30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ben gisteren van huisarts direct naar spoed verwezen in het zh.
    Daar hebben ze weer binnenstebuiten gedraaid, de baarmoedermond nagekeken en die was nog goed dicht en zelfde lengte als dinsdag, dus was goed nieuws.
    De kleine was weer terug stuit gedraaid. Hij schopte heen en weer, ze denken doordat de kleine zo'n drukke is dit vanalles opwekt zoals contracties.
    Omdat ik 21 weken ben heb ik tot hiertoe een week rust voorgeschreven gekregen , mag absoluut niet gaan werken.
    De baarmoeder is ook heel gevoelig en zou met rust moeten beteren, alle dat hopen ze toch.

Heb nog nieuws van sophia,

29-05-2008 11:42 Road Town, Britse Maagdeneilanden
    Dolfijn!

Hallo allemaal!

Vandaag was Tortola aan de beurt! En jawel sophia heeft een kusje gehad van een dolfijn en ze heeft ermee gedanst, het was echt super leuk. Een dolfijn is heel lief en echt heel zacht om te voelen!
    Marc heeft alles gefilmd dus jullie kunnen straks meegenieten!

Daarna hebben we nog wat geshopt, erg ieniemienie hier, maar wel leuk aangekleed! En we hebben gesmokkled hahaha hoort bij echte piraten he!

Je mag geen drank mee aan boord nemen, dat wordt ingenomen en na de reis mag je dat weer ophalen! Nou dan doe je toch gewoon bacardi bij een half flesje cola of 2.... En de rest doe je in een waterfles SUCKERSSSSS hahahahah
    Don't touch the booze!

We zijn nu weer aan het varen en over ca. 40 uur zijn we in de bahama's! Morgen dus bakken op zee, liggen en smeren!

Heel veel liefs voor jullie allemaal!

Dikke kus Marc en Sophia

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, fijn dat jullie eindelijk nieuw personeel hebben kunnen vinden.
    Ik hoop dat het een blijvertje is!

Dyaan, dag van of dag voor je eisprong daalt je temp en na je eisprong maakt deze een flinke stijging.
    Je moet maar eens op het temperatuurkaartjes topic kijken, daar bij de temperatuurkaartjes op pagina 1 staat helemaal omschreven over hoe en wat betreffende temperaturen.
    Het kan natuurlijk met je MK te maken hebben dat je cyclus nu even net iets anders is.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Meen, leuk dat je nog even langs wipt, druk druk druk.

Zico, leuk hoor dat je ons op de hoogte houdt over de vakantie.
    Enne, rustig aan meid!

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ondanks computerverbod, kon ik het toch niet laten om even te komen kijken.
    Zico wat een heftig nieuws! Veel sterkte meis, hoop dat alles goed blijft gaan het is je zo gegund!
    Dyaan, balen zeg! Dikke knuffel

Natuurlijk voor alle andere ook een dikke knuffel.
    Moet nu echt gaan, krijg anders problemen met mijn lijf.

Fijn weekend allemaal!

4. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey meiden,

Ben afgelopen dagen even off-line geweest.
    Ik zie dat er veel is bijgetypt, positief en minder positief.
    Ga het ook gauw lezen en op jullie reageren.

Heb zelf positief nieuws :).
    Niet zwanger helaas, maar ik ben wel GESLAAGD!
    Ben nu wel heel moe, dus voordat ik al jullie berichten
    ga lezen en reageer, ga ik eerst even bijslapen.

Groetjes,
    Maine

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maine, gefeliciteerd, valt vast een zware last van je af!
    Slaap lekker.

6. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Super Maine, van harte!

Zico; Wel schrikken allemaal. Ik neem aan dat ze je nu ook goed in de gaten blijven houden.

Ben vanmorgen gelijk met man lief opgestaan en net alweer in de tuin gewerkt. Wat ik verder ga doen vandaag weet ik nog niet. Er zijn nog geen :evil: dus ik wacht in spanning af!

Liefs,
    Meen

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Meen!

Ik heb net nog even kaartjes besteld voor het Amsterdam Comedy Festival in de Melkweg voor zondag.
    Lijkt me erg leuk. In 5 zalen treden diverse bekende Comedians op de hele avond.

8. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Klinkt erg leuk dat er maar liefst in 5 zalen comedians zijn. Dat wordt vast lachen. Veel plezier in ieder geval!

9. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hai meiden !

Dyaan , balen dat die etters weer zijn komen opdagen :(
    Succes met tempen !

Puck , voor jou ook balen natuurlijk !
    Maar wat fijn dat je eindelijk iemand hebt voor in de zaak .
    Zal wel een opluchting zijn denk ik zo ...

Maine , van harte gefeliciteerd !

Hartje , heel veel knuffels van mij en je hebt pb ;)

Zico , leuk dat je ons zo op de hoogte houdt van Sophia en Marc hun cruisse !
    Maar wel doen wat die artsen zeggen en ècht rust houden he !
    Ben blij te lezen dat het wel goed gaat met de kleine !

Hier weinig te melden ...
    Ja , beetje buikpijn van de operatie nog , maar dat hoort erbij .
    En verder ben ik stierlijk verwend door mijn mannetje :oops:
    Heb gekregen : een bakset van wilton (wilton is een duur merk bakvormen en ik heb de stapel zeg maar , dus 4 vormen die van -geloof ik-25 de kleinste tot 41 cm de grootste vorm is ).
    Een verstelbare brood/cake vorm , een dambord taartvorm en een springvorm (26cm) van zenker (goed merk! ) en een koekjes uitsteker die ook erg handig is om marsepeinen figuurtjes mee uit te steken !
    Voor de bruiloft heb ik nog een taartstandaard nodig (zo een bruidsding ) en ben nu dus aan het kijken voor zo een standaard.
    Die kun je wel huren , maar als ik hem koop kan ik hem daarna gebruiken voor feestjes !
    Wil dus niet zo een ding waar de lagen recht boven elkaar "hangen" maar meer een beetje gewaaierd en met niet meer dan 4 lagen (3 is eigenlijk ook al genoeg , maar 4 is mooier , word hebberig van al dat mooie spul geloof ik :oops: ).
    Vandaag komt als het goed is mijn nieuwe oven en dan kan ik bakken , bakken en nog eens bakken :D

Groetjes Joyce

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Joyce, vandaar die cadeau's je mannetje wil je gewoon aan het bakken hebben en dat jullie lekkere dingen hebben dit weekend.

HOe is het eigenlijk op je werk afgelopen met die rare proeftijd en zo?

11. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , mijn mannetje wil alleen als proefkonijn dienen als ik buitenlands ga koken , appeltaart bak of slagroom taart ...
    Verschillende soorten cake vind ie ook nog wel wat , maar taarten die bekleed zijn met marsepijn of marshmellowfondant of "gewone" fondant vind ik maar niets .
    Veel te zoet voor hem ;)
    En ik vind het ook leuker om te maken dan om op te eten moet ik eerlijk zeggen :oops:

Ik heb nog steeds gewoon die proeftijd .
    Maar ja , zit nu in de ziektewet en eigenlijk hebben ze het liefst dat ik vandaag alweer begin .
    Het is stervens druk en ik kan wel tegen een beetje werkdruk ;)
    Er zit er nu 1 (uitzend) die daar dus echt helemaal niet tegen kan ....

Groetjes Joyce

12. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Zo ... weekend. Heerlijk. Ga morgen eerst maar eens een thermometer kopen, want die kon ik gisteravond nergens vinden. En dan maar eens met zo'n temp-kaartje aan de gang.
    @Maine: gefeliciteeeerd! Nu hopen dat je ook snel zwanger bent, dan is het feest compleet.
    @Zico: fijn dat alles goed is met jou en de kleine, en nu inderdaad maar goed rust nemen!
    @Mieke: veel plezier zondag en dat zal wel een avond lachen worden.
    @Meen: hoop dat :evil: wegblijven ... hou ons op de hoogte! Ik duim voor je.

Iedereen die ik niet persoonlijk beantwoord heb: sorry ! Ik probeer alles wel te lezen en mee te leven.

Fijn weekend, liefs Dyaan

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goede avond allemaal

maine:GESLAAGD hartelijk gefeliciteerd

dyaan: succes met tempen ik vind tempen wel prettig nu weet ik elke keer een beetje waar ik aan toe ben, als ik weer eens te laat ben met klussen enz....

joyce: succes met taartjes bakken hmmm heerlijk waneer kunnen we komen proeven!

zico: fij dat alles goed gaat wel goed rust houden en zeker niet gan werken en of stofzuigen enz... laat die dingen vanaf nu maar aan je mannetje over

mieke: klinkt erg leuk in amsterdam zondag veel plezier

meen spannend hoor! is je tuintje mooi geworden?

hier alles ok gisteren een druppel bloed verloren was wel echt rood maar na die ene druppel was het weer weg niks ik denk dat ik nu echt ongi ben ik ga zo eens kijken maar moet ik nu vanaf vandaag of gisteren tellen?

mijn mannetje is weer thuis uit taywan ligt nu te slapen hij was al 22 uur wakker en hij had coor mij een hele mooie armband bij van otazu echt super! wat is het toch een schatje nu alleen de kadootjes uit eigen zak nog wat meer en dan is onze puckie weer helemaal blij! haha maar goed eind volgende week zit hij weer in zwitserland.

het nieuwe meisje heeft haar contract getekend oh ik ben echt blij mijn pols is over belast en doet heel zeer ik heb er al heel de avond ijs op maar het doet nog steeds zeer. maar ze begint pas in augustus dus mijn polsje moet nog even vol houden. wel spannend weer het moet maar klikken met de ander dames nu staan we dadelijk met z,n achten op zaterdag te werken echt druk net een kippenhok

groetjes en welterusten

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck niet te veel overbelasten want straks lig jij uit de running.

Vanaf rood bloed begin je je cyclus te tellen.

Fijn dat je mannetje weer veilig thuis is en wat een mooi cadeau!

Truste x

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik heb net gekeken maar er zit nog steeds alleen bruin op mijn tampon (sorry weer voor de details) grrrr waarom gisteren 1 druppel bloed en nu niks meer. hebben meer dames dit? ik heb al wel een paar dagen vreselijk ongi krampen. het zal vanacht wel doorzetten.

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik weet mieke vanaf rood begin je te tellen maar telt één druppel rood en daarna niks meer ook?

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen daar ben ik weer!

ik heb goed geslapen en jullie?
    mensstruatie weg eigenlijk heb ik alleen bruin gehad met letterlijk 1 drup bloed mijn temp is nog steeds hoog en gisteren was mijn nod officieel en mijn testdag volgens ff vandaag.
    wat vinden jullie testen of geef ik me dan weer valse hoop?

mieke ik heb van die ene druppel spotting gemaakt en mijn nieuwe kaartje in album geplaatst er is geen druppel bloed meet te herkennen vandaag!

misschien heeft miss butterfly toch gelijk het is vandaag 31mei

groetjes ik ga werken

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Puck spannend hoor, ik vond je cyclus al zo kort.
    En een echte ongi kun je het idd niet noemen.
    Dus spotting is dan prima om zo in te vullen en je temp is ook weer gestegen.
    Ik zou morgenochtend je temp nog even afwachten en als je dan de drang hebt om voor jezelf een test te doen dan zou ik dan doen!
    Toch wel een beetje spannend nu zeg.
    Moet je werken zo. Geeft iig wat afleiding.
    (en je banner even aanpassen hihi)

19. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Puck, wat spannend ! Ik snap dat je aan de ene kant wil testen, maar aan de andere kant ... ik duim me helemaal rot voor je ! :)

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik kon me niet inhouden heb net getest maar negatief maar mijn mestruatie is nergens te bekennen

ik ga maar weer even afwachten!

fijn weekend

Deel Deze Pagina