miepie helaas wel ja nu 4 jaar geleden had ik pap 4 ik had een plaatselijke kleine tumor van net onder een cm in mijn baarmoedermond. mijn baarmoedermond is deels verwijderd gelukkig kunnen wij nog kinderen krijgen maar als ik zwanger ben sta ik wel onder strenge controle want ik heb dan kans op een te vroeg geboren kindje. ik sta nog ieder jaar op conrole in het ziekenhuis en dat is nu weer. veel plezier met trotse opa en morgen met de baby massage ik ben gisteren voor de tweede keer bij mijn vriendin geweest die een jongetje had gekregen en ohhhhhhhhhhh ik smolt gewoon wat een knappe en lieve baby hij heefd heel lang in mijn armen liggen rondkijken met z,n pikzwarte haren en blauwe ogen smelttttttttt liefs puck
Hoi meiden, ben ik ook weer effies. Ben de laatste tijd zo druk, dat ik het vaak niet redt om het forum bij te houden. Heb veel gewerkt en daarnaast natuurlijk de zorg voor Myrthe, die steeds minder gaat slapen en bezig gehouden wil worden. Helemaal leuk, maar soms wel vermoeiend hahaha. Zijn jullie ook alweer bezig met wie en hoe je de feestdagen gaat doorbrengen? Wij hebben maar gewoon het heft in eigen handen genomen en wat voorstellen gedaan. Heb namelijk niet zoveel zin om 2 avonden weg te zijn, maar wilde wel mijn ouders vragen om bij ons te komen eten omdat ze zo ontzettend veel voor ons doen (staan altijd meteen klaar als we oppas nodig hebben of als er geklust moet worden). Wilde dan niet nog eens een avond bij mijn s-ouders door moeten brengen dus die hebben we gevraagd of ze het leuk vinden dat we 2e kerstdag 's morgens komen, dan brunchen en weer naar huis. Vonden ze helemaal geweldig geloof ik! Zijn we 2e kerstdag 's avonds lekker met zijn 3-tjes! Oud en nieuw moet ik werken overdag, dus wordt heel rustig Manlief is weer werken vannacht, dus heb ons megagrote bed voor me alleen! Morgen een dagje werken en dan heerlijk 4 dagen vrij....ben ik echt aan toe!
Puck, tjee, ik wist ook niet dat jij baarmoederhalskanker hebt gehad, wat heftig zeg. Je hebt inderdaad veel meegemaakt de laatste jaren, heel begrijpelijk dat je er af en toe doorheen zit. Meid, zorg goed voor jezelf!!!!! En nog een dikke knuffel van mij erbij!!!!!! Leuk idee van die spaarpot, hoop dat je ervan kan baby-shoppen. Maar een mooie reis maken is ook niet verkeerd......dat is een van de dingen die ik heeeeel erg zal gaan missen. Timon, wat respectloos van je schoonmoeder, kan me voorstellen dat je boos bent. Het is aan jullie om het mensen wel/niet te vertellen, daar moet zij zich niet mee bemoeien. Ik vind het zo erg als je mensen iets in vertrouwen vetelt, en dat zij het dan doodleuk aan een ander door gaan vertellen. Dat kan ik echt niet begrijpen. Om die reden heb ik mijn schoonmoeder pas vertelt dat ik zwanger ben toen ik de 1e echo had gehad, omdat ik weet dat zij haar mond toch niet kan houden. Bij mijn 1e zwangerschap had ze het ook meteen aan jan en alleman doorverteld, waardoor mensen mij feliciteerde toen ik net mijn miskraam had gehad:x. Schoonmoeders....... Nino, jammer van die baan. Duim voor jou dat er snel iets leuks op je pad komt. Miepie, veel plezier met de babymassage. ALL, zaterdag naar de verjaardag van mijn neefje geweest. Ik heb met verbazing alles gade geslagen, had nog nooit zoveel baby's bij elkaar gezien. Ik zat tussen al die moeders en had het gevoel dat ik op een andere planeet was beland. Het is echt een ander wereldje, het is een raar (en beetje beangstigend) idee dat ik daar over een paar maanden ook in zit . Heel wat anders, maar mijn vriend is door zijn vader uitgenodigd om mee te gaan naar suriname. Hij heeft 2 jaar in suriname gewoond, en hij wilt het land heel graag aan zijn zoon laten zien. Ben stikjalours, maar vind het voor mijn vriend heel leuk. Het gooit wel onze eigen plannen door de war, wij wilde in maart samen 2 weken op vakantie. Maar dat doen we nu maar in februari, ben nu op zoek naar een warme bestemming (boven de 20 graden)op max. 4 uur vliegen. Iemand een idee?
BENT ER WEER!!!!!!!!! eerst wat advies aan MB!! Februari naar de zon max 4 uur vliegen, het beste kan je gaan naar de canarische eilanden (4.5 uur vliegen) Zuid turkije is een optie, maar niet echt warm en je hebt dan vaak nog veel winkels gesloten en restaurants etc. Op de canarische eilanden is het altijd ca. 24gr en draait alles het hele jaar door. SJee en dat in mijn vakantietijd!!! hahahaha Goed We zijn er weer en de woonkamer is bijna klaar en heel erg mooi geworden, we zijn er blilj mee! De vakantie was leuk, helaas op de dag van de aankomst bleek dat ons huisje een verstopping had en ze wisten niet hoe lang het zou duren. Ik wel ondertussen :x we zaten om 22.15 uur pas in ons huisje!!!! Wat was ik boos en verdrietig zeg, kom je zelf uit een huis waar het 1 grote teringbende is en dan kun je daar niet in je huisje! We waren er om 16.00 uur en hebben na de constatering RIck en de hond bij mijn vader is het huisje gezet en zijn toen terug gegaan naar de receptie. Daar tot 18.00 uur onderhandeld en gewacht vooral. We hadden een luxe huisje en die waren er niet meer dus kregen een gewoon huisje en afgesproken dat ze bellen als het eigenlijke huisje klaar is! Om 18.00uur gaan eten bij papa en toen als een razende roeland naar het andere huisje om te zorgen dat de kat op haar bakje kon en even rust had. Arm beestje heeft 3 uur in de auto moeten wachten!
Ga effe hier verder........... Wij de hond en kat in het huisje gezet en naar de receptie gegaan om te vragen of het nog lang zou duren, wist ze niet. Dus ik gewoon naar het huisje en het aan de man van het rioolbedrijf gevraagd. HIj was klaar en wat hem betreft konden we erin maar hij moest toestemming vragen aan de technische dienst. Weer terug naar de recptie en toen mochten we toch in het huisje. Wij naar het oude huisje, beestjes weer ingeladen en naar het goede huisje gegaan om de boel uit te pakken. Rick ben ik om 21.30 uur bij papa gaan halen en die heb ik slapend en wel weer in zijn bedje gelegd. Sjee wat een dag joh! Ik was gesloopt.Dan merk je pas hoe klote zulke dingen zijn als je een kindje hebt! Als wij met 2en waren geweest had ik het lang niet zo erg gevonden, dingen gebeuren nou eenmaal. Maar goed we hebben 50,- cadeaubonnen gehad dus Rick is lekker verwent!!! We zijn nu druk bezig met de woonkamer als hij klaar is maar ik foto's. Maar de vloer is echt super mooi geworden!!!!
zo effe reageren op jullie! POOH! Fijne vakantie meid! TIMON! Inderdaad erg respectloos van je schoonmoeder, jullie bepalen wie en wanneer je dingen verteld! MB! Hij gaat lekker zo te lezen, mijn stoelgang was op de klok. Zelf beter als ervoor maar daar was ik wel blij mee hoor! Ben trouwens wel jaloers op je vriend hoor, wat leuk! PUCK! Hoe gaat het met wachten????? Ga eerst effe Rick eten geven tot strakjes
Even foto's spammen van mijn nieuwe fiets met Boaz er op, hij vindt het echt geweldig! En van Boaz en zijn tandjes
Soof, wat een verhaal van jullie huisje zeg, baaaaaalen! Verder wel genoten? Hoe gaat ie thuis, is het al klaar? Miepie, toen Boaz nog borstvoeding kreeg was ie lekker mollig, nu niet meer hoor maar hij blijft gewoon onze dikkie dik.
MIEKE! De vloer is heel mooi geworden, en alles staat nu op zijn plekkie. Er moeten nog wat dingen opgehangen worden en begin 2010 gaan we lijstwerk aanbrengen tegen het plafond en dan komt er nieuwe vitrage.
Klinkt super! Misschien toch wel een voordeel bij een ontzettend pech nadeel natuurlijk, dat het er nu weer als nieuw uitziet allemaal. Lekker fris en mooi.
Het grappige is dat we al aan het kijken waren voor een nieuwe vloer, maar toen bleek dat we geen verhoogde hypotheek konden krijgen op dit moment hield dat op. Dus die lekkage was echt een groot geluk bij een ongeluk! Ik ben ook blij dat die lekkage in de grond zat, anders zou men nog denken dat het opzet was IK ga weer verder poetsen, wat is het trouwens stil hier!
Jaaaaa, snoertje terug gevonden Soof: whahaha, wat een smurfje! Daffie: tjee, wat is Myrthe alweer een grote meid! @All: ga zo weer even teruglezen hoor! Ben afgelopen weekend, een ietsiepietsie ongesteld geworden Helemaal blij! (Zullen weinig dames hier zijn die daar zo blij mee zijn, haha) Komende week nog een controleafspraak om te horen wat er uit het biopt is gekomen. Vraag me een beetje af hoe we nu verder moeten, maar dat zal ik dus wel horen. ik ga even bijlezen!