Misschien nog te vroeg of je urine is misschien niet sterk genoeg, je moet toch even je plas opgehouden hebben. Wacht nog even een paar dagen af Puck, anders word je gek!
He meiden, ik ben weer terug. Heerlijk even weg geweest met mijn werk met een heel relaxed programma Puck spannend hoor ik duim mee met de meiden, en een nieuwe kapster, super. Ik ben woensdag ongie geworden, zou maandag moeten zijn (banner klopt niet meer) maar gister is het weer opgehouden.. Dus ik snap er ook niks meer van. Joyce, wat goed dat het zo vlot is verlopen. Ik lust wel een stukje taart maar mag niet Mieke, mijn verhaal lijkt op dat van jullie. Goed naar ons zin samen maar toen goede vrienden kindjes kregen ging het ons toch steeds meer boeien en nu lijkt ons een heel erg leuk maar ja het wil nog niet erg lukken ] (*,) Hartje, goed weer even je te zien. het wil nog niet echt opschieten maar ja. Niet teveel doen he! Kijk dan maar even af en toe bij ons Wanna, wat balen dat het lang duurt allemaal, alsof het nog niet genoeg was Meiden als ik je niet heb genoemd, is niet persoonlijk bedoelt hoor maar ik had nogal wat pagina's te lezen... Ik ga even proberen een nieuwe banner te maken. Liefs, simi
He meiden, nou zijn hier weer gekomen. (Had stille hoop dat het misschien wel weer snel raak zou mogen zijn, maar hebben er natuurlijk vorige keer ook driekwart jaar over gedaan.. ) Ben echt een stuk ongeduld. Wel goed om te weten dat er weer een cyclus aan het komen is. Komende week is nog spannend omdat mijn zusje de uitslag krijgt van lymfklieronderzoek, ze is geopereerd aan een melanoom. Hebben een akelige spannende tijd achter de rug. Heb dan ook de laatste weken niet meer veel stil gestaan bij alle ellende die we zelf hebben gehad. Toen ik deze week een zwangere op mijn spreekuur had, moest ik na de tijd echt even slikken. Zal het voor ons ooit zover komen? Soms heb ik er even geen vertrouwen meer in Volgende week gaan we lekker met vakantie. Ik hoop dat we even een tijdje voor onszelf kunnen nemen. Sorry dat ik jullie de laatste tijd zo heb verwaarloosd! Heb veel moeite om de knop weer om te schakelen naar het zwanger willen worden. Zico: wat een spannende dagen voor jou. Doe het rustig aan. Ik duim voor je! Leuk dat we via jou steeds wat van Soof horen (onze smokkelende piraat, hahaha) Hartje: fijn dat je ondanks alles ook af en toe nog even langskomt Maine: weet niet waarvoor je geslagd bent, maar van harte proficiat! Mieke: veel plezier bij het comedy festival morgen, lijkt me erg leuk! Joyce; ben je al aan het bakken geslagen? Laat je maar lekker verwennen door je man! Dyaan: succes met tempen. Mij lukt dat gewoon niet. Ik sta al onder de hete douche als ik me realiseer dat ik nog niet getempt heb Puck: spannend weer. Wachten is moeilijk! Hoe is het met je pols? Simi: wat heb je gedaan met je werk? Ga vanavond even lekker met mijn vent op de bank hangen. Tot gauw meiden, liefs, Wanna
@WannaBmum: ik moet het ook eerst nog zien dat ik daar wel netjes elke ochtend aan ga denken hoor! Ik ben 's ochtends ook niet een van de scherpsten @Puck: Balen van die negatieve test, ik weet denk ik hoe je je voelt, heb het in augustus gehad, twee weken overtijd en toch negatief testen. Achteraf lijkt het op de MK die ik net heb gehad. Hoop voor jou dat het toch goed zit, maar dat je te vroeg met testen was ... ik blijf duimen! Vanavond mijn nicht met man en zoontje over de vloer gehad. Zij waren na 1 menstruatie al zwanger van die kleine en nu hebben ze bij de tweede, ze is begin nov. uitgerekend, een half jaar geduld moeten hebben, maar toch ... wij zijn al 20 maanden bezig! Ik wil oooook ! Over het algemeen kan ik het feit dat het niet lukt en twee keer mis ging wel aan, maar nu baal ik toch even dat het gewoon niet wil lukken. Zucht. Nou ja, we blijven proberen en er zijn er die nog veel langer bezig zijn of helemaal niet zwanger kunnen worden, dus ik moet ook niet zeuren, maar even een dipje ... Ga een kop thee pakken, fijne avond en tot gauw meiden! Knuf Dyaan
Wanna, iig vast een hele fijne vakantie! Lekker even saampjes weg van alles! Hopelijk gaat het goed met je zus!
Ik had me voorgenomen niet te tempen tijdens de vakantie, maar wel de thermometer meegenomen. Ik heb het een dag of 10 volgehouden en toen kreeg ik eipijn. Dus maar gaan tempen. Hij geeft nu een stippelkruis, dus ik weet niet zeker of het wat was. Ben wel 4 dagen aan de provera nu, zodat ik waarschijnlijk eind volgende week weer kan gaan spuiten (mocht dat nodig zijn). Mocht dat stippelkruis gelijk hebben, dan is 10 juni mn NOD. Maar ik ga maar niets hopen. De vakantie was heerlijk. Echt helmaal tot rust gekomen. Ik voelde me schuldig als we niets deden,,want wij zijn aktieve vakanties gewend, hahaha! @sjors75. Het weer was best goed hoor. Wel veel wolken maar ik ben zwart thuis gekomen. Voor mn vriend (heeft rood haar) ws het perfect weer. We hebben toch genoeg in het zwembad gelegen, heerlijk. Maar inderdaad, de nederlandse eigenare liepen in fleecevest en lange broek. Die vonden het koud. Maar ik liep hele dagen in korte broek en tshirt. Mooi land hoor Portugal. We hebben veel gezien in de omgeving. Maar sorry, vriendlief voelde niet veel voor een visite bij jullie. Al dat babypraat zei ie..hihi... Verder zijn we weer helemaal verliefd, echt vlinders in je buik gevoel. De sex is ook weer ëcht", niet meer alleen voor de beeb zeg maar! _________________
goedemorgen dames poohbear welkom terug fijn dat je het goed hebt gehad in portugal lekker uitgerust weer. wannabum: beetje dubbel vand de ene kant jammer dat je ongi bent geworden maar van de andere kant nu is je cyclus weer op gang. succes volgende week met je zusje wel spannend hoor. mijn pols doet nog steeds zeer gisteren weer ijs op gehad. hopelijk is het snel over. simi: grappig nu hebben we bijde een rare ongi gehad ik snap er ook niks meer van. Was het niet een innesteling? mieke: veel plezier vanavond! ik heb vanmorgen nog getest negatief en geen duivels en temp nog hoog snap er niks van ik denk niet dat ik zwanger ben want dan had ik toch iets moeten voelen ik voel alleen maar buikpijn al dagen dat ik ongi moet worden. groetjes
Hoi allemaal, Wanna, we hebben gevaren op een boot en daar ook gelunchd. 's avonds dinerbuffet en disco. De volgende dag een speurtocht in allemaal groepjes. Het was een soort teambuilding we zijn nogal gegroeid het afgelopen jaar. Waar ga je naartoe op vakantie? Geniet er lekker van! he puck wat een gedoe he. 2 dagen ongi is niks voor mij maar innesteling kan haast niet want het begon op cyclusdag 33 terwijl ik normaal 31 dagen heb Je zegt ik voel niks maar dat kan toch ook als je wel zwanger bent? He Pooh lekker he Portugal? En lekker lui is toch ook wel eens goed Hebben jullie ook zo'n onweer gehad vannacht? gelukkig werkt alles nog wel hier ben benieuwd hoe het nu wordt want zonnetje begint door te breken. Helaas is de buurman bezig met voorbereidingen voor hun nieuwe keuken... Maar wij hebben ook wel verbouwd wat een herrie maakt dat zeg, hebben we ons toen niet zo gerealiseerd. Ik ga even mijn wasje ophangen tot later, simi
Puck het kan zijn dat je gewoon later pas posi test of dat je een langer LF hebt of dat je ei dag dus toch niet klopt! Enne is het niet beter om je pols juist warm te houden met een warmte kussentje oid ipv te koelen, ja ik weet het niet hoor?
Hey meiden ! Ben idd aan de bak geslagen Heb inmiddels 2 chocolade taarten (grote en kleine) met sinaasappel en sinaasappel likeur getrempeerd . Tuurlijk lekkere dikke laag chocoglazuur ( en alles zelf samen gesteld , dus geen kant en klare pakken hier !) Derde kapsel zit in de oven nu , maar wordt een mokka creme taart . Vandaar even geen tijd gehad om alles terug te lezen ! Sorry daarvoor dames ! Als troost gooi ik ff stukjes van mijn chococyber taart hier op het forum ! *----------------> * hebbuh jullie het ? Pooh , fijn dat je weer terug bent ! Lees vanavond je verhalen Wanna, logisch dat je nog even moeite hebt met die knop omzetten ! Tis ook niet niets allemaal he ! Gewoon pas op de plaats nemen als je daar behoefte aan hebt . Het komt vanzelf allemaal weer hoor ... Dat moedergevoel blijft en verdwijnt echt niet als je nu eerst even aan jezelf denkt Groetjes Joyce
he meiden, Hier een berichtje van de bankhangster. Dat stilzitten is niet voor mij hoor, pfffffffffffffffffff De kleine doet hier niets anders dan stampen, het is precies of het dwarsligt. Zeer raar gevoel. Heb nog nieuws van soof, hier volgt het.... 31-05-2008 12:03 Nassau, Bahama's Bahama's Zo we zijn alweer op de laatste bestemming! GELUKKIG! De Bahama's zijn erg mooi om te zien vanaf zee, maar aan land valt het dan toch weer tegen, honderduizend juwelieren en drankwinkels. Ach ja Marc ook weer blij hahaha. Maar het is jammer, er is totaal geen cultuur alles is gericht op amerikanen! Het was hier vreselijk heet. GIster op zee overigens ook, maar dan heb je de wind en is het goed uit te houden. Morgenvroeg zijn we om 06.00 uur in Miami. Om 08.00 uur gaan we van boord! Hoezo vroeg voor de zondag!?!?!?!? Sophia is flink verkouden geworden hier van de airco, diepvrieskist is het aan boord. We zijn blij dat we morgen weer aan wal gaan en leuk dat we een keer gecuised hebben maar dat hoeft voor ons niet meer zo nodig! Lieve groetjes van ons ! SPECIAAL DIKKE KUSJES EN KNUFFELS VOOR ONZE HONDJES!
Joyce; Klinkt allemaal super die taarten die je aan het bakken bent. En allemaal eigen fabricaat, super. Puck; Spannend! Pooh; Heerlijk uitgerust dus in Portugal. Fantastisch land he?! Wanna; Fijne vakantie. Lekker uitrusten em genieten! Veel plezier. Zico; Lijkt me ook knap saai op de bank hangen, maar je weet waar je het voor doet. Er aan overgeven dus. Simi; Klinkt erg ontspannend je uitstapje! Helaas weer gewoon ongie geworden, wel wat later en heftiger dan normaal. Liefs, Meen
terug van vakantie vossemeren! was heerlijk! lekker uitgerust, gezwommen met onze kleine man! hij vond het maar raar...hihi we gaan zeker dit jaar nog een keer! verder gaat alles hier zijn gangetje! Nog geen zwangeren erbij in de tussentijd...... en hcg strooien kan ik ook al niet meer.... hihi nou dan strooi ik gewoon wat geluk: ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ******************************************************
Simi: klinkt wel gezellie, jullie teambuilding! we gaan heerlijk naar de cote d'azur. Heb er zin in! Al heb ik niet zo'n zin meer in zonnebaden door al dit gedoe. Puck: ik hoop zo voor je dat het toch allemaal innesteling is! Ik had de eerste weken ook een continu ongigevoel, al ruim voor ik positief testte. Joyce; bedankt voor je lieve woorden. (zit hier trouwens te kwijlen achter mijn computer door je beschrijvingen van al die heerlijke taarten!) Meen: he balen, had nog wel zo voor je geduimd. Zullen we het gewoon allebei in de komende ronde doen? Hier weer lekker druk op mijn werk. Smoorheet/benauwd, want de airco is kapot. Iemand de laatste tijd nog iets gehoord van Freesia?
Ik heb van 1000 tot 1600 in de tuin gewerkt. Toen we gisteren thuis kwamen van vakantie leek de tuin wel een jungle. Heb gesnoeit, geschoffelt en een lading nieuwe plantjes geplant.Ben bekaf nu...pufpuf En toen zeg ik dat mn auto was gegijzeld door een rupsen kolonie. Zo smerig. Hij had 3 weken onder een boom gestaan en zat nu vol met webben, en grote akken met eitjes...echt heel goor. Metde hoge druk spuit gespoten, maar het was net lijm...bah..ze zaten overal..
Het is weer een tijdje geleden dat ik op het forum was. Een maand volgens mij, maar voor mij leeft het dan het meest als ik bijna ongesteld ben. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en hij heeft geadviseerd om het sperma van mijn man te onderzoeken. Dit gaan we dus eerst maar eens doen. En dan wil je dus meteen die afspraak maken en dan zijn ze de hele middag niet bereikbaar. Dat is dus echt heel frustrerend. IK weet trouwens helemaal niet wat de vervolgacties zijn en hoe het werkt als de man zijn sperma weg moet brengen. WEet iemand van jullie mij dit te vertellen? Ik hoor het graag.