Sjors, er gaat vast nog wel heel veel zon schijnen daar bij jullie hoor! Geniet nu maar even van de regen voor jullie boerderij, straks hoor ik je weer dat alles te droog wordt/is
Zo is het maar net. Maar zomers klaag ik niet hoor dat alles droog wordt hoor. Wat wij inzaaien zomers is onder de beregening en dan hebben we de regen niet nodig! Ik wil zomers zon!
hey mieke terug van weggeweest! fijn dat jullie een leuke tijd hebben gehad in athene. leuke foto,s ik zag een flinke stijging in je temp zo die is even duidelijk aanwezig en ook goed geklust weer spannende twee weken voor je. sjors ben blij met wat regen dat is goed voor de grond. miss daantje: leuk weer iets van je je horen. succes in het nieuwe ziekenhuis. groetjes
Hey Puckie, Ik zit nog eens naar jouw kaartje te staren, hij is dan wel niet geupdate, maar... Vind het vreemd dat FF je kruis een dag voor je positieve test plaatst! Vul eens op dag 10 een - bij OPK in? Hoe doet je temp het verder? Nieuw kaartje Of ben je gestopt met tempen?
mieke ik had een stippellijn al die tijd en op dag 10 geen test ingevuld nu heb ik twee kaartjes in mijn album van 27mei één op dag 10 een - dan krijg ik geen ei en de andere op dag 10 een + dan krijg ik een vet rood kruis op dag 10 en als ik op dag 10 niks invul dan krijg ik een stippellijn. maaar goed ik heb op dag 11 s,ochtend echt buikpijn gehad twwe uur na het klussen en ik denk dat dat mijn ei was ik was daarna ook erg nat watery en ik heb ergens gelezen dat dat je bij dat natte je op je vruchtbaarst bent volgens mij zei die aguria (f zo iets) die zit altijd bij jou bij tempkaartjes. we wachten maaraf ik voel nog steeds helemaal niks dus het zal wel niet raak zijn . maar je had wel gelijk dat ik in mei nog een ronde zou krijgen ik kan zaterdag 31 mei testen groetjes
Blijf het vreemd vinden, zou het eens bij de tempkaartjes vragen aan de meiden wat zij ervan denken! Meer weten meer dan 1 toch? Maar goed ik denk dat het misschien toch nog kan hoor, want naar mijn idee zou het beter dag 11 kunnen zijn. Afwachten helaas. x
mieke ff geeft telken iets anders aan als ik verander en dan weer terug ga naar het oude. eerst een stippellijn dan een streep dan weer niks maar wel telkens op dag 10 volgens mij weet ff het ook niet!
Joyce: heel veel sterkte gewenst Puck: fijn dat je met je mannetje gepraat hebt. Wij hebben het na de laatste miskraam ook uitgebreid gehad over 'hoe serieus' we er nu eigenlijk mee bezig willen zijn. Mijn vriend is perfectly happy nu, maar vindt het ook leuk als ik zwanger raak. Hij heeft alleen veel minder 'haast' dan ik. Na anderhalf jaar wil ik nu wel eens dat het goed gaat en ik vind elke gemiste maand/kans dus balen! Nou ja, komt wel goed. Daantje welkom terug, hopen dat ze je bij dit ziekenhuis een stuk beter en verder kunnen helpen. Succes. Liefs Dyaan
Dyaan ik denk dat 7 van de 10 mannen zo'n beetje minder haast hebben. Er wel voor willen gaan, maar als het wat langer duurt het ook niet erg vinden. Zo ook die van mij hoor, ook al tikt het klokje door! Eerst hadden wij veel moeite om over dit onderwerp te praten, vooral mijn mannetje. Nu gaat dat beter, zolang ik maar niet doordraaf *hinnik*
Oh ... gelukkig. Fijn om te horen dat er meer dat 'probleem' hebben. Ik heb het afgelopen jaar nooit gesproken over wanneer ik dacht vruchtbaar te zijn zodat we konden gaan klussen, omdat hij niet op commando wilde. Nu, na twee mk staat hij er wel iets anders tegenover waardoor we het er gelukkig in ieder geval over kunnen hebben. ik moet niet de hele avond over zwangerschap, babies etc praten, maar hij was deze maand zowaar helemaal op de hoogte 'wanneer we moesten'
he meiden, sofia heeft het volgende geschreven in haar dagboek van de reis Bakken op zee Hallo lieve allemaal! Hier zijn we dan. Na een lange maar goede vlucht zijn we aangekomen in Miami, ongelooflijk heet en het regende, maar dat was geloof ik wel een welkome verfrissing. De douane ging echt super snel en ook de koffers waren er met een redelijke snelheid. Aangekomen in het Holiday Inn Port of Miami zijn we eerst lekker gaan eten (in een pizzabar) de honger was na ettelelijk uren groot! Bayside shoppingmall is erg leuk gelegen aan de haven. We lagen al wel om 10.00 uur in bed, geslapen als roosjes! De volgende ochtend nog even rondgewandeld daar en toen met de taxi naar de boot, maar 10 min rijden, ideaal! En ja het is echt een groot geval ongelooflijk! Ook hier verliep de incheck super snel, ondanks het grote aantal mensen. Aan boord moesten we even flink oriënteren maar het gaat steeds beter. Tijdens het uitvaren was het gelukkig droog, want een fikse onweersbui had het bijna verpest. Maar voor we weg gingen moesten we eerst de "safetydrill" doen. Geweldig allemaal met een lifejacket naar je "musterstation" voor instructies! Helaas kunnen we hier geen foto's uploaden. Doen we in Miami! Het eerste diner viel tegen TERING KOUD! niet te geloven man! Maar het eten was wel lekker, de obers erg vriendlijk maar wel verlegen om een "tip" en ons bin zunig hahahah Na het eten hebben we genoten van een show in het theater! Echt super amerikaans, Harry je weet wat we bedoelen hahaha! Maar we hebben kostelijk gelachen. Gedurende de avond kun je overal foto's laten maken, heel erg gemaakt. Je moet echt poses aannemen, en wij zijn nog niet afgestudeerd als Holland Next Topmodel dus moeten we nog oefenen! Vannacht heerlijk geslapen met een licht trillend bed, HOEIIII! hahahahah motoren dus ........ Vandaag zijn we dus aan het bakken en vanavond mogen we al in gala! Captains Dinner! LIEVE GROETJES VANAF DE ATLANTISCHE OCEAAN LIEFS MARC EN SOPHIA
Leuk Zico, dat je ons zo op de hoogte houdt! dyaan, hier tegenwoordig wel op comando hoor! Zonder lukt het echt niet en zal er niks gebeuren. Enne heel soms hoe graag en hoe snel ik zwanger zou willen zijn, vind ik het ook niet altijd even erg wanneer het nog niet zover is. Soms voel ik me daar wel eens schuldig over omdat ik het eigenlijk ook weer wel dolgraag wil. Maar gekgenoeg is deze wens nog maar 1,5 jaar oud. Daarvoor totaal nooit aan kids willen beginnen.
Goedemorgen dames ! Mieke , fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Athène ! Foto`s ga ik straks even bekijken , als een beetje wakkerder ben haha Daantje , leuk om ook eens wat van jou te horen weer ! En wat goed dat je in het ziekenhuis van Randy terecht kan zeg ... Hopelijk kom je daar wat verder ! Op de rest reageer ik vanmiddag als jullie het niet erg vinden ... Mijn hoofd zit vol met watten nu ! De operatie is me gister alleszinds meegevallen ! Enige wat ik minder vond was dat wachten de hele dag Ik was om 11.30 op de afdeling en zou rond half 1 geholpen worden .. Uiteindelijk werd ik pas om 14.00 uur naar de voorbereidingskamer gebracht ! Normaal gesproken lig je daar maar 10 minuutjes en dan word je doorgereden naar de ok . Helaas regende het spoedjes waardoor ik pas rond half 4 naar de ok werd gereden ! Er kwamen vier trauma helicopters tussen en een spoedkeizersnede ... Nou ja , konden de artsen ook niets aan doen natuurlijk . Maar hierdoor waren ze me wel kwijt haha Mijn hubbie is om 17.00 uur maar eens gaan vragen waarom het zo lang duurde ! Ze zijn dus best een aardige tijd met mij bezig geweest want ik ging om 16.00 uur onder narcose (heeeeeeeeeeerlijk ! ). En om 17.00 uur lag ik nog niet op de uitslaapkamer ... Heb nog wel een gesprek gehad met de arts die de operatie heeft gedaan , maar dat is finaal langs me heen gegaan ... Kan me herinneren dat ze iets zei over mijn eileiders , maar dat kan ik ook gedroomd hebben Ik was nog onder invloed van die narcose en heb dus bijna niets mee gekregen van wat ze vertelde ! Wel weet ik dat alles goed gegaan is verder ! Wat wel heel grappig was is dat ze die plakkers met electroden met tape hebben moeten vastzetten . Die dingen blijven anders niet plakken op mijn huid omdat het of vet is van de creme of juist heel droog . Zag er werkelijk waar niet uit gewoon hahaha Oh ja , en ze waren ook mijn operatie schort kwijt waardoor ik naakt naar de verpleegafdeling werd terug gereden haha Had natuurlijk gewoon dekens over mee heen hoor , dus niemand zag wat Maar was ook wel grappig , want ze hebben zich lam gezocht naar dat ding ! Naderhand kwamen ze er achter dat 1 van de ok verpleegsters dat ding in de was had gegooid omdat het onder de bloed en jodium zat . En ze wilde niet dat dat jodium over mijn hele huid kwam omdat dat bij mij intrekt en ik anders wekenlang met orange vlekken had rond gelopen Nu moet ik over 2 maanden weer terug komen bij Dr Both en dan haald hij de spiraal eruit . Het is echt nodig dat dat ding zo lang blijfd zitten , zodat het niet weer gaat verkleven . Gezien ik een steengoeie arts heb , vind ik het allemaal wel best . Heb nu vertrouwen in de toekomst en weet dat ons derde wondertje er aan zit te komen ! Groetjes Joyce
Joyce, fijn dat je er zo'n vertrouwen in hebt, is niet geheel onbelangrijk. Dat had je bij het vorige ziekenhuis toch minder en zag je er behoorlijk tegenop. Voel je je beter al of nog brak na alles.
Hai Mieke ! Bij dat andere ziekenhuis zag ik er inderdaad behoorlijk tegenop. Maar daar had ik echt het gevoel dat ik studiemateriaal was ! Ik voel me nog wel behoorlijk brak hoor na gister . Gisteravond was ik ook nog behoorlijk high hahaha Mijn oudste was bij een collega van mij en geloof dat ik niet echt mezelf was daar ! Was wel lachen eigenlijk ... Groetjes Joyce
Heeft je man wel tekst en uitleg meegekregen van de arts, omdat het bij jou niet helemaal is blijven hangen
Ik herken je verhaal volkomen! Mijn vriend en ik hebben het helemaal super samen, zijn blij met onze baan en ons leventje en eigenlijk is het niet zo dat alleen een kindje ons nog gelukkiger kan maken. Wij zijn er door mijn zus en vriendin over gaan nadenken en het ene moment zijn we er 200% van overtuigd dat dit is wat we willen en als we dan weer een heerlijke tijd met zijn tweetjes hebben gehad, kijken we elkaar aan: dit is ook super. Maar, we willen wel hoor ... maar we genieten nu ook! Na de MK van afgelopen maand wel weer geklust, maar ja, ik houd geen temp ofzo bij dus of het het goede moment is geweest ... anyway, we weten dat het kan, nu maar hopen dat het een keer goed blijft gaan. Je realiseert je wel dat het niet zomaar 'kinderen nemen' is! Groetjes, Liefs, Dyaan
Mieke , mijn mannetje heeft de arts helemaal niet gezien ! Hij weet dus nog minder als ik haha Hoewel ik dus ook helemaal niet veel meer weet dan dat de operatie goed is gegaan . Ik hoor het over 2 maanden wel , als ik op controle moet en die spiraal eruit wordt gehaald . Maak me er allemaal niet zo druk om nu Groetjes Joyce