30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Ik heb de smaak te pakken.....zit een foto van mijn beugelbekkie in mijn fotoalbum. En een waarschuwing vooraf:schrik niet van dat witte lijf van mij:) (dit is de duidelijkste foto die ik kan vinden).

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Puck: ZO ben je knap!!! :)
    Ik dacht dat je kort haar zou hebben, weet ook niet waarom. Kort en donker.

MB: David en Victoria Beckham hebben hun oudste zoontje vernoemd naar de plaats waar hij verwekt is: Brooklyn. Althans, dat zeggen ze.
    Is jouw broertje overleden? Al lang geleden? Wat verdrietig...
    Ik ben historicus, niet echt een makkelijk vakgebied he? Zeker aangezien ik niet wil lesgeven. Dus zo heel af en toe komt er iets moois voorbij waar ik op kan solliciteren.

Nino: succes met duimen draaien... Hoop dat je temp goed blijft!!!

Pooh: wat lekker dat je naast het kdv werkt! En ook wat lekker dat je naar Portugal op vakantie gaat! Lachen zeg, als je Sjors op kan zoeken als je dan toch zo dichtbij bent!

3. Oh MIEPIE! Ik ben jaloers op jouw beroep. Wat ontzettend gaaf!!!!!!!!!!!!! Ik wilde heel graag arvheoloog worden, maar omdat daar dus zo weinig in is te verdienen en werk te vinden zeg maar, ben ik voor toerisme gegaan..

Ja, de link is ver weg, maar door het reizen kom je nog eens ergens en kan ik me toch verdiepen ini de geschiedenis van het land. Ik heb zelfs een LOI curus antiek gevolgd! Jee, wat zou ik met jou eens willen kletsen over dit soort zakne. Vindt dat zo gaaf!!!!!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    #8044 puck1234, 14 okt 2009
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
    mbo grappig die beugel tanden zijn erg belangrijk vindt ik zelf.
    verstandig dat je die beugel dan hebt genomen.

miepie ja nu je het weerzegt wist ik het eigenlijk wel volgens mij had je het hier al een keer verteld dat je historicus was.
    nu maar duimen dat je aangenomen word.

niniska spannend hoor dat je temp aan het stijgen is en ook op het goede moment.

poohbear: dat is pretig dat je naast het kdv werkt mag je dan in je pauze binnenwippen? alhoewel dat misschien niet zo verstandig is.

heppie: ik scheel hoezoooooooooo haha

sjors: ja diepepernoten uit nederland zijn heerlijk ik kan er tot nu toe nog van af blijven maar als ik er eenmaal aan begin dan........................... tja dan ben ik niet te stoppen.

hier alles ok morgen een hele grote modeshow waar wij de haren en make-up van doen erg leuk maar ook erg druk. dus morgenavond kijk ik weer als foto nr 2 haha

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck nee ik loop er niet binnen hoor .Dat is te onrustig vind ik. En hij heeft het vandaag "toppie gedaan"zijn zn juffie. Anderhalf uur geslapen en mee aan tafel gezeten als een echte grote jongen

6. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hey MB, wat zie ik nu: GEFELICITEERD!
    Sorry, had ik even gemist.

All: gelukkig gaat het vandaag alweer iets beter. Weer aan het werk gegaan. Het rijden gaat nog even niet van harte, vooral voor een stoplicht moeten stoppen is nog een verschrikking. Maar goed, daar moet ik gewoon doorheen, anders durf ik dadelijk niet meer te rijden.
    Heb nog wel pijn, maar alweer wat minder dan gisteren, dus dat is een goed teken.
    Morgen nog een dagje en dan lekker weekend vieren!
    Fijne avond allemaal!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lijkt me doodeng om weer te gaan rijden hartje, maar wel verstandig om gelijk verder te gaan. Mn moeder heeft eind augustus ook een engeltje op haar schouder gehad op de A13 en rijdt gelukkig nu weer auto. Maar ze blijft wel bang voor vrachtwagens

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden sorry voor mijn afwezigheid.
    Gister na de boerenkool voelde ik me al niet zo jofel en had het idee dat ik die laatste paar happen beter niet had kunnen nemen, want ik had zo'n overdadig vol gevoel dat ik er gewoon misselijk van werd. Boven de pot gehangen om te proberen het er uit te kotsen, maar dat kan ik dus niet.
    Nou vannacht lukte dat uit zichzelf dus wel. Brrrrrr wat is boerenkool met worst vies om uit te kotsen zeg, jr moet dan bijna kotsen van het kotsen. Sorry voor de details. En ook kwam het er aan de onderkant nog eens flink met een straal uit. Heb dus ieder uur van de nacht boven de pot gehangen. En toen werd Boaz ook nog overstuur wakker, ik kon hem niet tillen want dan werd ik duizelig en zakte ik door mijn benen heen. Dus vriendlief wakker geroepen dat hij moest helpen.
    Heb de hele dag verder in bed gelegen. Gelukkig was het vandaag kdv dag voor Boaz want ik had echt niet voor hem kunnen zorgen hoor. Voel me nu ietsjes beter gelukkig.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou mieke, dat komt me bekent voor!!! beterschap, bij ons duurde het 2 dagen.
    enne haring en tomatensoep is ook niet lekker om uit te kotsen. Ik hoef voorlopig geen haring meer!;)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, haha ik hoef even geen boerenkool meer, worst wordt dan wat moeilijker want dat kan ook weer bij zuurkool ;)
    Voel me nu geloof ik al wel een stukje beter gelukkig, fijn was het niet zeg.

11. MIEKE! Ik wordt zelf misselijk van jouw omschrijving :D maar ik begrijp je helemaal. Zo had ik dat met shoarma (veeeeeeeeeeel knoflook) in de nacht van de bevalling ;)

Maar ik zou het nu zo weer eten hoor, no problem! Ik heb zoveel overgegeven in mijn leven, dan zou ik nu niks meer lusten. Bij wijze van spreken dan he :p

HARTJE! Goed van je hoor, YOU GO GIRL!!!!! Ben blij dat het weer beter gaat!!!!!

12. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Morgen! Wat een lekkere verhalen haha! Wel rot hoor Miekie , om je zo ellendig te voelen, bleegh! Gelukkig gaat het weer wat beter :)
    Ik ben ooit zo verschrikkelijk ziek geworden van de sushi en wasabi dat ik dat nooooit meer wil eten! iew!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Is dan wel jammer he, want sushi is wel lekker!
    Zo heb ik ooit eens heel vies over friet met mayo gedroomd, nou dat hoefde ik voorlopig toen ook even niet, hahaha. Nu weer wel hoor.

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    klinkt lekker mieke!:x beterschap

lekker al die kots verhalen hier gelukkig kan ik daar niet over meepraten ik kan me niet herrinneren dat ik heb moeten overgeven wel misselijk maar echt overgeven nee nooit. alleen bij een narcose ooit.

dames ik ga werken tot vanacond 12 uur dus een lange dag vandaag.

groetjes en tot morgen

15. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ja ik lustte het eerst ook wel graag. Gelukkig vind ik Japans van de bakplaat nog wel heeeel erg lekkerr!

16. mb02

mb02 Bekend lid

#8056 mb02, 15 okt 2009
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
    Mieke, beterschap! Wat eeen ziekenboeg bij veel meiden hier, alle virussen gaan mijn deur gelukkig nog voorbij.

Hartje, thanxs! Goed van je dat je weer in de auto bent gestapt. Ik heb zelf ooit iets vervelends mee gemaakt op de snelweg, en ik durfde vervolgens niet meer te rijden. Het duurde 2 jaar voordat ik weer in de auto ben gestapt, en dan reed ik alleen maar op binnen-door-weggetjes. Dus ik vind het echt dapper van je!

Miepie, tjee historicus, lijkt me inderdaad lastig om daar een leuke baan in te vinden. Succes met je sollicitatie!
    Mijn broertje is overleden toen hij anderhalf jaar oud was, ik was toen 6 jaar. Het is al lang geleden, maar juist daarom wil ik zijn naam levend houden, zodat hij niet vergeten wordt.

ALL, gister aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben, ze waren heel blij. Maar ook gelijk bezorgd en voorzichtig. Ik werd daar wel verdrietig van, ik baal dat mijn miskraam van invloed zal zijn op deze zwangerscap. De vorige keer was ik zo blij en positief, nu voel ik echt totaal anders. Dat is wel jammer.

17. mb02

mb02 Bekend lid

Hahaha, lees nu net al die kots-verhalen, ben blij dat ik geen last heb van misselijkheid;).

18. MB! Ach wat naar meid, ik kan er niet over meepraten hoor. Maar ik hoop dat je toch zo open mogelijk van de zwangerschap kan gaan genieten! Het is zo jammer als je er achteraf niet van hebt genoten!

Mag ik vragen waar jouw broertje zo vroeg aan is overleden?

PUCK! Veel plezier vandaag! Enne, als je ooit een model nodig hebt die ook nog shows kan lopen, komt u maar! Ik heb jaren modeshows gelopen!!!

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dat is goed sophia ik weet je te vinden.:)

20. HE ben je er nog!have fun he!

Deel Deze Pagina