Zou toch maar de spuit vragen als ik u was, dan springt het eitje binnen de 36 u en moet je zeker klussen die periode
Ja dat zal wel, maar ik moet ook nog 11 uur vliegen en dat vond hij toch ook niet zo'n goed idee! Springen doet ie toch wel en klussen gaat ook wel lukken hahahaha
Puck, vanuit hier een hele dikke knuffel van mij. Ik weet zo goed hoe je je voelt! Zo ontzettend ze snappen er ook niets van dat 1+1=3. Soof fijne vakantie. Ga nu snel weer. Het is hier bloedje heet en erg mooi en leuk! Zal volgende week wat foto's laten zien. xxx
he meiden zit met m'n handen in m'n haar met m'n zoon, emo kapot. Hij wordt enorm gepest en via een dienst waar hij een assertiviteitscursses heeft gevolgd is er al een beetje bovengekomen hoe erg. Het is zeeer erg, dit wens je je eigen kind toch niet toe he Ze gaan nu aanraden 3 instanties te betrekken om dit pestgedrag stop te zetten. Zelf is yens emotioneel gekraakt en heeft hij een zeeeeeeeeeeeeeeeeer laag zelfbeeld. Ik hoop dit dit alles inorde gaat komen, want dit verdient onze zoon niet.
oh zico wat erg voor hem en ook voor jouw want als je ziet dat je zoon verdriet heeft dan doet dat de moeder ook heel veel pijn. hoe oud is hij? ik kan je weinig advies geven die curcussen zijn wel goed voor hem denk ik. hij moet zelfverzekerd worden maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. heel veel sterke
zico dadelijnk als hij op de middelbare school zit en de brugklas heeft gehad en een baard in de keel krijgt krijgt hij wel zelfvertrouwen! vraagje ben jij of jou man ook onzeker en of vroeger gepest soms geven ouders dat onbewust door? (bergrijp me niet verkeerd)
Zico; Wat moeilijk voor jou en je zoon. Gaat door merg en been als je kind zich niet goed voelt. Pesten is zo vreselijk en kinderen zijn echt keihard tegen elkaar. Zo'n cursus is denk ik een goede zaak. Daarnaast misschien nog op school praten? Puck; Goed dat je weer een gesprek aan gaat met je vriend. Op deze manier kost het je veel energie en stress en dat is voor een zwangerschap ook niet goed. Sterkte en een knuffel! Moontje; Leuke foto weer. Marlieke; Marciano hefet vast genoten met het eten. Alles smult dan mee he! Liefs, Meen
Zusje geef Yens een dikke knuffel van ons want wij vinden het echt een geweldig leuke jongen! Eerlijk waar! LIEFS SOPHIA
Zico, wat ontzettend meid! Zelf ben ik vroeger ook heel erg gepest. Pas toen ik naar de MMO (MBO) ging was het over. Van de lagere school naar de mavo gingen nog veel leerlingen uit mijn klas mee dus toen bleef het doorgaan. Van de Mavo naar de mmo waren het er maar een stuk of 2 die meegingen. En vanaf dta moment ging het best goed. Tuurlijk zijn er altijd mensen die het proberen, maar zelf was ik toen ook wat wijzer geworden. Ik zei toen gewoon dat ze beter aan zichzelf konden werken zodat ze niemand meer hoefden te pesten. Want vaak is dat de oorzaak he? Die pesters hebben zelf weinig zelfvertrouwen en willen op die manier populair worden. Hetgeen ze jammer genoeg ook nog vaak lukt! Maar goed, ik hoop echt dat men je zoon niet langer pest. Maar bovenal moet hij er zo min mogelijk op reageren. Dat is iig het beste. Maar dat weet hij vast al wel!
Ik ben vroeger ook licht gepest geweest maar niet zoals hem. We zijn zeker dat het met hem goed zal komen en zal alle hulp krijgen.
zico: dat is een goede instelling! alles komt goed! fijn dat je open staat vor hulp van buitenaf. heel veel sterkte. groetjes puck
Hoi dames, Ben er ook maar weer 's een keertje. Het was er de afgelopen weken niet van gekomen en eerlijk gezegd wilde ik ook even niks met zwanger zijn en zwanger worden te maken hebben ... bloedverlies van twee weken geleden was niet goed, miskraam gehad en afgelopen maandag is dat met een echo bevestigd. We gaan maar weer opnieuw beginnen dus. Ik had zo gehoopt dat het dit keer goed zou gaan ! Maar ja, zwanger worden lukt, dat weten we nu ... nu nog zwanger blijven. Zico heel erg veel sterkte, wat lijkt me dat moeilijk als ouder ! Liefs, Dyaan
Dag lieve dames, ik ga op vakantie vanaf 7 juni ben ik er weer! Zusje Zico houdt jullie een beetje op de hoogte! LIEFS EN SUCCES ALLEMAAL
@ Dyaan, Jeetje, meid. Dat is geen leuk nieuws, zeg. Hoop dat je jezelf eroverheen kan zetten (klinkt rot als ik het zo typ, maar ik bedoel het positief, hoor) en dat het de volgende keer (hoop voor jullie zo snel mogelijk, natuurlijk) wel goed gaat. Sterkte en succes. @ Sophia: Fijne vakantie. @ derest: Ben zelf nogsteeds druk met het afstuderen. Nog een wekie en dan zit het erop (hoop ik), maar het moet lukken . Vanochtend een heel klein beetje roze gezien, dus ik dacht 'hmm, geen goed teken'. Vond het wel vreemd dat het eerder was dan normaal voor mijn doen. Daarna een uurtje later en vanmiddag nog een keertje een tampontest gedaan, maar er was niks te zien. Nou gewoon afwachten dus. Ik reken er eigenlijk op dat ik maandag of dinsdag gewoon ongi word, kan het altijd meevallen, he . Groetjes, Maine