Simi, hoop dat je man snel opknapt, en dat jij op de been blijft. Ik heb begrepen dat het aantal mensen met de mex. griep nu afneemt, dus je man zit in de achterhoede. Fijn dat je je beter voelt. Ik krijg zelf het idee dat er iets aan het gebeuren is in mijn buik, heb af en toe van die steken/zeurende pijn, denk dat mijn banden opgerekt worden. Als ik op mijn rug lig begin ik nu een hobbeltje te voelen, joehoe! Miep, ik ben net juke-box, gooi er een euro in en ik werk een heel repetoire aan kinderliedjes af, inclusief de bijhorende gebaren. Komt door mijn werk, daar worden vaak cd's gedraaid met kindermuziek. Ernst en bobbie/ K3/ oud-hollandse meezingers.....you name it. Pooh, haha, mijn neefje heeft ook zo'n kar, en als hij er eenmaal opzit wilt hij er niet meer vanaf. Meteen brullen als je geen zin meer hebt om met hem rond te rijden. De enige oplossing is de kar uit het zicht te zetten en hem af te leiden met een reuze interessant speeltje. ALL, gister bij de neef van mijn vriend op kraamvisite geweest. Aaaaaah, echt heel erg schattig. Een prachtig mannetje (vader hollands/ moeder filipijns), oogjes al goed open, een bos met zwart haar. Moeder zit wel behoorlijk in de lappenmand, heeft oa gekneusde ribben aan de bevalling over gehouden. Ze kan zelf nog niet echt voor haar kindje zorgen, moest door de pijn ook stoppen met bortsvoeding geven. Echt sneu, ze was ook heel verdrietig.
@mb02, jaaaa en hobbeltje! geweldig`!! Dan gaat iedereen het ook zien, echt super vond ik dat! Pas op, je wordt wel "publiek bezit" als je zichtbaar zwanger bent...Wild vreemden zitten aan je buik! we hebben net 15 minuten buiten gewandeld. Het doel was kerstkaarten voor het buitenland op de post doen en eendjes voeren. Nou die verwende krengen haalde hun neus (hebben ze die?) op voor mijn nog verse boterhammen...pfff Snel weer naar huis gegaan, tis guur,bah!
Nou, fraaie eenden bij jullie! Het is hier wel lekker weer, het zonnetje schijnt, erg jammer dat ik moet werken. Het is ook dat ik mijn werk zo vreselijk leuk vind anders was ik er al lang mee gestopt geloof ik..... Ik kan ook niet tegen dat soort filpjes waarin kinderen niet geod behandeld worden, dan krijg ik altijd heel erg de neiging om te gaan slaan :x, dus het is beter deze filmpjes maar niet te gaan bekijken . Nog een paar weekjes werken en dan gaan we op wintersport, joehoe!!!!!
He Lieve meiden, Hier even een berichtje uit het regenachtige Portugal. Ik heb op dit moment helaas erg weinig tijd om te forummen. Het eigen bedrijf en onze Daan kosten veel tijd en energie. Ben erg moe. en heb 's nachts erg veel last van een slapende en tintelde hand. Maar kan weinig rust nemen omdat we het bedrijf weer met zijn 2en draaien en op zoek zijn naar Personeel. Dus mocht er nog iemand zijn die bij ons wil werken dan graag. Met Daan gaat het erg goed, groeit goed en is erg actief, kruipt de hele dag en in de box wil hij alleen maar staan. Lopen aan de hand vind hij helemaal geweldig. Voor allemaal een dikke knuffel en zal proberen om toch af en toe vaker mee te lezen en te reageren. liefs
zo sjors dat klinkt pittig! Hopelijk vinden jullie snel personeel! Wat goed dat Daan al zo rondkruipt en wandelt. Jens tijgert pas en wil wel veel staan! Heb je geen carpaaltunnel aan die hand?
Pooh, niet meer kijken dan he? Ik ben er ook weleens ingetrapt hoor, dan denk je even niet na uit nieuwsgierigheid en dan.... laatst bij DWDD liet Marc-Marie iets zien met een cavia en hij zei nog: het is schokkend maar ik geloofde het ergens niet. Heb de hele avond zitten huilen want het was ECHT schokkend... Is het zo guur buiten ja? Ik wilde zo ook weer een keertje een wandeling maken want ik zit echt te veel binnen en Mini ook! Het regent tenminste niet... MB: een euro per liedje??? Nou, dat is wel fijn hoor, dat je die kennis in ieder geval al in huis hebt, haha! Het was hier gelukkig niet zo erg als ik dacht, ik ken nog best heel veel liedjes! Wat sneu voor die kraamvrouw dat ze het zo moeilijk heeft... Maar niet iedereen is er zo aan toe hoor! (even hart onder de riem steken!) Bij mij viel het wel mee met de wildvreemden aan mijn buik. Zelfs mijn moeder vroeg het netjes. En ik vraag het ook altijd en niet aan vreemden Hoe staat het met jullie vakantieplannen, al iets geboekt? All: gisteren naar voetbalwedstrijd geweest, superleuk! En nog gewonnen ook, ik breng geluk! Wel besloten dat Mini voor haar 18de ofzo niet naar het stadion mag . Zegt zo'n man tegen een paar jongens voor ons: doe ff voorzichtig met die joint, mijn kinderen zitten recht achter je. Ik kijk nog eens goed en die jongens met die joint waren zelf nog kinderen! Hooguit 15, pffff.... Ik ben best ruimdenkend maar dat vind ik toch wel jong hoor. Dus Mini gaat aan de ketting, haha! Daarna wezen shoppen voor mijn vent, die kon wel nieuwe kleren gebruiken (ik ook, maar ik kan altijd wel nieuwe kleren gebruiken ). Mijn zusje heeft zeer vakkundig opgepast, ze kan zo goed met kinderen omgaan. Ze was nog niet weg of Mini begon te huilen, die is al een paar dagen onrustig 's avonds. Ik las dat de 19-weken sprong al vroeg kan beginnen, help! Of zou ze toch tandjes krijgen? Kauwt op alles wat los en vast zit, maar ik zie en voel verder niks. Zucht, kon ze maar praten he?
Hoi Sjors, sterkte meid!!! Hoop dat jullie gauw personeel kunnen vinden want tintelende handen klinkt niet zo best...
Ik kom ook weer even aanwaaien en waai dan snel weer even over hoor! Ben mega druk met werk en moet zoveel mogelijk verzetten vandaag aangezien Boaz aan het spelen is op het kdv. We zijn het weekend heerlijk weggeweest en hebben het gevierd met surprises en gedicht, was gezellig en Boaz is ook leuk verwend! Hij is gelukkig ook weer aan de betere hand. Sorry geen reacties dit keer
Even ego: had gister/vannacht weer eens een slaapdienst, en zit er nu doorheen. Ben misselijk/duizelig/ en gewoon moe. Ik trek die diensten slecht, moet nu ook echt bijslapen. Thuis slaap ik momenteel zo'n 10 uur per nacht, op mijn werk max. 6 uur en dan word ik minstens 1x uit mijn bed gebeld. En echt slapen doe ik ook niet op mijn werk, ik slaap heel licht, je bent toch allert op vreemde geluiden enzo. Ik denk dat ik tegen mijn leidinggevende ga zeggen dat ik tot mijn vakantie slaapdiensten draai (eind januari), en daarna niet meer. Het liefst zou ik er nu al mee stoppen, maar ja, dan heb ik collega's die daar de dupe van zijn. Zo genoeg geklaagd, nu ga ik slapen.............
Kan me goed voorstellen MB dat je het niet trekt! Zou inderdaad zo snel mogelijk stoppen. Kan me ook indenken dat je het lullig vindt naar je collega's, maar nu moet je eerst aan jezelf en je kindje denken! je zou dat zelf van collega's ook niet gek vinden. Dit is een unieke periode in je leven, daar mag je best wat aanpassingen van je collega's voor vragen. (Zei ik hypocriet terwijl ik zelf tot 28 weken bereikbaarheidsdienst heb gedraaid Maar echt, ik had er wel spijt van. Zeker toen Ruben zo klein bleek bij zijn geboorte. Vorige week nog in de wetenschappelijke tijdschriften dat stress en nachtdiensten hetzelfde effect kunnen hebben op je kindje als 7 sigaretten roken per dag gedurende je hele zwangerschap!) Dus: nu lekker gaan slapen en morgen je baas vertellen dat je na je vakantie geen nachtdiensten meer doet. Hoeft ook niet volgens je CAO denk ik!
ik ben het met wanna eens hoor mb02! Dit is niets en je moet nog zo lang! Pech wat een ander er van vindt! @all, ik loop al een paar dagen met een naar gevoel in mn buik. Ik haal me steeds van alles in mn hoofd wat er mis zou kunnen gaan met Jens, nu, over 5 jaar , als ie 18 is. Het komt ook door al die nare verhalen op het nieuws enzo. Hoor ik dat die ouders van die kinderen die misbruikt zijn door die zwembad griezel de beelden mogen bekijken die hij gemaakt heeft. Krijg ik het gelijk benauwd...dat soort dingen. Ik hou zo veel van die kleine, dat ik bang ben om het fout te doen...of dat er iets gebeurd waar ik geen grip op heb..
MB: Groot gelijk hoor! Dit is niet goed voor jou en jouw kleintje dus gewoon aangeven dat het zo niet gaat. Jij en jouw baby zijn nu het belangrijkst!!! Poohbear: af en toe vliegt het mij ook wel eens naar de keel hoor, het is heel begrijpelijk. Het is ook niet niks al die dingen die je op het nieuws ziet. Ik heb me ook al af zitten vragen wat ik zou doen als ik een van die ouders was geweest die nou die filmpjes aan het bekijken zijn. Je zou zo'n man toch!!! :x Maar niet te veel bij stilstaan hoor, daar heb je alleen jezelf maar mee! Geniet van jouw ukkie en ga er maar vanuit dat het allemaal goed blijft gaan (wat gelukkig bij de meeste kindjes ook zo is )
Pooh: dat herken ik wel hoor! Zeker in een ziekenhuis hoor je natuurlijk allemaal erge dingen die je kindje kan overkomen... Dagelijks denk ik: pfff, als ons dat zou overkomen met ons kindje, dan zou ik compleet instorten. Dat filmpje van de site van het AD... ik zat nog net niet te janken! Schiet dan zelfs door dat ik denk: weet ik veel wat een stagiaire op het KDV met ons smurfje uitvoert!?! En die leidster die laatst zei: "O, maar als 'ie niet drinkt, dan hou ik zijn armpjes vast en dan geeft hij vanzelf toe!": kreeg in ene een heel andere klank. Ik ga haar daar dus vrijdag toch maar eens op aanspreken! En vandaag moest Smurf voor zijn tweede vaccinatie bij de huisartsassistente (jeweetwel, die muts die hem de vorige keer verkeerd heeft gespoten en nadien glashard bleef liegen dat het echt zo hoort! :x:x) Nou, ik had me dus zo ongeveer al de halve nacht zitten opvreten over wat ik allemaal tegen dat mens zou gaan zeggen en dat ze niet moest wagen bij smurfje in de buurt te komen.... Kom ik daar aan, bij voorbaat al stomend uit mijn oren, donderpreek in de auto al drie keer gerepeteerd, adrenaline niveau sky-high!: .... is ze vrij vandaag.... (-zakt in als een drilpuddinkje-) Zijn keurig netjes geholpen door een collega die het allemaal precies goed deed.
gelukkig ben ik niet de enigste emo-moeder Ja, als een juf op de creche dat zou zeggen over Jens, zou ik er ook wat aan doen hoor. Dwingend eten vind ik niets! Meneertje hier had vorige week ook kuren met eten, nou dan maar effe minder eten. Deze week eet ie weer als een dijkwerker.
he ladies! HIer een ziek poesje, ze heeft al 2 dgn geen ontlasting en eet niet. Ben naar de dierenarts geweest, echo, clisma en nog wat laxeermiddel. Ze heeft direct wat gepoept, nu maar hopen dat er nog meer uitkomt. Er zat wat vast en aangezien onze dame graag fopspenen eet Hopelijk gaat het beter! Rick vind het zitten echt heel leuk! Maar ik wacht nog steeds vol spanning op de volgende tandjes, hij heeft steeds vuurrode wangen, maar ik zie echt helemaal niks! We hebben vandaag via MP de Ark van Noach (LIttle People) overgenomen. Zo leuk, wij vinden het belangrijk als Rick een beetje bijbel meekrijgt en dit is natuurlijk wel heel spelenderwijs! Ik ben echt weg van Little People , ik denk dat mama straks meer op de grond ligt als Rick zelf
@soof, leuk he, die little people. Heb je die kerst stal gezien??? Jens krijgt de boerderij voor kerst! effe een emo moment!! meneer kruipt, soort van!!! Hij maakt opeens zwembewegingen en kwam echt vooruit! Ik werd er helemaal emo van!!!!! Hij keek echt trots!
JENS GEFELICITEERD ook deze cybertante is heel trots!!!!!!!!!!! POOH! Ja die hebben we vorig jaar al gekocht en nu staat hij naast de haar. Als je op het engeltje drukt dan heb je stille nacht..... heel lief en hij vindt het prachtig!
Morning! Ik ga vandaag met Mini een wedstrijdje wennen doen: ze gaat zometeen voor het eerst wennen op het kdv! Wie zal er winnen? Later een uitgebreid wedstrijdverslag!
Miep, succes! Ik zet mijn geld in op mini. Pooh, jaaaaaa, een kruipende jens! Leuk! Ik heb dan nog geen kindje in mijn armen, maar ik kan me nu al druk maken over "later". Vooral als het gaat om allerlei handicaps/ aandoeningen enzo, komt door mijn werk. Er zijn zoveel handicaps die niet zichtbaar zijn bij de geboorte, dat baart me nu al zorgen. Soof, aaaaah, zo zielig als je beestjes ziek zijn. Vooral bij katten kan het best een tijdje duren voordat je doorhebt dat er iets aan de hand is. Mijn poes was aangereden waarschijnlijk geraakt door fiets, ze had een gekneusde staart. Verder had ze nergens last van dus wij snaptte niet waarom ze raar deed als wij haar wilde aaien. Bleek ze dus gewoon pijn te hebben, aaaaaaaah. Maar had jouw kat echt een speen opgegeten? Jullie hebben gelijk, ik moet nu ook meer aan mezelf denken. Maar ik ben zo´n type die niet als "zwak" gezien wil worden, ik wil niet nu al toegeven dat bepaalde dingen mij te zwaar gaan vallen. Ik moet tenslotte nog 26 weken......Maar goed, de gezondheid van mijn kindje (zie bericht wanna, 7 sigaretten per dag)is uiteraard 1000x belangrijker dan mijn eigen ego. Dus ik zal alvast een afspraak maken met mijn leidinggevende om even wat dingen op een rijte te zetten, ook met mijn verlof enzo. Vanmiddag weer naar de verlos, ik hoop dat ik weer een echo krijg. Zal wel een groot verschil zijn met 3 weken geleden, ben heel nieuwsgierig. Ook spannend, dat stemmetje in mijn hoofd wat zegt "misschien groeit het wel niet goed genoeg" is nog steeds niet het zwijgen opgelegd.