@mb02. ja wij zijn ook verbaast, hij gaat heel snel in zijn ontwikkeling! Hij heeft ook veel kracht in zijn armpjes en beentjes! OOOeh, ik hoop zo voor je dat het raak is! Het klinkt allemaal heeeeel positief!! @mieke, klopt die kuur duurt maar 3 dagen. Hoop dat ie snel helemaal opgeknapt is. Ik merk wel dat Jens sneller snotterig is door hte KDV, maar hij is er niet ziek van,
MB! duimer de duim hier!!!!!!!!!!!!!!! NOg niks van ZICO gehoord, ik zal zo eens proberen te bellen! Met mij gaat het goed, hebben een fijn weekend gehad en voel me prima! Ga snel effe aan de poets en omruim. Hebben nog 4 weken voor het beneden allemaal leeg moet en alles gesau. Dus ik kan mijn lol op! LIEFS
Ja het wordt inderdaad tijd voor een paar zwangeren! Heb ZICO geprobeert te bellen, heb de voicemail ingesproken. Zal het vanavond eens proberen. 7 september is ze voor het laatst op de site geweest! Maak me ook zorgen!
soof ,jij bent toch dikke vriendinnen met haar? Heb jij al die tijd ook niets gehoord dan? Dan maak ik me nu echt zorgen!
dames ik ben stront verkouden erg keelpijn en ik hoest mijn longen kapot niet prettig dus. poohbear succes morgen met de uitslag. mbo ik zou het wel heel knap vinden als je tot het weekend kan wachten met testen. succes en ik duim nog steeds. ik moet tot donderdag wachten oh wat duren de dagen toch lang. groetjes puck
POOH! Ik ben inderdaad bevriend met haar, maar we bellen maar heel af en toe hoor. Zij woont natuurlijk in België, maar heb haar net gesproken en jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten. Ze heeft het heel zwaar gehad en ze gaat vanaf dec apart van haar man wonen om te kijken of ze nog wel samen verder kunnen en willen gaan. Een hele forse stap dus, maar ze klonk heel opgelucht en staat enorm sterk in haar schoenen. Het regelne is een heel gedoe en ze heeft gewoonweg geen tijd om zich hier te melden! PUCK! Wat spannend meid!, beterschap!
MB, wat doe je ons aan.... tot het weekend wachten. Is je vriend er 's ochtends niet dan? Puck, beterschap, bah bah bah!!! niet fijn. Spannend voor jullie hoor, ik duim hier ook voor jullie. Soof, thanks voor de update over Zico. Zwaar hoor voor het gezin.
Ik lees hier spanning bij iedereen voor MB. Ik doe mee!!! Laat ons niet te lang in spanning, hoor! Wat vervelend voor Zico. Even egoberichtje; We zijn vandaag naar de fa geweest. Nouja, fa... het was een arts-assistent. Ze legde erg duidelijk de verschillen van IVF en ICSI uit. Ivm de lage productiescore van mijn man zitten we zelfs onder de grens voor IVF (0,5 miljoen) en gaat het ICSI worden. Helemaal niet verwacht en dus waren we even overdonderd. Ik zal moeten spuiten. Die namen ben ik alweer vergeten, maar het is eibevorderend en voor eirijping. Vast dat jullie de namen weten. Gelijk mijn naaldenprobleem aangegeven en ze hebben me een spuit met naald laten zien en dat leek niet zo erg. Nu nog in praktijk ervaren. Maar goed, dat duurt nog even. De wachtlijst is 6 maanden!!!! Mijn man heeft bloed geprikt zodat ze kunnen kijken of er afwijkingen zijn. Dit is vrij standaard. Over zo'n 2 maanden is de uitslag bekend. We hebben de 6 maanden omgedraaid... even 6 maanden geen verplichtingen. Op eigen wijze klussen zonder onthoudingen of moeten. Eens zien of dat positief effect mag hebben.
Timon, toch wel dubbel he, maar nu toch een plan om naar uit te kijken! Maar jammer van die lange wachtlijst. Had het ook al van iemand anders op het forum begrepen dat de wachtlijst opgelopen was tot 6 maanden. Maar met ICSI iig meer kans voor jullie en dan gaat gewoon lukken. Je kunt iig nu de komende tijd misschien iets relaxter er mee omgaan en er naar toe leven.
@timon, zo das best schrikken dan he, ICSi. Ik kan uit ervaring zeggen dat het spuiten echt gevoelloos is. Tenminste, de Puregon (eitjes laten groeien) dan... De rest kan ik niet over mee praten. Maar ik je wel, je verlegt je grenzen. Ik had zoiets van, alsi k niet spuit komt er geen baby...nou dan spuit je wel!
oh timon 6 maanden jeetje wat een wachtlijst is dat in elk ziekenhuis zo? heb je alles goed begrepen wat ze gaan doen ik kan me voorstellen als ze dat uitleggen dat er dan van alles door je heen gaat. en hoe is je mannetje er onder? je bekijkt het in ieder geval positief effe een half jaar lekker klussen wanneer jullie zin hebben dikke knuff voor timon. hier begint de spotting erger te worden nog twee dagen en dan naar de tweede iui.
Omdat ik hier al het een en ander had gelezen en op internet al info had gevonden kwam het verhaal me niet vreemd voor. Alleen wist ik niet zeker of ik echt echt moet gaan spuiten en dat is nu duidelijk... het zal moeten. Alleen hadden we IVF verwacht. Dus dan is ICSI wel een verandering. Knuf Puck!
effe ego!! jens zij schedelfotos zijn goed!!! omdat ie zo lang is bvoor zijn leeftijd is zijn hoofd ook goter!
he wat moet dat een opluchting zijn meid! Gelukkig maar! Ik heb hier een jengelig kindje............. wordt er moe van! HIj is de laatste weken steeds vaker 's-nachts wakker. Dan huilt hij op en wordt stil als hij de speen krijgt, maar vanacht was het wel 4x pfff niet echt fijn hoor. EN nu slappt hij alweer terwijl hij normaal om 12.00u de fles krijgt! Vanmorgen om 07.15 uur de fles, toen om 08.00 uur al slapen en toen om 10.00 uur weer wakker en nu stikt hij weer van de slaap (hij slaapt zelfs al). Weet niet goed wat ik met dat wakker worden aanmoet! Iemand een idee, of hoort het erbij??? LIEFS