Hee Sjors, personeelslid opgestapt? Zal wel aanpoten geweest zijn voor jullie! Wat een schattige foto van Daan, smelt... Misschien wil hij ook wel aan mini-Mie(pie) gekoppeld worden?
Ik ben er wel hoor meiden, maar ik hou jullie op het moment niet echt bij MB, fijn dat je plopjes e.d. voelt, dat stelt idd gerust. Enne die rust in je geest en lichaam werken zeker wel mee hoor! Gelukkig dat Jens weer beter gaat en zitten joehoe! Wanna, meestal als je zelf in het zkhs werkt ben je dan niet sneller aan de beurt. Ruben gelukkig weer koortsvrij. Miepie, hmm balen van de ongi, weer snel he, bah!
HARTJE! Nee he, ik hoop dat je hierdoor niet erg ver terugvalt in het herstel, Wat is er precies gebeurt? POOH! He wat goed van hem, gefeliciteerd. Hier wil Rick wel, maar dat lukt niet! Ga ff eten, heb honger en de computer is zo godvergetes traag dat ik er bloedsjaggie van wordt OEPS..........
@sjors, wat een super foto van Daan!! herlijk mannetje hoor .Wij gaan 8 t/m 15 november weer naar Portugal, Vlakbij Sao teotonio, zelfde waar we vorig jaar waren. Dit weekje hebben we gewonnen!! yeah! Hopelijk is het die week nog effe droog..hihihihi. Is het lang rijden naar jullie??? @soof, ja lang zitten is het niet hoor. En zijn evenwicht moet ie nog goed vinden ,maar hij zit!!! Zo schattig. natuurlij kukelde hij om en viel op zijn toet, brullen!!! maar ook dat hoort erbij! zie fotos op hyves! @mb02, leuk om je te zien, Wat is er met die tanden aan de hand dan? heb je een klappergebitje of zijn ze gebleekt?? of heb ik weer eens iets gemist???vergeetachtigheid, leuk hoor! @miepei, heerlijk hoe jij kan beppen over minimiepie. echt hilarisch soms om te lezen!!
VERGEETACHTIG! Nou je dat zegt POOH! hebben daar meer dames kast van., Ik wordt daar helemaal gek van, gister was ik naar het KDV geweest om te gaan kijken voor Rick, belt manlief 2 uur later op hoe het was. ikke; "wat bedoel je"? Oh ja ik was weg geweest....... kan me ook erg slecht concentreren!
Haha heel herkenbaar nu... Maar ja, wel om heel andere redenen... Sorry, heb niet terug gelezen, maar moest wel even lachen om je stukje. Ga zo naar fysio, dus hoop vanavond nog even te komen buurten. groeten, hartje1
Pooh, het is ongeveer 3 kwartier tot een uurtje rijden. Je bent welkom hoor. Hier ook last van vergeetachtigheid hoor, zal wel met de leeftijd komen
dames wat knnen jullie kletsen!! hartje wat een pech weer een aanrijding hoe lang is het geleden van die vorige keer? nioshka ik heb je toegevoegd nu kan je de foto,s zien miepie: hoe had je me eigenlijk voorgesteld dan?? blond??haha op wat voor een baan heb je gesoliciteerd? en ongie tja vervelend maar van de andere kant wel goed. mbo2: mooie tanden!! kost wat maar dan heb je ook wat!!! inderdaad fijn als je een gezicht bij je verhaal kunt plaatsen. sjors: ik heb op daan gestemd via hyves ik was nr 11 poohbear leuk dat jens kan zitten het wordt zeker steeds leuker. toch knap van mezelf dat het gelukt is om een foto te plaatsen want zo goed ben ik niet met de computer. maar goed ik heb er nog een grappige foto bijgezet net zo zie ik er uit na een drukke dag werken! groetjes
@sjors, is het zo kort rijden???? Mail me je adres en telnr anders effe. Misschien kunnen we langs komen!
lijkt me ook leuk sjors!! We nemen de tomtom mee hoor!!! En als je nog "hollandse wensen hebt", hoor ik het graag!
Pooh, je komt natuurlijk rond de sinterklaastijd, dus iets van pepernoten, taaitaai of gevulde speculaas is altijd welkom! Maar je hoeft niks mee te nemen hoor. Je bent ook zo welkom.
Oh Mieke, je moet je niet verontschuldigen hoor, want dan moet ik dat ook gaan doen.... dus nou vooruit dan maar: sorry meiden! twee dagen niet gelezen! Mieke; fijn dat het weer wat beter gaat met Boaz. Een ziek kind lijkt me ook genoeg reden om de compi even uit te laten. Pooh: het Noro-virus dat ken ik. Ik heb het zelf een paar maanden geleden opgelopen in het verpleeghuis. Kort en heel heftig! Typisch kenmerk is het projectielbraken, dus plotseling en met veel kracht. sorry, lekker praatje... de meeste volwassenen zijn na 1-2 dagen weer op de been, maar je blijft nog wel een paar dagen besmettelijk voor anderen. Ze adviseren om je hele huis af te nemen met een chloorsopje en een eigen toilet te gebruiken. Hartje: wat een narigheid zeg. Hoe voel je je nu? Ik ga ook even fotootjes spieken. Ben zo terug!
thanks heppie! Ik ga nu wer werken en jens gaat naar het KDV. Ik werk naast de creche, dus als er iets is, ben ik zo bij hem. Maar hij heeft geen diaree meer gehad. Wij ook niet, alleen krampen in mn maag na het eten
Haha, die foto Puck! Lachen Ik zal ook eens kijken of 't lukt om 'n fotootje te plaatsen Mijn temperatuur is lekker aan het stijgen trouwens. Ik weet 't, dat hoeft niks te zeggen maar toch voelt het fijner aan dan dat ie zakt Ik ga weer door met wachten, mijn core business
Puck, hahaha, heel charmant. Sjors, hee, leuk je hier weer eens te zien. Drukke tijden bij jullie, lijkt me echt hard werken. Fijn dat het zo goed gaat met daan. Hij wordt echt groot zeg! Miepie, je maakt me wel nieuwsgierig, de beckhams???? Nee hoor, ik ga mijn kind niet naar ameland vernoemen. De 2e naam van het kind zal de voornaam van mijn overleden broertje worden, die kan je namelijk voor zowel een jongen als een meisje gebruiken. Ben heus niet nieuwsgierig, maar wat is jouw vakgebied? Nino, inderdaad, stijgen is altijd beter dan zakken. Succes op het wachtbankje! ALL, voor de vergeetachtige mensen: ik heb van september 2008 tot mei 2009 een beugel gehad. Mijn voortanden groeide over elkaar heen, waardoor 1 tand helemaal naar voren ging staan. Ik vond het geen gezicht, dus heb ik een beugel laten plaatsen. Ben er heel blij mee, ik lach nu weer graag. Zal eens zoeken naar een foto waar je mijn "oude" gebit goed op ziet, is echt een heel verschil.