hihi ik ben gek op winnie de pooh dus wie weet hihi arm kind. Het is erg fijn om van iemand die er verstand van heeft te horen dat het goed is, je wilt met zo'n grote stap natuurlijk geen fouten maken.
Goeiemorgen allemaal, Zijn jullie allemaal ingesneeuwd? Het is stil hier Wat een weer zeg, een ware sneeuwstorm. Ziet er erg gezellig uit als je binnen zit maar als je de honden uit moet laten is het minder Al vinden de honden het helemaal geweldig, zijn net lammetjes zo blij. Er ligt er zelfs 1 de hele dag bij de voordeur, te wachten tot hij weer naar buiten mag, lief he.
Goeiemorgen! Ja hier ook een flink pak sneeuw. Mooi hoor. Onze ene kat weigert nu om naar buiten te gaan, maar de andere heeft het hélemaal ontdekt, die is nu alle tuinen aan het omspitten en maakt grote bokkesprongen, echt zo grappig Miepie, wat een misser van de nieuwe vriend van je vriendin zeg. Blijkbaar mist hij wat sociale vaardigheden? Of heeft gewoon nulkommanul ervaring met kraamvisites? Heel vervelend en inderdaad een eng... bleegh! Hij heeft er in ieder geval een heel slechte eerste indruk meegemaakt, wat vond je vriend ervan? Wat ik me wel afvraag (en ik ben er zelf niet bij geweest, dus ik weet het niet hoor) is of het ook niet een soort ontzettend onhandig geuit enthousiasme kan zijn geweest? Is hij ook een beetje hyper ofzo? Als ik het verhaal over je vriendin lees dan voel je de bui al hangen he, dat ze over een paar maanden (zwanger en wel ) bij haar positieven komt en de waarheid haar in het gezicht slaat... Moeilijk voor jou ook, want als je haar nu met jouw visie confronteert dan kun je haar weleens kwijtraken, heel voorzichtig zijn dus. Brigit, ik blijf het vaag vinden. Kom je bij de gyn omdat je geen temp verhoging hebt en nu wordt er pas iets gedaan áls je temp verhoging hebt? Hoe lang wil ze dan dat je gaat wachten? ik duim voor je dat je nu een temp verhoging gaat meten en dat het onderzoek wat oplevert. All, wij hebben gisteren mijn vader, moeder, oma en zus 'de blijde boodschap' gebracht . Ze waren heel blij en ik heb er echt vertrouwen in dat ze het nog niet doorvertellen, ze begrijpen ook heel goed dat het nog pril is. Mijn zus heeft een tweeling van 2 jaar en ik kan heel veel spulletjes van haar overnemen, dat is toch mooi meegenomen niet? Grappig trouwens hoe mijn vriend werd gefeliciteerd: 'goed gedaan jochie!'. Hij word dus eigenlijk gecomplimenteerd met de kwaliteit van zijn zaad wanneer gebeurt dat je nou?
leuk heppie!!!! @all, Jnes is voor het eerst in de sneeuw geweest. We moesten hem eerst in zijn sneeuwpak wurmen en daarna zat hij in mij oude hobbelpaard in de sneeuw. Het was vrij koud voor hem, dus na 10 minuten gingen we weer naar binnen! De hele buurt is sneeuwballen aan het gooien!
Miep, wat een engerd!!!!!En dat je vriendin er ook niets van zei, heel vreemd allemaal.Kan me voorstellen dat je die vent buiten de deur houdt. Heppie, hahaha, dat is inderdaad apart ja, dat de man gefeliciteerd wordt met het feit dat hij raak heeft geschoten. Wat een weer buiten, ik blijf vandaag lekker binnen. Mijn katten zijn erg grappig, die scheuren buiten een blokje rond (voor eruit, achter weer naar binnen), en ploffen vervolgens op de convectorput om op te warmen. Eigenwijze beesten. Ik heb vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt, het plan is om het nu elke week te doen. Ik vind het nog wel een beetje genant, mijn buik is niet echt mijn favoriete lichaamsdeel. Raar om dat ineens in volle glorie op de foto te zetten. Maar goed, het is wel leuk om het elke week te zien groeien. Verder kwam gister de kinderwagen binnen. Ben er heel tevreden over, hij is licht, makkelijk in- en uit elkaar te halen en stoer. En via MP hebben we een commode en bedje op het oog, van kids factory. Gewoon wit, met zilverkleurige poten en lades, past goed bij mijn grijs met witte kamer. En heel degelijk spul, dat vind ik wel belangrijk. Ben benieuwd of ze op ons bod ingaan.
leuk mb02!!!! Zo langzaam aan krijg je steeds meer spulletjes en wordt het steeds "echter"! geweldig he?! @all, de sneeuwpret met Jens was van korte duur, maar o zo leuk voor de foto's! (zie hyves)
Leuke foto's Pooh! MB; leuk, de eerste buikfoto. Heb je ook een 'voor' foto gemaakt zodat je het verschil kunt zien?
Ik schaam me diep, heb jullie geloof ik wel erg verwaarloosd. Sorry sorry sorry. Ik weet gewoon niet waar ik op dit moment de tijd vandaan moet halen om het hier bij te houden en bij de februari mama's. Het lukt me gewoon niet. We zijn dit weekend lekker weg geweest, tenminste vriend en ik, kerstshoppen in Den Bosch. Heerlijk even saampjes weg, heerlijk! Boaz heeft gelogeerd bij opa en oma en dat is weer heel goed gegaan. Wat een mooie sneeuwtaferelen he, wel wat minder op de wegen, maar we zijn wel heelhuids weer thuis gekomen. En ik heb via internet een babyslee besteld en binnen gekregen, alleen was Boaz er nog wel een beetje bang in, hihihi! Even wennen en straks lekker sleeën. Sorry dat ik niet reageer verder, ik beloof beterschap. Dikke kus X
Miepie: pfff, wat een verhaal van je vriendin zeg! Inderdaad wel snel om na een half jaar al aan kinderen te gaan denken! Al gaan dat soort dingen op onze leeftijd wel wat sneller denk ik. Mijn zus heeft via een datingsite een man ontmoet (gelukkig echt een hele leuke vent) en na iets meer dan een jaar hebben zij ook besloten om te kijken of ze zwanger zou kunnen worden (helaas is het nog niet zo ver) Wel snel, maar bij hun heb ik er wel een heel goed gevoel over. Lastig hoe je dat aan je vriendin duidelijk zou moeten maken. Maar inderdaad.. ze is volwassen, het is haar keuze. Kan me voorstellen dat je die opmerking van hem naar Mini niet kon waarderen zeg! Echt raar! Is die kerel contact-gestoord?? Brigit: wat een verwarrend bezoek aan de gyn! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! MB: wat ontzettend naar wat je nichtje voor de kiezen heeft gekregen. Tjee, dat verwacht je toch niet, zo jong en dan in de overgang. Kan de IVF daar nog wat mee te maken hebben gehad? Pooh: wat handig dat je even de doxy voor Birgit hebt opgezocht! En wat een prachtige foto's van Jens! Mieke: kan me voorstellen dat het soms gewoon te druk is om hier te posten. Lukt bij mij ook soms dagenlang niet! Wel fijn dat je toch even langs komt! Hier vanochtend ook terug komen rijden van mijn moeder waar we het weekend hebben gelogeerd. Kleine twee en half uur over 130 km gedaan. Om eerlijk te zeggen vond ik het doodeng! Zie er nu al tegenop om morgen naar het werk te rijden (15 km) met Smurf in de auto (hij gaat naar KDV vlak bij mijn werk) We glibberden namelijk op de snelweg een paar keer de berm in en toen zat mijn man achter het stuur die een stuk beter rijdt dan ik. Verder dit weekend weer het kerstdiner van onze vriendenclub gehad. Gelukkig was het aantal gangen terug gebracht van 12 naar 8. Want zo'n vreetfestijn van 17:00 tot 4:00 's nachts hield ik toch al niet vol. Afijn, het was heel gezellig en erg leuk om met iedereen weer een beetje bij te kletsen. helaas werd ik tegen middernacht echt beroerd (na gang 6, maar ik had niet echt veel gegeten) Hahaha, misschien toch iets teveel door elkaar gedronken (champagne bij binnenkomst, roseetje bij voorgerecht, witte wijn tussendoor, want het hoofdgerecht duurde wel erg lang, nog maar eentje, rode wijn, spoom, madeira bij de kaas ) Dus ik heb nu ofwel een kater of een virus onder de leden, want ben kotsmisselijk.
JOEHOE!!!!!! wij zijn ook ingesneeuwd, het is hier zo mooi!!! Wij hebben ook met Rick sleetje gereden was echt heel erg leuk!!!!! Gelukkig hoef ik donderdag pas te wqerken, maar ik vind het niet erg om te rijden hoor. Gewoon kalmpjes aan!
Heppie: wat leuk dat je het hebt kunnen vertellen! Een fijn moment he? En ook heel fijn dat je van je zus het eea kan overnemen. Ik heb van een vriendin heel veel kleertjes gekregen en daar ben ik nu nog blij mee, kan er nog wel even mee vooruit en dat scheelt echt een boel centjes. Pooh: wat een leuke foto's van Jensje en van je mannen samen! O, dat doet me eraan denken dat ik natuurlijk op Jens hebt gestemd bij baby van de maand. Je man zal ons Hollanders wel uitlachen dat we zo op onze kop staan van een laagje sneeuw . MB: leuk hoor, die buikfoto's! Zelfs als je buik niet je favo lichaamsdeel is (weet er alles van ) maar als ik die foto's nu terug zie vind ik dat wel heel bijzonder. Een echte aanrader dus! En het gaat ook de goede kant op met de uitzet: zet 'm op! Mieke foei, ik denk dat het tijd wordt voor een hartig woordje via de PB want je weet: verplicht posten anders royeren we je! Wanna, dit geldt dus ook voor jou he?! Denk erom hoor! Hoe is het met je kater, ehhh..... misselijkheid? Over mijn vriendin en perikelen, tja... Ik snap oprecht dat dingen sneller lopen als je wat ouder bent. Dat je misschien wat sneller gaat samenwonen of over kinderen gaat praten. Je wil al in een vroeg stadium weten waar je aan toe bent. Maar dit klopt gewoon niet. Ze is 32 en ze kan echt nog wel even wachten, al is het nog een halfjaartje. Maar ze is natuurlijk zo bang dat hij het misschien toch niet blijkt te zijn en dan moet ze wéér die keuze maken en duurt het nog langer voor ze iemand vindt. Het gevaar vind ik ook dat zij denkt dat ze heel rationeel deze keuzes maakt (die verhuizing naar dat dorp is vanwege finaniële redenen zogenaamd) en ik zie gewoon dat dat absoluut niet het geval is. Ik ken jammer genoeg niet veel andere vriendinnen van haar maar ik ben benieuwd of die dat ook zo zien. Wat haar vriend betreft, hij is natuurlijk "gewoon" sociaal heel onhandig. Zo'n luidruchtig type dat heel hard praat, de hele tijd praat en vooral veel over zichzelf praat en wat hij allemaal weet en waar hij denkt verstand van te hebben. Mijn man vindt hem ook naar en zet hele grote vraagtekens bij de hele situatie. Maar goed, er zijn ook nog leuke dingen hoor, wat dachten jullie van de prachtige sneeuw! De stad zag er werkelijk sprookjesachtig uit, echt zo mooi!!! Morgenmiddag moet ik met Mini naar de osteopaat maar ik weet nog niet of ik dat doe. Moet namelijk met de auto en ik ben überhaupt nog niet alleen met Mini met de auto geweest en met die gladheid vind ik het wel een beetje eng. Daarna heb ik afgeproken om op kraamvisite te gaan bij een vriendin in de buurt van de osteopaat. Even de verwachtingen voor morgen afwachten! Nou, ik ga naar bed, ben nog steeds zelf ook een beetje ziek...
@miepie, ik ben blij dat ik niet weg hoef vandaag. Morgen moeten we naar het CB, maar dat is 5 minuutjes rijden of 15 minuten lopen. Vandaag blijven we maar lekker binnen. Ik mis het buiten zijn wel hoor. Er staat nu nog veel file rondom Rotterdam. 15 km file naar mn werk, ben ik blij dat ik niet hoef te werken! hahaha! We kregen gisteravond en telefoontje van mijn om (86 jaar), haar zus was net overleden (96 jaar). Echt sneu, ze zei, nou ben ik de enigste over van mijn ouderlijk huis. Raar idee! Zus woonde in Landgraaf, dus te ver weg om voor oma naar de begrafenis te gaan, en al helemaal met dit weer!
Heb de osteopaat afgezegd. Wij hebben geen auto dus ik rij sowieso weinig EN dus voor het eerst alleen met Mini EN heel glad EN volgens mij wordt er niet gestrooid in de wijk waar de osteopaat zit en waar mijn vriendin met baby woont EN ziekjes. Nou, voldoende redenen, toch? Had ik me gisteren nog de stad in gewaagd voor kraamcadeautje, maar dan heb ik die vast.
groot gelijk miepie! Ik moet woensdag pas met Jens naar de creche en mijn werk .Hopelijk is het ergste dan al voorbij!
Hahaha Pooh, errug grappig, je verwacht eigenlijk iets ergs te zien he... Tja, niet dat dit niet erg is natuurlijk . Thom is ziek... het begon in voor het weekend al een beetje. Gisteren was het hoogtepunt. Afgelopen nacht en de nacht ervoor was hij ook steeds wakker, gelukkig ging hij na het troosten en een beetje warme melk of pap wel weer slapen (voor een paar uurtjes..)Vanochtend toen ik hem uit bed haalde had hij ook nog een enorm ontstoken oogje... zielig lijkt dat. We hebben hem eerst wel naar het kdv gebracht omdat hij weer vrolijk was en goed at maar vanmiddag konden we hem weer ophalen... Toch maar even naar de ha vanmiddag... Arm mannetje...
Tjonge Pooh, wat een maf filmpje, hahaha . Het afgelopen half uur zijn er ook een paar leukerds die reageren op het filmpje en die laten zien hoe je níet met elkaar moet praten via het internet, erg onaardig allemaal... Mammavanthom, hoe was het bij de ha? Hopelijk gaat het al wat beter met hem. All, ik werk morgen lekker thuis, heb geen auto en met de trein wordt ook afgeraden. En daarna heb ik lekker vakantie, hmmmm 8) Dan kunnen we lekker even samen op ons roze wolkje gaan zitten