30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Allemaal nog een gelukkig 2010 gewenst!

Wat rustige jaarwisseling gehad, want mijn man en ik hebben allebei een buikgriepje gehad, maar zijn er nu gelukkig weer bovenop. Onze smurf heeft wat onrustige nachten gehad met al dat geknal. Verder wat familiebezoekjes en zo.

Pooh: ons schema
    7:00 fles 200cc, soms deels als pap
    9:30 fruithap
    12:30 boterham en 100-150 cc melk
    16:00 fles, maar lukt meestal maar 100 cc
    18:00 warme hap en toetje
    19:30 soms nog beetje fles of pap

ons smurfje houdt niet zo van drinken. Geen idee hoe ik er meer vocht in moet krijgen, want hij vertikt het gewoon!

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Allereerst Allemaal de beste wensen, hopelijk zijn jullie allemaal goed het nieuwe jaar ingegaan.

Pooh, wat een vreemde film. Ken zijn boeken nog niet heb er hier 1 liggen maar nog geen tijd gehad,

Daan zijn schema
    8.00 200 cc pap
    9.30 soepstengel met iets thee of water
    10.30 fruit
    12.30 warm eten + toetje (eet ruim 300 gram groente en aardappels)
    rond 15.00 iets te drinken zoals water of diksap
    16.30 fles van 180cc
    19.30 halve boterham met iets echte halfvolle melk. (brood is hier nog geen succes)
    20.30 fles van 120 cc en dan naar bed

Daan doet het erg goed, gaat overal staan en begint nu overal langs te lopen, hier verder nog erg druk en weinig tijd voor leuke dingen als het forum.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miepie, leuke film he, echt zo'n feel good movie!!!

@sjors, wat goed datDaan al begint te lopen en optrekken!!! Hij is bijna jarig he?!

@all, ben blij dat jullie er ook zo over denken. Oke, film is film, het is nep, het zijn acteurs. Nou goed geacteerd dan zou ik zeggen, applaus! Ik zou als actrice zo'n film weigeren hoor!

Jens heeft het klokje rond geslapen en daarna nog 3 kwartier bij mij in bed. We werden om 8.45 wakker!!
    Hij wil wel veel aandacht hoor de laatste dagen, normaal speelt hij zelf ook wel maar nu moet mama meedoen! hahhaa

4. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee, Heppieman is het boek van Stieg Larson aan het lezen. Hij heeft echt een gruwelijke hekel aan alles wat naar verkrachting riekt, maar ik heb hem er nog niet over gehoord. Ik ga het toch maar eens aan hem vragen. Misschien dat het in het boek minder plastisch is omschreven?

Wat kunnen films soms aankomen he? Ik weet nog dat ik weken niet heb kunnen slapen toen ik Aliën had gezien... (misschien was het ook niet zo handig om daar als 12-jarige naar te kijken :))

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    We hebben natuurlijk de Zweedse dvd, maar de vertaling is iets van mannen die vrouwen haten zei mn vriend. Nou dat was duidelijk. Leuk kerstkado hoor :( En Stieg larsson heeft veel boeken geschreven. Ik weiger ook naar de excorcist te kijken!!

6. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, ken die schrijver niet, en zo te horen is het ook niet echt mijn genre. Mijn vriend is niet echt een filmkijker, ik hoef dus zelden mee te kijken met een film waarvan ik denk "wat is dit?". Wist die zus wel waar die film over ging?
    Als we het hebben over films waarvan je vervolgens de halve nacht niet kan slapen, ik had dat bij the sixt sense. Die film over dat jongetje dat "dead people"ziet. En ook bij de blair witch project. Die film over jongeren die in het bos kamperen waarmee allerlei onverklaarbare dingen gebeuren, zo eng.

Miep, love actually is een prima film voor als je ongi bent;).

Timon, hoe gaat ie met jou? Ik zie in je onderschrift dat je bijna de uitslag van een chromosoomonderzoek krijgt? Is dat een voorbereiding op de ISCI?

Gisteren dus met schoonouders naar meubelboulevard geweest om een maxi cosi te kopen. Het was daar druk, ongeloofelijk. Mijn vriend en schoonvader hadden het al snel helemaal gehad, terwijl mijn schoonmoeder het geweldig vond om met mijn door die babywinkels te struinen. Het leek wel een scene uit een komische film, mijn schoonmoeder druk pratend voorop, ik die daar achteraan hobbelde en daarachter weer 2 mopperende mannen:D. Maar goed, uiteindelijk de maxi cosi cabriofix black reflection gekocht (plaatje staat in fotoalbum), met een zomerhoes erbij. We zijn dus weer verwend!

7. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Haha Heppie, die slapeloze nachten heb ik gehad naar aanleiding van een klein stukje IT (met die enge clown van Stephen King) Brrr, ik haat enge films!

Pooh, ik zou dat ook niet meer gaan bekijken, ik vind het vreselijk dat ze dat allemaal zo laten zien :(.

Hier weer lekker aan het werk! Erg fijn om weer lekker op mijn plekje te zitten! Thom vind het ook wel weer heerlijk om te spelen met zijn vriendjes op het kdv.
    Hij begint nu los te lopen!!! Zo leuk! Hij kan al ongeveer 3 meter los lopen en hij vind het geweldig! Als het hem weer lukt giert hij het uit van de lach, heerlijke schat. Mamma was zo trots dat ze de tranen in de ogen had staan :).

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo thom!!!! Knappe jongen!

Ja, enge films zijn niet aan mij besteed. Lord of the Rings vind ik wel leuk, maar excorsist achtige dingen, nee dank je. En paranormale dingen zijn ook eng!

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, ik ga ook altijd liggem malen na dat soort fims. Blairwitch project, The Ring, yek! Ik ben normaal heel nuchter in dat soort dingen, maar daar kun je me wel een heel onrustig nachtje mee bezorgen!

Hier weer alles bij het oude nu de feestdagen weer voorbij zijn. Smurfje is ook weer naar het KDV, voor het eerst in twee weken. mama had dus weer scheidingsangst (Smurf had nergens last van, die vond de leidster een stuk interessanter dan zijn mama die bij de deur stond te dralen en te zwaaien :D )
    was wel weer glad vanochtend doordat het weer begon te sneeuwen. Mag voor mij wel wat minder!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie; heb je foto's gezien. Wat is ze toch een schatje zeg!!! Ongelooflijk wat een lief koppie!

11. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Foto's???!!! Ik wil ook foto's zien! Mag ik ook vriendjes worden??? :D

12. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hoe werkt dat eigenlijk???

13. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

WbM, ik kan het me wel voorstellen maar ik was ook wel weer blij dat ik hem weer lekker kon laten spelen vanochtend. Ik heb het idee dat hij zich ook wel een beetje begon te vervelen...

14. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, the Blair witch, afschuwelijke film. Ik heb hem alleen maar gehoord toen mijn huisgenoten ernaar keken, ik vond het echt te eng om helemaal naar te kijken hoor, heb uiteindelijk ook maar oordopjes ingedaan ;). En als ik door een bos loop dan moet ik niet aan die film denken want dan vind ik het meteen niet meer leuk :) Lord of the Rings vind ik wel ook een hele mooie film.
    MvT; ja, IT was ook al zo'n enge film, oeioeioei. sindsdien hou ik ook niet meer van clowns...

Ik heb manlief gevraagd naar het boek van Stieg Larson (mannen die vrouwen haten). het is het eerste boek in een serie dat momenteel enorm wordt gehyped. Er staat volgens Heppieman 1 verkrachting in beschreven maar die wordt niet breed uitgemeten. Hij vindt het wel een spannend boek, het is een soort detective. Maar hij is niet zo nieuwsgierig dat hij ook de film wil zien. En nu hij dit verhaal heeft gehoord wil hij niet eens meer :p

Bravo aan Thom dat hij zonder handjes kan lopen! :D

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jeetje pooh wat een smerige film!!! Ik snap niet dat die films niet verboden worden!! Er komen steeds meer gestoorde mensen op de wereld misschien zouden ze er goed aan doen om eens na te gaan denken wat die films aan kunnen richten en erger nog mensen op ideeen kunnen brengen!!!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    precies, dat vind ik nou ook! Stel dat een kind mee kijkt, toevallig. Heb je gelijk een trauma!

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MB: Love Actually was idd een prima film voor de gemiddelde emotionele ongestelde zondagavond! :)
    Enneh.... respect hoor (of gekkenhuis) dat je op koopzondag naar de meubelboulevard hebt durven gaan! Met je schoonouders nog wel... :D Mooie maxi cosi heb je gekregen, lief van je schoonouders.

Mamma: wat leuk dat Thom zo moet lachen van los lopen!
    Ik heb jou een uitnodiging gestuurd, kun je ook in mijn album gluren.

Wanna, een paar traantjes van smurfje had niet misstaan hoor. Beetje flirten met de leidster, tsk tsk ;)
    En dankjewel voor je compliment, hier zit een gloeiende moeder. Van trots. Ik vind haar zelf ook adorable!

Ik hou niet van geweld in films en ook niet van horror of enge films. Een beetje spanning mag wel, maar niet te overdreven. Ik hou van films met een beetje zwarte humor zoals American Beauty of Trainspotting, er moet wel iets in gebeuren zeg maar.

Meiden, moet morgen werken: wish me luck! Waarschijnlijk zijn er niet veel mensen op kantoor en de eerste week zal voornamelijk mailtjes lezen en inwerken zijn denk ik. Dus ik zal wel zo af en toe inloggen! :) Gelukkig heeft manlief morgen Mini-dag en die kan ik tot vervelens toe lastig vallen met vragen over Mini :D.

18. MIEPIE! Succes met werken meid, ik vond het toen heel erg meevallen!

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Pooh, dat lijkt me een erg onsmakelijke scene, en wat jammer dat het zo uitgebreid en expliciet in beeld wordt gebracht. Wat ik van Heppieman begrijp is dat het in het boek een bij-scene is die 4 van de 400 pagina's in beslag neemt en niet bij het centrale onderwerp hoort. Het boek gaat over de verdwijning van een jonge vrouw, over een geldmagnaat die er illegale praktijken op nahoudt en inderdaad ook over machtsmisbruik. Allemaal zaken waar je niet mee wil worden geconfronteerd in het echt. Gelukkig is het fictie. Maar jammer dat de filmmakers de nadruk zo hebben gelegd op het onsmakelijkste deel van het verhaal, wat ik begrijp neemt die scene wel een kwart van de film in beslag?

Over films gesproken. Ik heb gisterenavond erg gehuild bij een scene van desperate housewives waarin een ongeboren kindje overleed. Poehee, ik kan daar nu dus even helemaal niet tegen zeg, het raakte echt aan mijn eigen verdriet.

Miepie, succes op je werk vandaag!

Brigit, hoe was jouw eerste nieuwe werkdag zaterdag? Alweer wat opgeknapt van je griepje?

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @heppi, ja het was erg heftig en lang! bah! Ik denk ook niet dat mn schoonzus die film heeft gezien.
    Meid, wat naar dat je zo je eigen verdriet opeens weer tegen komt door naar tv te kijken. Heftig!

Deel Deze Pagina