30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoe gaat het nu!!!!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Bedankt voor vragen Soof!
    Zijn er nog erg druk mee. Nog steeds koorts. Hebben van de huisarts ORS en zetpillen tegen braken gekregen. Het was een huisarts in opleiding. Ze vond geen aanwijzingen voor oor- of lonontsteking. Waarschijnlijk iets viraals dus. De ORS vertikt hij te drinken en met hangen en wurgen lukt het om er om de 2 uur zo'n 40 cc aan vocht in te krijgen. Ben vanmiddag thuis van het werk om voor hem te zorgen (normaal is hij vrijdags op het KDV)

3. Jeetje mina zeg! Heeft het niks te maken met de griepprik? Arm kind.

Ik begrijp dat je je veel zorgen maakt, sterkte ermee. Ik hoop echt dat hij snel opknapt!!!

4. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel hoor voor het medeleven! Dat doet me echt goed. Ik weet ook dat ik niet de hoop moet opgeven, er is altijd een kans dat het gaat lukken. Het gaat ook alweer wat beter met me hoor, de eerste klap had me gewoon compleet uit het veld geslagen. We moeten nu even onze wonden likken en dan weer door.
    Een fijne dag verder hoor iedereen! Groetjes

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #8605 Mieke8, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    Wanna, heel veel sterkte met Ruben wat naar dat hij al zoveel dagen koorts heeft!

Pooh, ook al een ziek kuikentje, voor jou ook beterschap.

Miepie, ik volg nu de soap even niet meer hoor, welke stond nou op nr. 1 daar hadden jullie toch nog lang geen plek? En nu wel? Hihihi.

MB, ik zou je wel vast inschrijven en aangeven dat je vanaf die en die datum/jaar in aanmerking wilt komen. Mocht het anders lopen en je hebt wel eerder een plekje nodig, sta je in ieder geval ingeschreven en dat kan geen kwaad. Tenzij je bij zo'n bagger kdv komt als Wanna natuurlijk ;) En de 12 weken voorbij, nog een weekje en dan zit je eerste trimester er op. BV geven, ik heb het met liefde gegeven, ik had ook een hele goede productie. Maar vond het wel zwaar op sommige momenten. Je kleintje is zo afhankelijk van jou en je kunt het moeilijker uit handen gegeven, tenzij je er ook nog bij gaat kolven. Boaz was erg hongerig en kwam dus heel vaak op een dag en ook 's nachts. Maar ik had het voor geen goud willen missen, ik was echt wel emotioneel toen ik ging stoppen hoor.

Nino, ach jee zeg, wat een naar nieuws. Daar denk je toch eigenlijk niet bij na, maar het kan helaas we. Heel veel sterkte voor jullie.

Soof, weer an die arbeit. Lekker denk ik wel ;)

Hier nog steeds een zeurderige Boaz die niet wil eten, wel melk gelukkig. Zal wel een fase zijn. Geen idee of het een reactie op de prik is.

Simi, je eerste trimester zit er op zeg, wat gaat het snel.
    Fijn dat je je nu beter begint te voelen.

Nou zo ver maar weer even. Vast een lekker weekend.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, jeetje beterschap voor Ruben. Ik had ORS van de samenwerkende apothekers (verkoop ik zelf), smaakt en ruikt naar bubbelgum en Jens vond die heerlijk! Wat water met rijstebloem is ook oke!

@all, jens heeft veel geslapen vandaag. papa was thuis met hem en hij heeft goed gegeten en gedronken. Nu net in bad geweest en hij had maar 37.0 ,dus de koorts lijkt weg te zijn. het zal wel de reactie op de prik zijn geweest dus.r

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: wij hebben ORS met sinaasappelsmaak gekregen. Ruben vindt het niks! :)

Soof: zijn prikje is alweer 11 dagen gelden, dus dat zal het niet zijn.

Nu al een paar uur geen koorts meer. Nog wel gebraakt, maar hij lijkt wel iets minder ziek. ik duim dus maar dat hij de bocht heeft gemaakt!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Het heerst wel een beetje onder de kindjes, of van de prik of een virusje. Boaz is ook een week lang van slag geweest en het lijkt nu vanmiddag weer beter te gaan en weer in het oude ritme. Eindelijk heeft hij zijn warme hap nagenoeg bijna opgegeten zonder protest, de flesjes gaan er ook weer gewoon in en naar bedje zonder protest en zelfs blij dat hij er in lag. vanmiddag zelfs 3 uur geslapen. Mama is weer blij.

Sterkte met jullie mannetjes meiden.

Hihi Wanna we hebben dezelfde banner.

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Mieke, dat zie ik nu ook. Maar Boaz heeft een blauw shirtje aan :D

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah zoek de verschillen, hahahaha!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    :D zijn het er dan niet altijd 7? (Zoek de 7 verschillen!)
    Dat wordt nog moeilijk :D

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Effe pochen: Paar schattige nieuwe fotootjes in mij album :)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ruben is wel een scheetje hoor! Zo'n lief koppie, hij lijkt op jou ;)
    Kan hij al staan.... goed zeg.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke foto's van Ruben!!! En inderdaad, staat hij nu al?
    Jens kan wel staan, een paar tellen tegen de bank aan, maar heeft weinig balans. Maar wel heeeel sterke beentjes!

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Ben ik ook weer effies:)
    We zijn net een midweekje weggeweest naar Landal.....verschrikkelijk slecht weer, maar toch heerlijk gehad. Zijn lekker naar de dierentuin in Arnhem geweest en Myrthe ziet nu toch veeeellll meer als 2 maanden terug hoor. Ze reageert nu echt op de dieren, dus helemaal leuk. Ze lacht ook naar iedereen die naar haar kijkt hahaha.
    Sinds deze week zegt ze ineens papapapa (ook 's morgens vroeg en dat is handig, want volgens mij vraagt ze dan gewoon naar papa waahahaha)

Ninoshka; meid, ik weet echt precies hoe je je voelt. 2 jaar geleden kregen wij precies hetzelfde bericht. De grond wordt weggevaagd onder je voeten en je weet het even niet meer. Praat er goed over met je vriend/man, samen moet je erdoorheen. Wij hebben toen besloten om de MMM in te gaan en hier ook volledig voor te gaan. Geen verwijten naar elkaar toe en veel praten over onzekerheden en hooppuntjes. Uiteindelijk is afgelopen januari na een ICSIbehandeling onze prachtige dochter Myrthe geboren. Ik had het 2 jaar geleden nooit gedacht, maar ze kunnen heel veel. Ook met weinig en slecht zaad!! Mijn man heb ik toen gembercapsules en vitaminetabletten gegeven omdat ik gelezen had dat dat het zaad kan verbeteren. Ik nam elk klein lichtpuntje aan en uiteindelijk was het zaad wel verbeterd en goed genoeg voor een ICSI-behandeling.....
    Hoop dat jullie na goed praten en hopelijk snel een afspraak bij de FA een goede keus kunnen maken.
    Dikke knuffel en als je iets wilt weten over de MMM mag je me altijd PB-en!!

Mieke; Boazje ziek?? Hoop dat hij ondertussen weer wat beter is meid!

Gillen....nou hier één die het ook heel hard kan hoor....zit af en toe ook mee te gillen en daar wordt ze dan even stil van (niet lang hoor hahaha) Het is gewoon ontdekken wat ze met hun stem allemaal kunnen doen. Probeer nu wel een beetje met opvoeden te beginnen door wel te zeggen dat ze soms wat zachter moet doen...maar dat komt echt nog niet aan hahaha.
    Ook is ze naar mij toe heel hard in mijn gezicht aan het maaien en aan mijn haren aan het trekken, maar had idd ook al gelezen dat dat juist een teken van affectie is en dat ze dat dus uit liefde doen!

Myrthe gaat vannacht logeren bij opa en oma. We brengen haar als ze zo wakker wordt weg en gaan smaen de zolder eens even flink opruimen. Vanavond lekker hapje eten en naar de film "er komt een vrouw bij de dokter" Heb er helemaal zin in! Morgen handballen en daarna mijn meissie weer lekker in mijn armen sluiten!

16. LEUKE FOTO's het wordt al wat met die jongens van ons :D

Dames ik heb me toch wat gedaan, ik vanacht een email gestuurd naar alle collega's met mijn ongezouten mening aangaande het gezeik richting mijn baas nu we met de crisis hier zitten. Er wordt zoveel geklaagd, dat willen jullie niet weten! En het deed mij zo pijn omdat ik weet hoe zwaar onze baas het heeft en dan notabene zijn er wel 9 mensen ontslagen. En een aantal van de overgebleven garde klaagt dus steen en been. Nou dat heb ik effe recht gezet!

Ben nu in afwachting van reactie. Al 5 zeer positief, maar dat zijn gek genoeg (NIET DUS) de mensen die ik niet bedoel......

Ach wat een opluchting is dit jongens :p

17. DAFFIE! Wat leuk joh! Is het de eerste keer datze gaat logeren? Ik moet daar eerlijk gezegd nog niet aan denken :)
    Veel plezier iig!!!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, daffie! En ja, Jens reageert nu ook op de kinderboerderij beesten. Echt grappig! Hij kwam laatst niet meer bij door het knorren van het varken!

@soof, Knap van je hoor. En nu maar hopen op meer reacties!
    Ik moet er ook nog niet aan denken hoor, Jens uit logeren... ;)

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Beterschap voor alle zieke en kwakkelende kindjes, hopelijk zijn ze gauw helemaal opgeknapt!

Wanna: schattige foto's van de kleine! Hij heeft echt een lief koppie...

Nou mensen, gisteren wezen kijken bij (Mieke, let op :)) ons op 1 na favorietste kdv "B" en we doen het! Het is veel dichterbij dan L en meteen toen we binnen kwamen, voelde het beter. Ook hier spelende luidruchtige kinderen, maar er werd meteen uitgelegd dat het net het speelhalfuurtje was en dat het niet de hele dag er zo aan toe gaat. En inderdaad, een halfuurtje later zaten ze allemaal stilletjes aan tafel te kleien. Leidsters maakten een betere indruk en ook het gebouw was lichter, gezelliger ingericht met meer en leukere speeltjes in de boxen, enz. En we kunnen er twee dagen terecht, woensdag vanaf 16 dec en vrijdag vanaf 1 januari! Dus het is ROND!!! :D :D :D

Voor de moeders heb ik een vraag want een probleempje. Mini is al een paar weken nogal wisselend met eten. Ze krijgt 5 flessen aangeboden van 200cc en die hoeven niet helemaal op. We streven naar een totaal van 850-900cc op een dag. Maar sinds een tijdje wordt ze halverwege de fles ongedurig, wil niet meer drinken, duwt de fles uit haar mondje. Dus dan laat ik haar even goed boeren wat meestal goed gaat en even spelen en lachen enzo. Maar haar daarna weer aan het drinken krijgen is soms gewoon echt een crime. Huilen, jengelen, met het hoofdje draaien, fles eruit duwen, paar slokjes nemen en dan weer moeizaam. Heel soms gaat er zonder problemen een fles in, maar het lijkt steeds moeizamer te worden. Ze is ook haar handjes nu aan het ontdekken (wat op zich heel schattig is trouwens) en daarmee zit ze zichzelf tijdens het drinken ook in de weg dus ik klem haar altijd vast met haar armpjes, zeg maar. Het frustreert me enorm want ze rijgt gewoon niet genoeg binnen op een dag zo en daar maak ik me zo'n zorgen om.

Herkennen jullie dit misschien van toen jullie kleine rond de 3 maanden was? O, ze heeft ook het gillen ontdekt trouwens, haha! Van die hoge gilletjes, soms een beetje kirren, soms bijna huilen. Deden jullie kleintjes dat ook? Misschien zit ze gewoon in een mega-sprong die even duurt maar dat eten baart me gewoon echt wel zorgen. Any tips???

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sophia; wat goed dat je die mail hebt gestuurd hahaah. En altijd reageren dan de verkeerde mensen he....

Myrthe is al een aantal keer wezen logeren bij mijn ouders. Dat komt mede doordat we dan allebei nachtdienst hadden. Ze vindt het ontzettend leuk en krijgt alle aandacht. Ik vindt het ook wel fijn dat er nog één huis is waar ze altijd goed gaat slapen en waar de kamer haar vetrouwd is. Ze heeft nu al een hele close band met mijn ouders en ik vindt dat wel heel leuk. Mijn ouders zullen altijd doen wat wij graag willen voor en met myrthe. Ik mis haar dan wel hoor, vooral 's morgens vroeg als ik niet wakker wordt door haar vrolijke gebrabbel....maar vindt het dan weer zo heerlijk als ik haar kan knuffelen en dan is ze ook helemaal blij ons te zien.

Deel Deze Pagina