Wat leuk dat jullie me nog kennen MbO2, spannend hoor... Sophia, jij een zoontje toch? Leuk hoor, had ik helemaal gemist hahaha. Ga effies luiers scoren bij de appie hein en even kijken of er nog wat leuke kleding te vinden is in de stad...moet nodig nieuwe laarzen hebben...
Mbo2 ,je houd het wel erg spannend zo hoor. Het zou wel enorm leuk zijn als er hier zometeen 3 zwangeren rond huppelen. Daffie, ik ken je inderdaad nog van een tijd geleden. Alles gelukkig goed gekomen voor jullie. Leuk dat je er ook weer bent. Pooh, fijn dat je kereltje weer een paar uur te pakken heeft. Maar wat erg dat je geen afscheid van je vader hebt kunnen nemen. Ik weet niet precies meer wie het vroeg, maar mijn moeder is 69 jaar geworden. Net toch maar gebeld naar de verloskundige voor een afspraak. 23 oktober mag ik voor de eerste keer heen. Lijkt nog erg ver weg hoor. Morgen ben ik de hele dag afwezig hier. We hebben sinds een paar maanden weer een nieuwe hond. Een australian shepard ( inmiddels alweer 5 maanden). En morgen wordt er van de rasvereniging een aussie doe dag georganiseerd waar we ons dus voor op hebben gegeven. Wat we allemaal moeten gaan doen weet ik nog niet precies, maar het belooft erg leuk te worden.
PAINT! Oh wat leuk zo'n dag, have fun! Ik vond dat ook altijd zo lang duren die afspraken bij de VK, dat lijkt dan een eeuwigheid! Zeker als je de 12wkn echo hebt gehad en dan moet wachten tot de 20 wkn Maar ja, nu is Rick al 6 mnd oud hahahahah! DAFFIE! Shop ze!
Soof: maar je mocht tussendoor toch wel even naar het hartje komen luisteren en reguliere controle en zo? (Ik had mazzel dat ik zelf mocht zeggen hoe vaak ik wilde komen )
Poohbear; Heb je ORS in huis? Zijn van die zakjes die je op moet lossen om de zouthuishouding enzo goed te houden....
ja, heb de huisartsenpost gebeld. Moeten 22 ml per kwartier geven ,et ORS erin, Die had ik al mee naar huis genomen vanaf mn werk. Om 2200 belt ze hoe het is. Als hij niet wakker wordt of geen plas luiers meer heeft moeten we direct bellen. Bah ik vind dit niets!
En wil hij wel wat drinken of helemaal niet? Zou het ook niets vinden hoor als Myrthe alles eruit spuugde en ik er niets in kreeg.... hoop dat hij wat wil drinken!!
hij vindt het zelfs lekker en trekt de lepel naar zich toe. tot nu toe is het erin gebleven..maar spannend is het wel!
Ow, Pooh, dat is niet best. Hopelijk knapt Jens snel op! Dat hij wel eetlust heeft is een goed teken! Paint, ik was het die vroeg hoe oud je moeder is geworden. 69 is natuurlijk veel te jong, zeker als je bedenkt dat ze dus op haar 59e ziek is geworden... All; wij zijn vandaag naar de opening van een nieuwe kindertentoonstelling in het Tropentheater in Amsterdam geweest: de Qi van China. érg mooi, echt een aanrader als je iets oudere kinderen (6-13 jaar) hebt. Maxima zou er ook bij zijn, maar ze moest met een ziek kind naar het ziekenhuis, zo zie je, ook koninklijke kindjes worden wel eens heel ziek. Omdat we helemaal geïnspireerd waren door China hebben we vanavond lekker chinees gegeten
Heppie, ik zag het op tv dat ze nu niet kwam, was het verder wel leuk zonder Maxima Pooh, ach arme jens, beterschap. Hoe gaat het nu?
hij heeft vannacht tussenin geslapen. En niet meer overgegeven. We proberen nu per 50ml melk binnen te krijgen en dat gaat tot nu toegoed. Maar hij heeft nu een roggelhoest, dus mogen we om 940 bij de huisartsen post langs komen. Hij is ook echt zichzelf niet...arm ventje
MB????????????????????????? POOH! He wat naar, ik hoop dat hij snel opknapt.Lijkt mij oko doodeng hoor! Vandaag weer werken, heb een hoop liggen! Morgen komt mijn vader op visite, kijk er echt naar uit. Was begin aug voor het laatst hier. Zijn intussen 1 maand in amerika geweest en nu komen ze voor 2 weken weer naar nl. DOEIIIIIIIIII
JAAAAAAAHHHHH!!!!!! ZWANGER!!!!!! Ben nu helemaal de klust kwijt, kom later terug, maar wilde jullie het heeeeel graag vertellen!!!!!!!!
we zijn terug van de huisartsen post. Hij heeft last van zijn bovenste luchtwegen. Dus luuf blijven smeren en zoutoplossing sprayen. Hij drinkt nu halve flessen per keer en dat gaat goed. Hij krijgt nu 50ml per uur.
MB, JEEEEEEEJ GEFELICITEERD! Oh wat een heerlijk nieuws voor jullie zeg. Ben zo blij! En dat het dit keer maar 9 maanden mag duren he!! Wat heerlijk dat er weer een paar meiden zwanger zijn hier, dat de rest maar heel snel mag volgen. Pooh, sterkte met Jens meis!!