Geloof dat ik het hier nog niet gezegd had, dus bij deze.... DE ALLERBESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR!! Hier weer een beetje de normale regelmaat gevonden zo na de feestdagen. Myrthe is met sprongen vooruit gegaan in haar ontwikkeling en over 3,5 week is ze alweer 1 jaar!! Ze tijgert nu de hele kamer rond , doet deuren open en dicht (als ze op een kier staan), trekt zich op, zegt amp (lamp hahaha). Helemaal leuk dus. Miepie; heel veel succes met werken. Zo'n eerste dag is echt wennen en trouwens daarna ook nog vond ik. Ik was de eerste maanden echt de kluts kwijt en moest een balans vinden tussen werk en prive. Gelukkig is die er ondertussen hahaha. Vanmorgen boodschapjes wezen doen en net maar eens even de woonkamer een grote beurt gegeven. Nu alleen nog even dweilen, maar daar had ik even geen zin meer in. Als Myrthe slaapt vindt ik ook dat ik nog wat voor mezelf mag doen hahaha. Heb vanmorgen de foliumzuur maar weer eens gehaald omdat we hopelijk in maart weer mogen starten met de ICSI en ik daar dus wel weer mee moet gaan beginnen. Wordt weer een spannend jaar in ieder geval. Weet niet of ik het hier al had gemeld, maar de zomervakantie (september) is geboekt. Heb er nu al zin in, maar het duurt natuurlijk nog 9 maanden We gaan 12 dagen naar Menorca...heerlijk naar de zon. Die film klinkt niet alsof ik hem zou gaan kijken...bah bah bah wat naar Straks als mijn man terug is, ga ik nog effies sporten en dan vanavond lekker lui op de bank! Morgen moeten we naar het CB met Myrthe voor de 11 maanden afspraak en ik ben weer benieuwd hoe zwaar en lang ze is. Ze krijgt ook de voorlopig laatste inentingen, dus dat is wel weer zielig. Voor het eerst sinds haar geboorte heeft ze nu trouwens wat last van luieruitslag (of een schimmel, want zo vindt ik het eruit zien). Zal het morgen meteen even laten zien, maar ze heeft er wel last van als ik aan haar kontje kom. Helaas had ze al 3 poepbroeken vandaag en moets het toch schoon. Heb maar wel bepanthen erop gesmeerd iedere keer.
Hoi allemaal, hier een update vanaf mijn werk! Het valt allemaal reuze mee hoor! Lekker op de fiets vanochtend, ik was wel weer toe aan wat lichaamsbeweging. Voor ik weg ging was Mini net wakker en ik kreeg een dikke afscheidslach van d'r dus ben helemaal blij vertrokken. Meteen foto's opgehangen hier natuurlijk . Er zijn niet veel collega's en ik had maar 407 e-mails dus ik kom de dag wel door (delete, delete, delete, archiveer, delete, delete )
@miepeiHet klinkt alsof het wel goed komt dus! Wacht maar als je haar straks op haalt!HeerlijK!! @daffie, wat een spannend vooruitzicht, in maart de icsi molen weer in. Ik hoop dat het snel lukt! En wat leuk dat ze zo hard vooruit gaat! Hier hebben we ook een sprong gehad van jewelste. Nu is het opeens aan mam's benen hangen en aandacht vragen. Of smak geluiden maken om aan te geven dat ie wil eten, echt lachen!
go mini go!!! Dit is de eerste stap naar de vrijheid (volgnes Jens dan) en de eerste stap naar mama die het heeeeel druk gaat krijgen !!
Zo Mini-Miepie! Jij bent een vlotte meid zeg!! Smurf heeft maandenlang een air gehad van "ligt het speelgoed 5 cm buiten mijn bereik?? Jammer dan, 'k ga er echt geen moeite voor doen! Speel ik wel met mijn voetjes hoor!" Hij rolt dus ook pas een kleine twee maand van rug naar buik. Vandaag bij CB geweest: 8380 gram en 72 cm!
Gheghe Wanna, lekker eigenwijs die smurf van jou! Maar wel goed gegroeid zie ik! Nee, Mini trapt er gewoon in hoor, die trekt het heel slecht als ze niet bij haar favoriete speeltje kan, haha! En hoppa, daar ging ze! Maar idd lekker snel he? Ze wil heel graag alles leren merk ik, erg leuk!
Wanna; zo was Myrthe ook hahaha. Als ze niet bij het één kon, dan maar het andere speeltje Miepie; knap hoor van mini!! zo naar het CB, arme kind krijgt weer prikken.
Miepie, bedankt! Wat een schatje zeg die kleine mini! En wat knap dat ze al kan rollen. Rolt ze al twee kanten op of ben je nu de hele tijd in de weer om haar weer terug te draaien? Lekker he om weer aan het werk te zijn. Tuurlijk mis je je kind maar het is ook wel fijn weer eens wat anders te doen! Wat een berg mail zeg! Oh Daffie, sneu he als ze weer een prik moeten, succes! Mijn kleine man heeft de waterpokken, hij zit onder de rode bultjes. Tot nu toe heeft hij er niet veel last van dus ik hoop dat het zo blijft! Morgen moet hij weer naar het CB, ook voor een prik maar dat zal nu niet door gaan denk ik.
Miep, fijn dat het werken meeviel. En wat heerlijk dat je op de fiets naar je werk kan. Mini is inderdaad snel zeg! Mijn neefje is even oud en doet ook pogingen om om te rollen (dan kromt hij zijn rug en draait een beetje naar 1 kant toe). Maar tís hem nog niet gelukt. Daffie, lekker vooruitzicht, de zon opzoeken in menorca! En wie weet, zijn jullie dan met zijn 4-en, 1 kind aan de hand en 1 in je buik! Heppie, ik had het meer met muziek, dat ik het bij bepaalde nummers niet droog hield. Toen was net dat nieuwe nummer van Blof uit, en bij het refrein (geef de moed niet op) stroomde de tranen over mijn wangen. Niet dat ik nou zo'n Blof-fan ben, maar die tekst raakte me. Dan merk je meteen dat je nog midden in de verwerking zit, zodra er maar iets is dat je raakt, dan gaan de "sluizen"open. Ik ben aan het aftellen tot de 20 weken echo, ik wil mijn kindje wel weer eens zien! De laatste echo was met 11,5 week, zit wel heel veel tijd tussen. En ik denk ook dat het allemaal wat echter wordt als ik weet wat het gaat worden. Dan gaan we definitief een naam kiezen en aan de gang in de kinderkamer, dat zijn allemaal heel concrete bezigheden. En 4 dagen na de echo vliegen we naar curacao, daar heb ik natuurlijk ook erg veel zin in. We hebben bedacht dat we na de vakantie pas aan de omgeving gaan vertellen wat het gaat worden, dan is het op vakantie nog eventjes ons geheim!
MB, wat spannend he! Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je voor de echo mag! Wat leuk dat jullie het aan iedereen gaan vertellen wat het wordt! Een poosje geleden vertelden kennissen van ons dat hun nicht een dochter zou krijgen maar bij de geboorte bleek het toch een zoon te zijn, en ze hadden toch wel een rozig kamertje en alleen een meidennaam . Het zal je gebeuren! dus wees voorzichtig!
hahaha, zal je maar gebeuren1 helemaal roze kamer, kun je opnieuw gaan behangen! maar goed, pas als je een piemeltje ziet weet je het zeker. Zie je het niet, dan kan het gewoon zijn dat je 'm gemist hebt Vandaag beetje gekke dag, ben wat licht in mijn hoofd, duizelig. Werkt niet zo prettig (en autorijden is ook niet zo fijn Vooral dat rondjes draaien naar de 6de verdieping van de parkeergarage!) Gister gehoord dat mijn nichtje helaas met 10 weken een miskraam heeft gekregen. Zo sneu! Brengt wel weer een heleboel naar boven... Mijn NOD is over twee dagen; ik verwacht er niet veel van, maar is toch spannend.
Joehoe, waar zijn jullie? Ik zit hier een sterk staaltje "werk-ontwijkend-gedrag" te vertonen door steeds even ZP op nieuwe berichten te checken, maar jullie werken niet echt mee!
Wanna; oh, wij moeten ook altijd zoveel rondjes rijden in de parkeergarage op het werk en allemaal dezelfde kant op. Wat vervelend dat je duizelig bent....je weet maar nooit, mijn duimen draaien! Mb; Curacao....wat een heerlijk vooruitzicht. Ik vond het toen ook zo lang duren met de echo's. Had met 10 weken een echo gehad en de volgende was pas met 20 weken. Heb er toen zelf maar een pretecho tussendoor gedaan! Door de pretecho's was er 3 x bevestigd dat we een meisje zouden krijgen, dus toen vertrouwde ik het wel hahaha. En trouwens een jongetje is ook niet altijd duidelijk hoor, navelstreng kan ook gezien worden als piemeltje Zou het wel heel leuk vinden als we in september met zijn 4-tje sop vakantie mogen hoor...reizen we met zijn 4-en voor de prijs van 2 whahahaha.... Mamavanthom; ach gos de waterpokken. Hopelijk blijft het zo dat hij er weinig last van heeft! Succes ermee! Alles was weer goed met onze kleine grote meid. Ze heeft een lengte van 77 cm (lang voor een meisje) en is 10,4 kilo. Alles ligt prachtig in één lijn. Ook qua ontwikkeling schijnt ze het allemaal prima te doen, dus we waren zo weer weg. Ze was trouwens wel megaboos toen ze der prikjes kreeg hoor...ontroostbaar...en dat koppie keek me aan als dat ze het zo'n groot onrecht vond wat haar werd aangedaan!! Was gewoon zielig. Gelukkig met een rijstewafeltje kunnen paaien en thuis was ze weer helemaal vrolijk. Broddje gegeten en nu ligt ze lekker te slapen. Vanmiddag/vanavond komt mams oppassen, want zowel ik als mijn man hebben avonddienst. Hoop dus maar dat ze niet alteveel last heeft van de prikjes.
joehoe wanna hieer! Maar ja wel aan het werk Knuffel voor myrthe, die prikken zijn ook niet leuk. Miepie, wat een vlotte tante is die mini zeg! Dochtertje van vrienden van ons keert nu inmiddels goed maar startte pas bij 7 maanden. Leuk he mbo weer even kijken hoe het gaat daarbinnen. Voor mijn man wordt het de eerste keer en ben dus wel erg benieuwd hoe hij het zal vinden. Vindt het zelf ook wel spannend want je gaat toch kijken of de aanleg van alles goed is. Wij willen niet weten of het een jongen of meisje wordt dus dat moeten we maar even melden denk ik. Hoe doe jij het met zomer zwangerschapskleding? of pas je denk je dan nog in je gewone kleding? Ik pas nu nog in mijn 'oude grote broeken' maar weet niet of dat over 4 weken nog past. En ik heb al even gekeken maar kan nog niet echt zwangerschapszomerkleding vinden. Ga snel nog even verder want ben nog niet helemaal opgeknapt van mijn virus en ga tegen half drie weer naar huis.. even bijslapen liefs, simi
Thanks meiden dat geeft weer wat afleiding! Curacao, mmmm, ben behoorlijk jaloers! Dat zou pas lekker zijn! Al mag ik niet klagen hoor, moet binnekort spreken op een congres, dus mag dan ook weer een weekje op pad! Daffie: wat naar die prikjes steeds! Maar na de volgende prik zijn ze er wel een hele tijd weer vanaf! Hoop dat ze er niet teveel last van heeft! Sterkte met je late dienst. Denk niet dat mijn duizeligheid iets met zwanger zijn te maken heeft hoor Simi: vanaf 20 weken gaat het wel wat harder hoor! Dus ik denk niet dat je straks nog in je broeken past! is er nog geen zomerpositiekleding te vinden? Een positiespijkerbroek is aardig "seizoensneutraal" En met een wijd shirt kom je dan nog wel een eind! Jij beterschap met je virusje! Miepie: je mag best nog meer opscheppen over mini hoor! Vinden wij helemaal niet erg!
Zo ben ik weer even, pfff 5 dagen achter elkaar op mijn werk geweest. 4 dagen werken en 1 dag introdag. Ik ben kapot, maar het is wel heel leuk. Vrijdag weer en dan lekker het weekend vrij. Miepie: Jeetje die mini-miep die heeft er zin in zeg dat gaat snel! Vlotte dame. Ik heb de foto's gezien, wat een schatje zeg!!!