30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zico: fijn dat je weer even langs komt! heel veel sterkte meid!
    Ga je binnekort op vakantie?? Hebben jullie al een bestemming?

Mieke; wat sneu dat Boaz niet lekker is. Ben je nog met hem bij de huisarts geweest? inderdaad wat pap met rijstebloem. Komt er vaak iets minder snel uit dan melk en stopt ook. En als 'ie diarree heeft, even wat matig met fruit, want dat gist een beetje in de darm.

MB: ik had ook eigen risico voor een ziekenhuisbevalling. Heb getwijfeld of ik zou switchen. Achteraf blij dat ik het niet gedaan heb, want doordat ik een medische indicatie kreeg werd alles alsnog vergoed. Verder ben ik erg tevreden ver mijn verzekering, zodat onze smurf ook op mijn polis staat. Mijn man en ik zitten allebi bij een andere zorgverzekeraar (allebei collectief via het werk) dat maakt niks uit, vind het niet onhandig of zo.

Pooh, dat gegil komt mij bekend voor :D Hier gebeurde dat gister nog toen ik hem ophaalde van het KDV. Daar zitten slagbomen voor de parkeerplaats en toen ik mijn raampje open deed om het kaartje in de automaat te steken, keken mensen 100 meter verderop op het trottoir nog om, omdat er zo'n hels gegil uit mijn auto kwam! :D

Soof: zou jij niet binnejort met haptonomie of zoiets beginnen? heb je dat al gedaan en bevalt het?

Miepie: zo zeg, jij hebt een druk weekend achter de rug! jammer dat de baby massage afgelopen is. Nu volhouden om het af en toe te blijven doen. Bij ons is dat helaas behoorlijk verwaterd, toen ik weer aan het werk ging.

@All: hier weer een ziek hummeltje. Werd gister op mijn werk gebeld door het KDV of ik hem wilde komen halen omdat hij 39C koorts had. Gister merkte ik verder niet zoveel aan hem. gelukkig is vandaag mijn vrije dag, kan ik lekker voor hem zorgen. Maar hij is slapjes, en wisselt huilen af met stilletjes verdrietig zijn. Zo sneu!
    Hij wil ook al een paar weken nauwelijks drinken. Alleen vanaf een lepel eten en bijna niks meer uit de fles. Nou maakten we eerder wel eens pap van de opvolgmelk, met wat rijstebloem, maar dat wil ik ook niet teveel doen, want daar krijgt hij juist verstopping van. Water, thee of diksap weigert hij ook te drinken. Zeker nu hij koorts heeft hoop ik maar dat ik er voldoende vocht in kan krijgen!

2. WANNA! Nee, ik wacht nog op een telefoontje. Het begint pas in het nieuwe jaar.

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Goh, is er zo'n lange wachttijd voor??

4. nee maar het is een soort cursusvorm die een paar keer per jaar begint, vandaar!

MAnlief komt zo thuis, joepieeeeeeee :D

5. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hallo meiden,

Alle mama's met zieke kindjes veel sterkte. Wat klinkt dat sneu al die zieke kindjes :(

Zico fijn dat je er weer even bent, heel veel sterkte.

Mbo :D ik ben nog niet zo verstrooid. Bleeh jammer dat dit erbij hoort maar geeft ook wel weer leuke momenten.

ALL, gister een kloppend hartje maar moest wel even gezocht worden.. pffft ik kreeg het er warm van. Vandaag nekplooimeting en die is goed! maar is pas de helft van de test. Ook bloed laten prikken en dat duurt nog max 2 weken. Maar een heel leuke echoscopiste want ik zei dat ik bij 8 wkn een echo had gehad en toen zij ze: 'Eerst nekplooi en dan gaan we mooie plaatjes maken'.
    Echt heel bijzonder om te zien, er groeit een echt kindje in mij.
    Ik heb een foto met vooraanzicht en daar zwaait die kleine kruimel :D
    Nu ook iedereen op mijn werk laten weten dat ik zwanger ben.
    Sorry voor mijn hele verhaal maar zit vandaag even op een grote roze wolk :)

Veel liefs, simi

6. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Veel plezier vanavond soof :p

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: veel plezier met z'n drietjes vanavond!
    Is het een groepscursus ipv individuele begeleiding?

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Simi: wat heerlijk dat je een mooie echo hebt gehad! Ga je 'm in je album zetten? Geniet van je roze wolk!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, hahaha jij hebt dus ook een schreeuwerd hahaha. Denk dat Jens ook "gefrustreerd is" dat ie bepaalde dingen nog niet kan. Hij wil de hele dag staan. Hij staat stevig, maar heeft weinig balans. maar hij vindt het geweldig.

@simi, wat heerlijk ,een zwaaiende uk in je buik!!! genieten!

10. SIMI! Wat fijn, gefeliciteerd meid!

WANNA! Ik weet nog niet wat het precies inhoud. Maar ik denk dat het een soort groep zal zijn gezien het feit van verschillende startdata. IK wel aangegeven dat ik niks in groepverband wil, dus ik weet het gewoon nog niet.

Hij is weer thuis, Rick was echt blij hem weer te zien, hij had er gewoon een dikke poepluier van :D:D:D hahaha die papa is gelijk weer ingeburgerd 8)

TRUSTEN

11. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hallo allemaal,

Ik las dit topic en dacht 'laat ik eens een bericht achterlaten'. Wij willen er ook weer voor gaan! We hebben een zoon van 1 en kunnen niet wachten tot de volgende zich aanmeld! :)
    Bij de eerste hebben we er 2 jaar op moeten wachten dus we hopen dat het nu sneller raak is.....

Trouwens dat gillen herken ik ook... heb soms gewoon de neiging om mee te doen :D

12. WELKOM MAMA VAN THOM!!!
    Dat is een goeie, gewoon allemaal mee gaan gillen! Ik zil dat snoetje wel eens zien :D

13. mb02

mb02 Bekend lid

Simi, fijn dat de echo goed was, dan kan je dag gelijk niet meer stuk. Dus zweef maar even lekker op je wolkje ;). Ik heb 9 dec. weer een echo, dan kan ik het hartje horen, lijkt me ook helemaal geweldig.

Soof, fjn dat je man weer thuis is! En rick heeft gelijk, dat moet beloond worden met een poepluier;):D.

Miepie, heee, nog een denker;). Dat zie je maar weer aan die zorgverzekering van mij, ik zit er eindeloos over te denken, en doen.... ho maar:).

Wanna, ruben ook al ziek :(, beterschap!

ALL, ben blij te horen dat meer meiden wat verstrooid waren. Ik hoop dat deze warrige periode snel over is, voel me er niet echt prettig bij. Ik had verwacht dat ik me euforisch zou voelen, maar dat is gewoon niet zo. Tuurlijk ben ik blij, maar ik voel me zo ontzettend verantwoordelijk voor dat nieuwe leven in mij, en dat maakt me onzeker en bezorgd. Mensen om mij heen zeggen dat het echte genieten begint na de 20 weken echo, dus daar hou ik me nu maar aan vast.

14. MB! Ik heb de hele zwangeschap echt niet op een roze wolk gezeten hoor, ik vind dat een beetje overdreven. Natuurlijk ben je super blij en is het fantastisch dat leven in je te voelen en te zien.

Maar er is geen mens die je verteld dat je tijdens de zwangerschap allerlij mankementen gaat krijgen, ze praten alleen maar over bevallingen die pijnlijk waren!

Gewoon lekker genieten en als je een dag niet wil dan ga je lekker mopperen. Dat is ook goed hoor :)

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Welkom mama van Thom! Dat meegillen doe ik ook, hihihi. Ben dus gelukkig niet de enige idioot die regelmatig gezellig mee gaat krijsen. Super grappig om te zien hoe beduusd en verbaasd onze smurf dan is en er gewoon van stil valt :D

Roze wolk: hier ook niet echt gehad. Door die missed abortion van het jaar daarvoor hield ik tot 20 weken echt een slag om de arm. En na twintig weken had ik zo’n maagzuur en pijn in mijn heupen, dat toen het genieten er ook een beetje af was, hahaha.

16. ALL! Ik ben echt helemaal de draad kwijt met Rick, echt klote! :) Als ik denk dat hij slaap heeft (ogen wrijven, rode wangen gapen...) leg ik hem in bed en dan blijft hij huilen. Uiteindelijk dus zin in een boterham. NA de boterham in de box, brullen......... oke ij moet de fles nog. Krijgt hij de fles 20min later wil hij hem niet :$

Dus maar in bed en nu slaapt hij..... pffft vermoeiend hoor. WOrdt er helemaal gek van. 's-Nachts schiet hij vaak wakker, dus ik ook. Loop echt op mijn laatste restje.....
    Ben echt blij dat ik morgen weer ga werken na 3 1/2 week vakantie, effe bijkomen :)

17. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    even snel, heb twee kruimels geupload :)

18. wil je dan mijn vriendje zijn, anders kan ik niet genieten :(

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Simi: fantastisch!!! Vooral dat vooraanzicht met dat handje! (Of zie ik dat niet goed :D )

MB; ik wil jouw foto's ook!

Soof; ook heel herkenbaar. Brullen brullen brullen 's nachts. En ik maar denken dat 'ie aandacht wil. geef ik hem de fles, slurpt íe hem in 30 seconden leeg. -Oeps- het gehuil was toch "honger!" :)

20. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Vriendjes soof!

Ja goed he wanna en net alsof het een heel grote smile heeft :D:D:D
    Klinkt een heel trotse mama in spe

Deel Deze Pagina