30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Applaus voor Rick, dat is een mooie start van 2010! :D

Puck, hopelijk zien we je hier snel weer terug, sterkte meid.

Wij hadden een rustig o&n, spelletjes gedaan en oliebollen gebakken. Vandaag zijn we naar Zandvoort gefietst en hebben we de nieuwjaarsduik bekeken. Wat een helden! Het was écht koud! ook voor ons als toeschouwers, brrrrrr.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden!
    Hier een rustig dagje gehad. Bij mn oma was het gezellig. We zijn maar een uurtje geweest, Jens was doodmoe.
    Hij is weg van papa's helicoptertje, waar papa mee door de kamer vliegt. Echt schattig om te zien! Om 1830 de fles gegeven, krijgt ie een spuit luier. Alles zat onder, dus maar effe snel in bad gedaan. Arm kind. Hij is bezig met tandje nummer 6. Verder was hij erg vrolijk en actief vandaag. Hij heeft nu ook in de gaten dat wij ook wel eens wat eten. Hij vrat bijna mijn boterham op vanmiddag en kwam met open mondje aan rollen in zijn stoeltje toen we aan het lunchen waren. Zo lief!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #9043 Timon, 1 jan 2010
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
    Wat vreselijk verdrietig nieuws. Dikke knuffel

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen een gelukkig, gezond, liefdevol en zwanger 2010 gewenst!

5. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, vind ik ook hoor, vriendlief mag best een beetje meelijden met het slaapgebrek:D.

Soof, goed zo rick!!!!!!!

Puck, hoop je hier snel weer te zien. Vooral voor jou hoop ik dat het een heel vruchtbaar jaar gaat woren.

Zo, vandaag ga ik al de kerstspullen opruimen, heerlijk! Lekker alles soppen.....een fris begin van het nieuwe jaar.
    Vanmiddag naar mijn schoonzusje, die heeft alle kleine babykleertjes van mik uitgezocht. Alles wat nog goed is mag ik meenemen, zit vast wel iets leuks bij.

6. Vandaag werken......... bleghhhhh Morgen de kerstspullen opruimen, heerlijk weer een opgeruimd en fris huis!
    Van de week wat bollen-plantjes halen, lekker de lente vast in huis :D

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Yep, hier gaat de kerstboom morgen ook eruit! Ik ben wel klaar voor het nieuwe jaar. Wel nog een restje winter maar ik word altijd heel blij van de gedachte dat de dagen nu alleen maar weer langer worden, jippie! Wat je zegt Soof: laat de lente maar komen! :D
    Voor mijn vriendjes staan er nieuwe foto's in mijn album van Mini en haar eerste ervaring met banaan! :D (en met een kerstmuts, gheghe)

8. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Miepie: Mag ik ook je vriendje worden? Ik ben erg benieuwd naar mini miepie!!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lekker grietje hoor die mini!!! Misschien mn toekomstige schoondochter???ahhahahahahaaaaaaa

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuke foto's Miepie! Leuk, die blik in haar ogen bij de eerste hap banaan :D

In huize Heppie wordt vandaag ook opgeruimd, ik ga zo maar eens de boom aftuigen ;) en het huis uitzetten (arme boom...). dan lekker opruimen en een sopje door het huis halen, op naar een schoon en fris 2010. Nog even en onze zolder is ook af en dan kunnen de spulletjes weer terug. De toekomstige kinderkamer staat nu bomvol rommel.
    Verder zijn we hier weer braaf aan het temperaturen en enthousiast aan de klus :). Mijn temp is wel wat rommeliger dan in de vorige cyclus, maar het lijkt alweer aardig te stabiliseren. Mooi om te zien hoe je lichaam zich hersteld. Op naar het volgende ei :) (nog even geen ticker omdat ik echt géén idee heb of mijn cyclus zich snel hersteld).

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goede instelling heppie!!!!

Ik ban net klaar met het soppen van de zolder en spullen op te ruimen, was opvouwen, wasjes draaien etc etc.
    Straks toch even naar buiten, eendjes voeren en een frisse neus halen. Ik word GEK van dat binnen zitten!

12. mb02

mb02 Bekend lid

Heppie, ik vond het ook bijzonder om te ervaren hoe je lichaam zich weer hersteld. Ik was heel blij toen ik weer ongi werd, dan weet je zeker dat alles weer werkt.

Hier is alle kerstrommel al het huis uit, heerlijk! Krijg wel enorm de kriebels om het huis weer anders in te gaan delen enzo, vooral nu het zonnetje zo lekker schijnt (krijg nu al de lente in mijn bol;)).

We gaan zo met mijn schoonnouders naar de meubelboulevard, we krijgen van hen de maxi cosi. Gelijk even kijken naar een een kast bij ikea. Ik heb een 1.60 brede ladekast op het oog voor alle kleertjes enzo (1 meter hoog). Die komt dan tegen een wand te staan die nog een knallend behangetje krijgt. Ik ga dan wel andere greepjes op de kast zetten, maak ik er toch mijn eigen ding van.

Fijne zondag!

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Brigit, ik heb je uitgenodigd!

Hier is de kerstboom ook de deur uit, lekker opgeruimd. MOrgen komt onze hulp en dan is het weer fris ende fruitig!
    Wij gaan vanmiddag ook even naar de stad met Mini. Genieten van de laatste zondag van mijn verlof :(, dinsdag weer werken voor het eerst. Zal wel even wennen zijn maar ik zie er niet super tegenop eigenlijk. Ook wel goed om weer in ee ritme te komen maar wat zal ik Mini missen!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  15. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hiervandaan ook allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe voor wanna, soof ,mieke en sjors, hoe is het eet/drink patroon van jullie jongens nu?

Hier:
    7.00 200 ml melk
    9.00 1 boterham
    11.00 100 melk en 100 pap
    13.00 fruit
    15.00 200 ml melk en tussendoortje
    17.00 groente en yogurt
    19.00 200 ml fles

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, er moet me effe iets van het hard. Mn vriend heeft van zijn zus voor de kerst een dvd gehad met een verfilming van een boek van Stieg Larsson. Misschien kennen jullie zijn boeken wel ,zijn erg populair nu! Wij vanmiddag samen kijken, wordt er in 1 half uur 3x verkracht! En dan niet zo van oh help, er gebeurd wat, nee, alsof je het zelf bent, zo heftig en eng. Ik ben er nu nog misselijk van. Ik weiger dan nu ook nog mee te kijken naar het einde. Wat een klote film zeg! het is toch al een van mijn grootste angsten, verkracht worden....
    Mijn punt is, waarom moet tegenwoordig alles zo plastisch in beeld? foto's, film, internet, moorden, ongelukken, etc etc..alles krijgen we te zien. En waarom moeten filmmakers dingen zo duidelijk weer geven? Sommige dingen hoeven we toch niet te zien?

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Pooh, ik geef je helemaal gelijk. Ik word er soms ook onpasselijk van eigenlijk. Het hoeft voor mij ook allemaal niet super zoetsappig maar dat plastische is een ander uiterste.

Dit gezegd hebbende: ik ga eens even Love Actually bekijken! (ben ongi en sjaggo en heb m nog niet gezien, moet helpen toch?)

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Klinkt als erg smerig en schokkend, Pooh. Het is helemaal niet prettig om operaties, ongelukken, etc zo overduidelijk in beeld te hebben.

20. POOH! Ik vind de hele maatschappij vreselijk tegenwoordig. Respect is er al helemaal niet meer, beleefdheidsnormen zijn weg. En inderdaad zulke films zijn walgelijk, ik hoef het ook niet te zien. Maar eerlijk gezegd zou ik er absoluut niet blij mee zijn als manlief hier naar keer, maar hij houdt hier ook niet van!

SCHEMA:
    07.15 fles met pap (200ml)
    10.00 fruithapje
    11.30 boterham met beetje drinken
    12.30 fles (100 ml)
    15.30 rest fruit en iets te knabbelen, soms wat drinken
    17.30 warm eten
    18.30 fles

Deel Deze Pagina