Oh lieverd wat ontzettend mooi! Wat een heerlijk gevoel en wat een blijdschap! Genieten nu hoor, geen spanningen meer!!! Paint, wat ontzettend verdrietig voor jullie zeg! Sterkte met het verlies en een dikke knuf. Pooh goed om te weten!!!! Soof, hoe gaat het daar? Nino, al iets van je soll gehoord? Miepie, hahaha wat een omsschrijving, maar wel waar!! Heppie en Brigit, hoe gaat het met jullie? Simi, onee reorganisatie, hopelijk blijf jij ongedeerd. Puck, kop op meis! Alicia, welkom!! Hier alles oke, Boaz zijn 2e tandje is ook een feit. Ben zo trots als een pauw! Alleen vandaag was een erg lastig dagje zeg, alleen maar mopperen en jengelen en maar 1,5 uur slapen over de hele dag! Nu snurkt gelukkig wel, hopelijk een lekker winterslaapje
Meiden, ik ga er nu zeker meer van genieten! Ik geloof nu pas echt dat ik zwanger ben, en dat is een heerlijk gevoel. Ik kan nu plannen gaan maken, dingen gaan regelen, het aan mensen gaan vertellen.....super! Gisteravond hebben we het aan de ouders van mijn vriend vertelt, en ze waren zooooooo blij. Mijn ouders en schoonzusje zaten al in huis toen ik terug kwam van de echo, en waren ook door de dolle heen. Het wordt ons zo gegund, dat is echt hartverwarmend. Ik zit nu even op een roze/blauwe wolk, kan nu alleen maar blij zijn.
MB gefeliciteerd! Wat mooi zeg, een kloppend hartje, en zo komt alles goed, wat fijn! Brigit; dat ging wel even snel zeg! Denk je voor een eerste onderzoekje naar de huisarts te gaan en wordt je meteen doorgestuurd naar de gyn. Wel fijn dat er meteen serieus naar wordt gekeken, maar misschien ook een beetje schrikken? Mieke; hier alles goed. eisprong is weer achter de rug dus afwachten maar. Ik probeer er zo relaxed mogelijk onder te blijven, we hebben nog wel even de tijd. hoop ik. Alicia welkom! Ik ben ook 30+, namelijk 32 en we zijn nu vier maanden aan het proberen. Het is een leuk kluppie hier, van alles wat, maar het zijn allemaal lieverds!
Mieke: gefeliciteerd met de tand van Boaz weer een stapje in zijn ontwikkeling! All; ik heb al bijna 1 sok af! En het is lang niet zo moeilijk als ik dacht krijg er alleen een tenniselleboog van....
o ja (tjongejonge, zo kom ik wel aan 1000 berichtjes); grappig Nino dat we tegelijkertijd online waren. En we gaan ook nog steeds gelijk op in de cyclus! Wanneer is jouw NOD? de mijne ongeveer 17 november zo te zien aan mijn banner (zien jullie hoe ik het loslaat? ik weet niet eens mijn NOD datum uit mijn hoofd ).
He meiden, Even snel, want mijn laptop geeft me nog 5 minuten voor "total shut-down", dan is de batterij leeg maar..... ik kan het snoer niet vinden, GRRRR! :x Maar wilde nog even MB feliciteren met haar goede echo! Ooooo, lieverd, het voelt allemaal zo als deja vu als ik je verhaal hoor! En een kloppend hartje bij 9 weken, maakt de kans dat het nog mis gaat wel heeeel erg klein. het komt gewoon helemaal goed. Ben zo blij voor je! ben er helemaal vrolijk van! Dikke knuffel! Alicia: welkom, klets gezellig mee! Miepie: heb mijn verplichte post weer gedaan Heb eergisteren scopie gehad. Verklevingen lijken wat minder, maar slijmvlies is nog steeds veel te dun. Ze snapte het zelf ook niet helemaal. Nu eerst uitslag van biopt afwachten en dan zien wat de volgende stap wordt @All: zodra ik dat kl#te snoer heb teruggevonden kom ik terug!
Wanna: Vervelend zeg die spanning en dat je nog niet weet waar je aan toe bent. Wel fijn dat de verklevingen minder waren. Ik hoop voor je dat je gauw uit die onzekerheid bent en weet wat er gaat gebeuren ik hoop voor je dat het vanzelf oplost en je straks voor een 2e kan gaan!!! All: Het was eigenlijk best wel schrikken ja dat ik gelijk door verwezen werd naar de gyn. Volgens mij gebeurt dat niet zo snel, tenminste als ik dat zo lees op dit forum. Maar ja met temperaturen is er bij mij ook echt geen eisprong te vinden. Nu komt het wel heel dichtbij, misschien kan het echt niet op de natuurlijke manier. Weten jullie wat er bij zo'n 1e gesprek gebeurt? Is het gewoon intake of gaan ze gelijk onderzoeken doen? Of is dat ook weer bij elke gyn anders? Er is mij eigenlijk niks verteld dus weet het niet.
@wanna, wat een onzekerheid zeg. Nu weet je nog niets, toch? Fijn hoor, dat wachten..... @all, we vertrekken morgen naar Portugal. Straks naar de kapper en de koffers moeten nog ingepakt worden. Duimen jullie voor een weekje zon en geen zieken??? Ik heb het gevoel dat ik het zooooo nodig heb, rust ,zon en gezondheid. Na 4 weken tobbem ,ag dat toch wel?
Pooh: Heeeeeele fijne vakantie en ik duim voor zon!! (Maar ook wel beetje voor ons). En ik duim ook dat jullie niet meer ziek worden!! Portugal is een heerlijk land geniet er lekker van!!!
Pooh, fijne vakantie, het is je heeeeeel erg gegund!!!!!!! Geniet ervan!!!!!! Wanna, thanxs. Ben zelf ook zo blij, er is een enorme last van me afgevallen, alsof ik ineens 10 kilo lichter ben. Bij jou schiet het allemaal nog niet echt op, balen. Dat eindeloze afwachten, die onduidelijkheid, niet leuk. Knuffel!!!!! Brigit, eerlijk gezegd verbaasd het mij niet dat je meteen bent doorgestuurd. Als er geen eisprong op je tempkaartjes te zien is kan de ha weinig voor je betekenen. Het is natuurlijk wel jammer dat je nu de mmm ingaat, ik vond dat ook even slikken (uiteindelijk kon ik de afspraak bij de gyn 2 dagen ervoor afzeggen). Ik kreeg van het ziekenhuis een hele berg info toegstuurd toen ik een afspraak had gemaakt. En de ha had al verteld wat ze ongeveer gingen doen, dus ik zou hem/haar opbellen om dat nog even na te vragen. Mijn ha had nav mijn klachten ook een advies geschreven aan de gyn, dus het was al ongeveer duidelijk wat het "plan van aanpak" was. Heppie, op naar sok nr. 2! Mieke, joehoee, tand nummer 2! Zo'n schattig gezicht, die piepkleine tandjes . Alicia, welkom!, klets gezelig mee. Ik ben 32, ben nu zwanger van mijn 1e beeb. ALL, vandaag is mijn neefje Floris jarig, wordt alweer 1. Het is echt ongeloofelijk hoe snel dat is gegaan. Ze gister gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben, ook zij waren heel blij. Wil het niet op de verjaardag vertellen, vindt dat Floris in de belangstelling moet staan, en niet ik. Verder alles prima, al krijg ik wel last van trage darmen. Ben er wel allert op dat ik niet verstopt raak, daar heb ik namelijk aanleg voor. Heb donkerbruin brood gekocht (van becel, zit ook minder zout in), hoop dat dit de boel in beweging houdt.
Goeiemorgen! Mieke, ik heb nieuws over m'n sollicitatie, bedankt dat je er naar vraagt. Ben het alleen niet geworden en daar baal ik best van. Ze vertelden me wel dat ze het een moeilijke keuze vonden en dat het of ik of iemand anders zou worden. Die ander had gewoon net wat meer ervaring dus dat gaf de doorslag, grrr! Nou ja, ik moet nu m'n hoofd maar weer op iets anders focussen maar best lastig hoor dat omschakelen. MB, ik ben superblij voor je dat je een goede echo hebt gehad! wat heerlijk moet dat zijn! Brigit, ik ka me heel goed voorstellen dat het even schrikken is dat je meteen wordt doorverwezen. Ik kan je niets vertellen over zo' n gesprek, daar heb ik (nog) geen ervaring mee. Succes! Brigit, gaat goed alweer een sok af! Grappig hoor! Mijn NOD is trouwens de 21ste, vlak voor m'n verjaardag. Jullie snappen dat ik maar een cadeau wil: een positest!! 35 word ik alweer, en toen we begonnen voor een eerste kindje was ik 33, pfff, word er soms wel een beetje moedeloos van.. Wanna, succes met wachten op de uitslag. Vervelend die onzekerheid! Pooh, een weekje niemand ziek, heeel veeeel zon en heeel veeel rust! Het is je van harte gegund!! Alicia, ik zal me ook nog even voorstellen: Ik ben bijna 35, bezig voor een eerste kindje, net getrouwd dit jaar na tien jaar samen, werkzoekende en voorzichtig bezig richting mmm te gaan (eerste vruchtbaarheidsonderzoek is 17 nov van manlief) Fijn weekend allemaal gewenst!
nino: balen dat je niet aangenomen bent heb je nog andere solicitaties lopen? heppie hoe gaat het met de sokken? pooh fijne vakantie geniet er van op naar de zon en iedereen weer fit. wannabum heb je je kabel al gevonden? wat goed toch dat de verklevingen minder zijn. wanner krijg je de volgende uitslagen? mieke hoe gaat het met de tandjes? ALL: hier gaat het vandaag weer redelijk ik heb er wederom weer even flink doorheen gezeten de laatste dagen. ik ben gisteren bij de huisarts geweest en uitgelegd dat mijn lontje op was. ik moet deze maand weer op controle voor mijn baarmoederhalskanker (gelukkig kan dat tegelijk bij biometrie in het ziekenhuis) dat hakt er weer in geestelijk. het is nu 4 jaar geleden dat ik ziek was en dus ook 4 jaar geleden dat ik aan de pil was. de huisarts zei dat ik toch ook wel flink wat voor mijn kiezen heb gehad en adviseerde mij om er met iemand over te gaan praten. de arts kent mij redelijk omdat ze ook bij mij in de zaak komt. ik had ook over het intenet enzo gehad en dat ik het voortaan moeilijk van me af kon zetten. ik had de laatse weken flink lat van hartkloppingen dus ik wist wel dat ik gewoon te veel hooi op mijn vork had gehad, ook met betrekking met mijn eigen zaakje. wat ik zelf heb verzonnen is dat ik nu elke week centjes ga sparen een half jaar lang. mocht het zo zijn dat we over een half jaar nog niet zwanger zijn dan gaan we van die centjes lekker op vakantie. zijn we wel in blijde verwachting dan is dat geld voor de kinderkamer. liefs puck
goed instelling puck!!!! Jammer dat je je zo rot voelt. ook hier is de emmer bijna vol. Moet echt effe ontspannen, heb een depressie gehad 10 jaar geleden en moet oppassen dat ik niet die kant op hol. Wij hebben een babypotje gemaakt tijdens de mmm, door spullen op marktplaats te zetten en verkopen. Dikke 400 euries!!!
Pooh, fijne vakantie. Puck, wat een mooi voornemen! Ik hoop natuurlijk dat je over 6 maanden zwanger bent en dat je je centjes lekker daar aan uit kunt geven, maar een vakantie is natuurlijk ook heerlijk. Nino, wat jammer dat je niet de kandidaat voor de baan bent geworden. Nu weer doorzoeken dus. Wanna, hihi je kabeltje kwijt... waar laat je zo iets, denk goed na MB, helemaal in de wolken nu??? Heppie, duimmerdeduim voor jullie. Brigit, is idd niet zo gek hoor dat jullie zo snel doorverwezen zijn. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Met Boaz zijn tandjes gaat het goed, hij lijkt er weinig last van te hebben en het staat zo schattig.
Pooh, fijne vakantie. Puck, wat een goed idee. Misschien hier ook maar eens invoeren. Nino, wat jammer van die baan. Hopelijk heb je snel ander leuk werk. Even ego; Ik heb even een pestbui dankzij onbegrip van schoonmoeder voor onze situatie mbt kinderwens/ziekenhuis. Zij wilt graag oma worden en wat maakt het uit dat de hele familie en omgeving weet dat wij in het ziekenhuis lopen. NOU, HEEL VEEL! Oooeeeeeee, ik kan haar wel wat doen! :x Hoezo intiem iets en dat wij zelf wel bepalen wie ervan af weten? Sorry, maar op dit moment is ze een klerewijf.
@timon, ze moet julie wens respecteren....als je het intiem wilt houden, moet ze haar mond gewoon houden! @all, wij vertrekken zo. Allemaal een fijne week en tot volgende week zondag! Jens is weer verkouden dsu ik hoop dat het niet erger wordt!
Timon, je boosheid spat van je berichtje. Geef je groot gelijk. Ze moet toch kunnen begrijpen dat dit niet zomaar iets is! Pooh, goede reis.
@Timon, jee wat naar! Ik zou ook woest worden om zoiets. Ik vind het ook respectloos van haar! Idd jammer van de baan, heb momenteel even niks anders lopen nog. Ga wel maandag beginnen met vrijwilligerswerk. Heel leuk, maar ja, dat brengt weer geen geld in het laatje. Bedankt voor het meeleven allemaal Fijne zondag iedereen en Pooh: goede reis!
Hoooooi allemaal! Hee Pooh, fijne vakantie, ga je Sjors nog opzoeken met pepernoten en drop? Geniet ervan en laat die bacillen thuis, ja?! Puck, ik hoop dat je je centjes uit kan geven aan belachelijk dure babykleertjes of een kostbare kinderkamer en dat die vakantie niet doorgaat. Zo! Heb jij baarmoederhalskanker gehad dan? Wat erg zeg... Ik hoop dat alles goed is en een sterkte-digi-knuffel! Brigit: raar om zo gauw doorverwezen te worden lijkt me, kan me voorstellen dat je er ook een beetje van schrikt. Maar wel heel daadkrachtig van je huisarts en die frustratie heb je iig niet (dat ze zeggen: temp eerst maar een paar maanden en kom dan nog maar eens terug) Nino: jammer van je baan.... Ik had ook gesolliciteerd en vrees dat ik het ook niet ben geworden want het is al een maand geleden en ik heb nog niks gehoord. Ik word er altijd heel verdrietig van en wanhopig omdat ik niet weet wat ik zou willen en waarom ik er nooit tussen kom in mijn vakgebied. Maar goed, ik mag niet zeuren want ik heb tenminste nog een baan. Wanna: ah, goed dat je je weer even laat zien want ik had mijn cursor al boven de knop: PB sturen naar Wanna om je eens even de oren te wassen! Ben ook vergeten te zeggen tegen Alicia dat ze zich iedere dag moet melden en dat we boos worden als ze dat niet doet: :x Balen van je scopie, eigenlijk ook niet echt duidelijkheid gegeven he? Pffff.... MB: de bekende verstopping, jippie! Goed veel bewegen helpt ook voor de stoelgang. Ik moet zeggen dat ik er niet echt last van had. dwz dat ik wel wat meer verstopt was, maar ik forceerde nooit iets en ben daardoor ook aambei-vrij gebleven! Mieke: foto van de tandjes van je dikkie dik? Is hij zo dik dan? Ik zag vorige week dus baby's van 6, 7 maanden oud op dat feestje: wat een REUZEN!!! Ze leken echt enorrrrrrrm, zeker vergeleken met mijn fijne poppetje, haha! Ik kan me nog niet voorstellen dat Mini-Miepie ooit zo groot gaat worden (en zelfs nog groter, hihi). Heppie: respect! Al één hele sok en nu pas een tenniselleboog???!!! Succes met je cyclus die je goed loslaat! Timon: wat erg van je schoonmoeder, ik heb er geen woorden voor. Natuurlijk ben je boos, het is super-privé zoiets! Een beetje aan de haal gaan met de problemen van je eigen zoon en zijn vrouw, get a life. Ik vind het al vervelend dat mijn schoonouders alles van ons doorlullen aan zijn zusje en andersom. Gewoon omdat ze anders niks te vertellen hebben. Bij mijn ouders is respect voor elkaars privacy heel belangrijk, die lullen echt nooit iets door, kan ze 100% vertrouwen. Dus kan me je gevoel goed voorstellen! All: hier alles zijn gangetje! Vanmiddag komt mijn vader, de liefste en trotste opa van het westelijk halfrond. Zo leuk om te zien! En morgen weer lekker babymasseren, is voor de aanstaande moeders echt een aanrader voor strakjes hoor! Is hartstikke leuk om te doen! Fijne dag nog allemaal, het is prachtig weer dus geniet ervan!