30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Lekkerrrr! :)

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Paint: Wat erg voor jullie zeg, heel veel sterkte!!

Puck: Ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor!

All: Ik ben maandag naar mijn huisarts geweest, ik ben gelukkig meteen door verwezen naar de gynaecoloog. Hij kon in mijn temp kaartjes geen eisprong vinden dus vandaar dat hij mij gelijk door stuurt. Vrijdag 18 december kunnen we terecht, mijn man moet dan ook mee. Klinkt ineens heel erg eng. Ik dacht hij gaat gewoon even bloed prikken of iets dergelijks maar werden echt gelijk door verwezen, gelijk afspraak gemaakt en allemaal formulieren mee gekregen die we ingevuld mee moeten nemen. :$ Klinkt ineens allemaal heel serieus. Nu maar hopen dat ik geen goede thermometer heb.

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo meiden

'N paar meiden vertelde me van jullie forum/club hier en ik kom eens kijken. Was op zoek naar meiden die ook 30 + zijn en bezig voor een kleintje.
    Ik ben zelf 31 en ben 5 oktober gestopt met de pil. MEt ovulatietest achter de datum van mijn eisprong gekomen en ons best gedaan ;) Nu wachten tot 8 november of ik ongesteld word. Spannend dus.
    Zijn er hier nog wat die voor de eerste gaan,want ik zie ook dat vel al een kindje hebben?

Groetjes Alicia

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ah, je hebt ons gevonden, welkom!

Er zit hier van alles: een aantal is bezig voor de eerste, soms moeizaam, er is een zwangere en veel van ons hebben al onze eerste en vinden het hier het gezelligst dus we blijven nog hangen. Altijd een luisterend oor, voor iedereen en alle situaties! Want we've all been there, dat sowieso.

Ik ben, zoals je ziet, van categorie 3 sinds 2,5 maand.

Succes met zwanger worden!

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey alicia ik zie dat je ons gevonden hebt.
    welkom hier.
    we zijn hier met van alles en nog wat bij elkaar zwangere, kersverse moeders, en diegene die nog zwanger willen worden.
    wat wel prettig is want er is altijd wel iemand die antwoord heeft op je vraag.

ik ben puck 34 jaar en bezig voor de eerste ik zit in ronde 29 bezig met IUI en heb twee maanden geleden een miskraam gehad.
    maar het glas bijft half vol in plaats van half leeg!
    maar soms is mijn glaasje helemaal leeg en dan lucht ik lekker mijn hart hier.
    en dat is wel prettig.

birgit ja dat is spannend naar de gyn er komt dan een hoop op je af.
    ja en die formulieren ze willen echt alles weten.
    succes

ik zit er nog steeds een beetje doorheen en ben net met een vriendin gaan zwemmen en naar de sauna geweest op de sportschool ach dat is zo fijn effe je zinnen verzetten.
    en nu zit emo eter puck weer met een zak burito,s op de bank.

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    miepie we hebben tegelijk geschreven over ons clubje

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    :D
    Great minds write alike... ;)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, knuffel terug!!

@ll, ben net pas thuis, eerst werken ,toen cursus over dokter Vogel.
    Echinaforce blijkt HET wondermiddel te zijn om de m-griep onder controle te houden

9. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Pooh, goed om te lezen! Ik neem elke dag 's ochtends en 's avonds echinaforce pilletjes en hoop zo griepvrij de winter door te komen :)

10. mb02

mb02 Bekend lid

Ik heb vanmiddag een afspraak bij de verloskundige, en ben zo verschrikkelijk gespannen:(.
    Ik heb op dinsdag weer een klein beetje (bruinig) bloedverlies gehad, en toen heb ik meteen de verloskundige gebeld. Ze was niet gealarmeerd, maar stelde toch voor de echo een week te vervroegen.
    Verloskundige gaf zelf aan dat bloedverlies heel veel voorkomt, en dat het een goed teken is dat ik verder geen buikpijn ofzo heb. Dat stelt me wel iets gerust, maar ja, het kan natuurlijk ook gewoon foute boel zijn.
    De laatste dagen zijn echt vreselijk, ben enorm gespannen. Ik probeer positief te blijven, maar die onzekerheid knaagt aan mij. Ik ben aan de ene kant blij dat ik vanmiddag meer weet, maar aan de andere kant ben ik zo bang:(.

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Sterkte vandaag MB!!! Ik hoop dat je dat mooie knipperende hartje mag zien vanmiddag, maar ik denk van wel hoor!

Echinaforce, goed om te weten Pooh! Ik slik eigenlijk nooit iets, hoogstens een ibuprofen als ik ongi ben.

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    MB: Ik kan mij voorstellen dat je zo zenuwachtig bent, meid je gaat vandaag je kindje zien!!! Let maar op, je krijgt gewoon een kloppend hartje te zien!!!
    Ik heb al zoveel verhalen gelezen en idd als er geen kramp bij komt is er niks aan de hand. Heel veel vrouwen verliezen steeds een beetje bruine afscheiding, het kan zelfs de hele zwangerschap door gebeuren. Laat je het vanmiddag wel weten want wij zitten nu ook zenuwachtig te wezen hoor!!! Wij willen alles horen.... ja toch meiden!!!!!

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mbo2 sterkte vandaag!

14. mb02

mb02 Bekend lid

JAAAAAAHHHHHHH, het hartje klopt!!!!!!!
    Meiden, ik ben zo verschrikkelijk opgelucht en blij!!!!!!!!!!

Eenmaal op die bank bij de verlos had ik het niet meer van de zenuwen. Ik durfde ook niet te kijken toen ze dat apparaat op mijn buik had gezet, maar meteen zei ze al "ik zie hartactie, dus kijk maar". Wat een prachtig gezicht, zo'n minimensje met een onwijs snel knipperend hartje. Er groeit een mensje in mij, wat een wonder. En wat ben ik onzettend dankbaar.

15. mb02

mb02 Bekend lid

Oja, en ik kreeg nog een extra cadeautje.....ik ben 1 week verder dan ik zelf dacht!!!!
    Ik ben dus al 9 weken zwanger!!!!!!!!

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    proficiat meid en nu lekker gaan genieten.

liefs puck

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Heeeee, goed zo!!!! Wat een fijn gevoel is dat he? :) Gefeliciteerd!!!!

En nu genieten! Van de misselijkheid, het vocht vasthouden, de vermoeidheid, het lichte gevoel in je hoofd, opgezette voeten, tieten in cup G, je voeten niet meer kunnen zien en wat dies meer zij. :D

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd MB!!! En nu lekker genieten he!! Ik ben echt zoo blij voor je. Ik ben ook blij voor je dat je toch vandaag bent geweest anders had je nog een hele week in spanning gezeten en je rot gevoeld. Top meid!!!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedzo mb02!!!!! wat super enne, dat onzekere gevoel hield ik tot ik wist dat Jens levensvatbaar was!!

20. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    ha meiden,

Paint wat een vreselijk nieuws zeg heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie.

Alicia, welkom. Ik ben simi, inmiddels 36 en ternauwernood aan de mmm ontsnapt na 2 jaar proberen. Zie banner! Het is onze eerste en nog heel spannend allemaal

MBO wat super! wat mooi he zo'n echo en helemaal met zo'n super knipperlichtje, SUPERGEFELICITEERD

All, sorry ben wat veel afwezig. Ben zelf niet zo lekker, gelukkig geen koorts en geen hoesten. En bij mij op het werk wordt gereorganiseerd :(. Het is een ware ellende. Ik probeer bij te lezen maar zal wat afwezig zijn.
    Liefs, simi

Deel Deze Pagina