Hoi Sophia! Dankje voor het hartelijke welkom! Ik zal mezelf even voorstellen Enne je pincode mag je zelf houden Ik heb je pinpas niet, dus kan ook niks met je pincode Waar zal ik beginnen... Ik ben Patricia, ben 30 jaar en sinds een half jaar dolgelukkig met mijn nieuwe vriend! Hij is 37 en al papa van een mooi dochtertje. Helaas woont zij niet in Nederland dus we kunnen haar niet vaak zien. Met mijn ex heb ik al geprobeerd zwanger te raken en dat is wel 3 keer gelukt, helaas zonder eindresultaat. Iets wat nu misschien wel beter is, gezien het nu mijn ex is Hopelijk is het geluk nu meer aan mijn/onze zijde en kan ik snel in verwachting raken! En blijven om dan ook maar gelijk te roepen We hebben nog geen huisdiertjes, op 1 vervelende vlieg na . Wel willen we graag een hondje en krijgen die ook zodra de hond van mijn beste vriendin zwanger is geraakt en bevallen Verder heb ik nog passies! En dat is FOTOGRAFIE! en schilderen! En natuurlijk een boek lezen vind ik ook heerlijk! Mochten jullie nog meer van me willen weten, dan hoor ik het graag KUS!
He mbo wat naar zeg. Moet er wel bij zeggen dat mijn afscheiding ook regelmatig wisselt van kleur en structuur. Ook afhankelijk van hoeveel ik drink. He maar even iets anders ik heb van mijn VK begrepen dat je meer echo's kan laten maken dan de twee die vergoed worden als je ze zelf betaald. Kost ongeveer tussen 40 en 60 euro zei ze. Is dat geen optie voor je? geeft misschien iets meer rust. In leidsche rijn zit nl een echo centrum Paint wat een berichtje van jou zeg. Dikke knuffel meid. Ik duim ervoor dat je zwangerschap nog korter duurt dan je zelf had gedacht. Mommie welkom! Ik ben simi en net zwanger van onze eerste na heel veel geduld... Er was geen reden waarom het niet wilde maar nu 2 jaar na 'start' en net voor we de mmm in zouden gaan zwanger Verder twee poezenkinderen. Ninoshka jammer dat de duivels jou weer hebben gevonden. Weer op naar een nieuwe ronde, getver Puck gelukkig komt er toch een eitje aan! en dat hij maar mooi zal liggen wachten voor alle zwemmers. All, begin helaas meer last van kwaaltjes te krijgen. Voelde me gistermiddag echt een wrak. denk ik toch de spanning voor de echo. Vandaag gaat het wel beter maar lijkt nog wel of ik remolie heb gedronken Mannetje wil morgen gaan ruimen in ons rommelkamertje want dat zal het kinderkamertje gaan worden. Pfft moet nog even veel zin gaan maken. Vandaag geprobeerd kinderopvang te bellen maar geen gehoor dus maar ingesproken zodat zij terugbellen. Mama's hebben jullie een ledikantje en een wiegje gekocht/geleend? Ik zie heel schattige wiegjes maar die zijn ook heel laag en dat lijkt mij niet handig. Wat is jullie ervaring? liefs, simi
SIMI! Ik had een wiegje waar ik zelf in heb gelegen, dus wel laag. Maar ik heb dat niet als naar ervaren, want zo kon hij naast mijn bed staan en kon ik door de spijltjes in het bedje kijken. En qua tillen, ze zijn dan nog niet zwaar hoor! Nu ligt hij in een juniorbed, dat raad ik je echt AF!!! Je hebt namelijk geen dekentjes die passen, je kan het dekentje maar net instoppen maar dat hebben ze vanaf ca. 4 maanden zo los. En je hebt wel dekens voor het juniorbed, maar dat is een dekbed en dat mag dus niet. Dus gewoon een ledikantje van 60*120 nemen hoor! Daar zijn de dekentjes voor gemaakt.
Paint wat een droevig nieuws zeg. Vind dit echt zo erg voor jullie. Ik hoop dat jullie de komende 2 weken een beetje door kunnen komen, gelukkig hebben jullie steun aan elkaar. Knuffel. MB, je kunt idd bij een echobureau 'pret' echo's laten maken, maar volgens mij kan het ook wel goedkoper dan Simi aangeeft hoor, hangt ook een beetje af van hoe lang de echo duurt. Je zou hier even kunnen kijken, vaak staan prijzen er ook bij Firstsign pretecho bureaus Nederland Simi, gelukkig komen de kwaaltjes... niet fijn maar wel bevestigend. Mommie, welkom. Ik ben Mieke 37 jaar en mama van Boaz. Ik schrijf hier nu bijna 2,5 jaar mee. We hebben er een klein jaartje over gedaan om zwanger te raken. Succes! Wat spijtig van je 3 * nu achteraf zoals je zelf zegt misschien beter, maar wie weet had je relatie anders gelopen als er wel een mooi kindje geboren was. Nino, blegh!!! rot rode duivels! Soof, hoe gaat het thuis? Simi, hier de eerste paar weken het familie wiegje van mijn vriend op de slaapkamer gehad. Daarna is Boaz al snel naar zijn eigen kamertje verhuisd in zijn ledikantje (60x120).
MIEKE! Vanavond de gordijnen eraf, gaatjes vullen, morgen vloer eruit, muren voorstrijken en zondag texen! Dus ja we vermaken ons wel
@mb02 en paint, effe een dikke knuffel voor jullie! @soof ,tis morgen die pco meeting!!! @all, ben afgebrand!!!! Was druk op mn werk!
Mommie, welkom! Ik ben Timon, 34 jaar en we zijn bijna 2 jaar druk doende voor een eerste kindje. Omdat niet vanzelf gaat hebben we al 2 IUI's gehad en staan nu op de wachtlijst voor ICSI. Alleen nog zo'n 5 maanden wachten.
paint wat een vervelend nieuws. wat een slopende twee weken gaan dit worden. heel veel sterkte. mbo was de afscheiding éénmalig anders van kleur of is het nu nog steeds zo? ik snap heelgoed dat je in de stress raakt. ook voor jou sterkte. ninoska: balen die rot duivels.:x simi: wat een goed nieuws voor je dat alles er goed uit zag. tja en die kwaaltjes horen er bij mommie: welkom hier ik ben puck 34 jaar en nu iets langer dan twee jaar bezig om zwanger te raken waarvan ik twee maanden geleden een miskraam heb gehad. ik ben nu bezig met IUI verder doe de hele dag een beetje mensen z,n haren mooi maken. All: vandaag wederom naar het ziekenhuis geweest (gisteren ook) mijn ei is goed aan het groeien en ik mag morgen weer terugkomen. ze zei eerst zondag maar toen ik zei dat die vorige maand zo snel was gesprongen toen zei ze dat ze morgen wel even terug zou komen voor mij. (dan heb je echt hart voor je beroep jeetje wat vond ik dat lief) maar goed zondag of uiterlijk maandag mijn tweede IUI. oh en er waren nu zelfs twee eitjes aan het groeies voor onze bob en lisa droom haha liefs puck
@puck ,succes he meid, ik leef met je mee hoor! En duimen maar! @mommie, ik ben pooh, net 34 jaar en moeder van Jens. Heb net als soof PCO en ben zwanger geworden in met de 7e poging dmv hormonen spuiten.
ach ja stomme doos dat ik ben ik dacht al dat het zaterdag was!!!! shit moet ik morgen nog werken MAMA's wat doen jullie met het verzetten van de klok?
PUCK! Ik had ook twee eitjes, as achteraf blij dat er er maar 1 is, moet er ook nog uit he... hahahaha nee hoor hier waren twee ook erg welkom geweest!
Paint, wat een rotnieuws. Bij mij ging het ongeveer hetzelfde, ik moest 9 weken zijn en het vruchtje kwam overeen met 5,5 week. Ik hoop echt dat het bij jou een late innesteling is geweest. Vreselijk dat je nu 2 weken moet wachten, ik ga heel veel voor je duimen! En een dikke knuffel!!!!! Puck, spannend, ik ga ook voor jou duimen. En wat een fijne gyn heb je, super dat ze zich zo voor jullie inzet. Simi/ mieke, dank voor de tips, maar het idee van een "pretecho" staat me helemaal niet aan. Het idee dat ik daar te horen krijg dat er niets te zien is......brrrrrrrrr. Ik wacht de 1e echo bij de verloskundige af, was een vriendelijke/professionele vrouw, ik voelde me bij haar in goede handen. Over mijn afscheiding, die was de afgelopen weken spierwit. Gisterochtend zag ik ineens wat bruinigs ertussen, ik ben daar enorm van geschrokken. Ik zag gister een ook klein sliertje slijm met wat bruinigs erin. Het is allemaal minimaal, en ik zie ook niets in mijn plas, maar het maakt me zo verschrikkelijk onzeker. Heb trouwens ook wel zwangerschapskwaaltjes, dus daar hou ik me nu maar aan vast. Vooral mijn maag doet raar, dan heb ik honger en halverwege de maaltijd zit ik propvol en wordt misselijk als ik meer eet. Ook sneller last van een opgelazen gevoel, vooral als ik net in bed lig (ik wist niet dat ik zo hard kon boeren). Mommie, welkom hier! Ik ben 32 jaar, vanaf feb. 2008 bezig voor een 1e beeb, in juni een miskraam gehad, nu pril zwanger. ALL, bedankt allemaal voor de lieve knuffels!!! Ik voel me hier af en toe een grote zeur, maar bij jullie kan ik mijn onzekerheden kwijt, daar wil ik mijn ouders/ vriend tegen beschermen . Voel me vandaag een stuk beter, heb dan ook besloten dat ik gewoon zwanger ben, totdat het tegendeel is bewezen.
Hallo allemaal, Heb er geen goed gevoel meer over. Mijn man is nog steeds positief. Maar ik geloof niet dat het een late innesteling oid geweest is. Heb ook eigenlijk een zwangerschapsklachten. Op gevoelige borsten en af en toe buikkrampen / steeken. Als het toch niet mend to be is laat het dan maar zo snel mogelijk afbreken. Het zal ook wel eens meezitten.
ach arm kind! Je hebt wel gelijk, als het dan niet zo mag zijn, dan maar zo snel mogelijk. Dan kan je verwerken en verder! Sterkte meid!
ALL! Heb van de week een mail gekregen van ZICO!!!! Het gaat daar helemaal niet goed, hij heeft haar in een dronken bui mishandeld, net alsof gedaan dat hij zelfmoord ging plegen in deschuur en met dronken kop in de auto vertrokken. De politie is erbij moeten komen! Ze heeft besloten definitief te scheiden. Ik heb haar teruggemaild, maar nog geen antwoord verder. Ik kan alleen maar hopen dat de kinderen er niet onder lijden!