30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    jieieiehaaa!!!!!!!

:d

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hihi, je bent de kluST kwijt... :D

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mb!!! I knew it, i knew it!!!!!!!!
    Super gefeliciteeeeeeeeeerd`!!!!!!!

@all, jens slaapt al anderhalf uur .Zijn eten blijft er in, dus het gaat de goed kant op. Ik ben net zelf even flink wezen shoppen. Kleren voor mij, jens , mn vriend, luiers, billendoeken etc etc...

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    MB, wat geweldig!!!! Super nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!

*Timon maakt een vreugdedansje *

5. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Jhhaaahaaa!!! Wat leuk MB!! Supergefeliciteerd hoor!!! :):)

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Voor alle andere dames: een fijn weekend gewenst!!
    Knuffels X

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mb hartelijk gefeliciteerd
    geniet er van!!

ik snap goed dat je even de kluts kwijt bent en dat deze inderdaad maar mooi 9 maanden blijft zitten

liefs puck

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    vandaag kwam er een klant naar me toe en die zegt oh puck wat heb ik gehoord wat een leuk nieuws! ikke????:( hoezo..............
    nou je weet wel het blijde nieuws! ikke???? :(nee hoezo............
    nou ik heb gehoord dat je zwanger bent ik zeg oh nee hoor.... ik heb een miskraam gehad:$ maar van wie had je dat gehoord want er zijn niet veel mensen die dat weten? ja van de buurvrouw!!!!!!:( maar goed die klant voelde zich knap lullig natuurlijk.

gelukkig was het vandaag en niet woensdag toen ik in mijn dip zat! vandaag kon ik het wel aan.:)
    gelukkig was het een leuke klant dat scheelt ook wel weer.

sorry voor de ego bericht ik heb even geen puf om op iedereen te reageren.

liefs puck

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, ondanks dat je het vandaag wel kon hebben was het toch niet zo heel erg leuk. Die klant kon het natuurlijk ook niet weten, maar je buurvrouw had beter moeten weten lijkt mij?

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mb: JAAAAA! SUPER!!!!! Proficiat zeg! Wat heerlijk! Wel even een spannende tijd, maar het gaat nu vast goed! Oooh ik ben zoooo blij voor je! Doet me weer helemaal denken aan hoe het voor ons was vorig jaar, ook twee rondes na curretage weer zwanger. Geweldig meid!

Puck: pfff, wat een rotsituatie! Knap dat je het kon hebben! Ik zou geloof ik zijn gaan brullen!

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mieke het was haar buurvrouw niet mijn buurvrouw ik weet het ook niet ach we zitten in een dorp daar wordt altijd gelult en ik als kapper weet dat als geen ander.

ik was blij dat ik een goede dag had.

12. PUCK! Nou dat meen je niet :$ oh wat een vervelend moment voor jou! Je klant zal zich rotgeschaamd hebben en nu ruzie hebben met de buuf ;) maar jezus zeg!
    Je kan dan wel een goede dag hebben gehad, maar ik denk dat dit keihard aankomt :( acherum! Nou, knuffel!!!!!!!!!!!!!!!

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    @all: Ruben is sinds gister beetje ziek, hangerig en koorts 39,6C Dacht eerst dat het vandaag wat beter ging, maar vanavond liep temp weer net zo hoog op. Weet niet precies wat hij heeft,vorige week was hij wat verkouden, maar dat is nu helemaal over. Vind het zo zielig :( Gelukkig heeft hij er zelf volgens mij niet heel veel last van, behalve dat hij meer slaapt, wat jengelig is en ietsje minder goed drinkt.

14. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Jaaa MBO SUPERGEFELICITEERD wat super voor je meid

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck ,wat een shit opmerking!!! Mensen zouden zich eens in moeten houden!

Ik heb dan wel geen miskraam gehad ,maar afgelopen vrijdag vroeg een patient..."t schiet al op he?' Terwijl ik mn strakke spijkerbroek rondliep...excuse me?!

@wanna, jij ook al met een ziek kind. Zielig he?! Beterschap voor Ruben!

@all ,Jens had vannacht diaree. Geel, onwijs stinken (zodat ik bijna over mn nek ging) en hij bleef maar lachen. Hij zat helemaal onder, dus is om 4.30 in bad geweest. Nu ligt ie lief te spelen. Ik krijg er nog geen hele flessen in, maar hij drinktnu om de 2 uur 100 ml melk.Dus hij krijgt wel genoeg binnen.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Beterschap voor de zieke kindjes hoor! Bah niet leuk he om ze zo ziekjes te zien.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je mieke.
    Hij is erg vrolijk en ondeugend maar had net weer een diarree aanval. Alles zat onder en ik ben samen met hem onder de douche gestapt. Hij ligt nu te maffen. We kijken het nog even aan, want hij is vrolijk ,allert, drinkt oke en heeft geen koorts. Maar wat heb je het druk zo...
    ach liefde is....midden in de nacht je kind in bad doen na een diarree aanval!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  19. mb02

mb02 Bekend lid

Thanxs meiden!!!! Tís nog steeds onwerkelijk, maar ben heel blij:).

Zat gisterochtend helemaal in de stress, vind dat testen zo eng. Nadat ik de test in de plas had gedaan verscheen de 1e lijn meteen, maar nog geen 2e te zien. Dus ik helemaal in paniek, ik geloofde er al niet meer in. Mijn vriend bleef gelukkig rustig en is na 5 min. gaan kijken, en kwam met een big smile de kamer weer ingelopen. Zooooo zeg, ik wist niet hoe ik het had, kon alleen maar huilen.

Ik ga zo naar mijn ouders, mijn broer en schoonzus komen ook langs met Mik. Ik ga ze het maar meteen vertellen, want zijn denken dat ik woensdag naar de gyn moet. Wel erg vroeg, maar ja, ik heb nu eigenlijk geen keus. Gelukkig zijn zij de enige die weten van die afspraak, dus alle andere horen het na 3 maanden.

Voor alle zieke kindjes, heel veel beterschap!!!!!!!!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wat fijn meid! Je hebt getest op dag 44 of zoiets, of niet? Dus dan zou je nu zo'n 5,5 weken zijn? Ga je komende week bellen naar de VK voor een afspraak? Ik mocht vorig jaar wat vroeger komen, (gezien het gedoe van daarvoor) Ze waren heel lief en ik ben de eerste periode tot 14 weken of zo, om de twee weken geweest. Was een hele gerusstelling! Wat goed dat je vriend zo rustig bleef! Veel plezier met vertellen straks! Knuffel!!

Deel Deze Pagina