30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jullie hadden nog een foto tegoed van de streaker!!!!

In het rose ben ikke :D

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Puck, de duimen draaien dat je IUI-poging aanslaat, spannend hoor!
    Wat jammer dat je vriend moeite heeft met je forumgebruik... Ik vind dat je hier trouwens helemaal niet zo veel bent. Maar ik weet natuurlijk niet in hoeverre je je bepaalde dingen die je leest of post of reacties van mensen in andere topics aantrekt... Ik neem aan dat je vriend zich daar zorgen over maakt? Of misschien vindtie het niet zo leuk dat we hier soms best persoonlijke zaken bespreken met, laten we wel zijn, vreemden? We weten nu wel allemaal dat hij 14 miljoen zwemmers had :D. Maar ik vind wel dat die arts er niks over mag zeggen, het is tussen jou en je vriend! Ik persoonlijk (maar ik ben nogal opvliegend :)) zou woest geworden zijn en het gevoel hebben gehad dat ze met z'n tweeën mij voor het blok zouden zetten. Vind ik niet echt kunnen hoor!

Ik zie dat MB's positieve houding afgeeft op Paint, hartstikke goed! We gaan er vooralsnog gewoon vanuit dat het allemaal goed komt!

MB: ik geef jou de diagnose...... struisvogelpolitiek! :D Ben dan wel geen arts, maar deze ziekte ken ik van dichtbij, hihi. Maar er komt toch echt een dag dat je een echo krijgt he? :) Wat een rot-rooster heb je zeg!

Pooh, je hebt iig een fijn vooruizicht, ook al zie je het door het snot niet zo meer, je gaat binnekort lekker op vakantie, zal jullie goed doen!

Soof, klinkt interessant je therapie-voorstellen, hopelijk ga je er baat bij hebben... Hoe lang ben je nu nog bezig met klussen aan je huis?
    hahaha, wat een gave foto van die streaker!!! :D :D :D

Wanna: welkom terug! Je mag alleen niet meer meedoen hoor, als je niet iedere dag je even meldt, weet je nog? ;) Grapje natuurlijk!
    Zo hee, 5 dagen ineens lijkt mij ook wel pittig hoor! Ik zou best een nachtje kunnen maar 4 is wel heel lang! En ook nog es ziekjes, agossie...

All: ik ben gisteren met Mini-miepie naar babymassage geweest, was erg leuk. De kleine vond het wel best en haar mama genoot ervan, hihi. Dit weekend kwamen mijn schoonouders en we zijn met hun en mini-Miepie naar een grand-café geweest. Ik vond het reuzespannend maar Mini vond er niks aan want die heeft heeeeerlijk liggen slapen in haar Bugaboo! :D Wat een ideaal kindje he? Ze is zo makkelijk... (en mama Muts zich maar overal druk over maken, haha!)

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Miepie, sorry dat ik me niet vaak genoeg meld hoor :D
    Ik vond 5 dagen eigenlijk ook wel wat te lang. Moet over 3 maanden weer een week op congres, maar dan neem ik mijn man en hummel waarschijnlijk mee.
    Babymassage heb ik ook gedaan toen hij zo'n dikke twee maanden oud was. Hij vond het toen niet zo'n succes, jengelen, huilen, pfff, stond de halve tijd met hem op de arm ipv masseren. Maar om eerlijk te zijn huilde hij destijds sowieso de halve dag :) Gelukkig is hij na een paar maanden volledig veranderd. Nu lacht hij de ganse dag.

Paint: las dat het je niet zo goed ging en heb even terug gezocht naar je berichtje. Wat een tegenvaller bij de verloskundige. Moeilijk dat je nu twee weken in spanning moet zitten... Wanneer heb je weer een afspraak?

Soof: hahaha, lachuh die foto!

Pooh: bah wat zijn jullie aan het kwakkelen. Hoop dat jullie een beetje opgeknapt zijn als je op vakantie gaat! Ging je nou ook nog bij Sjors langs?

Ons slaapkopje wordt wakker, dus die ga ik maar eens een flesje geven :)

4. dit is een betere foto vanhem, maar de dames zijn mij onbekend hoor! Dit waren de prijswinnaars hahhaa

5. nog een leuke foto, reunie van de puflessen. Rick zit vooraan in het rode broekje!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier nog zo'n lachebekje!
    Op hetCB was alles goed. Hij was niet veel aangekomen maar ja, 2 weken ziek zijn en slecht eten verklaar een hoop! Hij weegt nu 8890 en is 75 cm. Lekker beertje dus!
    We mogen yogurt, soepstengels, brood etc etc gaan geven. Leuk weer!!

leuke fotos soof!!hihi!

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Soof, wat een grappige foto van al die kleine ukkies! Leuk zeg!

En die streaker is inderdaad net die skileraar van de reclame "biertje?!" :)

Pooh: leuk is dat, steeds weer wat nieuws! heb hier al eens een heel klein plukje brood geprbeerd, maar als het groter is dan een paar millimeter leidt het onherroepelijk toch kokhalsen :) maar vandaag ben ik voor het eerst met hem in het zitje ipv de wandelwagenbak mee naar buiten geweest. Hij vond het geloof ik wel fijn dat hij nu fatsoenlijk om zich heen kon kijken!

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He wat is het hier rustig!!!

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb mijn "obligatory post" al gedaan vandaag.... ;)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @anna, ja dat stikken herken ik. Jens bleef er ook 2x haast in, rood aangelopen, brrrrr
    Ik heb hem nu wat brood gegeven wat gedompeld was in thee. Dat ging goed! Maar het blijft eng!

@all, vriendlief heeft vannacht weer koorts gehad en flink gezweet. Om 8.00 bellen we de huisarts maar om te kijken wat we moeten doen. Ik hoest wat en heb een snotneus, maar zou wel kunnen werken. Maar wat als hij nou de mexicaanse griep heeft?? Mag ik dan werken en mag Jens naar de creche???? Dat gaan we maar effe vragen, anders blijven wij ook thuis!

11. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Pooh: Jeetje ziekenboeg bij jullie!!Ik hoop dat het snel over is. Vervelend is dat he je blijft elkaar aansteken!! Als het mexicaanse griep is mag je volgens mij wel gewoon naar je werk gaan. Kan je aan je huisarts vragen wat het beste is. In principe is deze griep hetzelfde als de normale, er word alleen erg overdreven paniek gezaaid!! Is goed voor de bedrijven die de prik maken die verdienen goudgeld!!!

All: Ik ben 2 dagen overtijd!!! Ik ben nog nooit overtijd geweest. Ik hoop niet dat dit weer een truuk van mijn lichaam is om mij in de maling te nemen!! Ik heb vandaag getest maar was negatief. Ik heb de doktersassistente gesproken en die zegt dat ik nu nog niet positief kan testen, is veel te vroeg ook al is mijn NOD al geweest. Meeste mensen testen pas positief met 4 weken. Dus we moeten nog even tot maandag wachten en nu maar hopen dat de ongi weg blijft!! En dan zeggen ze wees er niet te veel mee bezig, tuuuuuuurlijk! :)
    Ik dacht op mijn NOD dat ik ongesteld ging worden, had echt ongi hoofd en buikpijn, zoals altijd. Maar tot nu toe echt nog helemaal niks.

12. spannend brigit!!!!! ik duim hoor, tussen het verven door dan:D

ik ga vandaag met rick beginnen aan de rapley methode! eens kijken of hij dan wel groente eet:)

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    haha dank je wel. Tussen het verven door lijkt mij wel handig ja anders gaat je muur er heel raar uit zien ;)
    Moeten jullie nog erg veel doen of valt het mee?

14. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, leuk , al die kleintjes bij elkaar. En die streaker :$....als het nou nog een lekker hapje was;).
    Klinkt mooi, die kleuren op je muur, fotomomentje?????

Wanna, hee, daar ben je weer:). 5 dagen zonder je kleine (en grote) man, da's voor een eerste keer lang. Zou inderdaad leuk zijn als je ze de volgende keer mee kan nemen. Weet je al waar je dan heen moet?
    De verloskundige wilde mij komende maandag al zien, maar ik zag dat niet zitten. Ze snapt mijn angst heel goed, dus heeft ze er 12 november van gemaakt. Ze twijfelde wel, want zij gaat er nu vanuit dat ik bijna 9 weken zwanger ben (27 aug, 1e dag laatste menstruatie). Heb moeten uitleggen dat ik al dik anderhalf jaar bezig ben, en inmiddels weet dat ik een late eisprong heb, en dat ik daarom zeker weet dat ik echt geen 9 weken zwanger ben.

Brigit, spannend, hoop het echt voor je!!!!!!

Pooh, ik zou ook even navraag doen bij de huisarts. Hoop niet dat het echt de mexicaanse griep is:(.

Miepie, ik denk dat het ook zo werkt, gewoon uitproberen, en dan zie je vanzelf wel op minimiep zo'n uitstapje wel/niet kan waarderen. En joh, de cafe's zitten bij jou om de hoek, je bent zo weet thuis, toch?
    Ehhhhhh, ik en struisvogelpolitiek?????:D

ALL, zit nu lekker met mijn laptop in bed, ga zo even mijn ogen dichtdoen. Gister een hele lang, vermoeiende dag gehad, en moest vanmorgen om 6 uur:$ mijn bed weer uit. Zit er nu behoorlijk doorheen. Ik ben blij als ik op mij werk kan vertellen dat ik zwanger ben. Dan begrijpen ze waarom ik sneller moe ben en kan er iets geregeld worden als ik weer zo'n waardeloos rooster heb. Daarnaast hoop ik dat de werkdruk voor mij dan ook wat minder wordt, dat mijn collega's wat sneller taken op zich nemen. Ik wil goed voor mezelf zorgen in deze zwangerschap, de stress van het werk kan ik nu niet gebruiken. Zo, ik ga nu even naar dromenland....(snurk).

15. oke foto, let niet op de rommel ;)

16. de keuken , een nog grotere zooi, maar wee zijn vooral blij met de kastjes die springen er nu echt mooi uit. Wat een likje verf al niet kan doen!

17. ach nou ben ik toch bezig, Rick voor het eerst in de stoel!!!!
    En voor het eerst een banaan!!!!

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    ahhh wat een schatje!!! Echte lachebek:)
    Mooie kleur zeg enneh welke rotzooi?

19. ik zie ook niks 8)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi lieverds, ook ik ben even afwezig geweest. gewoon even geen zin in forummen, kun je ook wel eens hebben toch?

Hier alles goed hoor! Heb een nieuwe autostoel voor Boaz gekocht en hij vindt het prachtig!

Puck, ik duim heeeeeel hard voor jullie!

Paint, oook voor jullie, goed die positieve instelling.

Meiden die ongi zijn geworden, knuffel.

Soof, haha die foto's leuk! En Rick vindt het wel erg leuk in zijn stoel.

MB, gelukkig geen bruin na de sex ;)

Wanna, jij ook weer terug!!!

Nou toedels.

Deel Deze Pagina