Ik wil niet meer testen, ik wacht wel af tot bij de gyn woensdag, ik durf gewoon niet meer. Ben denk ik toch veel te bang dat het weer nega is........ Las, ik begrijp je heel goed hoor, zou er ook niet echt blij mee zin in de goede zin van het woord dan he! LIEFS
nee hoor! Kan me voorstellen dat je niet durft te testen! Ik durf dat ook niet meer. Ben ook bang dat er morgen slecht nieuws bij mij komt.....mezelf blij gemaak tmet een dooie mug!
JA daar heb ik nu ook last van. Nog 2 nachtjes slapen en dan weet ik het, gelukkig is het al om 10.10 uur dus ik hoef niet de hele dag te wachten! Ga nu slapen trusten!
goedemorgen dames jetje wat leuk die dvds van kinderen die deed ik vroeger altijd playbecken haha en die andere van klein orkest nee daar heb ik nog nooit van gehoord. het artikel gaat over dat ik doe wielrennen voor tamduns voor geestelijk gehandicapten ik heb meer dan een jaar geleden 3000 euro opgehaald en daar drie tantums voor gekocht samen met twee vriendinnen deden we dan een hele zware wielrentocht fietsen op één dag van 265 km berg afgelopen jaar weer gefietst maar toen voor de klanten die konden een luchtbalonvaart winnen. nu kom ik met dat verhaal met een hele pagina en foto in een vakblad die iedere salon in nederland krijgt (anko algemene ned kappers organisatie) helemaal geweldig. sophia: morgen mag je naar de gyn dan weet je meer. sjors: hopelijk komt er nog meer regen uit de lucht vallen dat je dan in de plassen kan springen. poohbear: jij ook morgen naar de gyn ook voor jou hoop ik meer duidelijkheid. groetjes dames (ik heb nog niet getest)
Ik ben gister me kindje verloren met ongeveer 8 a 9 weken. Ik weet niet wat we doen of gelijk verder of even wachten. Dus meld me hier weer wanneer het weer zover is. Kom op he meiden.
Goedemorgen meiden, Tineke was erg gezellie. Ik heb weer eens heerlijk gelachen Ik was pas om 24:00 thuis. Jarod nog een flesje gegeven en toen heerlijk mijn bedje in. Puck, wat een goede actie van jou zeg. En zeker niet makkelijk om te doen. Ik neem mijn petje voor je af Hopelijk krijg je door het artiekel veel aandacht. Pooh, succes en sterkte bij de gyn. Sjors, ik hoop op een dag vol regen voor jou. Zodat je heerlijk in de plassen kan dansen Soof, ik begrijp heel goed dat je niet meer durf te testen. Dat had ik op een gegeven moment ook, omdat ik al een aantal negatievetesten had gehad. Morgen weet je meer [-o< [-o< [-o< . Sterkte met wachten. En klagen doe je niet hoor. Je kan aan ons alles kwijt Las, je hoef je niet te schamen hoor. We weten hoe het zit. En hebben er begrip voor. Kan me voorstellen dat het erg zwaar voor je is. Maar je moet toch nog even volhouden Moontje, fijn dat je ons weer gevonden heb Hoe is het met Tessa? Lukt het werken een beetje. Van het weekend was het bij ons ook zo druk Mieke, leuk he die site. Een collega kwam er mee. Sommige kleding stukken vind ik wel prijzig maar zo afgeprijsd is het leuk om te kopen. Ook handig als je kleertjes kado moet geven Meen, heerlijk hoor zo in de tuin werken. Kinderen voor kinderen is zeker jeugdsentiment. Piant, leuk dat je ook even voor vliegt Zico, hoe is het met jou? Nog steeds misselijk? Hier schijnt het zonnetje. Ik hoop bij jullie ook. Hele fijne dag allemaal 8)
Ah! hier zijn jullie, dacht dat jullie verstoppertje aan het spelen waren waarbij ik de enige was die jullie nog niet gevonden had....BUUT VRIJ!!!! Nog 5 nachtjes slapen en dan is het zover...prik prik prik... ale: :-k En nu maar [-o< Vandaag vast de hormoontjes en spuitjes halen bij de apotheek samen met Randy. Ik weet niet of jullie het interessant vinden maar ik hou mijn gegevens al een tijdje bij via www.menstruatiekalender.net Echt heel handig vind ik. Het is ooit door iemand hier op ZP gezet. Essit, wat verschrikkelijk voor je meis! Heel veel sterkte de aankomende tijd! Soof, wat is er toch aan de hand? Ik ben ook erg benieuwd naar morgen. Hoop dat er niets raars aan de hand is en dat je toch 'gewoon' zwanger bent! [-o< Pooh, heel veel succes meis! Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad bij Tineke, Jettje! Heerlijk lachen is altijd goed! Zelf hou ik niet zo van Tineke. Het zonnetje schijnt hier ook (zit nu in Leiderdorp) en volgens mij hoorde ik gisteren dat het weer de goed kant op gaat aankomende week! Jippiiiieeee! LENTE LENTE LENTE Liefs van Daantje
Essit, wat erg voor jullie, veel sterkte en we hopen dat je snel weer bij ons kunt kletsen! Ja dames ik kon het natuurlijk niet laten vanmorgen, had zoiets van, sta ik daar morgen voor niks bij die gyn! Maar nee hoor weer negatief ](*,) Heb sinds gisteravond steken in mijn rechterlies, kan zijn dat dit een ei is. Dit heb ik namelijk wel vaker! MOrgen zullen we het weten. HIer schijnt ook prachtig de zon, echt heerlijk buiten. Ik ga even wat poetsen en dan ga ik lekker buiten aan de gang! LIEFS
hoi hoi nou weer een vaag bezoekje aan de gyn vandaag. Vertelde van die pijn gisteren, ging ie niet op in. (had andere arts nu). Bloed opeens weer sinds vanochtend (raar toch?), ging ie niet op in. Links was weg... (daar zat ie toch?) en rechts nu 16.6 mm iets. Hij dacht aan een cyste, omdat ie niet mooi rond was. Dus vanavond de eerste spuit er in en vrijdag terug komen. Ik vind het allemaal maar vreemd. weer bloed, die pijn gisteren en ei verdwenen of verplaatst.... wel ja, zal ook eens normaal gaan bij mij...
Pooh wat vervelend dat je niet al je vragen beantwoord hebt, nu ben je nog onzeker! Was hij niet aardig of stond je voor je er erg in had weer buiten? Ik krijg iedere keer dezelfde gyn, kon dat niet! LIEFS
Ik stond zo weer buiten....en heb echt geprobeerd het duidelijk te maken wat er raar was volgens mij. Maar kreeg gewoon geen antwoord. Het is bij mij maar net wie er spreek uur heeft. Meestal heb ik wel dezelfde gyn, maar had nu een ander.
Even snel, internet deed (en doet vaak nog) niet. Is er nog iets bijzonders gebeurd? Hier niet iig. Marciano is een supervrolijk ventje die al goed hoeragebaren kan maken (voor mijn verjaardag a.s. donderdag) Verder gaat met mij ook alles goed. Wel moe en last van obstipatie? Nja, zal wel weer op niets uitlopen. Zou wel heel toevallig zijn, zwanger van 1 x klussen...