30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Heppie; aaahhhh meid, wat vindt ik dat kl*** voor jullie. Hele dikke knuffel en veel sterkte komende tijd!

Wanna; dat klinkt niet goed meid, ik zou ook mijn laatste kansen willen benutten hoor, klinkt heel logisch. Mag ik vragen waarom er in eerste instantie onderzoek is gedaan?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje heppie, wat vreselijk!!! Ik zit met kippevel op mn armen!
    Sterkte meissie!!

@wanna, jij ook al slecht nieuws. Ik zou ook het zonder condoom zien en zien of er wat gebeurd! Sterkte hoor!!!

@all, wij hebben hier een leuke kerstborrel met de straat. Met vuurkorven, chocomel, gluhwein, marsmallows, kerstman, kadotjes, slee EN RENDIEREN (lees, grote geiten!!)
    Echt top. Jens vond het erg interessant. Maar is zo moe van de creche, die ligt nu net in bed. Nu effe snel eten en weer naar buiten. Oma is hier, die kan effe oppassen.

3. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

O nee WbM, ik hoop echt dat ze het niet goed hebben! Ik zou ook gewoon de gok wagen, helemaal als het echt waar is! Je weet maar nooit!
    Makkelijk gezegt natuurlijk maar laat je hoofd niet op hol brengen, wie weet hebben ze het bij het verkeerde eind en valt het mee..... ik zal er voor duimen tenminste!

Heppie, dus toch echt..... nog maar een keer 'shit!!!' dan. Ik leef met je mee!

Hallo Puck, wat spannend! Ik hoop dat het een positieve test wordt, er is geen mooiere manier om het nieuwe jaar in te gaan!

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MamvanThom: tja, dat is dus wel dubbel. Ik hoop natuurlijk van harte dat de gyn zich blijkt te vergissen, maar zou toch wat zijn als ik wel zwanger zou worden (veel vroeger dan we anders zouden hebben gepland) en ze me over een maand zeggen: oeps, foutje, je had nog tijd zat....
    Maar goed, ook voor Smurf heeft het anderhalf jaar geduurd, dus het zal echt wel niet snel gaan (als ik uberhaupt nog ovuleer) en nu denk ik inderdaad, laten we het er maar op wagen want de kansen worden elke maand kleiner :(
    Ben echt even helemaal van slag....

Daffie: testen zijn ingezet omdat ik na mijn bevalling niet meer ging menstrueren (gaf geen borstvoeding) Eerst dachten ze aan verklevingen omdat de placenta erg vast zat en er dus gecuretteerd moest worden, maar achteraf blijken we dus op het verkeerde spoor te hebben gezeten.

Pooh: klinkt leuk die kerstborrel, maar een geit lijkt niet echt op een rendier toch? ;)

5. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

WbM, ik kan me heel goed voorstellen dat je van slag bent, het is ook niet niks wat je net te horen kreeg! Tja, het is misschien wel eerder dan je in principe gepland zou hebben en misschien is het even slikken als blijkt dat je nog wel voldoende tijd zou hebben maar als het andersom blijkt is het nog veel erger slikken ben ik bang. Ik kan me voorstellen dat 9 maanden wel wat snel is.... maar ja... Ik denk dat ik er gewoon voor zou gaan.
    Heel veel sterkte met het nemen van de beslissing, laten we hopen dat het niet nodig blijkt en dat je nog alle tijd hebt!

Liefs

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Thanks voor je lieve berichtje MamvanThom! Ben het helemaal met je eens! Mijn man komt over een uurtje of zo thuis en als ik al ovuleer dan in de komende twee dagen. Als het aan mij lag zou ik hem onmiddellijk bespringen, hahaha :D

7. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hahaha, nou gooi al je charmes in de strijd he!!!:D

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Heppie, wat ontzettend verdrietig voor jullie dat dit wondertje jullie heeft of gaat verlaten. Heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk kunnen jullie toch een beetje genieten met de feestdagen.

Wanna, dit is natuurlijk nieuws wat je absoluut niet wilt horen. Bah wat naar. Ondanks dat het nog niet met alle zekerheid is vastgesteld.
    Ik zou ook gewoon proberen de kansen te benutten hoor. En is het niet zo dat je met hulp misschien toch nog zwanger kunt worden of houdt het echt op? :( Sterkte en een knuf.

Verder voor iedereen hele fijne dagen!

Liefs Mieke

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O Heppie, wat ontzettend klote... :( Gatver, wat gebeurt dit toch vaak zeg, bah. Ik hoop dat je je positiviteit vast kan houden, maar ik hoop ook dat je je gevoelens toont als die wat minder positief zijn. Je kan hier iig altijd je ei kwijtm sterkteknuffel!

En Wanna krijgt er ook zo één! Ik heb het al eens eerder gezegd en misschien denk ik er te makkelijk over maar: go for it, n**k je helemaal suf. Het komt nooit uit, en er blijkt altijd een mouw aan te passen, mocht het in eens gebeuren. Maar shit, kan me voorstellen dat je ondersteboven bent van dit nieuws...

mamma: fijn dat het beter gaat met Thom!

Soof, likt de poes niet "per ongeluk" ook de vissen op? :D

Puck: jij ook fijne dagen en we duimen ons weer suf voor je! Leuk dat je ons even gedag kwam zeggen...

Haha MB, moet je er toch aan geloven meid, positiekleding! :D Als je centjes over hebt, weet ik nog wel een leuke winkel in Utrecht voor je. Niet supergoedkoop, maar wel hele leuke en mooie positiekleding. En soms hebben ze mooie aanbiedingen. En anders om te beginnen de H&M op de Oudegracht of de Miss Etam (alhoewel ik die vaak wat tuttig vind) of de Prenatal waarvan ik de kwaliteit trouwens ook niet altijd top vind. Anyway, je kan misschien geen wijn drinken, maar je kan wel "eten voor twee", hahahaha!

Wij vieren morgen kerst, schoonouders durven het toch aan. Heb er zin in! Vandaag ONWIJS wezen shoppen met mijn beste vriendin en personal shopper (wat heeft die goed oog voor leuke kleding!) dus ik zal er tiptop uitzien deze kerst en als Mini me onderspuugt heb ik altijd nog een plan B, plan C, plan D en plan E. :)

Alvast fijne dagen voor iedereen!!!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #8950 Timon, 23 dec 2009
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
    Dat is een harde klap, zeg. Ik hoop dat dit een foute diagnose is. Dat het nieuwe bloedonderzoek anders zal zeggen.

Succes met het verleiden van je man!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat vreselijk om dit te lezen. Veel sterkte.

12. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi!
    gisteren vroeg gaan slapen, nu megavroeg wakker. ik moet een beetje zacht typen anders wordt manlief wakker ;). Wat een emotionele achtbaan is dit zeg, ik heb gisteren alle emoties wel langs voelen komen, bang, vertwijfeld, paniek, boos, verdriet, dankbaarheid en opluchting. Nu overheersen de laatste drie nog. Ik ben opgelucht dat het zo makkelijk is gegaan, mijn buik is al aardig tot rust gekomen en ik heb niet megaveel bloed verloren. Alleen protesteren mijn darmen weer. Net of ze weer op hun plek moeten rollen.
    Het is allemaal zo snel gegaan, ik ben 10 dagen bewust zwanger geweest. Nu zit ik hier een beetje beduusd te zijn. Ik lees wel mee, maar heb even niet de helderheid van geest om te reageren, dat komt wel weer hoor.

13. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    heb al mijn eigen ego-berichtjes geknipplakt in word. Het is eigenlijk een heel mooi dagboekje geworden van het verloop van mijn zwangerschap en dat helpt mij om het een beetje te verwerken.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    knuf heppie! je klinkt heel sterk!!

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Soof: Ik ben blij te lezen dat poes alweer uit de vissenkom drinkt :) haha als ze idd maar niet perongeluk de vis eruit likt ;)

Puck: Fijn weer wat van je te lezen! Blij dat het weer beter met je gaat. Ik hoop dat je een knal oud en nieuw tegemoet gaat met een positieve test!!!

Pooh: Wat gezellig zeg zo'n buurtje!! Wow dat wil ik ook waar woon jij;) we hebben hier wel wat leuke buurtjes maar de meeste die worden bijna boos als je al probeerd te lachen naar ze laat staan gedag zeggen. Heerlijk dat je er lekker van hebt kunnen genieten en dat de kleine lekker verzorgt werd door een oma die het vast erg leuk vond

Wanna: Ik zou ook stoppen met de condoom, stel dat je echt nog maar paar kansen hebt dan sla je jezelf voor je hoofd. En ja het is wat snel maar ja dat is in jou situatie niet anders. Dus als je echt nog een kindje wil zou ik zeggen verleiden die man van je!!!:D

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    All: Hele fijne kerstagen!!!
    Geniet er lekker van, van het gezelschap en al het eten. Hmmm heerlijk ik heb er zo'n zin in, vind het echt super. Overdag lekker kerstfilmpjes kijken, 's avonds gezellig met vrienden en familie kletsen, spelletjes doen, lachen gieren brullen!!

Heel veel plezier de komende dagen!!

PS: Hoe is het bij jullie in de supermarkt, hier lijkt het wel alsof bij de meeste mensen van alles gestolen is ofzo, jeetje wat zijn ze chago!!! Geen lachje kan er vanaf en zijn hartstikke aso het kan ze niet schelen dat ze in de weg staan of tegen je aan lopen of wat dan ook. Verbazingwekkend, elke kerst weer!!! Ik kan gewoon midden in de winkel stil gaan staan en al die mensen bekijken het lijkt wel een film. Ongelooflijk!! Hihi en als ik dan heel vrolijk blijf lachen en fijne feestdagen wens worden ze nog kwader :( en sommige mensen zie je dan juist helemaal opleven van he er is er nog 1 die wel kan lachen o ja het is een vrolijke tijd althans dat kan je er zelf ook nog van maken!!!!;)

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Daarom doe ikook nooit boodschappen, van al die chagrijnige koppen word ik het ook! :) Maar mijn mannetje gaat zo, ik zal hem waarschuwen.... Het is gewoon kip of ei, één iemand is echt chagrijnig en die steekt de rest ermee aan. :D

Maar verder superleuk hoor, de kerst! :D

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hihi ja normaal gesproken heb ik ook de luxe dat mijn man boodschappen doet, maar nu moet hij helaas veel werken en hebben we toch echt wat nodig. Ik heb vandaag heel vroeg de laatste dingen gehaald, heerlijk was hartstikke rustig!!
    En ik heb altijd maling aan de chagerijnige mensen, ik blijf gewoon vrolijk en soms komt er dan spontaan toch ineens een lach door.

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik blijf trouwens wel altijd vriendelijk en beleefd tegen het personeel hoor, die kunnen er ook niks aan doen. En ik heb de gewoonte opgepakt om als mensen tegen me aan botsen omdat ze niet uitkijken waar ze lopen te zeggen: SORRY HOOR! :D

Maar ik zeg: ken uw zwakheden, je moet mij echt niet op een dag als vandaag de supermarkt in laten gaan... :)

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nou, verleiden van mijn man is niet gelukt :D
    We waren allebei zo kapot dat we meteen naar bed zijn gegaan (bovendien had ik bereikbaarheidsdienst dus sliep op de andere kamer en da's ook niet zo bevordelijk voor sex :D )
    Volgende eisprong is hij op zakenreis, dus dat is dan maar het lot...
    Ik ga er nog steeds van uit dat de gyn het bij het verkeerde eind heeft. Heb toch nog even weer gebeld en mijn twijfels geuit (ik snap er gezien mijn achtergrond natuurlijk ook wel wat van) en nu kwam er toch een wat genuanceerder antwoord. Er zijn ook nog andere mogelijke verklaringen.

Ik ga dus met een positief gevoel de kerstdagen tegemoet. heb er ook enorm zin in. Alleen vannacht nog dienst en dan heerlijk een dikke week vrij!

Deel Deze Pagina