30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo wij zijn begonnen aan de woonkamer....... gaat lekker K......:x gisteravond is een pot verf van € 50,00 uit da auto gevallen dus eerst kon ik de stoep met de hoge druk afspuiten ;)

Het vrouwtje dat onze vloer vanmiddag zou komen halen belde op dat ze pas vanavond om 20.00 uur kan, ja lekker is dat! De hele planning naar de kl.....

De kat peerde er tussenuit omdat alle deuren openstonden, heb niet graag dat ze in het donker weg rent! Dus pissig op manlief want die lette niet op (ook had hij de pot laten vallen) en toen stootte hij mijn enige disneyglas nog kapot. Ik wist niet dat ik tot in de biljoenen kon tellen ;)

Vanmorgen kon ik gelukkig gaan werken en is manlief samen met een vriend aan het voorstrijken begonnen. Nou dat gaat best goed maar
    ze zouden ook alvast de vloer loshalen. Nou dat lukt dus haast niet, zal je zien dat die mensen vanavond voor niks komen en dat ik naar mijn 100 euries kan fluiten.

En Rick ligt al de hele tijd te brullen dus manlief belt steeds op.

AHIUHJSKHDGIWOUYEJAHSJKSH ATIUOEWT :D zo dat moest er even uit.

PUCK! Krijg je al dejavu;)

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    oh sophia dat klinkt niet erg gezellie sterkte met het klussen.
    en wat een verhaal van zico zeg. hopelijk hoor je snel wat van haar en krijg je wat positiever nieuws wens ze maar sterkte van mij dan.

paint sterkte en een dikke knuff.

mbo2 goede insteling heb je met je uitspraak "het zit goed tot tegendeel bewezen is" goed zo positief blijven.

hier alls ok vandaag dus wederom naar het ziekenhuis op zoek naar mijn EI iets gegroeid maar nog niet genoeg morgen wederom terug komen voor de zesde keer deze week! waarschijnlijk maandag dus IUI.
    het begint me nu erg op te breken elke dag naar ziekenhuis met de spanning wel ei geen ei wanneer IUI,
    het hakt er wel degelijk in.
    maar goed dat ik deze week niet zo veel heb gewerkt.

word vervolgd
    liefs puck

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    haa nou kan mij hierbij aansluiten,, ben 31 en wordt whaaaaaa alweer bijna 32 en zijn nu 11 maandjes bezig en gaan waarschijnlijk maand 12 in want mm heb al last van bruin en wat bloed verlies, maar het wil maar niet doorbreken dus het blijft een beetje spannend maar reken nergens op.

helaas vorige maand mijn kleine sweetje verloren bij week 5 , maar we gaan er weer voor en hopen dat hij zij weer bij ons mag komen:)

nou ik lees gewoon lekker mee 30- plussertjes :p

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bolly

welkom hier ik ben puck 34 jaar
    klets gezellig met ons mee.
    wat erg voor je die vroege miskraam.
    succes deze maand wie weet zet het niet door.

gr puck

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Bolly en Mommie welkom!

Ik ben Heppie, 32 jaar en nog maar pril begonnen met proberen om zwanger te worden (net begonnen aan ronde 4). Heb helaas wel een verleden met chlamydia wat me erg onzeker maakt, maar het is te vroeg om er vanuit te gaan dat dit ook echt schade heeft aangericht... je moet eerst zelf proberen en als het niet lukt kom je wel eerder in aanmerking voor onderzoeken. Maar telkens als ik ongesteld wordt dan denk ik: 'zie je wel, de boel is gewoon stuk' :(

Paint; wat een vervelend nieuws, ik hoop echt voor je dat het een late innesteling is geweest waardoor het er nog niet uitziet zoals verwacht. Sterkte de komende twee weken!

MB: wat een zorgen! Het zal wel spannend blijven tot de eerste drie maanden voorbij zijn... gelukkig sta je er positief in, mooi zoals je dat zegt; zwanger totdat het tegendeel is bewezen :). Misschien zou ik dat ook wel moeten zeggen; gezond tot het tegendeel is bewezen;) (nu denk ik dus andersom; beschadigd tot het tegendeel is bewezen...)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, hagdvgfuyfgjdbgkzhiuiuz, zo ik leef met je mee!!! pffff

@all, de meeting was erg gezellig. we waren met 10 mama's met babies en 2 mannen. We hadden afgesproken in Wamelland, een indoorspeeltuin. Het was er gezellig druk en zelfs jens had het naar zijn zin in de ballenbak! Echt super!

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou heb weer wat bloed verloren vanavond maar als nog is dit erg weinig voor mij.

dus afwachten maar :)

was vroeg ja dus er zal wel mis zijn geweest met de bevruchting of het eitje. dan is het maar beter zo denk ik bij mijzelf..

dank je :) en inderdaad ik klets lekker mee

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey heppie

ik heb het ook chlamydia gehad.. er staat zo'n taboe op vind ik altijd, terwijl het wel de nummer een geslacht ziekte is.. ik weet wel dat het ergggg lang duurt voordat het enige schade kan doen en heb dat ook met een arts besproken en die zij ook dat het zeeeer zelden voorkomt en dat je het dan al lang moet hebben gehad,, de virus moet van de vagina in de baarmoeder komen en dan door gaan naar de eierstokken en dan krijg je vaak nog geen infectie eraan.

ik weet gelukkig al dat ik gewoon zwanger kan worden en dat er voor der rest niets aan de hand is omdat ik ongeveer weet wanneer ik heb opgelopen en dat mijn baarmoeder en eierstokken normaal aanvoelde.

hoop voor je dat het gewoon normaal verloopt en dat je snel zwanger mag zijn.

xxjes bolly

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoi Mommie en Bolly, welkom!

Ik ben Miepie, 35 jaar en ik ben sinds 9 weken een (walgelijk) trotse moeder van een prachtige dochter Mini-Miepie. :D Ik ben één van die redelijk lucky 30-plussers zonder vruchtbaarheidsproblemen. Vorige zomer was ik in ronde 1 zwanger maar dat eindigde in een miskraam helaas. Daarna duurde het slechts 4 rondes en toen werd Mini-Miepie gemaakt. Ik gun het iedereen, heb nog nooit zoiets moois gezien!

MB: vasthouden die positiviteit!

Paint: ik vind het zo erg voor je, die onzekerheid over wat nog moet komen (of niet). Bah. Dikke knuffel!

Soof, lekker schelden hoor! Klussen zuigt ook big time, ik vind het iig ver-schrik-ke-lijk. :) Maar ben dan ook totaal niet creatief. Succes!!!

Puck, wat een heen-en-weer-gereis voor jou! Maar er komen een paar mooie eieren voor je aan!!!

All: vandaag heb ik geshopt en ben zowaar met kleding voor mezelf thuis gekomen! Vond het wel erg moeilijk, wat is alles somber zeg! Bijna geen mooie kleuren, alles zwart, grijs, bruin. En dat met dit weer... Maar ik ben geslaagd!
    Maar heb natuurlijk nog wel iets voor Mini-Miepie MOETEN kopen, zucht... :D

Truste!!!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pfff ,jens heeft WEER koorts, 38,4! Ik word er niet goed van! Hij snottert nog een beetje en heeft vannacht een beetje lopen kuchen, meer niet. Hij ligt nu met een zetpil in zn billen te slapen op papa's borst. Moet ik nu de HAp bellen of het maar even aankijken?

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ik denk aan jullie hoor een een dikke knuffel!!!

Puckie succes vandaag of morgen!

Soof, oef... :(

Miepie, lekker hoor dat shoppen, zijn je kilootjes er al af?

Pooh, ik zou even afwachten. 38,4 is nog niet hele hoge koorts! En ze hebben mij verteld dat ze niet zo schrikken van koorts omdat ze zo uit het niets koorts kunnen krijgen. Dus ze zullen waarschijnlijk niets doen. Hou het goed in de gaten.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Bolly, welkom.

Sophia, wat een ellende met jullie klus. Is de vloer alsnog gedaan?

Paint, dikke knuffel!

Wat erg voor Zico. Dit is iets wat je niemand toewenst. :(

Puck, ik duim voor een verder gegroeid eitje zodat je snel je IUI kan krijgen. Kan me voorstellen dat je het op en neer rijden zat bent.

Miepie, lekker geshopt. Soms even erg lekker.;)

Gisteren ben ik ongi geworden. Na veel onduidelijkheid nu weer door naar de volgende ronde. Toch begin ik het zat te worden. Bijna 2 jaar bezig en nog mag het niet zo zijn.

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ja meiden, ik ben een aanbeveling voor zwangerschap want ik was na een week alle kilo's kwijt en kon weer in mijn oude kleren. Nou moet ik wel zeggen dat ik niet veel was aangekomen, slechts 10 kilo. Maar ik ben sowieso wel een beetje te zwaar met brede heupen, boven maat 40/42 en onder maat 42/44. Broeken zijn dus een ramp om te vinden voor mij, ik val er vaak net buiten of het zit gewoon lelijk. En ik heb nu natuurlijk nog wel een wat slapper buikje dan ik had. Dus het was ook wel een beetje onzeker om te shoppen maar ik heb besloten me er maar overheen te zetten! (tot de volgende keer dat ik ongesteld ben :))

Timon, kan me heel goed voorstellen dat je er even klaar mee bent. 2 jaar al, pfff.... Zijn toch lange tijden waar je op deze leeftijd niet zo heel erg op zit te wachten natuurlijk. Geldt voor iedereen hier neem ik aan, ik vond die 4 maanden al te lang, erg he?

En idd trouwens wat een naar bericht over Zico... :(

Pooh: alweer koorts? Ik zou niet weten wat handig is om te doen, dus sterkte voor de kleine Jens en zijn mama!

14. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Bolly; ik heb je aan mijn vriendenlijst toegevoegd, wil nog wel eens een boompje met je opzetten over die chlamydia (ja chlamydia verzustert :D), het is inderdaad een taboe onderwerp terwijl het inderdaad geslachtsziekte nr. 1 is. Ik heb er, achteraf berekend, 6 jaar mee rond gelopen tot ik klachten kreeg. Mijn vriend was er, voor onze relatie, voor behandeld en in 99% is het dan weg. Wij zijn daar ook vanuit gegaan, helaas, bleek hij bij die hele kleine groep te horen waar het dus níet overgaat. Na hele vervelende discussies over mogelijk toch vreemd zijn gegaan etc. :( bleek dit de enige conclusie te kunnen zijn...
    Maar goed, na 6 jaar dus toch klachten gekregen, ontsteking van de baarmoeder en misschien ook wel eileiders dus. Gelukkig had ik een goeie huisarts die het direct herkende, daar ben ik wel blij mee.
    Jouw verhaal stelt me wel een beetje gerust, dankjewel daarvoor :)

Zo. Boompje alsnog opgezet dus.:)

Miepie; ja de mode is somber he. Wel zijn er mooie paarse kleding, maar daar moet je van houden.

Soof; ik leef met je mee! Wij hebben ons hele huis gerenoveerd, ben er overspannen van geworden, wat kan verbouwing toch een stress oproepen! maar daarna ben je blij, want het wordt heel mooi!

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey heppie,

ja zo ik was ook zeer ongerust.. wij hebben ook flinke ruzie erover gehad zo niet normaal meer het huis stond op trillen. ik dacht dat hij was vreemd gegaan en hij ik. maar bleek het dus van mijn ex gekregen te hebben . pfffffffffffffffffff

ik heb het ontdekt omdat ik dacht een schimmel infectie te hebben,bleek dus ook dat te zijn maar ook chamlidya. ik weet niet of jij het ook had maar ik heb mij behoorlijk vies gevoeld voor twee weken en ik durfde even niet meer te vrijen.

ene ik heb je al toegevoerd :)

en voor mij is het ronde 12 nu ben flink ongesteld geworden vannacht :(

hey miepie jijjjjj boffff kont :) hihihihhihihi welkom :)

en poohbear, ga gewoon even naar de HA al is het voor je eigen gemoed toestand en om te kijken of je kleintje okey is... ongerustheid is ook maar niets.

16. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het destijds ontdekt omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had. Ik blijf het toch gek vinden dat je eerst 6 jaar niets voelt en dan ineens klachten krijgt. Achteraf gezien had mijn vriend al 6 jaar klachten (een klein klachtje...), maar daar hadden we een andere verklaring voor bedacht en die klopte dus niet. Ze noemen chlamydia ook wel een sluipende infectie. nou dat klopt dus wel.

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bolly en heppie inderdaad een raar gevoel denk ik dat je rond kunt lopen met chlamidia en er niks van merkt. hopelijk (en daar gaan we ook vanuit) heeft dit geen verdere gevolgen voor jullie vruchtbaarheid. en bij bolly zo te zien is dat niet zo.

pooh hoe gaat het met de koorts van jens? als je twijfeld gewoon bellen!

miepie ik wist niet dat jullie zo snel waren aangeteld voor mini miepie hoe ver was je zwanger toen je die miskraam kreeg?
    fijn dat je geslaagd was voor kleding en natuurlijk ook voor mini miepie.
    ik koop al twee jaar bijna niks telkens denk ik laat maar wie weet pas ik er zometeen niet meer in. maar helaas het past nog steeds.

timon hé verdorie toch die rot duivels we hadden toch op een wonder verwacht. ik herken je wel wij zijn nu ook ruim twee jaar bezig en het breekt erg op die ziekenhuizen.
    het heeft nu lang genoeg geduurd.

mieke toch fijn dat je aan ons denkt en een knuffel terug

hier weer terug van het ziekenhuis en jawel een ei van 1.8mm morgen om 11uur zaadjes inleveren en om twaalf uur de IUI.
    IK STA DUS WEER STIJF VAN DE ZENUWEN!!!
    net waren we ook nog even een rondje gaan fietsen en lekker ergen even een soepje gegeten heerlijk weer is het.

fijne zondag allemaal nog

puckie

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck, hij is erg vrolijk, eet goed zoals gewoonlijk en had net 38.0 om 15,00 uur. We kijken het dus nog effe aan.
    enne jullie succes morgen he!!! spannend! Dit moet hem worden!!

19. mb02

mb02 Bekend lid

Puck, veel succes voor morgen!!!!!

Soof, ooooooohhhhhhh ik weet alles van verbouw-stress :$. Wij hebben 2 jaar lang ons huis verbouwd, elke keer weer een ander project. Ik vind het geweldig om een huis helemaal naar mijn hand te zetten (ik loop altijd over van de ideeen), maar de stress die erbij komt kijken is minder leuk. Zo heb ik tijdens de verbouwing van de benedenverdieping (wij hebben 2 maanden op de 1e etage gewoond;)) de ergste migraine-aanval ooit gehad, puur door alle stress. Dus ik leef met je mee!!

Timon, shit:(.
    Als ik het verhaal van jou en puck lees, ik vind dat er een "standbeeld" moet komen voor al die vrouwen al maanden/jaren wachten op dat ene wonder, ik heb echt bewondering voor het doorzettingsvermogen/geduld/ de grenzen die elke keer weer opgerekt worden. Het is een onderwerp waar je bijna nooit iemand over hoort, maar naar mijn idee bij veel vrouwen een stil verdriet is. Dus bij deze.....mijn bewondering voor jullie!

Heppie en Bolly, wat bijzonder dat jullie elkaar hier hebben gevonden! Akelig idee dat zo'n infectie zo lang in je lichaam zit voordat je er iets van merkt. En dan alle stress van het wie/wat/wanneer......niet leuk.

Pooh, hoe gaat het met jens?

Miepie, goed zo, lekker shoppen voor jezelf. Ben jij zo'n kleurrijk type? Ik ben zelf een fan van grijs en zwart, dus ik ben wel blij met het modebeeld:).

All, gister was de ultieme test, ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben weer eens sex gehad:). Ik durfde het niet meer, was als de dood dat het een beginnende miskraam zou versnellen (was de vorige keer namelijk het geval, na de sex kreeg ik toen bruinverlies). Maar nu.......niets aan het handje!!!! Ik ben zo blij, begin er weer wat vertrouwen in te krijgen. En ook niet onbelangrijk, mijn vriend is ook weer happy :D.

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hier weer terug van het ziekenhuis en jawel een ei van 1.8mm morgen om 11uur zaadjes inleveren en om twaalf uur de IUI.
    IK STA DUS WEER STIJF VAN DE ZENUWEN!!!
    net waren we ook nog even een rondje gaan fietsen en lekker ergen even een soepje gegeten heerlijk weer is het.

fijne zondag allemaal nog
    ------------------------------------------------------------------------

spannend zegggg, ik wens je super veel succes morgen he gaat gewoon lukken allemaal

Deel Deze Pagina