@wanna, ja, ik probeer op en strengere toon NEE, te zeggen tegen Jens. Hij kijkt dan op, maar probeert het gewoon nog tig keer. Maar hij kijkt wel!!! Enne, hier nog een potjes klant hoor. Ik moet ook toegeven dat ik nog niet veel zelf gemaakt heb...heb het druk
Mieke, leuke fiets! Je hebt van die mama-fietsen die een zoetig kleurtje hebben en beplakt zijn met bloemetjes enzo....vreselijk (als ik nu iemand heb beledigd, sorry). Puck, zooooo lastig, dat we juist over dit belangrijke onderdeel in ons leven niets/nada/noppes te zeggen hebben. Kan helemaal begrijpen dat je er af en toe knettergek van wordt. Het blijft afwachten......knuffel! Pooh, wat kunnen die kleintjes al eigenwijs zijn zeg. Enne, je kan nooit te vroeg beginnen met opvoeden, toch? Wanna, succes morgen! ALL, hier is het behoorlijk stressvol. Ik ontdektte gisteravond wat bloed in mijn onderbroek, waarvan ik volledig in paniek raaktte. Vreselijk, ik was doodsbang, zo bang dat dit het begin van een miskraam was. Het was een zenuwslopende avond en nacht, ik was zo bang dat ik buikkramp zou krijgen en weer ging bloeden. Tot mijn grote opluchting heb ik tot nu toe geen druppel bloed meer gezien, maar de schrik zit er behoorlijk in. Ik merk dat ik nu uit alle macht positief probeer te blijven, het kan gewoon niet zo zijn dat het nu weer mis gaat. Dat kan en mag gewoon echt niet........
Bij ons mocht het niet zo zijn. Gisteravond kreeg ik een beetje bloedverlies. Vanmorgen de verloskundige gebeld en kon om 12.45 langs komen. Helaas geen hartactiviteit. Ook een te grote dooierzak en al bloedverlies in de baarmoeder zichtbaar. Ondanks ons positieve denken , toch wel rekening gehouden met een miskraam. Morgen moet ik bellen wat we willen. Curretage of spontaan. Voel me momenteel lichamelijk goed, maar mentaal een wrak.
oh paint wat erg voor jullie ik heb de tranen in mijn ogen ik leef met je en je mannetje mee. heel veel sterkte met het verwerken. mbo2 ik snap dat de schrik er even in zit. waarom bel je niet even voor een inwendige echo? liefs puck
Paint: wat ontzettend naar meisje. En ondanks dat je je er al een beetje op had voorbereid, is het toch een enorme klap! Heel veel sterkte! Hoewel het op elke manier moeilijk te doorstaan is, hoop ik dat het nu vanzelf komt. Knuffel! MB: wat een schrik zeg! Maar een klein beetje bloed hebben een heleboel mensen in de eerste paar weken, omdat je baarmoedermond zo sterk doorbloed raakt. Ik heb het een keertje na sex gehad, nou de schrik zat er goed in en de lust is me voor wekenlang vergaan! Lastig nu dat aftellen tot 12 november!
vanacht is mijn vriendin bevallen een jongetje ze belde me vanmorgen persoonlijk op om het te vertellen omdat ze weet dat het nogal gevoellig ligt dat vond ik erg lief van haar ik ben blij voor haar. en alles is goed gegaan. maar het is nu haar tweede kindje en ik was al verdrietig toen ze me vertelde dat ze zwanger was van haar eerste kindje. toen weer een klap tijdens onze skivakantie dat ze me in de skilift vertelde dat ze weer zwanger was. nu is ze weer trotse mama geworden en ik zit nog steeds met lege handen. oh ohoh wat doet dit pijn. ik wil zo graag op kraambezoek maar ik zie er ook zo erg tegenop.
Pooh: ik zeg ook wel eens wat strenger "NEE", maar heb totaal niet het idee dat het overkomt, hahaha. Maar moet eerlijk bekennen, als hij me dan met zo'n schattig verbaasd snoetje aankijkt, blijf ik ook niet meer streng kijken volgens mij
Puck: tjee, dat is wel heel erg moeilijk. Wat hebben jullie toch ook al een lange tijd achter de rug zeg, dat zij nu al haar tweede kindje heeft.... Kan me voorstellen dat het contact dan soms wat moeilijk is!? Hou je taai meid! Ik zit enorm voor je te duimen!!
ach meiden wat een nare dingen allemaal. Paint heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik wil graag dat we allemaal een mooi kindje kunnen krijgen, dat is mijn wens voor ons allemaal!
Een hele dikke cyberknuffel voor Puck en voor Paint: sterkte meiden... MB: voor jou een hart onder de riem, ik had een week lang bloedverlies en ze is toch blijven zitten! Ik kan me je schrik wel heel goed voorstellen, je kon mij opvegen hoor... All: hier was het wat drukker eventjes de laatste dagen met nog wat verlate babyvisite en Mini-Miepies eerste (superdrukke) kinderfeestje. Ze deed het hartstikke goed, bleef heel rustig en heeft daar nog lekker boven in de reiswieg liggen pitten... Maar vooral die babyvisite heeft erin gehakt, een goede vriendin van mij kwam met haar nieuwe vriend (was de 2de keer dat we hem zagen) en zowel Miepie-man als ik krijgen de kriebels van die gast, vinden hem een engerd, brrrr.... Willen ook kinderen zsm, ze kennen elkaar net een paar maanden . Houdt me behoorlijk bezig want de omstandigheden zijn verre van ideaal... Maar ja, zeg maar eens tegen iemand dat je haar nieuwe liefde niet ziet zitten... Zo, ik ga even lekker voor de tv hangen met een bakkie thee, hmm....
Paint, wat erg! Een enorme dikke knuffel MB, dat is schrikken. Gelukkig is alles verder in orde. Puck, een dikke knuffel. Het is soms zo oneerlijk verdeeld!:x Ik kan me de tegenstrijdige gevoelens over je kraambezoek wel voorstellen. Miepie, erg lastig dat die vriend zo'n engerd is. Zul je zien dat het daar zomaar lukt. De info-avond IVF/ICSI gaf weinig echt nieuws. Toch goed om er eens bij te zijn.
Ik durfde het niet zo te zeggen, maar je hebt gelijk en ik dacht het ook. Had nooit gedacht dat ik van iemand zou hopen dat het niet te makkelijk zou gaan. Dan ken ik genoeg mensen waarvan ik denk dat ze tenminste betere omstandigheden hebben en wie ik het stiekem meer gun. (zoals jullie bijvoorbeeld)
Ja, dat hoop ik ook Timon! Puck en Paint heel veel sterkte! MB; ik hoop echt dat het gewoon goed bij je gaat, heb je volgende week je eerste echo? All; ik heb een vrije dag, ga zo lekker boodschapjes doen en vanavond naar het ballet in Amsterdam. We hebben weer goed ons best gedaan rond de eisprong, nu weer afwachten of het resultaat heeft. Ik heb Nino al een tijdje niet gelezen hier, ben je er nog?
Nieuws hier is : Heb eergister m ' n eisprong gehad, dus weer afwachten. M'n nod is twee dagen voor m ' n verjaardag, dat maakt het toch extra spannend een beetje. Manlief kan de 17de naar het ziekenhuis voor een vruchtbaarheidsonderzoek. We hebben het 'potje' al opgehaald, beetje vreemd en heel spannend! Verder heb ik gister een solicitatiegesprek gehad en krijg vandaag waarschijnlijk al de uitslag, ben heel benieuwd. Het zou gaan om een zwangerschapsvervanging (ironisch genoeg) en misschien een kleinere aanstelling als de dame in kwestie weer terugkomt in maart. Dat was mijn update, ga even wat lezen hier hoe het iedereen vergaat.
Oh wat een verdrietig nieuws Paint! zo erg voor jullie. Hele dikke knuffel voor jou meis en heel veel sterkte! Mb voor jou schrikken zeg! Ook een knuffel voor jou! En voor Puck ook! Miepie leuk dat Minimiep t goed heeft gedaan op t feestje. Lijkt me leuk om haar mee uit te nemen! Ik heb gister op mn nichtje van 1 gepast. Zoo lief! Eten wou ze alleen niet, wel d'r druiven en d'r avondfles, die was in een tel leeg. Ze ging braaf naar bed en was zo vertrokken, ideaal oppaskindje
Meiden ben zooooo druk!!!! Maar wilde iedereen even een knuffel geven die het nodig heeft, maar ook voor wie het niet nodig heeft, hihi