BYE BYE Mieke, have fun! Puck, Rosmalen is ook een kleinere sauna maar de rustruimte vind ik daar heel mooi. Die vind ik in Geldrop dus minder. Maar in ROsmalen kan je heel lekker Rasul doen en het opgieten is daar heerlijk, sinds kort is er ook een Hamam. Die moet ik nog ontdekken! De tuin in Rosmalen vind ik voldoende. Ik vind de rustruimte ook daar prettig en dat vinden wij heel belangrijk en ze hebben heerlijke sauna's! Heb mijn vriendin nog niet gebeld, beetje vergeten TRUSTEN
he zusje je eerste mail had ik ontvangen, geniet maar lekker van je vakantie en hopelijk kom je zwanger terug
nog effe ik hier.... Zusje, heb ook zo'n vriendin hoor, ze woont in Brugge. We hebben samen op school gezeten en gingen samen uit en deelden alles onder elkaar. Alles is verwatert door haar vertrek naar brugge, met veel geluk zien we elkaar 1x per jaar even als we elkaar tegen komen als ze bij haar broers of moeder is. Het is heel spijtig dat het zo allemaal gelopen is, maar wat kan je eraan veranderen he Kop op, he. Verwen die petekindjes maar eens zeg haar dat je daar ook wel eens behoofte aan hebt.
goedemorgen dames ik ben zeker te laat geweest voor mijn ei ik heb het nieuwe kaartje in mijn album staan. ik geef het op om zo zwanger te worden ik ga vanavond met mijn vriend praten "dit heb ik gisteren al aangegeven" dan kan hij er over nadenken. ik doe er zo veel voor (ovulatietesten en tempen) om het voor hem zo te regelen dat we precies op de goede dagen klussen maar ik kan het niet ik zit toch fout elke keer. en mijn vriend zegt alleen dat hij ook graag kinderen wil! tja alleen doet hij er zo weinig voor. ik ben benieuwd wat hij er vanavond over te zeggen heeft. groetjes
puck , de juiste dagen klussen is beter dat je het ongemerkt doet maar wel in samenspraak met hem, want anders is het wel echt frustrerend. De laatste keer was echt zo van nu moet het en dan en dan, dat het precies uit z'n tenen moest komen, hahaha Hij keek me soms aan van ben je daar nu weer, met zo'n blik maar zonder aarzelen is hij aan z'n werk begonnen, hahahahaha Hij zei nog ik hoop dat dit werk beloond wordt en kijk we waren weer zwanger. Vraag gewoon om te klussen wanneer jij afkomt, dan weet hij niets en kan hij het volle overgave doen Probeer het spannend te houden, des te leuker
ik weet het zico maar mijn vriend heeft een hekel aan vrijen het liefst doet hij het nooit al heel z,n leven al. ik geef het op om er zo voor te moeten vechten het maakt me kappot. groetjes en bedankt voor het advies ik ga werken doei
Goedemorgen meiden, Eindelijk weer eens een berichtje van mij. De laaste weken zijn echt heel druk geweest. Ik heb me zelf moeten verdelen tussen 2 vriendinnen, me werk en natuurlijk mijn kleine man Jarod. De ene vriendin die net bevallen was, daar ging het niet lekker mee. Met de kleine ging het gelukkig wel goed maar met haar niet. Gelukkig gaat het nu goed met haar. De andere vriendin heeft haar moeder verloren. Na een lange lijdens weg. Vandaag is eindelijk de begrafenis. Dit heeft langer dan normaal geduurd ivm familie. Ik ga zo eerst naar mijn moeder. En smiddags naar de begrafenis. Dan kan ik snel terug naar huis en sta midden in de file. Hopelijk ben ik dan optijd thuis want mag vanavond om 18:00 weer werken Ben nu al moe Met Jarod gaat het goed. Hij groeid hard. Hij heeft nu alweer maatje 74 van sommige kleding. Zijn eerste tandje komt al goed door, lekker al dat kwijlen...hihihihihihi. Meiden van de week ga ik een rustig terug lezen. En dan reageer ik weer netje op jullie allemaal O Hele fijne dag allemaal
Puck heel veel sterkte met het gesprek. Hopelijk komen jullie er samen uit. Ik weet hoe het is. Dikke knuffel voor je [-(
Wat een schatje is het toch! Jetje, je hebt het echt durk gehad Sterkte vandaag! Zusje, ik ga mijn best doen! Puck, sterkte vandaag! Ik heb met je te doen. Ik ben zo'n vrouw die niet zo vaak wil, al moet ik zeggen dat het de laatste tijd beter gaat! LIEFS
he lieve 30+ vriendinnetjes hier ook al zo'n drukke mama......ook weer even een tijdje niet geweest, maar jullie nog steeds niet vergeten hoor! iedereen die op vakantie gaat veeel plezier en succes! wij gaan vrijdag ook een weekje lekker naar center parcs! vossemeren! enorm veel zin in! lekker zwemmen met Evan! Hier ook zo'n kwijlerd hahaha en...... twee tandjes inmiddels! Het gaat echt lekker met onze kleine grote man! hier ook sommige dingen al maat 74! zit nu de hele dag binnen te wachten op levering van gamma....balen wil lekker wandelen! soof; ik heb zo'n soort situatie ook gehad met vriendin... uiteindelijk hebben we een gesprek gehad en van beide kanten alles eerlijk op tefel gegooid, bleek eigenlijk weinig aan de hand maar liepen vooral langs elkaar heen en hadden het niet eens in de gaten dat we elkaar pijn deden. hebben elkaar ook plechtig beloofd voortaan alles direct tegen elkaar te zeggen voordat de vriendschap echt kapot zou gaan, want dat had echt kunnen gebeuren terwijl we enorm gek op elkaar zijn! succes meid!
Hey meiden, Hier ook al zo ontzettend druk. Alweer een paar dagies niet online geweest. Schandalig...ik weet het . Binnenkort weer meer tijd. Nog 9 dagen en dan ben ik klaar met m'n studie (hoop ik). Ik ga gauw weer even bijlezen. Groetjes, Maine
dank je wel dames voor het steunen van ons gesprek maar mijn mannetje is bij mijn ouders aan het helpen met de badkamer en het lukt allemaal niet zo dus dat duurt nog even voor dat hij thuis komt. anders word het morgen maar in ieder geval deze week voor dat hij naar tay wan gaat groetjes
He Puck, hier de reisburomuts, maar volgens mij schrijf je het als Taiwan Of gaat hij ergens anders heen Ik heb wat buikpijnen en ongelooflijk gevoelige tepels. Mijn ei is dit weekend geweest, herkent iemand dit? Morgenvroeg naar de gyn! BEn benieuwd wat hij zegt en ziet! LIEFS EN TRUSTEN
he zusje, je hebt pregnylspuit gehad denk he? Daar kan het van zijn. Ik duim me hier gek voor jullie. Hopelijk kan hij iets zien
Ha zuske, nee heb ik niet gehad! En mijn ei is ook niet gesprongen hij is nu 37 mm groot vind je het gek dat mijn buik zeer doet hahahaha Moesten nog maar flink klussen, dus manlief is het haasje zodra hij morgenvroeg thuis komt moe of niet hahahaha Voor de zekerheid een nieuw recept Clomid 50 meegekregen, mocht het op vakantie gaan lekken :x dan moet ik op dag 3 weer slikken. Hij wilde wel een spuit geven om te sprong nu te helpen, maar dat geeft extra buikpijn en vond het niet zo gezellig idee als ik dan ga vliegen en op vakantie. Hij zal vanzelf ook wel springen! LIEFS
ach sophia dat weet ik toch niet ik ben al blij dat ik weet waar hij naar toe gaat hij moet ook nog naar shang hay (zal ook wel niet goed geschreven zijn) en ik ben steeds in de war waneer hij nu waar zit maar goed nederlands is niet mijn sterkste kant! haren knippen en slap zeveren wel. haha groetjes en veel plezier op vakantie geniet er van
Was ook niet verkeerd bedoelt he! Snap wat je bedoelt! Hoe is het trouwens met ons Moontje, gaat het thuis een beetje.........