30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, het werkt iig wel, ondanks de 40 dagen!

Pooh, beterschap voor jullie allemaal.

Puck, ik word dus toch gemist ;) hihihi. Hoe gaat ie?

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Sophia: Bedankt voor de link!! Ik had al eea gevonden maar deze is beter. Ik sla het op in mijn favorieten kan ik het niet vergeten!;)
    Thanks!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    super soof, dank je!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ben een beetje geflipt vanmiddag. Het werd me allemaal teveel. 3 weken af en aan ziekenboeg, mn vriend nog steeds flink ziek, Jens die niet wilde slapen etc etc en dan zelf ook beroerd zijn.
    Mn moeder heeft Jens 2x mee uit wandelen genomen vandaag, maar mn hoofd is zo moe van alle zorgen dat ik niet in slaap viel.
    Ik ben scheldend en gillend naar boven gestampt, de deur dicht geslagen en een uur in bed gelegen.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh poohtje meissie toch!! gooi het er allemaal maar uit hoor meid.
    Het is ook niet niks he. Fijn dat je moeder er is om voor jullie te zorgen en Jens even lekker mee uit te nemen. Blijf jij voorlopig maar even thuis om uit te zieken en uit te rusten. Knuf.

6. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Aahg, Pooh! het valt ook niet mee he? Dikke cyberknuffel aan jou:)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks meiden, ik gan u lekker slapen. Hopelijk is het morgen weer een betere dag!

8. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, is ook frustrerend, voor alles en iedreen moeten zorgen en zelf ook niet fit zijn. Fijn dat je moeder even bijspringt. Knuffel!

Puck, fijn dat je vriend niet meer zo anti-forum is ;).

Brigit, heeeeeeel spannend!

Wanna, klopt wat je zegt, de verlos gaat ervan uit dat ik op 12 november al rond de 11 weken zwanger ben. Dan wordt het opschieten met de prenetale screening. Maar het zou mij heel erg verbazen als ik echt verder ben dan dat ik zelf in mijn hoofd heb zitten.

ALL, thanxs voor alle geruststellende woorden. Doet me goed te lezen dat veel van jullie ook moeite hadden met het avondeten, het geeft me hoop dat dit keer alles goed komt. Ik probeer nu veel fruit te eten, en 's avonds eet ik waar ik zin in heb. Dat wordt voorlopig geen hollandse hap voor mijn vriend, want dat is qua geur het meest misselijkmakend:D.

9. POOH! Ach lieverd toch, het is ook niet niks zo 3 weken in de lappenmand te zitten! Net wat Mieke zegt, rustig aan doen en even uitrusten!

10. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Ha meiden,

Pooh ik hoop dat vandaag beter is voor jullie, getver wat een ziekenboeg.

Soof mooi hoor en weer lekker fris alles. Hondjes aan de snuffel wat er allemaal is gebeurt:D Wat wordt Rick al een binkie zeg!

Paint hoe gaat het met jou meisje? Hou je het nog vol?

Wanna dat is even wennen gelijk 4 nachten van huis. Leuk dat ze volgende keer meegaan maar dat wel weer jammer dat het niet lekker zuidelijk en zonnig is of skieen jullie ook?

Hier gaat het goed maar moooeeee. MBO inderdaad vanaf week 7 en er lijkt nog geen eind aan te komen:$ Misselijk gaat op en af. Ik eet inderdaad ook waar ik die dag trek in heb maar het zijn ook geen reuze hoeveelheden. Wat ze opgeven op de site van het voedingscentrum eet ik ongeveer in 2 dagen behalve groente/fruit/melk. Maar moet er ook bij zeggen dat ik nooit zo heel veel heb gegeten maar het is nu echt een stuk minder en ik moet echt mijn best doen...
    Verder geen gekke dingen gelukkig en over 3 weken terug naar de VK en de echo voor de nekplooimeting.

Liefs, simi

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @al, het lijkt hier de goed kant op te gaan. Mn vriend heeft niet meer de behoefte om in bed te liggen. Hij heeft zelfs weer honger...dus... Ik hoest nog wel als een sigaren rokende oude vent, maar voel me verder ok.
    Hopelijk kunnen we morgen eens naar buiten! Effe frisse lucht snuiven. Jens ligt te maffen, hopelijk een lange ruk ,want die was ook moe nu!

@simi, fijn meid. Ja dat eten/misselij kzijn etc etc is en blijft lastig! Groeit je buik al een beetje?

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden. de koorts is hier het huis uit (schrijft ze fluisterend). BEn zo bang dat Jens het als nog krijgt...brrr
    We hoesten beide nog wel, maar oke!
    Ik zou vandaag met mn werk naar het dolfinarium gaan, maar ik blijf thuis. Jammer maar helaas. hopelijk kunnen we effe naar buiten vandaag. Heb behoefte aan frisse lucht!

Fijne dag allemaal

13. POOH! het is mooi weer, dus je hebt groot gelijk! Zal jullie goed doen!

14. mb02

mb02 Bekend lid

Poooh, fijn dat iedereen weer aan de beterende hand is! Jammer van het dolfinarium, maar ach, daar kom je vast nog wel een keer met jens:).

Simi, fijn dat alles goed gaat. Het valt me wel op dat elke verloskundige een andere manier van werken heeft. Mijn verloskundige doet in week 9 de 1e echo, een week later heb je dan de officiele intake, en 2 weken later heb je dan de (eventuele) nekplooimeting.
    Tja, die vermoeidheid;). Gister met mijn moeder gewinkeld, heel gezellig, maar ik was helemaal gesloopt. Dat geslenter, dat geklets, al die mensen....ik trok het niet. Eenmaal thuis op de bank geploft om er het eerste uur niet meer vanaf te komen:).
    Heb jij al bericht gehad voor een vaccinatie tegen de mexicaanse griep? Ik ga zelf maandag even bellen naar de HA, even navragen hoe het nu precies zit. Heb nog geen idee of ik het ook echt ga doen, wil eerst meer weten over eventuele bijwerkingen enzo.

Meiden, allemaal een fijn weekend!!!!!!:)

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    pooh jammer van het dolfinarium. maar wel fijn dat jullie koorts vrij zijn.

simmi fijn dat het goed gaat tja en die vermoeidheid hoort er bij.

simmi en mbo2 ik ben benieuwd of jullie je gaan inenten voor de mexicaanse griep.

sophia wat zijn jullie vroeg dicht op zaterdag ik kwam net voorbij gefietst.
    hoe staat het met de verbouwing er voor?

hier alles ok alleen WACHTEN DUURT ZO LANG!!! vandaag gekleurde afscheiding 5/6 dagen na ei??:(

liefs puck

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooeh, ik had dat ook Puckie, met Jens toen, al was het toen 9 dagen na mn ei!!!!!!!!!!!!!!!

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Puck: wat spannend! Ik blijf hier keihard duimen!

MB/Simi: ik neem aan dat jullie toch pas in aanmerking komen voor vaccinatie als je de eerste 13 weken voorbij bent!?

18. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Puck spannend! zou een vroege innesteling kunnen zijn toch? aaargh wat duurt wachten toch lang :p

Pooh lekker hoor even een frisse neus. Ik heb nog geen buikje, anders dan mijn normale spekjes:D. Val tot nu toe alleen nog af, gelukkig blijft het bij 1 1/2 kilo.

Mbo ja het is overal anders, mijn collega zei al dat ze pas bij 12 weken hoefde komen.
    Ik heb het met de VK over de vaccinatie gehad, zij raadde het aan. Maar ik ben uberhaupt nog niet bij de HA geweest, wil ik deze week maar eens doen. Pfft wat moet je een hoop regelen. Ben wel wezen kijken bij de kdv bij ons vlakbij, die in totaal 5 vestigingen hebben die allemaal redelijk te 'bereizen' zijn voor ons. En aangezien je zo ongeveer moet inschrijven als je denkt aan kinderen krijgen dit maar alvast gedaan

Soof hoe is het nu bij jullie? alles klaar voor de nieuwe vloer?

Wanna klopt hoor is vanaf 14 weken. Ik zag zonet op het nieuws dat het eigenlijk al een 'oud' vaccin is waar ze deze nieuwe griep aan hebben 'toegevoegd' en een adjuvans. Dan zouden de bijwerkingen toch bekend moeten zijn?

liefs, simi

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    ff berichtje van mij, na 5 dagen over tijd toch ongi geworden. Gisteren bijna heel de dag gehuild, wat ben ik in de maling genomen door mijn lichaam zeg. Eerst kreeg ik tekenen van naderende ongi op de normale tijd dus toen al van he jammer maar had mij er bij neergelegd. En dan word je niet niet ongesteld dus de hoop komt weer terug en met de dag groter. Uiteindelijk na 5 dagen toch wel ongesteld!!!
    Je kon mij gisteren echt opvegen.
    Maar goed volgende ronde, ik ga morgen wel naar de huisarts. Ik heb nu 3 maanden temp bij gehouden en wil nu vragen of hij mij door kan verwijzen zodat ze kunnen checken of ik wel eisprong heb of dat het wel in kan nestelen. Temp laat geen eisprong zien.

Ik hou jullie op de hoogte en volgende keer klets ik weer mee, heb er nu even geen fut voor

Liefs

20. PUCK! Ja wij sluiten om 16.00 uur, anders maak je teveel uren ivm de koopavond. Ik heb die dus niet maar dat is algemeen beleid. Heb gistren te horen gekregen dat ik misschien toch mag blijven........... :D hij is er nog niet uit en wil mij eigenlijk niet kwijt. Iemand anders heeft ontslag genomen dus er is ruimte zeg maar!

BRIGIT! Ach meid wat vervelend nou weer, erg is dat hoe je lichaam in elkaar steekt! Huil maar flink even uit, dat lucht tenminste op!

MB! Heb je mijn bericht nog gehad?

ALL! Nou, morgenvroeg gaan we het hele huis leeg halen (beneden dan) en dan gaan we lekker naar Limburg.
    IK heb me vanmorgen even op de voortuin uitgeleefd, dat is allemaal grind maar er zat een kromme border in. Dat was zo lastig met de kinderwagen. Heb dat kreng gesloopt en de planten eruit gerukt (waren toch dood door de strenge vorst) en nu kan ik weer recht mijn deur uit. Van het voorjaar wordt het mooi gemaakt door de tuinman, maar nu is het al een stuk beter.

Mocht er trouwens iemand op zoek zijn naar koloniale bistrostoeltjes! Ik heb er acht en er mankeert niks aan!!!! € 25,00 per stuk!! Wie wil :D

Deel Deze Pagina