Oooch, arm mannetje. Nou ja, dan maar lekker met mamma knuffelen. Wordt hij daar wel rustiger van? Is toch altijd weer zielig he.....
heb hem na 2 uur jammeren en rondgedragen te hebben nu eidnelijk in slaap. Hopelijk slaapt ie een lange ruk, want hij is zoooo moe!!
ja, hij heeft net 45 minuten geslapen en heeft net zn fles op. Hij is nu aan het spelen, dus wie weet .Dokter zei dat ie last kon hebben van zijn oortjes. Hij heeft al 1 zetpilletje gehad vanmiddag
POESUPDATE! Ze heeft nu 24 uur niet overgegven. Ik heb haar vanmorgen gewone kattenmelk gegeven en dat vond ze heerlijk. Vanmiddag weet Kittenvoer gegeven en dat eet ze nu beetje bij beetje op. Heb de DA gebeld. Ze moet nu wel binnen 2 dgn poepen anders weer komen! FIngers crossed! Verder alles oke, hebben u erg veel geld uit moeten geven aan de DA, de hondjes gaan meestal naar de salon maar dat is nu echt even te duur. DUs ik ga er nu 1 onder handen nemen! Knippen, scheren en wassen WISH ME LUCK 8)
Pooh, cirque du soleil is mooi he, maar wat een grap dat jullie het 'slachtoffer' waren bij hun act Arme Jens dat hij zich zo beroerd voelt, hopelijk gaat het snel beter. All; bedankt voor de felicitaties, ik voel me echt raar hoor, het wil nog niet helemaal tot ons doordringen, maar mijn lichaam vertelt me wel dat er iets heel anders is dan anders. Herkennen jullie dit?: een drukkend gevoel in onderbuik, gevoelig voor geuren, dorstig én om de haverklap naar het toilet. Heb er vannacht gewoon slecht van geslapen. Hm. het lijkt wel echt. Heb net een paar boeken in de bieb gehaald, ik ga me toch eens nog beter inlezen. En wat vinden jullie, moeten we ons echt al inschrijven bij een KDV? Ik moet er nu nog even niet aan denken zeg, dat gaat wel heel hard allemaal... maar ja, we wonen wel in Haarlem, volgens mij wonen hier heeeel veel kindjes!
Hahaha, wat komt er nu allemaal op je af he? Zelf heb ik gewacht met inschrijven tot een week of 12. Maar goed, ik weet niet hoe druk het in haarlem is? Het mooie van dit forum is dat er al een heleboel 30 plussers die zwanger willen worden, dat ook gelukt is. Dus je kunt hier ook goed je vragen kwijt!
Wanna, ja dit is echt een fijn forum, het leuke is ook dat we elkaar ook echt een beetje hebben leren kennen. Ik ben ook aan het neuzen bij de augustus 2010 mamma's, maar dat gaat zó snel, en er zijn zoveel schrijfsters, pfoeh! En ik wordt ook niet helemaal heppie () van de verhalen over enorme misselijkheid enzo die daar de ronde doen... Nee, ik blijf lekker hier. Manlief en ik hebben nu een kdv plan gemaakt. We gaan vaak 's avonds een rondje wandelen. Eerst eens even kijken wat hier in de buurt te vinden is. Alles op zijn tijd hoor. Geen idee hoe druk het in Haarlem is, ik ken niet zoveel mensen hier (geen) die hun kinderen naar het kdv brengen. Oh, maar ik ken wel iemand die bij een kdv werkt, die ga ik eens vragen hoe het zit hier.
HEPPIE! Sorry ik vergeet helemaal jou te feliciteren GEFELICITEERD Hondje is bijna kaal, gelukkig heeft hij een jasje voor buiten. Dat is nu wel nodig, arm beest
Heppie, blijf maar gewoon bij ons hoor! Wat leuk, jouw kleintje gaat geboren worden als Mini een jaar wordt! Ben je lekker zwanger in de hitte van de zomer, net als ik afgelopen jaar, haha! Wat kdv's betreft: ik durfde ivm eerdere miskraam ook niet vóór de 12 weken in te schrijven en eerlijk gezegd denk ik dat het in die drukke gebieden (Haarlem vast ook) niet in die paar maandjes zit. Mijn ervaring is dat stalken wel kan helpen, alhoewel het bij ons nooit was gelukt om op tijd een plek te hebben als ik niet nog die 2 maandjes extra had gehad. Soof: we hopen op een poepende poes en goed gekapte hondjes MB: kom op meid, ga het gesprek aan over die nachtdiensten! Natuurlijk zijn die prima te doen als ze lekker verlopen, maar nachten als deze gaan je opbreken hoor en je kan je slaap echt goed gebruiken voor er een kleintje is! Pooh: arme Jens met z'n pufjes , hopelijk gaat het gauw een beetje beter... Hier ook weer een verkouden Mini. Ik probeer haar neusje een beetje open te houden met Otrivin, dat verlicht volgens de HA inderdaad de druk op de oortjes. O, de kleine roept, later meer!
ja, heerlijk he een ziek kind...arme Jens heeft bijna non stop gemekkerd vandaag. We hebben hem net meegenomen onder de douche, om te stomen. Nu de fles erin en hopelijk slaapt ie heel de nacht. Ook leuk, gisteren zijn de spoed huisarts dat ik 4-6 x per dag moest puffen met hem. Vandaag zei mn eigen huisarts dat ik dat echt niet moest doen, worden ze hyper vanen slapen ze niet meer. Dus nu een pufje voor de nacht gegeven. Ben moeeeeeeeeeee, maar men ,wat gaat dat moeder gevoel diep zeg! @heppie, ik woon bij Rotterdam en heb Jens opgegeven bij het KDV toen ik 6 weken zwanger was. Dood eng, maar oke. Uiteindelijk moest ik in juni weer werken en hadden ze pas in augustus plek, een jaar na het inschrijven dus.
Haha Soof, wat zielig een kaal hondje met deze vrieskou... fijn dat hij wel een jasje heeft. Doe je hem ook slofjes aan? Miepie, ja inderdaad, ik zal (als alles goed blijft gaan) hoogzwanger zijn in juli/augustus. Ik hoop op een koele zomer. Voordeel is wel dat er goed valt te pronken met de buik in dunne zomerjurkjes
goed morgen meiden! Hoe is het met iedereen? Jens heeft goed geslapen, het klokje rond. Toen hij wakker werd, was hij schor en zaten zn ogen dicht van het slijm. Er kwamen dikke groen klodders uit zijn neus en hij was zo zielig. Mn vriend schoot er van vol! Fles ging er goed in en toen na een pufje en zoutspray heeft hij tot 9.00 geslapen. Nu net een boterham half op en hij is opeens vol lol aan het wandelen in zijn loopstoel. We zien wel wat het wordt vandaag....
Heppie, ik zou ook wachten tot je de 12 weken voorbij bent. Ik herken dat wel hoor, dat je gelijk van alles wilt gaan regelen, dat deed ik ook bij mijn 1e zwangerschap. Tja, gevoelig voor geurtjes, heeeel herkenbaar. Tot nu toe kan ik nog steeds niet tegen de geur van broccoli en bloemkool. Ik werd in het begin ook helemaal zenuwachtig van het juni-mama-forum. Er werd enorm geklaagd over allerlie kwaaltjes, en ik herkende de helft er niet van. Ik was al zo onzeker, dat forum deed me geen goed. Hier heb ik me altijd al prettig gevoeld, dus ik ben ook lekker blijven hangen. Dusse......gewoon hier blijven hoor! Pooh, aaaah, arme jens. Ik hoop dat het vandaag een betere dag gaat worden. Soof, ik vind het knap dat je zelf je hond durft te knippen, ben wel heel nieuwsgierig hoe hij/zij er nu uitziet. Hoop dat de stoelgang van de poes weer op gang komt, want elke keer naar de DA...is inderdaad niet goedkoop. ALL, gister toch niet helemaal niets gedaan, een vriendin heeft me meegnomen naar "er komt een vrouw....". We zaten met zijn 6-en in de bioscoop, heerlijk rustig op maandagmiddag. Ik kon het aardig drooghouden, behalve bij het stukje dat ze afscheid neemt van haar dochtertje.....vreselijk. De grap is dat mijn vriendin de man die stijn speelt kent, dus elke keer als ze hem in zijn blote kont rond zag rennen kon ze haar lachen niet inhouden. Ze heeft nu ineens een heel ander beeld van hem. Zo, ga nu maar eens aan het huishouden beginnen, heb al daaaaaagen niets gedaan.
POESUPDATE! Vannacht heeft ze alles overgegeven, super zielig. Echt de hele vloer beneden was bedekt. Ik moest echt uitkijken waar ik liep! Heel zielig, morgenvroeg gaat ze onder het mes! Arm beessie!
Hallo allemaal, Even ego berichtje; Weer eens een berichtje van mij. Ik heb wel steeds mee gelezen maar had even geen puf om te reageren. Het zat allemaal even niet mee. Ik ben nu definitief van mijn baan af, alles ingeleverd en hoef gelukkig niet meer te werken. Ik ben uiteindelijk met ruzie weg gegaan en heb geen afscheid genomen van collega's. Ze hebben mij echt rotbehandeld. Met een paar ga ik dat nog wel doen, maar de rest kan lekker de boom in. Ook heb ik keelontsteking, ik zit nu aan een kuurtje en bah wat word je daar moooeeeeee van!! Verder mensen in mijn omgeving die weg vallen, ernstig ziek zijn of ineens ziek zijn en allemaal onderzoeken moeten ondergaan. Mijn hoofd loopt om door de zorgen om hun, raar he vaak gebeuren deze dingen rond deze tijd. Vrijdag moet ik naar de gynaecoloog, ik ben nu zenuwachtig. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten en ben nu best wel bang dat er meer aan de hand is dan geen eisprong. Weken lang heb ik er wel aan gedacht maar verder niet, nu het dichterbij komt spookt er van alles door mijn hoofd. Maar ja ben nu ook ongi dus dan zie je toch alles al niet zo fleurig. Sophia: wat zielig voor jullie kat zeg!! arm ding. als ik dit zo lees word ik wel een beetje boos, heeft de dierenarts niet veel te lang gewacht met een operatie? want volgens mij was het vanaf het begin al duidelijk dat er iets dwars zat. dat beest heeft honger maar van achter kan het er niet uit. dat is dan toch duidelijk genoeg voor ze. of hadden ze nog niet genoeg verdiend dit jaar moesten ze hun eigen kas nog beetje bij vullen. geef je kat maar dikke knuffel van mij. Heppie: gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet er lekker van zico: ik weet dat het vervelend is als mensen steeds zeggen het komt wel weer goed bla bla en het klinkt allemaal alsof het niet zo is. dat kom omdat je er nu midden in zit dan kan je het ook niet zien. Maar iedereen heeft wel gelijk, want het komt weer goed!!! Ik heb ook in een heel diep dal gezeten maar dan zonder kinderen. Ik heb niks gehad om mij aan vast te houden. Maar nu 5 jaar later ben ik gelukkig getrouwd en gaat het beter dan ooit. (nou ja nu even paar tegen slagen maar die overleef ik ook weer) Je zal er sterker uitkomen en je gaat echt wel weer een leuke man tegen komen. Je hebt lieve kinderen vergeet niet dat die onvoorwaardelijk van je houden en die hebben je nodig!!!! Echt na regen komt echt zonneschijn!!!
@brigit, mooi gezegd! Ik heb ook in een heel diep dal gezeten , en moet je me nu zien! Het klote van een depressie is dat niemand je eruit kan halen. Dat moet je helemaal zelf doen. Wat rot dat zoveel om je heen gebeurd wat niet leuk is. Daar kan je hoofd van om lopen. Probeer je energie (heel ego) in jezelf nu te steken, want als je de mmm in gaat heb je die energie zo hard nodig. Ik ben ook zo'n iemand die iedereen wil helpen, maar dat jaar in de mmm ben ik vrij ego geweest en heb ik alles op alles gezet om zwanger te worden. @all, Jens is met rood omrande oogjes aan het spelen geweest. Nu ligt hij eindelijk weer te slapen, na een kleine strijd tussen moeder en zoon. mama-jens: 1-0 Voor hoelang weet ik niet ,maar hopelijk slaapt hij lang!
BRIGIT! Jee meis dat klinkt allemaal heel erg heftig. Maar zoasls je voor ZICO schrijft alles komt goed. Maak je niet te zenuwachtig voor de gyn, men lijdt het meest van het geen men vreest.......... Wat betrfeft de poes, nee de DA heeft niet te lang gewacht. Ze leefde ook een beetje op hoor, maar nu is het echt een zielig hoopje! Nee, mijn DA is echt een fantastisch aardige man die heel erglgoed voor de beestjes is. Ik zat ook niet op een operatie te kijken hoor, het beste was geweest als het na die klisma vanzelf was gaan lopen! Maar ja, nu gaat ze toch onder het mes! POOH! Arm kereltje, hier net eentje die al 2 luiers vol diarree heeft. Wil zijn flesjes niet goed drinken, wel zijn boterham en speelt nog steeds vrolijk! Probeer er nu wat slappe thee in te krijgen! Vanavond hier een etentje voor mij baas met nog 2 collega's (echtpaar). Heb er zin in, nog wel even flink opruimen!
@soof, spannend je baas over de vloer. Moet er zelf niet aan denken, Die kijkt alleen maar hoe we erbij zitten! na 40 minuten slapen (krap) was ie weer wakker en kruipt ie nu de woonkamer rond, al mopperend