30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ze zagen een wel een zwarte vlek maar dat was bloed zeiden ze.
    verder zagen ze wel folikels maar die waren niet dominant zie je die dan tijdens een zwangerschap ook?

of ik heb weer een vroege miskraam gehad?

oeff ik ben benieuwd of ik kan slapen vanavond.
    ik heb op dit moment mot met mannetje hij heeft van boosheid een fles olijfolie kapot laten vallen in een kastje waar al de kruiden staan en dat is hij dus nu op aan het ruimen goed chagerijnig. alles zit onder de olie!!
    tis erg gezellie nu......................not

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ninoska spanned hoor nog vier dagen en je temp is nog hoog!
    en z,n droom zegt ok wel weer iets. we gaan duimen

timon: jeetje wat een lang week gat dat voor je worden ik hoop het echt voor je dat al die spuiten je bespaard blijven.

pooh jens blijft maar kwakkelen wederom beterschap en sterkte.

mbo2 wat een verhaal zeg dat je in iemands plas gaat staan getsie
    je hebt je voeten toch wel goed gewassen naderhand?

sophia klinkt erg gezellie twente. en met lekker weer afgelopen weekend.

ik heb vandaag over glas gelopen ik had een ondernemersdag met marketing en feel goed thema dus over glas lopen.
    en mijn voetjes zijn nog helemaal heel.
    ik zit helemaal vol met ideeén die ik nu ga uitwerken.

mannetje is nog aan het poetsen met wel beeld maar geen geluid haha

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Als je ongested bent geweest Puck, dan kan je volgens mij geen hcg meer in je bloed hebben... Pfffff, wat eng en spannend!

4. PUCK! Gezellig zo'n fles olie......... :D succes met hem!!!!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Toch blijkt het weleens voor te komen dat je na ongi toch zwanger blijkt te zijn. Puck, ik ga voor je duimen!

Wat een rust met dat beeld zonder geluid. Zie het al voor me. Hier zou het nodige geluid te horen zijn.;)

Hier het vervolg van mijn viespraat. Na een dagje schone vegen had ik begin van de avond weer vaag bruin met afvegen. Nu ben ik echt de weg kwijt. Snap er echt helemaal niets meer van en moet nog een week voor NOD!:$

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames

vanochtend weer getest met ochtend urine en er was niks te zien geen tweede streep dus het was vals alarm gelukkig had ik dat ook wel gedacht en er niet te veel hoop uit gehaald gisteren.
    wel had ik er gisteren aan gedacht dat we weer een vroege miskraam hebben gehad.
    maar dat zullen we nooit weten.

ik ga nu werken.
    liefs puck

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, gelukkig heb je er rekening mee gehouden, maar ja toch denk ik dat er ook wel een sprankje hoop zat natuurlijk.
    Geen idee of het een vmk is geweest? Misschien kun je het voorleggen aan je gyn. Het blijft vreemd dat er nog niets te zien is verder bij de FM.
    Knuf.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jammer puck, maar het blijft wel vreemd!

jens heeft van 1930 tot 7.30 geslapen, toen de fles en AB en toen tot 9./00 geslapen. Hij is wel een beetje huilerig. Ik zit te dubben of ik hem nu morgen naar het KDV moet brengen of niet....

9. PUCK! Het is wel heel vreemd hoor! Maar goed, wanneer moet je weer naar de fertiliteitsarts?

POOH! Arm kind, ik zou hem lekker thuis laten uitzieken als ik jou was. Maar ja ik weet natuurlijk niet of dat wel kan!

Dames ik ga de woonkamer leegruimen. Zal de komende 2 weken niet veel hier schirjven want er moet enorm veel gebeuren ;) Maar ga wel zo vaak mogelijk lezen!

10. mb02

mb02 Bekend lid

Puck, Vind het heel vreemd allemaal, moet je deze week weer naar het zh? Ik zou dan aan de gyn navragen of het een mk is geweest. Persoonlijk denk ik van niet, dan had je vanmorgen ook positief getest, denk ik. Nou ja, door die hele toestand heb je nu iig geval wel een uitgesopt keukenkastje;).
    Over glas lopen? Toch niet met die vreselijke Emile Ratelband?

Timon, tja, ik heb echt geen idee. Je lichaam doet vreemd, maar wat het betekent? Succes op het wachtbankje!

Nino, de moed niet opgeven, ik duim voor je!

Pooh, beterschap voor jou en jens.

Miepie, als jij naar buiten gaat is het niet bepaald rustig wandelen, toch?

ALL, gister gelunched met een vriendin, en ooooh wat moest ik op mijn tong bijten:p. Maar ik heb met mijn vriend afgesproken dat we het na de 1e echo pas gaan vertellen, dus daar heb ik mij braaf aan gehouden.
    De tijd kruipt momenteel voorbij, zou willen dat de komende 3 weken als een speer voorbij gaan. Maar aan de andere kant, zie als een berg op tegen die 1e echo. Hoe hebben de meiden met een miskraam dat ervaren?

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, wij hebben Boaz de week nadat hij weer wat opknapte nog niet weggebracht. We vonden dat hij eerst maar eens goed moest aansterken, anders zou hij binnen no-time zo weer ziek kunnen zijn. Dat heeft wel geholpen moet ik zeggen. Maar ik ja ik zit natuurlijk wel in een luxe parket dat ik thuis ben.

Soof, succes met alles doen in huis.

12. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Puck, wel jammer hoor! Vervelend dat er altijd zoveel onzekerheid is. Ik snap dat je graag wilt weten of het een vmk was of niet. Sterkte hoor!

Mbo, ooh wat lijkt me dat moeilijk ook zeg! Terwijl het iets is dat je het liefst van de daken wil schreeuwen eigenlijk! Goed dat je het voor je hebt kunnen houden. Hebben jullie het eigenlijk nog aan helemaal niemand verteld?

Sophia, succes met de woonkamer!

All, bedankt voor het meeleven hoor allemaal! Ik merk dat ik er toch steeds een beetje meer mee bezig ben en dat is eigenlijk niet zo goed. Mijn lf lijkt ook steeds een beetje langer te worden, zou dat soms daarmee te maken hebben? Ik kan het zo moeilijk loslaten. Ben ook werkzoekende en dat maakt ook dat ik extra veel tijd heb om erop te focussen. Nou ja, denk nog steeds dat ik gewoon ongi moet worden hoor, ondanks dat m'n temp nog steeds hoog is. Pas bij dpo 19 ga ik het spannend vinden!

oja, nog een vraagje: Hoe snel na een temperatuurdaling kan je je ongi verwachten? Is dat meestal dezelfde dag nog of later?

13. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeh, Puck wat een verhaal, je hebt toch even flink in spanning gezeten! Kan me voorstellen dat je wil weten of het een vmk was, maar kun je daar nog achterkomen via de gyn ofzo?

Nino; wat gaan we lekker gelijk op zeg. of tenminste, ik hoop eigenlijk van niet, want ik ben gisteren ongesteld geworden :x. Baal. Heb daarbij ook nog eens last van mijn darmen, dus het rommelt lekker daar beneden... Vandaag heb ik lekker een vrije dag genomen, ik trok het even allemaal niet meer hoor. druk op werk enzo.

vandaag ga ik uitzoeken hoe je sokken moet breien, heerlijk huiselijk! :D

14. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Heppie, jammer hoor dat je ongesteld bent geworden! Wel goed dat je een vrije dag hebt genomen, lekker van genieten!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof en mieke, ik heb de knoop doorgehakt, hij blijft morgen thuis. Mn moeder komt extra oppassen en het KDV is gebeld.
    Hij is nog moe en hoesterig en als ie dan daar morgen niet voldoende rust krijgt vind ik dat zielig.
    We hebben net een uur buiten gewandeld. Meneer dik ingepakt met puts, kapuchon, winterjasje en handschoenen aan in de wagen zak. Hij sliep heerlijK!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goede beslissing Pooh! Fijn dat je mams kan komen oppassen.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja soof, het was wel een geregel, want mn moeder heeft een logee in huis. Mn nichtje van 5 logeert bij haar en komt nu dolblij mee vanavond. Dan slapen ze beide hier en haalt mijn nicht haar morgen hier op en kan mn moeder oppassen. Mn moeder woont hier een uur vandaan, vandaar dat ze altijd de nacht te voren hier blijft slapen!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Goed geregeld Pooh! Ook leuk voor je nichtje om zo'n onverwachts uitje te krijgen.

MB, wat knap dat je niets heb verteld. Niemand weet het nog? Zo spannend...

Puck, wat een verhaal! Ik hoop dat je toch duidelijkheid kan krijgen.

Heppie, wat jammer dat je ongi bent geworden.

Sophia, succes met de woonkamer. Het zal er altijd beter van worden. Dus lekker aan de slag!;)

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik moet morgen weer naar de arts ik zal het eens vragen.

sophai succes met de woonkamer.

mbo2: wat knap dat je je mond hebt gehouden. hoe voel je je?
    en nee het was niet met emiel ratelband het was wel grappig.

ninoska bij mij was dat altijd verschillend. maar is je temp gezakt dan?

pooh: fijn dat je moeder morgen kan komen.

hepie: balen dat je ongie bent geworden.
    en heb je al een paar sokken gebreid?

ik houd jullie morgen op de hoogte op zoek naar mijn ei.

groetjes

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    puck,succes morgen!!

Deel Deze Pagina