POESUPDATE: vanmorgen weer bij de DA geweest, de wond is ontstoken.......... nu zwaardere antibiotica gekregen. De buik voelde verder goed aan. Het is de wnd die haar pijn doet. Ze loopt voetje voor voetje de trap op! Maar ook goed nieuws, ze heeft weer gepoept!!!!! Sjee dat een mens zo blij kan zijn met kattenpoep
ja erg he.. nu is ook de wond ontstoken en loopt er vocht uit, maar dat is waarschijnlijk goed. Dan komt het er tenminste uit! Net even schoongemaakt!
Sophia, arme poes! hopenlijk knapt ie snel weer op met die kuur, meestal gaat dat wel snel, beterschap voor de arme rakker. In elk geval mooi dat ie weer poept, dat is weer een goed teken! Nou, Thom heeft een ontsteking, waarschijnlijk in zijn bijholte, geen ontstoken oogje dus maar iets ernstigers.... Hij heeft een penicilline kuur gekregen dus hopenlijk wordt het gauw beter... Zijn oogje werd ook steeds dikker en warmer, arm kereltje... Zat ik ook nog vast in de sneeuw bij de ha , ik had steeds een schep mee in de auto maar nu uitgerekend net niet natuurlijk , gelukkig werd ik geholpen door een paar mensen die me er weer uit geduwd hebben, hulde voor de behulpzame medemens!!!! Heb ook maar eens zo'n thermometer voor het oor gekocht, wat scheelt dat een hoop gedoe en tranen. Thom vind het altijd vreselijk als hij getemperatuurd moet worden en dit merkt hij niet! Veel beter, het is het geld dubbel en dwars waard! (nu al... kan je nagaan ) Liefs...
Pooh: wat een bizar fiilmpje! Soof, knuffeltje voor Poes, ze heeft wat te verduren! Momenteel kan ik me, als ik naar de kattenbak kijk, niet voorstellen dat je blij bent met kattenstront. (geintje hoor, kan het me HEEL goed voorstellen...) Mamma: knuffeltje voor Thom, goed dat je naar de ha bent gegaan dan! Heppie: geniet van je wolkje! Al nare kwalen? Of zullen we er maar niet naar vragen? Bijna kerst mensen! Wat gaan jullie allemaal doen? Bij ons komt iedereen kerstavond; ouders, schoonouders, zussen en evt. aanhang. Tenminste, dat hoop ik ivm de sneeuw. Mijn ouders komen wel, maar schoonouders zijn wat minder mobiel en wat angstiger. Ben sowieso benieuwd hoe het wordt, sa zijn al in lichte paniek omdat het zo anders is dan ze gewend zijn . Maar ik heb er al echt zin in! Doen jullie aan kadootjes met kerst? Wij wel en ik weet al wie de meeste gaat krijgen
MIEPIE! Ja ik ben ook echt heel blij, mens wat maak je je een zorgen om zo'n beesie! Kerst: Kerstavond is mijn beste vriendin hier, die ligt in scheiding en de kinderen zijn voor het eerst bij papa! Eerste kerstdag lekker thuis met Rick, tweede kerstdag gaan we naar opa en oma met de hele familie van mijn man..eten bij hun. Wij doen iid kadootjes, Rick krijgt van Little People de ark van NOach en daarbij een boek van karton met heel simpel het verhaal!
O ja Soof, dat had je verteld! Ik ben zelf niet gelovig, maar wel een liefhebber van mooie bijbelverhalen en de Ark van Noah is een goed begin! Net de schoonouders gebeld en die durven idd niet te komen als het weer nog zo is. Dan nu de vraag wat te doen... Ik wil eigenlijk gewoon met kerst mijn eigen familie graag zien (en zij heel graag Mini zeker te weten!) maar manlief wil het hele gebeuren uitstellen naar volgende week als het niet door kan gaan. Hmmm.... Moet daar nog even over nadenken hoor...
Soof: Arme poes!!! Jeetje zeg eerst onder het mes en nu weer ontstoken arm beestje. Wel fijn dat ze weer gepoept heeft, kan mij heel goed voorstellen dat je dan heel blij bent Ik hoop de de kuur haar snel helpt en dat ze dan van de pijn af is. Krijgt ze nog wel pijnstillers?
wij zijn eerste kerstdag met mn neef, nicht en hun kinderen bij mijn moeder. 2e kerstdag gaan we langs mijn oma en zijn we verder thuis. @mvt, hoe is het nu met Thom, heeft hij wel goed geslapen? @soof, en het poezekind, hoe is het daar mee?
Goedemorgen, Nou, gelukkig heeft hij voor het eerst een nacht weer bijna doorgeslapen, zijn oog is nog dikker dan gisteren maar ik heb het idee dat het wel wat beter gaat met hem. Toen hij vanochtend wakker werd zat zijn oogje bijna dicht maar met het andere keek hij vrolijk om zich heen... Koorts neemt iets af. We zullen weer zien vandaag. Bij jullie ook weer sneeuw gevallen?
nee, hier is geen sneeuw gevallen en gelukkig is het aan het dooien nu. Ik had net eencollega aan de telefoon. Ze had gisteren 5 kwartier vast gestaan in de sneeuw. Iedereen was laat op het werk en het was 1 grote glibber zooi. bah.
Hier ook al zieke kindjes....gelukkig vliegen wij er nog redelijk goed doorheen. Myrthe heeft afgezien van af en toe een snotje, nog nooit koorts of iets gehad....vindt het altijd zo zielig die zieke kindjes...
Soof, arme poes. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en huppelt ze weer vrolijk door het huis. MvT, dat is wel even schrikken zeg, Thom met een bijholteontsteking . Gelukkig heeft hij goed geslapen, dat is de beste manier om beter te worden . Werkt de oorthermometer goed? Ik begreep dat het een speciale techniek vraagt om de temperatuur goed op te meten, lukt dat een beetje? Hier is ook weer sneeuw gevallen, maar het dooit nu ook een beetje. Ik 'werk' vandaag thuis, ik hoop dat het weer lekker gaat sneeuwen, ik vind dat zooo leuk! Jammer wel van de gladheid, dat maakt het allemaal niet veiliger... misschien moeten wij toch eens all-weather banden onder de auto zetten... Miepie, je mag vragen naar de kwaaltjes hoor. Ik deel ze graag met jullie . Ik voel me deze week beter dan vorige week. Mijn darmen lijken wel gesetteld te zijn dus mijn buik voelt sinds een paar dagen heel rustig. Ook de misselijkheid is minder, nu alleen 's ochtends een heel klein beetje, als ik een slokje water drink is het alweer over. Wel veranderd mijn smaak. We hadden gisteren chinees, normaal een van mijn favorieten, maar nu smaakte het me niet... is het trouwens normaal dat je kwaaltjes áfnemen? Muppet die ik ben zit ik me daar meteen ook weer zorgen over te maken... O en Miepie, ik zie je banner niet meer. Hebben de anderen dat ook?
Heppie, oorthermometer werk perfect. Deze heeft geen speciale gebruiksaanwijzing, gewoon in het oor houden en een paar seconden later weet je de temperatuur, ideaal! Ik heb toen in zwanger wilde worden van Thom ook moeten temperaturen (van de fert. arts, heeft 2 jaar geduurt voor ik zwanger was) dus als het nu weer moet heb ik mezelf het al een stuk makkelijker gemaakt Hier is het nu ook een beetje aan het dooien, wel jammer. Het is misschien wel wat onhandig maar ik vind het zo leuk!!! Zo vaak hebben we dit weer niet... Ik heb zelf ook ale een paar keer vast gezeten maar ik heb een schep in de auto dus ben niet voor 1 gat te vangen Ik hoop niet dat al die waterige zooi nu gaat opvriezen, volgens mij hebben we dan pas echt een probleem, dan wordt het echt glad .
@all, meneer is weer apk gekeurd op het CB. lengte 77 cm en gewicht 9485 gram. Zijn groei lijkt wat te stabiliseren, hij groeit minder hard dan de vorige maanden!! We zijn toch met de auto gegaan, wamt het begin nat te sneeuwen. Wat een glibber zooi op de parkeerplaats, vreselijk! Ik was echt bang om met kind en al onderuit te gaan
Ik heb de afgelopen 2 dagen dagdiensten gehad, moest om 7.30 uur op mijn werk zijn. Ben beide dagen met de auto gegaan, vandaag was het prima te doen. Maandag stond ik doodsangsten uit, overal lag nog sneeuw en het was spekglad. Vooral in het nieuwbouwwijk waar ik werk was het een drama, ben nog nooit zo blij geweest om op mijn werk te zijn. En gisteravond gingen we boodschappen doen, mijn vriend had bedacht dat het busje(van zijn werk) meer grip zou hebben dan onze auto. Het tegendeel bleek dus waar, we hebben 3 x vastgestaan. En dan ook op van die handige plekken, midden in een bocht op een parkeerplaats bijvoorbeeld. Ik ben het behoorlijk zat na die dagdiensten, heb geen puf gehad om alles goed door te lezen.
Mammavanthom: oorthermometers zijn prima, maar varieren snel 0,3 tot 0,5 graad. Zeker als je misschien op dat oor hebt gelegen voor je wakker wordt. Het is prima om te zien of je koorts hebt, maar die subtiele tempstijging van je ovulatie kan je makkelijk missen hoor! Meet maar eens in je rechter en linker oor, meestal scheelt dat wel een paar tienden. Hier ook behoorlijk last van de sneeuw gehad. Mijn man kon zijn auto eerst niet van de oprit krijgen (grote bak, automaat) en die van mij stond erachter. Gister na twee uur graven kon ik dan eindelijk de straat uit glibberen. Op de grotere wegen was het wel te doen, maar met die sneeuwval 's avonds zat ik net op de snelweg en dat vind ik toch minder fijn!
Hoi meiden, Ik ben vannacht van mijn roze wolk gevallen, ik bloed... Ga zometeen toch maar even een verloskundige bellen voor raad, maar ik denk dat het helemaal mis is. Helaas...
Hallo allemaal, Wat een gedoe he met de sneeuw. Ik vindt sneeuw erg leuk als ik niet hoef te werken Maandag besloten met de bus te gaan en dat ging goed tot Utrecht CS, er reden geen stadsbussen Ben maar weer naar huis gegaan met de streekbus die wel reed en toen thuis gaan werken. Gister en vandaag ging het prima. Soof hoe gaat het nu met poes? Knapt ze al een beetje op van de ab? Sneu hoor dat ze alles achter elkaar heeft nu. Hoe gaat het met Rick, weer helemaal beter? Heppie hoe voel je je? Nog last van kwaaltjes? MBO hoe gaat het met je behalve vermoeidheid . Ik heb er ook nog last van hoor, pfft zal blij zijn als ik vanmiddag klaar ben lekker 4 dagen niet werken. Met mij gaat het goed, eten gaat prima, heb nu ook last van knorrende maag af en toe. Morgen weer naar de VK. Begin nu ook wel een buik(je) te krijgen maar kan nog wel mijn broeken aan. Heb net even gedoneerd voor serious request, kan er weer een gezin 'veilig' slapen. Even werken nog meiden, tot later. Liefs, simi