Hoi miepie: Een korte cyclus is idd wel handig als je zwanger wilt worden, dan heb je meer kansen. Althans dat hoop ik, want ben nu 2 maanden aan het tempen en kan niet echt mijn ei vinden. Maar heb wel steeds vruchtbaarslijm dus hou dat maar in de gaten. Ik heb de pil 14 jaar geslikt, dat is best lang. Maar ik ben aan de pil gegaan omdat mijn cyclus nog korter was, om de week ongi. Ik ben as woensdag precies een jaar geleden gestopt met de pil. Nu maar hopen dat het deze maand raak is!! Vrienden van ons zijn ook bezig, het lijkt mij zo geweldig als we tegelijk zwanger zijn! Daar hoop ik echt op. Dan kunnen we de hele zwangerschap tegen elkaar aan klagen en als de kindjes er zijn kunnen ze samen spelen. oohh geweldig, zie het al helemaal voor mij. Nu nog in het echt!!!
ja het is gelukt ik heb een foto van mezelf in mijn album geplaatst wie mij dus nog niet kend mag even gaan blieken maar eerst natuurlijk vrienden worden
wil er iemand even kijken die geen vriend is of ik het wel goed gedaan heb? dat er zeker geen onbekende mij zien?
He meiden, mijn welgemeende excuses maar zo geen zin en puf om te reageren Voor degenen die hebben gevraagd hoe het met Boaz gaat. Gelukkig is hij weer de oude, eet weer als een olifant en slaapt gelukkig weer heerlijk. Vandaag weer naar het kdv geweest, na 2 weken thuis moest hij toch weer even wennen. Veel liefs voor jullie en sorry sorry sorry meiden.
Ha meiden, heb niet meer terug gelezen. Er is hier gisteren eea gebeurd. Gisteren van achter aangereden en heb tot gisteravond laat in het ziekenhuis gebivakeerd. Op veel pijn en stijf van de zenuwen na gaat het goed met mij, ze hebben gelukkig geen rare dingen gevonden. Sorry voor dit ego berichtje, moest het even kwijt. Ik hoop dat het met jullie beter gaat
Hartje, nee toch niet weer meid! Ze hebben niks kunnen vinden, maar voel jij je verder goed. Je was net zo goed aan het herstellen of hersteld? Sterkte hoor, wat een toestand toch weer.
jeetje hartje wat eng! Was het met hoge snelheid??? beterschap en doe rustig aan he/! @all, het lijkt hier iets beter te gaan. We hebben beide goed geslapen en ik probeer nu wat cruesli te eten Jens had een mega poepbroek vanochtend, nog niet helemaal vast ,maar geen diaree meer.
Jeetje hartje: Wat een pech toch weer!! Gaat het weer een beetje? Sterkte en hartstikke goed dat je hier even je hart lucht! Sterkte meid!!!
@ Hartje, jemig, dat is nou ook wat! Wat een schrik is dat he als je wordt aangereden? Ik heb het ook meegemaakt en de schrik zat er toen goed in! Hopelijk heb je niet teveel last! @ Poohbear, allemaal weer aan de beterende hand, jippie!
Tjee Hartje, alweer! Wat een pech! Gaat het een beetje? Miepie: thanks voor je uitgebreide reactie op iedereen! Ik moet over 3 weken weer voor verder onderzoek naar het ziekenhuis. Baal steeds zo van die wachtlijsten, wil het gewoon achter de rug hebben! Puck: lief dat je naar onze kleintjes vroeg! Ons mannetje is gelukkig ook weer opgeknapt, sinds zondagavond ineens weer koortsvrij. Gister dus toch maar naar het KDV gebracht.
Ja is zo frustrerend inderdaad. Ik zit nu op dag 8 na m'n ei dus het duurt wel weer even voor ik meer weet. Ik zag trouwens ook je fotootje niet dus de instelling staat goed
Hartje, dat is schrikken zeg! Gelukkig dat je er lichamelijk gezien er niets aan over hebt gehouden, maar geestelijk waarschijnlijk wel. Sterkte! Puck, bob en lisa, hahaha. Wie weet, dromen zijn niet altijd bedrog. Fijn dat je er weer vol goede moed tegenaan gaat! Brigit, toen ik hoorde dat mijn schoonzusje zwanger was leek het mij super als we samen zwanger zouden zijn. Maar ja, dat plan is mislukt, Mik is nu alweer 7 weken oud. Dus mijn tip : probeer niet teveel bezig te zijn met "als ik dan en dan maar zwanger ben".Het zou natuurlijk super zijn als het wel zo is, maar ik weet uit ervaring dat het pijnijk is als het anders loopt. Miepie, zohee, op iedereen gereageerd, jij mag blijven. Het grote verschil met mijn 1e zwangerschap is dat ik nu af en toe buikpijn heb en een rommelend/ploppend gevoel in mijn buik. Dat stelt mij gerust, er is daar iets aan het gebeuren. Vorige keer voelde ik helemaal niets in mijn buik, wat achteraf ook logisch is, aangezien de vrucht met 5,5 week was gestopt met groeien. ALL, gister mijn afspraak bij de gyn afgezegd. Blijft toch apart, heb je eindelijk een afspraak geregeld, blijk je vlak voor die afspraak toch zwanger te zijn . Heb trouwens berekend wanneer ik "bevrucht" ben geraakt, en dat is toch op ameland gebeurt! Heel bijzonder, want ik voelde me na het yogaweekend heel goed, had rust in mijn lijf en hoofd. Je zou bijna gaan denken dat dit toch invloed heeft gehad. Enne...ik kan het kind net zoals Mieke naar de plaast vernoemen waar hij/zij verwekt is...zoiets als amy/waddy/ nessie?????????.
mag ik effe joelen!!!?? Jens kan los zitten!!!!!!!! Hij doet het zeker 10seconden los en moet nog wel zijn balans ontdekken. Maar hij zit los!!
Miepie, minimiep bewonderd, wat een schatje. Puck, altijd leuk, een gezicht bij de verhalen. Heb even een andere foto van mezelf in mijn album erbij gezet, zo zie je beter hoe ik in "real life" eruit zie. Enne, let op die tanden he...., die kostte 1500 euro.
hahaha Poohbear...dan is ie wel een snelle jongen hoor. Myrthe viel steeds om, maar sinds een week kan ze helemaal los zitten en dan blijft ze ook een aantal minuten zitten en spelen.
He lieve meiden, ik meld me ook weer eens een keertje. En direct lees ik erg leuk nieuws Simi, MB en Paint gefeliciteerd! GEniet ervan. dikke knuf Hartje wat een *&(&(*&. Je was net op de weg terug. Hopelijk hou je er niks aan over. Pooh fijn dat jullie allemaal weer beter zijn. En Jens los zitten. leuk he. Hier zijn we erg druk geweest, mijn ouders zijn hier 6 weken geweest, ons personeelslid is opgestapt. Hebben nog weinig regen gehad, en al wel veel beregend, zodat we konden zaaien. Met Daan gaat het echt super, hij wil niet meer liggen, wil alleen nog maar zitten en het liefst staan. Hij kan af en toe uit zich zelf gaan zitten en probeert in de box al te gaan staan. Hij trekt zich vanuit zit op tot op zijn knietjes. Is erg leuk om te zien. De box en zijn bed staan dus nu ook op de laagste stand,ben veels te bang dat hij eruit valt. even een foto
MB: wat een PRACHTIG gebit heb je! Zeker die 1500 euro waard! (zo goed? ) Grapje hoor, ziet er goed uit! Belangrijk hoor, alst je een beetje tevreden kan zijn over je gebit. Dat hebben mijn ouders er tenminste altijd ingeramd, haha! Lief is Mini-Mie(pie) he? Grappig dat je deze zwangerschap toch anders ervaart, dat was ook mijn ervaring. En dat is idd geruststellend! Mini-mie(pie)'s tweede naam is trouwens bij toeval een verwijzing naar waar ze verwekt is. Kan er hier niet over uitwijden, maar ik voel me net de Beckhams Wat dacht je van Mela voor een meisje? (aMELAnd) Hahahaha! Puck: je ziet er echt heel anders uit dan ik me had voorgesteld!!! Leuke foto! Hartje: wat schrikken voor je zeg... :x Ik heb het nooit helemaal meegekregen maar tussen de regels door las ik dat je een groot ongeluk hebt gehad waarvan je lang en moeizaam hebt moeten herstellen, toch? Sterkte! Soof: ik heb uitgebreid foto's gekeken op je site: leuk is Rick! En jullie allemaal ook hoor... Wanna: 3 weken wachten nog, pfff... Doe je dit nou in je eigen zh? Heb je iets van een voorrangvoordeel ofzo? Pooh: wat een grote knul wordt die Jens van jou al he? Goed hoor! @All: hier een dubbel gevoel want ik ben vandaag ongesteld geworden. Heb meteen buikpijn natuurlijk en mijn hormonen sloegen de afgelopen dagen ook al op hol, dus ik voelde het wel een beetje aankomen. Maar aan de andere kant, als ik bijv. Wanna's verhaal lees, ben ik blij dat de boel weer opgestart wordt. Want ook ik wil zeker een tweede kindje als het ons gegund is! Ik vind het namelijk ondanks ook de moeilijke momenten ZO ontzettend leuk! Nooit gedacht dat ik dit zou kunnen en zo leuk zou vinden, gek he? Nee, is niet gek, ik heb een fantastisch meisje! O ja, nog vergeten te vertellen: ik heb gesolliciteerd naar een nieuwe baan, deze keer in mijn vakgebied. Heel spannend toch weer want het is lang geleden dat ik het heb geprobeerd en ik ben op 1 keer na altijd afgewezen. Maar ik wil echt weg waar ik nu werk. Dus ook hier sollicitatieperikelen, alleen wel een andere achtergrond dan bij Soof bijv. Ben benieuwd...