hey fijn dat het weer wat beter gaat met je kleintje,,zolang s ze maar eten en vrolijk zijn,, zodra een kindje stil wordt of niet eet dat weet je er is wat aan de hand. komt vast helemaal goed
mijn man heeft totaal niets gemerkt, zelfs geen kleine klachten of zo.. best gek ja dat je zolang er mee kan lopen zonder klachten, maar ja gelukkig we zijn er van af en denk dat het helemaal goed komt met ons xxjes
@mb02, go for it meid!! Ik vond het ook doodeng en manlief ook, helemaal nadat we de 20 weken echo hadden gehad! Jens had nu net 37.7 en gaat zo na de fles naar bed. Dus het lijkt de goede kant op te gaan!
MIEPIE! Ik vergeet je niet hoor lieverd!!!!!! ALL! Het gaat weer goed, de vloer is eruit en ik heb 100,- euries verdient we zijn met schilderen begonnne, vandaag alles voor de 2e keer. WIj hebben spachtelputz dus dat dekt niet gelijk! Maar goed het is weel heel poepie chique aan het worden Ik kom morgen weer beppen, mannetje is ook nog jarig vandaag!!!!
soof gefeliciteerd met je man! En succes met de verbouwing! @puc,duim duim duim duim duim!!! @all, jens heeft geen koorts/verhoging meer gehad. Gisteren had hij 37.7 met het naar bed gaan. Hij heeft tot 7.00 geslapen, toen fles op en toen samen door geslapen tot 9.40!!! yeah! En nu ben ik were aan het hoesten. pfffffff
Puck: Ik ben voor je aan het duimen hoor (ehh eerst dit afschrijven dan ga ik duimen) Miepie: Hoe is het met mini-miepie? Heeft ze nog last gehad van de prikjes? Zielig is dat he, je zou degene die de prik geeft bijna schoppen. Ik heb zo gelachen om je opmerking dat je nu niet alleen miep bent maar nu ook officieel een muts. Simi: Gefeliciteerd met het zien van het kloppend hartje van je kleine wondertje!! Wat lijkt mij dat een ongelooflijk mooi en emotioneel moment. Is het nog gelukt om wat op te ruimen in de rommel kamer of was je daar te moe voor? Ik zou lekker toegeven hoor, je bent zwanger dus nu mag het Nino en Timon: Balen van de ongi!! Paint: Hoe is het nu met je? Sterkte de komende weken, ik duim voor je dat je minder lang zwanger bent dan je dacht. Lijkt mij als ze zeggen er is iets acticiteit dat er dan toch wel iets gebeurt. Dus zoals mb zegt je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is! MB: Hoe gaat het met jou? Fijn dat je je al wat zekerder voelt. Wanneer mag je voor de echo? Sophia: Fijn dat het nu weer gaat zoals het hoort met klussen. Gefeliciteerd met je man, gaan jullie het ook nog vieren? Pooh: Wat vervelend dat jens weer koorts had gelukkig is het nu weer weg. Maar toch vervelend elke keer!! ALL: Bedankt voor jullie luisterend oor. Het gaat nu wel weer iets beter. Het is echt erg fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen. 1 vriendin van mij weet dat we bezig zijn verder niemand en dat wil ik ook zo houden. Ik ben blij daarom hoor, moet er niet aan denken dat er elke keer aan mij gevraagd word en ... is het al zover. Nu is het wij willen geen kinderen en niemand vraagt er naar. Het is echt iets tussen ons tweetjes hihi en mijn vriendin natuurlijk.
sophia proficiat met je mannetje. birgit: fijn dat je er wel met één vriendin over kunt praten. bij mij wist ook eerst niemand er wat van maar nu twee jaar later weten ze het bijna allemaal. fijn dat het weer iets beter gaat. klaag maar lekker tegen ons aan als je weer even een dipje hebt. all: IUI is super goed gegaan mijn eitje zat er nog en manlief had 2 miljoen meer goede zaadjes dan vorige keer maarliefst 14 miljoen goede zwemmers wat wel minder was is dat mijn mannetje vindt dat ik te veel hier op het forum ben en daardoor er te veel mee bezig ben. hij vindt dat ik hier mee moet ophouden en ik natuurlijk niet. wat doe ik daar dus nu mee? ik ga het niet stiekum doen dat is niet goed voor je relatie. hij had het er zelfs over tegen mijn arts grrrrr die zei dat internet dames de lastigste patienten waren, want die lezen vanalles hoe ze het bijv in andere ziekenhuizen dat doen enz.... ik kan het me wel voorstellen. maar ik klets gewoon... en lucht mijn hart ik heb het verder niet over de manier van werken in het ziekenhuis. ze vond ook dus dat ik hier mee moest ophouden. (ze is wel erg aardig en lief voor me) dus mannetje zegt zie je nou wel. grrrr maar ik ben wel super blij dat mijn IUI is gelukt en we gaan dus mooi twee en halve week op het wachtbankje zitten.
Goeiemiddag allemaal, Veel om bij te lezen :d Maar het is hier wel gezellig en iedereen word door elkaar gesteund! dat is erg fijn om te zien/lezen.
Puck, hopelijk zit het goede zaadje erbij. Met zoveel zou er toch eentje uit moeten springen niet. En ja als jij je hier prettig voelt zou ik hier gewoon lekker blijven kletsen. Misschien dat je het voor jezelf kan beperken tot 1 keer per dag ofzo? Misschien dat je man / vriend zich daar wel in kan vinden. Mommie, welkom hier. Succes met het zwanger worden. Brigit, bij ons weten ook maar een heel klein clubje dat we bezig zijn hoor. Op mijn werk weten ze ook niet beter als dat wij nooit kinderen wilden. Pooh, het wil nog niet echt vlotten met de gezondheid bij jullie gezinnetje. Vervelend hoor. Simi, alles goed met jullie tweetjes? Sophia, gefeliciteerd met je man. En dat je maar weer een mooi nieuw huis mag krijgen straks. Mb, een positieve instelling. Goed van je hoor. All, Ik ga helemaal met je mee mb. Ga voor de positieve instelling. Inmiddels heel veel hier over opgezocht op internet. En het kan 2 kanten op. Of het is echt gewoon nog niet verder, of het is gestopt met groeien. Gelukkig ook veel positieve verhalen gelezen van meiden die het zelfde hebben meegemaakt. Dus daar houd ik me maar aan vast. Heb even flink in mijn geheugen gegraaft en de dag dat ik voor mijn gevoel ongesteld moest worden heb ik s'nachts enorme buikkrampen gehad. Erger als normaal bij mijn ongie. En vrijdags avonds weer. Nou ga ik er maar vanuit ( hoop ik ) dat ik toen een innesteling heb gehad. Dat zou dan kunnen verklaren dat het nog maar een zwangerschap van 5 weken was. Mijn man was helemaal voor. Zie je wel, dat moet het gewoon wezen. Dat je dat niet eerder hebt bedacht. Hihi echt weer een man he. Een innesteling schijnen ook een heleboel meiden gevoeld te hebben dus wie weet. Maar goed, het worden evengoed 2 lange weken hoor. Maar zoals jij ook al zei mb, ik ben zwanger en het tegendeel moet nog bewezen worden. Bij de pakken neerzitten doet mijn man, mij en ons kindje geen goed tenslotte.
@puck ,fijn dat het gelukt is! En ja, mijn vriend snapt ook niet waarom ik op een forum wil kleppen over van alles. Maar ik heb hier veel steun gevonden tijdens de mmm en leuke meiden leren kennen, waarvan ik er al een aantal in het echt gezien heb! En dan is het zo gek, je kent elkaar zo goed online, in het echt gaat het zo verder!
Puck: Zoveel ben je hier toch helemaal niet!!? Hij moet wel begrijpen dat dit forum juist een grote steun voor je is. Ook hier kan je je ei kwijt!! Jullie zijn al een tijdje bezig en dan kan je wel wat steun gebruiken. Heeft hij wel eens mee gekeken? Misschien begrijpt hij dan waar het over gaat en dat het puur voor de steun is niet meer en niet minder. Hier zijn allemaal mensen die hetzelfde mee maken, wat moet je dan als je je rot voelt het aan iemand vertellen die zwanger is en er eigenijk niks van begrijpt en die alleen maar beetje met je mee gaat praten. Sorry hihi word een beetje boos, hier bij de 30 plussers gaat het er tenminste normaal aan toe, hier steunen we elkaar. Bij een ander onderwerp maken mensen elkaar wel eens gek en dan begrijp ik het wel. Ik vind niet dat hij het je kan verbieden als dit je helpt moet hij het begrijpen. Misschien helpt het als je hem zegt dat je juist door dit forum niet gek bent geworden, dat je het mede door de steun van de mensen hier het zolang al volhoudt!! Ik ben erg blij dat de IUI goed is gegaan!! Duimen heeft geholpen nu gaan we duimen dat je over paar weken zwanger bent!!
Puck, joehoeeeee, 14 miljoen, je man heeft zijn best gedaan. Ga heel veel schietgebedjes voor jullie doen!!!!!!!! Mijn vriend weet dat ik met jullie klets en vind dat verder prima. Ik zou het wel heel vervelend vinden als hij tegen iemand zou vertellen dat ik op het internet met andere vrouwen klets. Mensen hebben daar toch een raar beeld bij (denk ik). Ik vind dat dit clubje elkaar steunt en in hun waarde laat, wij zitten niet de hele dag te kletsen over onzin-dingen, toch??? En zoals iemand hier ook al zei, dit forum zorgt er juist voor dat je NIET gek wordt!!!!!! Paint, goed zo, hou die positieve "vibe" vast!!!!!! Ga ook voor jou heel veel schietgebedjes doen!!!!!!! Brigt, fijn dat je een vriendin hebt die het weet, is toch belangrijk om erover te praten. Ik vond het na mijn miskraam heel vervelend dat andere mensen ineens wisten dat we bezig zijn met zwanger worden. Was echt even wennen om er zo open over te praten, het was ineens niet meer iets tussen mij en mijn vriend. Soof, succes met het schilderen! Wat voor een kleur wordt het? ALL, vanmorgen de verloskundige gebeld, ik heb 12 november de eerste afspraak. Was een heel gedoe, want ik weet dat ik rond dag 27 mijn ei heb gehad, en nu dus rond de 6 weken zwanger ben. Maar de verloskundige rekent vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie, dus zou ik volgens haar al ruim 8 weken zijn. Ze wilde me zo snel mogelijk zien, maar dat zie ik dus niet zitten. Ik wil rond de 8 weken de 1e echo, dan weet ik zeker dat het hartje te zien is. Ik heb moeten praten als brugman, volgens mij vond ze me te eigenwijs.
Puck, wat fijn dat de IUI goed is gegaan en wat heeft je man echt zijn best gedaan. Geen red bull gegeven? Wat vervelend dat je man en de arts jou willen 'verbieden' om met ons te babbelen. Als het jou goed doet zonder dat je doordraaft dan lijkt het geen probleem. Mist hij misschien wat aandacht? MB, wat fijn dat jullie weer intiem hebben kunnen wezen. Weer een drempel over. Ik ben erg blij met jullie, met de steun en geklets. Zeker nu we zo met onze kinderwens bezig zijn zou ik jullie niet willen missen. Natuurlijk doe je veel informatie op, maar dat is toch ook de bedoeling? Blijkbaar zijn er ook topics waar mensen het elkaar zwaar maken. Blij dat wij dat niet hebben.
@mb02, zou ik in jouw situatie ook willen, eerder een echo!! @timon, ja er wordt genoeg "gemeut" op ander fora en topics. Hier gelukkig niet! @all, nou vriendlief had gisteravond spierpijn en 38.4, ik snotter weer/nog steeds en jens ook. Lekker stelletje hier hoor. Hopelijk zijn we snel helemaal beter want volgende week zondag gaan we naar Portugal!
Pooh, pfffff, blijft een zieknboeg bij jullie. Hoop dat jullie voor de vakantie weer opgeknapt zijn, de zon in portugal zal jullie vast goed doen! Hoe warm is het daar eigenlijk? Enne, ik wil juist niet eerder een echo, ben veel te bang dat ik te vroeg ben en er niets te zien is. En eerlijk gezegd ben ik ook doodsbang voor die echo, dus ik schuif het lekker voor me uit. Kop in het zand????? Ik heb vandaag een hele lange dag, eerst 2 vergaderingen en daarna tot 21 uur werken. En vervolgens moet ik morgen om 7 uur weer op mijn werk staan, is echt waardeloos ingeroosterd:x.
GOEDEMSORGENS!!!!!!!! PUCK! Nou, beetje flauw van je man hoor.... mijn man vindt het leuk is soms zelfs nieuwsgierig hoe het met iemand gaat! Hij weet zelfs alle namen hier En dat ie dat tegen haar zegt, nou ja. Het komt nu net over alsof je als een of andere paranoia dat web afsurft naar mogelijke symptomen etc etc etc. Het is toch gewoon lekker kletsen. Vraag hem maar of hij liever heeft dat je alle "zeurtjes" de godganse dag met hem zal delen, ik denk dat hij zo genezen is! Maar wat fantastisch dat de IUI gelukt is, nu maar wahcten SPANNEND ik duim voor je! POOH! Sjee jullie steken elkaar behoorlijk aan is het niet! MB! Lekker rooster heb jij, bah zeg! We hebben bijna alle muren in een taupe-kleur geverfd. We krijgen een white-wash vloer! Alleen de binnenmuur van de keuken en de andere kant van die muur in de woonkamer hebben we creme-wit getext! ANders werd het te donker en nu is het een erg mooi contrast! Ik moet morgen de gang nog voor de 2e keer doen en dan is het klaar. Ben vandaag aan het werk, was tekort aan personeel! PAINT! Ik blijf goede hoop houden hoor! ALL! Gisteren bij de psych geweest, het even een evaluatie van de brief die ik heb geschreven. Hij vroeg of ik een bepaalde vorm van therapie in gedacht had. Ik heb aangegeven dat ik eigenlijk wel klaar ben met praten erover (kan ik hier al ) dat helpt niet. Dat is oprakelen en steeds weer boos worden! Gelukkig dacht hij hetzelfde en heeft hij twee vormen aangekaart die hij gaatoverleggen. 1 Is een soort haptonomie en de andere een cursus "body and mind" van 8 dagdelen om te leren omgaan met gedachtes etc. Nou ik ben helemaal enthousiast over beide, dus ben erg benieuwd! Dat past gewoon echt bij wat ik wil en hoe ik in het leven sta! Ga even proberen iets nuttigs te doen!!
He meiden! sorry, ben even niet geweest, want moest voor congres naar het buitenland. eerste keer dat ik mijn hummeltje alleen moest laten -slik- Was 5 dagen (4 nachten) en dat vond ik best pittig! Natuurlijk werd hij uitgerekend nu ziek, 3 dagen 40,5C en een beetje slap. Mijn man is er al mee naar de huisartsenpost geweest, maar ze konden niks vinden. Zal dus wel een virusje geweest zijn. Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt en vrolijk. Afgelopen weekend nog verlate kwaamvisite gehad. Half bejaard Twente is hier geweest Ooms en tantes van mijn mans kan, 16 70plussers, wat een feest (NOT hahaha) Maar goed, dat hebben we ook weer gehad en we hebben weer een nieuwe krentenwegge van een meter Ga zo eens even teruglezen hoe het met iedereen gaat! MB: zag hierboven dat je 12 november echo hebt! Spannend hoor! Ik mocht na mijn miskraam wat eerder komen (rond 8,5 weken geloof ik, mocht zelfs nog wel eerder, maar dat wilde ik zelf niet) Gelukkig hielden ze heel erg rekening met mijn spanning. Geen geklets vooraf, gewoon direct uit de wachtkamer naar de onderzoeksbank voor een echo en TATATA: knipperend hartje! Dat komt bij jullie ook vast en zeker goed! Sterkte met het wachten! Soof: mijn zus heeft afgelopen jaar ook haptonomie gedaan, en was daar erg enthousiast over!