30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, hahaha, het is inderdaad heeeeeel onbeleefd om te bedanken voor een stuk taart als iemand jarig is;). En tja, dat stuk chocola....dat heeft een vrouw af en toe gewoon nodig, toch?:p

Puck, ik herken je gevoelens maar al te goed. Ik zat ook in een dip na mijn vorige ongi. Kon echt even geen blije baby's en zwangere vrouwen zien, en ook geen verhalen aanhoren over "het komt wel goed". Dus gooi het er hier maar lekker uit, hier hoef je geen "happy face"op te zetten;).
    Enne.....ik kan die katja schuurman ook niet zien of horen, geldt ook voor wendy van dijk (jalours...nee hoor:D)

Brigit, mijn vriend is gewoon thuis, maar ik durf nu nog niet te testen. En als de test negatief is, dan weet ik nu al dat ik een dipje ga krijgen. En dan vind ik het fijn als mijn vriend thuis is, het is voor mij belangrijk dat ik er dan over kan praten. Vandaar.....

Heppie, ben jij aan het tempen? Of voel je je ei? Voor mij is vruchtbaar slijm HET teken dat mijn ei eraan komt. Heb ergens gelezen dat 3-5 dagen voor je ei al vruchtbaar slijm hebt, dus ije kansen zijn nog niet verkeken!

Paint, ik denk dat jij Simi bedoeld. Ik heb namelijk nog niet getest.
    Het is een mooi idee dat je moeder een handje heeft geholpen, het moet wel heel bijzonder voor je zijn. Vind het enorm naar voor je dat je moeder is overleden, wat een heftige tijd moet jij nu doormaken.

All, nog 2 dagen, dan haal ik mijn test uit de kast. Vorige keer zat ik huilend op de wc, was zo bang dat het toch negatief zou zijn. Denk dat het deze keer net zo gaat, ben heeeel bang voor een teleurstelling :(. Inmiddels zit ik op dag 43, heb nooit zo'n lange cyclus gehad (langste was 42 dagen, al ruim een jaar geleden). Dat geeft me dan wel weer hoop.

2. GOEDESMORGENS!!!!

Ik ben er achter, Rick heeft zijn 2e tandje :D hij heeft weer als een roosje geslapen vanacht :D Was gisteren tijdens het zwemmen doodmoe, huilen......... ben er lekker uitgegaan en mijn best gedaan om een krijsend kind aan te kleden ;) Daarna sliep hij als en roosje tot de fles van 19.45uur en om 20.30uur alweer in bed en heerlijk doorgeslapen. Heerlijk zo'n kind :p

PUCK! Ach arm kind, heb echt met je te doen!Ik mag je dan een klein beetje kennen en denk dat je best een krachtige vrouw bent. Maar dit is gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend :) en je mag best fllink huilen en boos zijn op alle andere zwangere mutsen, net wat HEPPIE zegt, ineens lijkt iedereen zwanger. Dat had ik ook heel erg! Als je wilt ben je welkom he, ook om effe te brullen!

PAINT! Jee meid wat een nare tijd, gecondoleerd! Ik weet eigenlijk een beetje zeker dat je moeder je geholpen heeft en dat is prachtig toch!
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk het is. Mijn moeder is volgende week 2 jaar dood en tijdens en net na de bevalling miste ik haar vreselijk! Wees hier op voorbereid meid, het overviel mij compleet en ben heel wat weekjes van de kaart geweest!

MIEKE! Fijn dat je even goed weergeeft hoe je een schema kunt maken qua eten. Ik vind het erg moeilijk om over te gaan naar vast voedsel. Mag volgende week ook naar CB dus kan ik hetook vragen. Maar zo heb ik een voorproefje! :D

Gisteravond hadden wij een presentatieavond bij een indoorskibaan hier in de buurt. En we mocht sleetje rijden, ik heb zo vreselijk gelachen. Ik ging knoerthard de helling af :D de andere dames gingen liever op de band, maar ik ging veel harder hihiih. Heerlijk effe jezelf laten gaan (letterlijk en figuurlijk). En als entertainment van de avond was er een striker whhaaha een sullige zweed in zijn nakie met een sok over zijn penis :D en dan met ca. 100 vrouwen in de zaal zitten :) Was erg lachen! Als ik de foto krijg zal ik hem inscannen!

DOEIIIIII

3. dames, ik heb weer een flinke update op de site van rick! Nog niet alle foto's (uploaden duurt erg lang) maar wel het dagboek en de tandjes hihihihi

-=] rickvanrijsingen.dreumessite.nl [=-

ww = brutus

4. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Ha paint ik denk dat je inderdaad mij bedoeld, alhoewel mbo ons natuurlijk snel gaat vergezellen. Ook last van de warrigheid zoals mbo? :D
    Ik begin nu meer gevoelige borsten te krijgen. En ik heb af en toe een rommel achter mijn schaambeen maar dat heb ik eigenlijk al vanaf een week na de eisprong. Verder wordt het nu lastiger om te eten. Ik eet met lange tanden en kleine beetjes. echt misselijk ben ik gelukkig (nog) niet.
    Ik heb vanmorgen de VK gebeld en een afspraak gemaakt voor over anderhalve week maar dat vond ik wel weer snel.

Lieve Puck ik weet hoe je je voelt. Maar het gaat jullie ook lukken!! En je mag tegen deze zw muts aanschoppen hoor;) Zolang het virtueel is kan ik het hebben een heel grote knuffel.

veel liefs, simi

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke; bedankt voor je uitgebreide advies! Ons werd eigenlijk gezegd dat 180cc + 6 schepjes het maximum was!? maar goed, hij drinkt zijn fles ook niet tot de laatste druppel, dus denk niet dat we er meer dan 200 cc in krijgen.

maar goed nieuws; hij was vannacht maar 1 keer wakker!!!

Puck: ach arme meid, heb het zo met je te doen! natuurlijk heb je het volste recht om er helemaal doorheen te zitten. Begrijp onze onzinnige opbeurende opmerkingen niet verkeerd, we vinden het alleen zo naar om je zo in de put te zien! Maar dan kunnen die vrolijk bedoelde berichtjes van ons best verkeerd vallen. Daar wordt het natuurlijk allemaal ook niet beter van Mega knuffel!!

Soof: leuk, ga zo even op je site spieken!

Simi: hahaha, ben benieuwd hoe het over een paar weken gaat en of je de plee dan ook 3 x per dag moet schoon maken, net als Soof destijds.

Oei, wordt nu mijn polikamer uitgestuurd, iemand anders heeft hem nodig.
    Doei doei!

6. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Sorry :( ik schaam me diep. Net terug en ik haal jullie nu al door elkaar :$.
    Maar mb02 dan kom je ons inderdaad snel vergezellen. Zal voor je duimen meid. Ik durfde ook pas met 4 dagen overtijd te testen. En dat terwijl ik toch stiekum wel het gevoel had dat het raak was.
    Dapper dat je nog 2 dagen wilt wachten met testen.

Simi, ja dan bedoelde ik inderdaad jouw.
    Maar prettig dat je al een "naar uit kijk datum" hebt. Ik denk dat ik zo ook maar eens een poging ga wagen.

Sophia, al weer een tandje erbij. Nou ja voor Rick dan he :D
    Heb even geprobeerd om op je site te kijken, maar stuite op een ww.
    Dus kan je ventje nog niet bekijken.

Poohbear, ja nood breekt soms wetten he. Hij heeft in ieder geval lekker kunnen slapen daarna.

All,
    Ja ik vind het heel jammer dat mijn moeder onze uk niet zal leren kennen.
    Missen doe ik haar zeker , maar al heel lang.
    Mijn moeder heeft ruim 10 jaar geleden een herseninfarct gehad, waardoor het al een heel ander persoon werd. En ongeveer 2 jaar geleden was er alzheimer geconstateerd.
    Ik ben mijn "moeder" al heel lang geleden kwijt geraakt. De laatste jaren ging ze zo hard achteruit. Lichamelijk en geestelijk. Op het laatst herkende ze ons ( de kinderen) ook niet meer. Ze kon ook niet meer praten en zat in een rolstoel.
    Om je moeder te moeten zien aftakelen in ontzettend hard. Ook al maak ik het dagelijks mee op mijn werk in het verpleeghuis op de psychogeriatrische afdeling.
    Voor haar ziekte was mijn moeder mijn alles. Een "echte moeder " moeder. En ze was een leuke oma voor de kinderen van mijn zussen en broer. Dat zal ons kindje alleen maar uit verhalen kunnen horen later.

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Tjee Paint, wat verschrikkelijk om je moeder zo te zien veranderen! En ook al ben je haar als moeder al eerder kwijtgeraakt, dat ze er nu lijfelijk niet meer is, moet ook ontzettend zwaar zijn. Zeker nu met je zwangerschap!
    Mijn vader is een een paar jaar geleden overleden aan een hersentumor. Daardoor was hij de laatste maanden ook zichzelf niet meer. Zijn overlijden kwam ook niet onverwacht. Toch merk ik nu dat met momenten zoals de geboorte van Ruben, ik hem enorm mis. Hij zou zo'n leuke opa zijn geweest.
    Wel een mooi idee dat je moeder misschien heeft bijgedragen aan je zwangerschap!

8. Jeetje meis wat erg, dat doet pijn! Krijg er helemaal kippevel van, zoals je het zegt. Een super ieve mama en oma en jouw kindje moet dat missen, brrrrr :(

Maar euh het ww had ik erbij vermeld, maar je bent zwanger wat een goed excuus is :D
    ww = brutus

9. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    @MBo: nee, ik temp niet. Misschien ga ik dat over een paar maanden eens doen, maar nu wil ik nog lekker een beetje freewheelend kijken wat er gebeurt. Vooralsnog niets dus... Ik had voor de lol twee klusdagen in onze gezamenlijke agenda gezet. Was de klus meteen veel minder leuk doordat we toch een gevoel van 'moeten' hadden. Dus nu hou ik de 'klusagenda' gewoon weer in mijn hoofd (en met hulp van de banner en mijn eigen agenda) bij en vertel vriendlief er niet teveel over :). Dat gaat een stuk beter.

@Paint; wat een mooie gedachte dat je moeder je een beetje heeft geholpen bij het zwanger worden. Maar wat triest dat je haar moet missen en dat ze zo'n lange tijd ziek is geweest. Ik werk zelf veel met dementerende mensen, ook in een verpleeghuis, dus ik ken het. Was je moeder nog jong?

@MBo: wat is het toch spannend zeg. Ik snap best trouwens dat je jezelf de teleurstelling wil besparen. Goed plan om te wachten tot je vriend thuis is. Dus dat wordt of: een feestje vieren, of: een groot glas wijn tot je nemen met een lekker stuk schimmelkaas erbij. Ik hoop het eerste.

Soof: leuke site! Ook beter te lezen nu de lettertjes niet meer wit zijn (dat was toch bij jouw site eerst zo?).

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh meiden, wat zijn we al veel van onze ouders kwijt! Mijn vader overleed 4 jaar geleden aan ALS< terwijl wij in Brazilie zaten...te laat om afscheid te nemen dus....

@all, mn moeder heeft vandaag weer opgepast en let op! Jens heeft 2x 2 uur geslapen!! Geweldig he?!

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

weet niet of jullie mij nog kennen, want ben jullie een tijdje kwijt geweest...oftewel geen tijd gehad om het allemaal bij te houden hahaha. Zag al wel Mieke langskomen en die ken ik maar altegioed van de febr.mama's en Sophia die een zoontje heeft...helemaal leuk!!

Zelf ben ik ondertussen ook mama van Myrthe en ze is ondertussen alweer ruim 8 maanden oud....de tijd vliegt!!

Hoe gaat het verders met iedereen....Wil weer proberen wat mee te schrijven, want ik vond het toendertijd erg gezellig!!

liefs Daffie

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom terug daffie, je naam komt wel bekent voor!
    En gefeliciteerd met die mooie meid van jullie!!!!

13. mb02

mb02 Bekend lid

Even snel een update: dag 44, niet ongi, morgen testen.

Rare verschijnselen: ik slaap de laatste dagen slecht, wordt s'nachts een aantal wakker. Vannacht zo klaarwakker dat ik er maar even uitgegaan ben en een glas warme melk heb gedronken. Dat is raar, ben normaal gesproken een goede slaper. En dan mijn darmen, die zijn overactief. Ook raar aangezien ik sneller last heb van verstoppingen dan dat het lekker doorloopt ;). Heb s ávonds rond 10 uur weer honger, is ook raar.

Hoe raarder (is dat wel een woord?????) mijn lijf gaat doen, hoe meer is ga denken "jaaaaaaaa!!!!!!!!!". SPANNEND!!!!!!!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh MB, dat is zeker spannend, gelukkig hoeven wij en jullie nog maar 1 nachtje te wachten, maar ik verwacht wel van je dat je het nieuws na de test dan ook wel onmiddellijk hier komt melden hoor! Wij willen niet langer wachten dan.

Daffie, haha welkom terug!!!

15. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Whhaaa mbo ik weet het al.....kan bijna niet anders :D Ook veel dorst 's nachts en anders niet?

16. mb02

mb02 Bekend lid

Simi, als ik wakker wordt heb ik altijd dorst;), dus dat is niet anders. Tja, hoop echt heel erg dat mijn lichaam geen giga-grap met me uithaald.

Had gister mijn schoonzusje aan de telefoon, die begon over mijn afspraak bij de gyn komende woensdag. Ik moest mezelf echt knijpen om er niet uit te flappen "nou, die afspraak kan ik misschien afbellen". En ik ben deze week ook helemaal niet met die afspraak bezig geweest, dus moest echt even schakelen. Wel een raar idee, als ik negatief test zit ik over een paar dagen bij de gyn.....over omschakelen gesproken:$.

Ik meld me morgen weer, hopelijk met goed nieuws!!!!!!

17. DAFFIE! WELKOM terug!!! Wat een mooie dochter heb je gekregen, gezellig dat je er weer bent!

PUCK! hoe is het meisje!!!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Oempf, MB, wat spannend! Hoe laat ga je morgen testen? Ik ga namelijk de hele dag winkelen met vriendinnen en die spanning kan ik niet aan. Zou het voor 9:00 kunnen? Dan kan ik nog even checken ;)

daffie, wat leuk om weer van je te horen. en inderdaad: wat een schatje is je dochter! Proficiat! Welkom terug!

Soof: haha, wat heb ik gelachen om je avondje slee-en! Waar ging dat van uit dat het gevolgd werd door een optreden van een striker? Niemand in de verlijding gekomen om die sok er eens af te trekken? :)

19. WANNA! Het was van een touroperator die scandinavie aanbiedt, en hij is gewoon de landsgek van Zweden, heel bekend schijnbaar!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, Pooh, ken jij hem ook?

Deel Deze Pagina