slaat echt goed aan en hij heeft geen koorts meer, alleen zijn eetlust is nog niet op pijl, maar volgens mij is dat ook een bijwerking van de AB. Meiden op het wachtbankje, nog even... ik duim mee!! Ik ben het ook eens vwb werk, als je wilt is er wel iets te vinden om dat voor de time being te doen hoor.
Brigit, ik zou wel met je willen ruilen hoor. Een lange cyclus is helemaal waardeloos, het duurt bij mij meestal ruim 3 weken voordat ik een eisprong heb. En omdat het zo lang duurt heb ik per jaar 10x kans om zwanger te raken, da's ook een nadeel. Maar het lijkt me inderdaad ook geen pretje om elke 3 weken ongi te zijn. Simi, veel plezier in Gent, leuke stad! Dag 37......zegt bij mij helemaal niets, kan alle kanten op. Maar dag 40 is voor mij toch wel een magische grens, hoop dat ik hem ga halen. Zenuwslopend.........
SIMI! Nee ik heb niks van ZICO gehoord. Ik zal haar eens een sms sturen! Hoop dat alles goed is met haar! MB! SPANNEND HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!
MB: hihi ik vind het niet zo heel erg hoor om zo vaak ongi te zijn, ik hoop alleen dat het dan wel met een goed doel is en dat ik toch elke cyclus een ei heb, zo niet dan is het voor niks. Ik kan mij voorstellen dat als je zwanger wilt worden een lange cyclus erg vervelend is! Dan moet je zolang wachten. Je lichaam zou moeten weten dat als je zwanger wilt worden het op moet schieten met die eieren en de cyclus korter moeten maken en als je bevallen bent mag het wel weer zo lang zijn!! Ik weet zeker dat het lukt om een andere baan te vinden, het is idd recessie maar er zijn toch zat banen te vinden op internet En ik denk ook dat als je positief ingesteld bent en voor van alles open staat dat het ook sneller gaat. Weten jullie hoe dat gaat, we willen allebei heel erg graag dat ik zwanger word die drang word met de dag alleen maar groter.(vooral door veel vrienden met kleine kinderen die we regelmatig zien) We twijfelen wel of het nu verstandig is, maar ons hart wint op dit moment want we willen zo graag en het is zooo moeilijk om dan maar te zeggen we gaan volgend jaar verder proberen, dat maakt ons verdrietig. en willen er niet mee stoppen. Maar straks vind ik toch geen baan, wat dan? Volgens mij krijg ik dan geen WW, misschien wel bijstand. Ik vind het heel moeilijk. Eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat ik snel een andere baan vind en zeg ik tegen mijzelf dat ik mij hier helemaal niet druk over moet maken, maar soms doe ik het stiekem toch Ik voel mij sinds gisteren helemaal niet lekker, hele tijd zeurende pijn in buik, heeeeeel moe hihihi of gewoon lui kan ook natuurlijk en met vlagen misselijk als ik iets eet gaat het over. Alleen heb helemaal geen trek. Ik eet dan omdat het moet en dan voel ik mij iets beter. Gisteravond was ik zelfs zo misselijk dat ik bang was dat ik zou gaan overgeven, gelukkig is het over gegaan. Ik zal wel een griepje opgelopen hebben. Er zijn zoveel mensen ziek. Ik ga maar eens lekker een dutje doen, dan voel ik mij daarna vast wel beter. Tot gauw en wederom bedankt voor jullie luisterend oog
Oh een tip voor iedereen en misschien doen jullie het ook wel zo. Elke keer als ik bij gelezen heb dan sla ik het op die pagina op in mijn favorieten. Dus kan dan daar verder lezen en dan sla ik het weer op. Zo hoef ik niet elke keer alle pagina's door te lopen om te kijken waar ik ben gebleven!!
BRIGIT! Over je niet lekker voelen, ik wist vorig jaar met 4 weken dat ik zwanger was, maar toch was ik overtuigd een buikgriep te hebben. Dus niet , was de zwangerschap en het waren echt dezelfde symptomen! Over je ontslag, ik zou datniet laten beïnvloeden voor een kindje. Als jij gewoon bent ontslagen vanwege financiële redenen dan krijg jij gewoon ww. En dat krijg je totdat je weer gaat werken. Daar heeft jouw zwangerschap niks mee te maken. Als je nou al zwanger was geweest wel, want dat had je niet ontslagen kunnen worden. En als je tijdens je ww met verlof gaat dan meldt je dat dus aan de ww-instantie en die zorgen voor de verlof betaling. Dus komt helemaal goed. Het enige moeilijke zal zijn om zwanger en al een andere baan te vinden, dat is lastiger denk ik zo! Maar ja, ik zit in het zelfde schuitje hoor. Wij gaan al voor een 2e dus ja! Niet te druk maken en gewoon voor je kindje gaan, natuurlijk kan ik me niet in jullie financiële situatie inleven. Maar als het kan DOEN!
Ik heb een nieuwe job!!!! Ik mag komen vegen bij PUCK in de salon Super lief, ze heeft mij net een gelukspoppetje gebracht! THANKS lieverd! Oh ja PUCK, die mevr. die ik aan de phone had was een een heerlijke relnicht. Ik heb zo gelachen net! 8)
Yippie, jammer dat je ons gaat of al velaten hebt!!! heel veel succes met zwanger worden. Brigit, ik denk dat je jullie wens niet opzij moet zetten, want wanneer zal het wel een goede tijd zijn. Als de recessie voorbij is zal er wel weer iets anders zijn om het misschien uit te stellen. Nee hoor, gewoon lekker doorgaan. Enne oeh toch wel spannend die klachten die je hebt, kan idd 2 kanten op. Soof, wat lief van Puckie. Jammer dat ik zo ver van jullie vandaan woon, want het klinkt wel gezellig, dan kom ik haren wassen in de salon, hihihi of ik neem de telefoon aan, kan ik ook heeeeeel goed.
MIEKE! hahaha ja geweldig, had al bedacht dat ik ook kon afwassen. Misschien kan jij dan ook handdoeken vouwen! HOe is het met BOAZ? Eet hij weer een beetje? Arm kind, geef hem maar een dikke knuffel van cybertante Soof
lieverds het heeft niets met jullie te maken.. maar jullie kennen elkaar allemaal al langer en dan is het lastig er tussen komen.. britt dat is trouwens een goede tip die wist ik niet.. bedankt voor de reacties en wie weet loop ik nog wel eens binnen.. mocht je me zoeken zit wel in lijst langer dan een jaar bezig.. voor jullie allemaal een knuff en suc 6 met waar je mee beizg ben. yippie
Soof, hihihi! De AB slaat goed aan, maar verder is zijn eetlust nog niet helemaal wat het was. Eet echt weinig en de ene keer gaat zijn fles er beter in dan de andere keer. Hij is ook wel wat jengeliger dan normaal en aangezien we dat niet echt gewend zijn van hem kost het wel meer geduld merk ik. En hij spuugt af en toe ook alles weer uit, heb ik het er net met moeite in gekregen, dus dat zegt wel dat hij nog niet helemaal in orde is. Zodra hij wakker is zal ik de knuffel overbrengen dank je.
Yippie: ik typ hier ook nog maar een paar maanden mee hoor, maar ik doe gewoon net of ik er al een hele tijd bij hoor Jammer dat je ons gaat verlaten, succes met zwanger worden! Brigit: spannend! zou toch zomaar een zwangerschap kunnen zijn... enne, ik ontdekte pas een knopje bovenaan de pagina: 'bekijk eerste ongelezen', dan hoef je alleen dit topic in je favorieten te zetten (wat jij doet deed ik eerst ook, tot ik die knop ontdekte). Hij is grijs, dus lekker onopvallend. Oh, en Birgit, ik zou je niet laten weerhouden door misschien WW of minder inkomsten, hoe vervelend het ook is. Je vind wel een manier om het op te lossen als het zo mocht lopen, want als je gaat wachten tot het wel een goed moment is dan komt dat moment nooit, want er is altijd wel iets waarom het niet goed uitkomt. Maar ja, nu ik dit zo typ denk ik ook; wij hebben het wel uitgesteld i.vm. een opleiding die ik volg, dat zag ik mezelf niet combineren met een jong kindje. Als er een kind komt wil ik dat ook alle aandacht kunnen geven, vandaar. Sophia: gefeliciteerd met je nieuwe baan haha Mieke; wat fijn dat de AB goed aanslaan bij Boaz, hopelijk voelt hij zich snel weer kiplekker! All; onze nieuwe klusronde is gestart. Ik ben benieuwd.
@ Heppie: Wat goed die knop had nog niet gezien!! wow kan dus nog makkelijker, mooi ga ik dat voortaan doen! @sophia :OOhh Als ik dat zo lees wat je schrijft dan begint het wel erg te kriebelen, bij mij is de gedachte over mogelijke zwangerschaps symptomen ook wel door mijn hoofd geschoten maar durf er niet aan toe te geven. Elke cyclus gaat het weer zo. Dan heb ik weer een kwaal waarvan ik denk zal het en dan is het weer loos alarm. MB! ik ga samen met jou winterslaap houden tot maandag ok!!! Tijd gaat nu veel te langzaam en heb ff niet zo'n zin in die spanning hihi En nu jullie dat allemaal schrijven over gewoon voor een kindje gaan ben ik weer gesterkt. Hihi niet dat ik echt van plan was om het voor ons uit te schuiven moet er niet aan denken, maar ja die onzekerheid he. en als ik ww krijg of bijstand dan redden we het wel. Dus dat is geen probleem. En ik twijfel wel eens of we er verstandig aan doen. Maar jullie hebben gelijk, volgende keer is er weer iets anders wat het moment minder goed maakt. Hihi we gaan er lekker voor en hopelijk deze cyclus al. @yippie: blijf toch gezellig mee kletsen, ik ben er ook nog niet zo lang, maar voel mij hier wel thuis!! Het is hier heel gezellig!!Je hoort er gwoon bij hoor. Oh en puck mag ik ook bij je komen werken??!! Kan heel goed haren nat maken en koffie zetten (ehh hebben jullie senseo anders lukt het niet) word lekker druk bij je in de winkel
hahaha ik lig dubbel zo word het wel gezellig bij ons sophia haren vegen mieke haren wassen en birgit brengt de koffie! we hebben wel een hele menukaart met alle soorten koffie en soep en lessini,s en natuurlijk ook rosé nna vier uur dus dat is extra gezellig. zo kan ik rustig zwanger worden en met verlof gaan jullie houden de tent wel open hahaha
Nou ik ben van het wachtbankje af hoor, hartstikke ongi. Pff balen. MB ik hoop dat het bij jou wel raak is!!! Ik ga van het weekend maar eens alles eten en drinken wat tijdens zwanger worden en zijn niet mag en dan gaan we er volgende week weer voor. Misschien ga ik van de week even naar ha, ik vertrouw mijn ei niet, ik heb zo'n korte cyclus en met tempen kan ik ehm ook niet echt vinden. Eens kijken wat hij er van zegt. Veel succes allemaal!!! Ik spreek jullie maandag weer, wij zijn even lekker een paar daagjes weg. doeiiiii
Moge, heb eigenlijk niks bijgelezen sorry dames. Kwam even teken van leven laten zien Wat jammer Brigit joh dat je ongi bent geworden, verdorie!!! knuffel voor jou en hoop dat je iets leuks gaat doen de komende dagen! Wij zijn hier in onze klusfase, helemaal niet erg Ben erg benieuwd wat mijn temp gaat doen aangezien dit de eerste cyclus is dat ik temp. Vooralsnog ziet het er rustig uit, ei nog niet gehad. (niet gevoeld ook dus dat klopt) Zo ik ga even lekker uitgebreid ontbijten met croissantjes, thee, gekookt eitje, sapje, en crackers met jam en kaas mmmmmm Heeft m'n lief net allemaal klaargezet, de schat!
joehoeeee, ben 1 daggie niet online, er kan nu al niet bijhouden wat jullie typen! Gezellige klep meiden!! Jens is gisteren bij de kinderarts geweest voor zijn hoofd (controle) en ze heeft gelijk 2 rontgenfotos laten maken. Ik was aan het werk ,m aar mn vriend zei dat we ons geen zorgen moeten maken, maar dat ze hem wel wil blijven volgen. Zijn hoofd valt namelijk buiten de groeischemas, de omtrek dan. Omdat de echo goed was denkt ze niet dat er iets fout is, maar toch.... Hij was 4 cm in lengte gegroeid, in 1 maand tijd, en is nu 74 cm lang! Hellupie. Gewicht was niet veel bij, 300 gram ofzo en is nu 8830 gram. Dinsdag krijgen we de uitslag van de fotos. Zijn ontwikkeling is super. Hij rolt alle kanten op, buik, rug en door de kamer, dus....