30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ja heerlijk snuffelen daar...je komt er ogen te kort!

@all, hier een slaap weigeraar vandaag. 1x 50 min en 1x 30 minuten geslapen.Toen we thuis kwamen leek hij doodmoe te zijn, maar hij ging me toch tekeer boven. alsof de wereld verging. Histerisch werd ie en uiteindelijk heb ik hem mee naar beneden genomen. Hij heeft nu net zijn fles op en hopelijk rijgt papa hem zo in bed. Hij is dooood moe, maar opgeven, ho maar!

2. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Goedemorgen meiden,

Ik leef nog :)

Lekker hoor Soof alles weer fris. hihi ik vindt het wel stoer gewoon al kerstboom zetten:D En gefeliciteerd met je 'rollende' mannetje

wanna wat een doos zeg!! je zou d'r toch zelf even een verkeerde injectie geven, grrr. Hoe is het met Ruben gegaan, heeft hij er last van gehad?

Pooh lekker hoor even ertussenuit en gelukkig geen zieken. Jullie hadden het gewoon even nodig.

MBO gefeliciteerd! fijn hoor dat het zo goed gaat! Hier ook van alles aan het regelen, kinderopvang heeft wachtlijst van zo'n twee jaar :$ dus ben nu maar 'overal' aan het inschrijven. Heb inderdaad ook met verz gebeld en bij mij is ook de eigen bijdrage vergoed via de aanvullende verzekering voor zowel ziekenhuisbevalling als van kraamhulp en ook een zwangerschapscursus. Het kan dus de moeite waard zijn om te checken en evt aanvullend te verzekeren.
    ik heb volgende week weer afspr bij de VK en ook de nekplooimeting, ben er wel een beetje zenuwachtig voor :)

@All het gaat goed met mij, nog wel veel moe maar misselijkheid gaat beter. En er begint een heuveltje te komen boven mijn schaambeen maar dat zie ik alleen als ik in m'n nakie sta;)
    Ik had gemeld dat ik zwanger ben bij de huisarts en kreeg gelijk een oproep voor vacc vandaag. Maar dat is nog een beetje te vroeg mag pas over twee weken.
    Verder is het gewoon erg druk op m'n werk met de reorganisatie en de verhuizing van de mensen weer terugnaar 1 locatie. Het MT wil graag als een team starten in het nieuwe jaar op 1 locatie dus of we dat even kunnen regelen......
    Lees wel vaak mee maar heb niet zoveel puf meer 's avonds om te reageren, sorry.
    Veel liefs, simi

3. SIMI! Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat!!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, effe vlug, Jens is ontslagen bij de kinderarts!!!
    Hij is nu 76 cm en 9215 gram en zijn hoofd groeit normaal mee...nog wel boven de bovenste lijn, maar alles is gewoon goed!!

5. Gefeliciteerd!!!!!

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh; super!

Simi: nog even en je moet aan de positiemode!! :)

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simi, fijn te lezen dat alles goed gaat met jou en de kleine ukkepuk.

Pooh, zo hee Jens is een kanjer zeg. Boaz is nu 76,5 cm en weegt 9920 kg. Ze schelen niet zo veel meer. Fijn dat alles goed is en dat hij niet meer terug hoeft naar de KA.

Wanna, wat een sukkelin zeg die Ruben moest prikken!!! pfffff hoe eigenwijs kun je zijn en dan nog niet toegeven dat je het verkeerd had.

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Gefeliciteerd Pooh!! Fijn dat jullie dit nu kunnen afsluiten

9. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, joehoee, goed nieuws! Ben ook fan van loods 5, al zit dat voor mij wel iets te ver weg:(. Dat is ook zo´n winkel waarbij je altijd wel met iets langs de kassa komt:D.

Simi, goed van je te horen! Balen dat het op je werk niet zo lekker loopt, dat kan je er nu eigenlijk niet bij hebben. Ik merk als ik te druk ben (of me te druk maak;)) ik gelijk veel vermoeider ben, dan ben ik 's avonds een dweil. Dus ik kan me indenken hoe jij je moet voelen. Denk goed aan jezelf meid!
    Spannend, de nekplooimeting. Ik heb er zelf voor gekozen het niet te doen, maar als ik me het goed herinner ben jij nu 36 ? (schiet me maar neer als ik er helmaal naast zit:)). Dan zou ik er ook voor kiezen het wel te doen, al lijkt mij de keus voor vervolgonderzoek heel moeilijk.
    Bij mij is overigens nog niets te zien, gister zie iemand zelfs tegen me "ben je afgevallen!". Nou, dat wil je nu eigenlijk ook niet horen. Zal blij zijn als er iets te zien is, dan weet je dat het goed groeit. Kortom.....het blijft allemaal heel spannend!

All, heb even mijn ziektekostenverzekering erbij gepakt, en nu krijg ik bij een poliklinische bevalling 50% vergoed. Voor kraamzorg betaal ik 3,90 per uur. Zelf heb ik bedacht dat als ik mijn huidige verzekering hou, ik bij een poliklinische bevalling zonder medische indicatie+ 10 dagen kraamzorg dit ons tegen de 500 euro gaat kosten. Of ik verhoog mijn verzekering, dat kost mij dit 330 euro extra, en weet ik zeker dat alles wordt vergoed (maar heb ik een nadeel als ik wel een medische indicatie heb). Snappen jullie hem nog? Dus twijfel, twijfel...wat is wijsheid??????

Vanmiddag komt Mik voor het eerst bij ons "logeren", leuk! Mijn broertje heeft een etentje, ze komen hem rond 22 uur weer ophalen. Ben heel benieuwd wat Mik ervan gaat vinden.....Morgen heb ik een high tea met 2 vriendinnen, ga ik ze eindelijk vertellen dat ik zwanger ben. Echt zin in, weet nu al dat ze superblij zullen zijn!

Fijn weekend:)!!!!!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, kan me je dilemma wel voorstellen mbt je verzekering.
    Ik heb het wel gedaan, vond dat ze alles maar eens lekker voor me moesten gaan betalen, betaal al jaren genoeg premie. Ik ben wel overgestapt naar een andere verzekeraar toen, ik had een uitgebreidere verzekering voor dezelfde premie als mijn vorige verzekeraar, dus dat zou je ook nog kunnen uitzoeken. Ik heb toen een assurantieadviseur dit laten uitzoeken voor mij, dat kost je niks en zij weten er alles van en kunnen de beste voor je er uit vissen.

Ik wilde ook graag in het zkhs bevallen, uiteindelijk is het wel een medische indicatie geworden en wat voor een, als ik alles bij elkaar optel wat het de verzekeraar gekost heeft aan mijn bevalling, de dagen die ik in het zkhs moest blijven en Boaz ook dan is dat ruim 20.000 euro :$ hihi ik heb gelukkig verder nooit wat gehad al die jaren dus ik vind het wel prima zo ;) 330 euro verzekeringspremie per jaar meer vind ik ook wel heel veel hoor, dat kan echt veel minder lijkt me. Of ben je collectief via je werk verzekered?

Boaz heeft van 18-8.30 heerlijk geslapen gister en nu ligt hij ook al weer ruim 2 uur te ronken, hahaha!! We gaan straks lekker fietsen.

11. he dames, hier remi!!:D
    Ben nu 4 daagjes alleen, manlief is op reis. Heerlijk naar Lanzarote, het is daar 28gr, de luis! ;)

Eens kijken of ik mezelf red met mijn kind alleen hihihi, komt wel goed hoor!

Fijn weekend!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes soof, komt wel goed hoor!

@mb02, ik ben ook een klasse omhoog gegaan. Had vanaf dag 1 al een med indicatie voor het ziekenhuis, maar toch...

@all, we zijn naar de kinderboerderij wezen lopen met mn moeder en Jens in de wandelwagen. Hij reageerde voor het eerst echt op de beesten. Hij schaterde toen het varken knorde en de muizen waren ook om te gillen (vond jens). Daarna een pannekoekje gegeten in het pannenkoekenhuis hier in het park. Nu ligt meneer al bijna 2 uur te maffen bij oma op schoot in de schommelstoel op zijn kamer. Ik ga steeds effe gluren, maar oma wil hem op schoot houden,hahahaha
    Van mij mag ze hoor!

13. ah wat lief, heb je er een foto van gemaakt! Dat is toch een heel mooi moment!

14. mb02

mb02 Bekend lid

Hoe gaat het met iedereen?

Mag ik even klagen:).......Ik heb een iets te druk weekend gehad, waarbij ik ook nog eens verkouden ben geworden:(. Vrijdagavond gekookt voor vrienden/ zaterdag oppassen op neefje mik (wat overigens erg leuk was)/ zaterdagavond vrienden op bezoek/ zondagochtend ouders op de koffie/ zondagmiddag high tea met vriendinnen. Allemaal heel gezellig, maar met een hoofd vol met snot en een moe lijf was het allemaal "too much". Vanmiddag moet ik weer werken, en ik zie het totaal niet zitten. Ik heb eigenlijk behoefte aan even helemaal niets. Zo.....genoeg geklaagd:D.

Update vakantie: we gaan niet naar cuba. Mijn grootste bezwaar is dat ik me veel te verantwoordelijk voel voor het nieuwe leven in mij. Normaal gesproken stort ik me altijd in het avontuur, maar nu zie ik ineens allemaal "beren op de weg". Dus gaan we nu voor een veiligere optie: curacuao (ehhhh..hoe schrijf je dat:)). Gewoon 2 weken een appartement huren, per dag kijken waar we zin in hebben, genieten van zon/zee/rust/elkaar. En via martinair hebben ze goede aanbiedingen, voor ongeveer 500 euro pp vliegen we daar al heen!

Zo, jullie zijn weer op de hoogte:)

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, zo dat klinkt idd als een heel druk weekend! En dan vanmiddag weer aan die arbeid. Kan me voorstellen dat je daar absoluut zo geen zin in hebt.

Curaçao, heerlijk! Aruba is ook leuk, maar ik denk dat Curaçao leuker is. Wij zijn dus vorig jaar toen ik 22 weken zwanger was naar Aruba geweest. Boek wel een comfortclass stoel, dan zit je lekker wat ruimer.

Nadat ik Boaz vanmorgen had weggebracht naar het kdv, ging ik door boodschappen doen en op de de terugweg heb ik een eend doodgereden, ik was/ben nog helemaal van de wap en zat gewoon te huilen in de auto. Ik kon niet meer stoppen. Ze vlogen zo vanuit de berm op en ze waren nog te laag en toen kwam ik er net aan met mijn auto. Ben omgekeerd om te kijken wat de schade was want ik hoorde 2x een boem. Helaas dus 1 eend helemaal voor pampus op het wegdek. Zo zielig voor haar vriendjes. Oh voel me zo rot en schuldig, bah!!!

Nou ze krijgen het vanmiddag op het kdv heel rustig. Op de lijst van de kindjes stond bijna overal erbij geschreven dat ze rond 13.00-13.30 opgehaald worden, hahaha!!! Ze zorgen er iig voor dat ze voor die tijd lekker gegeten hebben en geslapen. Er was nu een melding van een kindje met de mex op het kdv. dus alles in de gaten houden. Wij moeten dus om 14.30 in de RAI zijn om de mex.vaccinatie te halen. Het gaat dus op postcode/tijd hier.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, ged wat zielig/ Ik zou ook janken hoor!
    DUs Boaz moet vanmiddag al? Jens woensdag ochtend. Ben benieuwd naar de chaos...
    Meneertje wes om 5.00 uur wakker met een poepbroek en weigerde weer te gaan slapen. Nu ligt ie al een uur te pitten, hij was zo moe en boos...

17. GAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPP sjee wat een nacht,, Rick heeft heel slecht geslapen en mij daar bij wakker gehouden natuurlijk! Hij was ook nog 1 uur eerder wakker als normaal en ook een poepbroek. Krijsen van de honger dus hup vroeg eruit. Maar jas hij was natuurlijk wel moe he ;) dus weer vroeg erin. Maar na 1 uur hup weer wakker, pffft mama nog niet :)

Hij heeft vanmorgen al 5 poepbroeken gehad :$ lekker hoor!

Nu slaapt, ben erg benieuwd hoe lang. Ik heb het idee dat hij papa mist! En natuurlijk dat zeikweer, de regen en wind staan op zijn raam.

Succes met de prik MIEKE! Ik hoor op het journaal dat het een drukte van jewelste is!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    5 poepbroeken, is ie aan de sjees ofzo?
    Jens zat van het weekend verstopt, legte alleen harde keutels. Denk dat ik hem teveel banaan heb gegeven, maar hij vindt dat zo lekker.
    Nu komt het al weer normaal eruit.

@all ,ben net terug van een storm ritje naar Kruitvat. Ze hebben daar digitale fotolijsten in de aanbieding, leuk voor kerst dus!

19. POOH! Nee hoor, gewoon normale poep! Denk dat ie effe leeg moet of zo! Ik ga even liggen, barst van de koppijn! :(

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok, beterschap dan!!

Deel Deze Pagina