30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh maar ik kan heel goed met mijn baas overweg en hij, mijn man en mijn collega zijn alledrie schorpioen en hebben dezelfde humor dus dat wordt best gezellig hoor! Zal ook wel even emotioneel zijn, mijn collega's (dat echtpaar) hebben een paar jaar terug zelf een faillissement gehad en nu gaat het hier ook slecht natuurlijk!
    Het is ook echt een etentje om mijn baas en zijn vrouw een hart onder de riem te steken!

Maak me meer zorgen om de poes die is echt zielig nu! Heeft net weer over gegeven, alleen maar gal. Heb de DA weer gebeld, moet proberen haar wat eten te geven. Maar ze wil niet echt.............:(

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ben zo pissed!!! Heb mn baas gebeld dat Jens ziek is en ik geen oppas heb morgen. Gaat gelijk in de tegen actie, kan niet ivm de kerstdrukte blablabla. Ze zou gaan overleggen met mn baas( haar man). Ze vraagt niet eens wat hij heeft ofzo.
    Belt ze 5 minuten later op dat het mocht, maar het was wel "lastig met de kerstdrukte". Nou dan gaat bij mij effe het licht uit!
    Ik vraag toch niet om een spontane vrije dag!!!!!
    Ben gelijk zo pissig weer!

@soof ,knuffel voor je katje, arm beestje!!

3. ALL! De avond is zeer geslaagd, hebben echt gezellig gepraat en lekker gegeten!

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: hoop dat de operatie van je kat goed gaat vandaag!

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Hoe is het met poes? Is ze al bij de DA? Gelukkig herstellen die beesten altijd snel na een operatie dan huppelt ze straks weer gezellig bij je rond en kan je weer heerlijk de bak gaan schoonmaken:p.
    Sorry dat ik zo heftig reageerde maar ben echt gek op dieren en heb zelf vaak mee gemaakt dat ze dat geven en dan weer wat anders en dan ben je zo een paar honderd euro lichter. En die beesjes zich maar beroerd voelen.

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Pooh: Dat was niet aardig van je baas!! Net alsof je het leuk vind om thuis te moeten blijven omdat je kind ziek is. Je had het zelf ook liever anders gezien. Volgens mij is ze een beetje gestrest :p gelukkig dat haar man nog wel normaal kan nadenken. Zielig hoor dat Jens zo ziek is, ik hoop dat het snel weer over is. Beterschap!!!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    we hebben om 1030 weer een afspraak bij de dokter... het bevalt me niet zoals hij nu is

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Pooh; hoe is Jens dan als je het niet vertrouwt? wat een zorgen kun je toch hebben om zo'n kleintje...hoop dat de HA je gerust kan stellen en dat het niets ernstigs is...

Myrthe vindt de kerstboom die we gisteren opgezet hebben prachtig....ik zie haar echt genieten, heel leuk!!

9. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Ik snap je wel, kom niet aan mijn beestjes! Daarom blijf ik ook bij deze HA, hij is er zo lief mee! Ons 2e hondje (Junior) is altijd heel erg bang en daar praat hij dan zo lief tegen en knuffelt hem een beetje... heb ik ook anders meegemaakt hoor!

De poes is nu daar, denk dat ze nu geopereerd wordt. Vind het best eng nu, ze heeft de hele nacht op de trap gelegen, normaal spint ze lekker tegen mij aan! En toen ik haar oppakte om in haar reisbakje te doen, was het echt een hoopje zielig! Heb haar zelfs met een spuitje water gegeven, ze drinkt niets meer sinds gisteren! BAH ik vind het maar niks!

10. mb02

mb02 Bekend lid

Soof, getsie, dat ze nu onder het mes moet:(. Ik hoop dat ze erachter komen wat er met haar aan de hand is.
    Wat aardig dat je een etentje geeft om die mensen een hart onder riem te steken, in deze tijd kunnen veel mensen zo´n lief gebaar goed gebruiken.

Brigit, valt nu allemaal even niet mee voor je, hoop dat je deze tegenslagen snel te boven bent. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de gyn, is toch een hele stap.

Pooh, ben benieuwd wat de ha heeft gezegd. Fijn zeg, zo´n werkgever:x.

ALL, ik heb uitgezocht hoe het zit met mijn slaapdiensten, en in de CAO staat dat ik vanaf de 3e maand niet meer verplicht kan worden om deze te draaien. Dat sterkt mij wel in het gesprek met mijn leidinggevende. Net zoals bij pooh denkt zij vooral aan het werkrooster enzo, het menselijke aspect staat op een tweede plek. Ik erger me daar rot aan, vooral omdat ik vaak te lang mij eigen grenzen overschrijdt. En nu geef ik mijn grens een keer aan, en dat krijg je te horen "tja, we moeten eerst even uitzoeken wat de CAO erover zegt". Haloooooo, het gaat hier om mijn gezondheid en die van mijn kindje....wat nou CAO:$:x. Maar goed, de CAO werk aardig mee;), dus ik neem aan dat alles goed gaat komen.

11. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Hallo allemaal,

Birgit, een dikke knuffel. en veel sterkte alvast voor vrijdag.

Soof wat zielig voor de poes zeg :( Hopelijk wordt ze weer helemaal de oude na de operatie.

Pooh wat een gedoe zeg. Aan de ene kant snap ik dat het lastig is voor een 'baas' maar ja jij vraagt ook niet om een ziek kindje. Sterkte met de kleine Jens

Heppie, ik herken wel aan aantal kwaaltjes hoor. Veel drinken, veel plassen hmm zou dat iets met elkaar te maken hebben?;) Maar goed Moeders voor Moeders was daar blij mee.
    En ik heb een rare/vieze smaak in mijn mond sinds mijn zwangerschap. Ik heb me redelijk vroeg ingeschreven aangezien het bij ons echt drama is (gemeente Utrecht) Ik was 10 weken zwanger.

Spannend Mieke en Soof weer in de 'race'

Hier gaat het steeds beter, mits ik dan weer niet gelijk 5 stappen tegelijk wil doen :). Voel me minder misselijk en krijg weer wat meer energie ondanks dat ik nog wel veel moe ben. Maar goed als ik genoeg slaap heb ik weer een beetje het gevoel dat ik 'mens ben'. Hier op het werk is het erg druk na de reorganisatie en nu een aankomende verhuizing om weer iedereen in een pand te krijgen. Ik begin een beetje een buikje te krijgen, vooral 's avonds.
    Heb nu wel een beetje onzekerheid of alles goed gaat. Voel me beter maar voel het kindje nog niet dus dan maak ik me daar weer zorgen over :). Maar volgende week vrijdag weer naar de verloskundige, even hartje luisteren.
    Inmiddels ook eens gaan kijken wat een kindje allemaal nodig heeft :$ das niet niks. Kunnen we ook een begroting maken want bij sommige winkels krijg je op bepaalde dagen tot 20% korting en bij andere krijg je afhankelijk van het besteedde bedrag weer korting. Sowieso moet ik soms eerst eens kijken wat alles is, voel me dan echt een baby nitwit.
    Zo nu wel een lang genoeg verhaal...
    liefs, simi

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Dames, ik ben drukdrukdruk! Mini is nu weer op het kdv (lag alleen in de box te huilen toen ik weg liep, slik) en ik heb zo een kerstlunch van mijn werk. Weer even proberen Miepie te zijn vandaag en niet alleen Maxi-Mini-Miepie :). Vanmiddag verlate kraamvisite.

Doegdoeg, iedereen sterkte die het nodig heeft, morgen reageer ik meer!

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: hoe is het met jens gegaan bij de huisarts??

Daffie: ons Smurfje vindt die lichtjes in de kerstboom ook helemaal geweldig! Schattig he?

Soof: gaat de DA bellen zodra de operatie geweest is? Wat akelig dat ze helemaal niks meer binnen krijgt!

MB: sta maar op je strepen hoor! Je hebt verdorie gewoon het recht om nu even wat regelmaat in je werk te hebben. Vind het eigenlijk nog belachelijk dat het pas vanaf de derde maand is, want juist die eerste paar maanden ben je zo ontzettend verlammend moe. maar goed, jij voldoet nu aan de criteria, dus maak er gebruik van meid!

Simi: heel herkenbaar, je hebt nog maar een klein buikje en je voelt nog niks. dan is het wel fijn om bevestiging te krijgen bij de verloskundige en het hartje te horen. Ik geloof dat ik rond 17 of 18 weken kleine borrelinkjes begon te voelen (en dat je dan twijfelt of het dat al wel is of dat het je darmen zijn :) ) Wat betreft de kosten: je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Kinderkamer van Ikea, of design kamer van 3000 euro :D

Miepie: ja moeilijk he? Ik geloof dat ze daarom op ons KDV Smurfje expres op de arm houden tot ik weg ben (en waarschijnlijk gaat hij daarna meteen naar de box)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pfff domme mama hier. Had ik vanochtend via het internet een afspraak gemaakt voor Jens, bleek ik hem voor morgen te hebben gemaakt. We zaten al 40 minuten te wachten toen ik maar ben gaan vragen of we niet vergeten werden....eeeh
    Jens leek spontaan genezen in de wachtkamer, lief, spelen en gezellig!

Maar hij heeft toch 2 flink rode oortjes en een reutel in zijn longen, dus antibiotica mee gekregen. Hij had ook opeens rode vlekjes op zn romp en ze dacht aan de 5e ziekte. Die is viraal, maar doordat je er koorts bij krijgt en verkoudheids klachten dacht ze dat ie op zijn oren was geslagen.

Nu ligt ie in bed, hij was zo moe!

@simi, wij hebben veel overgenomen van een goed vriendin van ma, wandelwagen, bedje, speeltjes. Mn buurvrouw bracht autostoeltjes, badje, traphekje etcetc
    Dus je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Ik zou niet alles op MP kopen, maar sommige dingen zou ik wel doen. Een box bijvoorbeeld, of een bedje. Dat zijn dingen waar ik niet vies van ben, kan je goed schoonmaken. De commode komt bij ons van Ikea. Het is eigenlijk een grote ladekast ,die een stuk hoger is dan normaal. Erg handig voor ons!

15. POESUPDATE! De DA heeft gebeld, er zat inderdaad een stuk speen (dat grote platte gedeelte) in haar dunne darm. Compleet vast! Toen hij haar onder narcose had liep de maag leeg en rook het naar riool (had ik ook al geroken...) en toen wist hij al genoeg!

Ze is nu aan het wakker worden, ik mag haar om 14.30 uur ophalen!
    Ik ben zo blij dat het nu duidelijk is wat er was! Ik had nooit gedacht dat het zo'n groot stuk was. Nu dus heel erg goed die spenen in de gate houden, want dit is een duur grapje!
    En ik kan het nu echt niet missen............. maar ja!

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    He wat fijn dat je nu weet wat het is!! Dus toch een stukje speen. hihi wat een gek beestje, is toch niet lekker. Morgen zal ze alweer en stuk fitter zijn, vanmiddag zal ze eerst een beetje een dronken droppie zijn:) Ben blij voor jullie!!
    De rekening van een DA is idd niet fijn en zeker als het nu niet uitkomt, maar ja je hebt het er wel voor over he ;)

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: hahaha. muts! ;) Had je een afspraak voor morgen? Maar wel fijn dat je alsnog terecht kon. Hier precies hetzelfde. De twee keer dat we met hem naar de dokter zijn geweest was hij thuis strontziek maar zat hij in de wachtkamer met iedereen te flirten en ging bij de huisarts helemaal uit z'n dak. Huisarts: "wat is er aan de hand" Wij: "hij heeft hoge koorts en is zo slap en apathisch" -Yeah right...-
    Ik hoop dat de antibiotica aanslaan!

Simi: maxicosi hebben wij ook van een vriendin wiens kinderen er toch uitgegroeid waren. Box van de buren gekregen (toevallig precies passend bij ons interieur!)

Soof: zo zeg, inderdaad een speen vast, maar dat had je eigenlijk ook wel verwacht. Het is dat het zo ontzettend zielig is voor dat beestje, maar dat ze spenen eet blijft grappig.

18. POOH! hihihih doos! ZOu ook echt iets voor mij zijn. Maar goed ik hoop dat hij snel beter wordt! Ik moet hier echt afkloppen, Rick is nog niet eens verkouden geweest.......... zal straks op het KDV wel gaan veranderen!

WANNA! Ja het blijft iid grappig, maar nu wordt het wel een duur grapje! Gewoon heel goed oppassne nu, want ze haalt ze gewoon uit de box! We hebben er maar 2 dus valt wel in de gate te houden!

19. POesje weer thuis, nog een beetje dronken! Maar gaat goed komen.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, een rioolpoesje, arm ding!!! gelukkig is het er nu uit!!

Deel Deze Pagina