30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja het is niet te geloven.............

Ze is niet naar een academisch ziekenhuis, maar aangezien ze al heel alng met heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel klachten loopt zou ik dat wel doen. Maar ik roep al een jaar dat ze meer moet laten onderzoeken, maar wie ben ik? Ze is zelf niet zo ondernemend en wacht het liever af en vreselijk eigenwijs!

Maar dit begint de spuigaten uit te lopen. Ze heeft erg slechte aders, een lever die niet goed functioneert, 1 nier is verschrompeld, 1 nier functioneert nog half, het hart pompt niet optimaal en door dit alles dus erg snelle opbouw van vocht achter de longen. Alleen al voor dat vocht ligt ze ca. iedere 3mnd in het ziekenhuis. Maar nu heeft ze sinds oudjaarsdag barstende hoofdpijn en voeldeze iets knappen, een lichte hersenbloeding hebben ze gevonden. maar ze heeft nu nog hoofdpijn :$ ze is er doodziek van!
    Schiet mij maar lek dat ze hetweer over het weekend heen tillen!

2. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Sophia dat is niet best. Wat een onzekerheid.

Simi, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!! Super joh!

Pooh, wat leuk dat je de 20-weken echo op dvd hebt, dan kun je het thuis nog eens rustig bekijken, want ik kan me ook voorstellen dat het allemaal heel snel gaat als je daar op de onderzoekstafel ligt.

All, ik heb weer pms. of zwangerschapssymptomen. ik weet het niet hoor. ik hoop zo dat het het laatste is, maar het zou ook wel weer heel snel zijn. Manlief probeert me een beetje uit mijn zwangerschapsobsessie te krijgen en zegt dat hij denkt dat ik gewoon ongesteld ga worden. Statistisch gezien heeft hij natuurlijk gelijk :)

3. SIMI! gefeliciteerd met je 20 wkn! Fijn gevoel he :)

WANNA! Jee zou je geen voorrang kunnen krijgen? De tijd dringt toch wel enorm zou ik zeggen ;)

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sophia, blijft een vreemd verhaal en ze klinkt inderdaad wel erg eigenwijs met al die klachten...van dat vocht kun je echter flink ziek zijn, dus kan me ook weer voorstellen dat ze eerst dat willen behandelen voor ze verder gaan onderzoeken (sprak de verpleegkundige;))

Heppie, zou wel snel zijn he meis, maar de symptomen lijken vaak wel op elkaar dus je man zou best eens gelijk kunnen hebben. Hoop natuurlijk van niet, want gun je de zwangerschap heel erg;)

Pooh, ja spannend hoor....bijna 1 jaar alweer! Gaat echt te hard en ik sta bijna dagelijks stil hoe het vorig jaar was om deze tijd hihi.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, wat naar voor je schoonmoeder en wat blijft ze zo lang tobben zeg. Vreemd ook dat ze ineens weer niets zagen. Sterkte.
    Fijn dat het toch goed is gegaan met Rick op het kdv, je moet er even doorheen he. Komt goed hoor.

Miepie, klopt van het helmpje, dat is iets wat al heel lang bestaat. Maar ik denk dat jullie voor jullie mini dan zo toch de goede keuze maken.

Simi, fijn dat de 20 wk echo goed was. Weten jullie nu het geslacht of willen jullie dat niet weten?

Brigit, dat is even niet leuk zoals de gyn dan niet jou voldoende informeerd. Maar Wanna heeft het heel mooi geformuleerd. Hopelijk stelt dat je wat meer gerust. Neemt niet weg dat je wel een goed gevoel bij de persoon moet hebben natuurlijk.

Daffie, heerlijk hoor 6 dagen vrij!

MB, ik zou ook nogmaals een gesprek aanvragen. Maar dan een functioneringsgesprek, of hebben jullie het daar uiteindelijk toch nog een beetje over gehad. En anders zou je het kunnen opvatten dat alles goed gaat toch ;) Je hebt recht op 16 wk verlof, 4 of 6 weken voor je bevalling en dan 10 of 12 weken erna, ingaande na je bevalling. Dus je kunt of langer verlof voor je bevalling hebben doordat je later bevalt of je kunt natuurlijk eerder bevallen.

Hier gaat alles goed. Lijstje aan het maken met cadeautjes voor Boaz zijn 1e verjaardag, moeilijk hoor. Even geinformeerd naar een verjaardagstaart. Leuke uitnodigingen gemaakt etc.

6. mb02

mb02 Bekend lid

Simi, wat fijn dat alles goed is! En heb je toch niet stiekum gekeken of je een piepklein piemeltje zag?;) Nog 9 nachtjes slapen, dan mag ik ook, pffffffff.

Soof, sterkte met je schoonmoeder.

Alle mama's die bezig zijn met de 1e verjaardag: maak er wat leuks van! Maar niet teveel stressen hoor, zorg ervoor dat het voor jullie zelf ook een feestje wordt!

Heppie, succes op je wahtbank, ik duim!

Over mijn verlof, ik wist zelf al dat ik in totaal 16 weken verlof heb, maar het irriteerde mij dat mijn leidinggevende daar niet van op de hoogte was. Ze ging het tijdens het gesprek meteen opzoeken, alsof ze mij niet geloofde:$. Ik ga zeker op het gesprek terugkomen, vooral over het aantal uren dat ik na mijn verlof wil werken. Zij is iemand die na haar bevalling fulltime is blijven werken, en is daar heel trots op. Ik kreeg het idee dat zij het maar "zwak" vindt als je minder gaat werken, daar werd ik heel onzeker van. Later vond ik dat echt belachelijk van mezelf:x. Nou ja, genoeg over mijn werk......

Gister heerlijk geshopt met mijn moeder. Een stapel shirts en topjes in de uitverkoop bij prenetal gekocht, en een kort spijkerrokje. Ben nu klaar voor curacao;). Verder wat kleine dingetjes voor op de babykamer.
    Vandaag gaan we de kledingkast in elkaar zetten, hebben we via mp gekocht. Commode en bedje hadden we al, dus kamertje is zo goed als compleet. Leuk hoor, beetje tutten op dat kamertje, kleertjes heen en weer schuiven enzo......zoetsappig he:).

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, jaja, de eerste verjaardegen komen er aan! ik zit er ook stiekem al over na te denken!!

@mb02, leuk he, tutten op e babykamer, dromen en weer alles anders leggen!!!! Genieten meid!!

@all, wij zijn voor het eerst wezen zwemmen met Jens, Hij vond het GEWELDIG!!! We zijn alleen in het baby/peuterbad geweest. Maar hij zat te spetteren, waterstralen te pakken en heeee te roepen aar andere kindjes!! Voor herhaling vatbaar dus!!
    Tis wel een gedoe, aankleden, uitkleden enzo, dus het was fijn om het met zn tweeen te kunnen doen.

8. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, niet onzeker van worden hoor van je leidinggevende. Ik zou het ook hebben, maar het is niet nodig. Ik heb nog niet eens kinderen en ik werk parttime, dat is soms ook moeilijk te 'verdedigen', daar snappen mensen al helemaal niets van. Maar ik weiger om mee te rennen in de rat-race. Althans. Gedeeltelijk maar hoor, heb wel mijn kinderwens uitgesteld voor opleiding... nou goed, euh, belangrijkste blijft dat je je eigen gevoel volgt. En volgens mij is het niet meer dan normaal om minder te werken als je een kindje hebt. Zeker in Nederland waar de kinderopvang en zwangerschapsverlof nog niet zo goed is geregeld als bijvoorbeeld in Scandinavische landen. Daar werken de meeste vrouwen fultime, maar daar is het dan ook heeeel anders geregeld. Wat dacht je van een jaar verlof voor beide ouders na de geboorte van een kind. Wat een verschil he? eh, ik dwaal af...

Wat leuk al die 1-jarigen! Ik kan me er (nu) nog niets bij voorstellen, maar wieweet bestook ik jullie over een tijd wel met vragen over taarten met 1 kaarsje ;):D

Pooh, wat leuk zeg, zwemmen!

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    #9229 wannaBmum, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
    Daffie: dus jij gaat echt een groot feest voor Myrthe organiseren? Wel verstandig dat je het tot twee uurtjes beperkt. Dan heeft Myrthe het waarschijnlijk echt wel gehad (en jullie ook! :) )

Pooh: dus jij gaat ook een feest geven?

Mieke: ook al bezig met een verlanglijstje voor Boaz?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat Smurf al best veel speelgoed heeft. Maar toen ik eens voorzichtig voorstelde dat mijn familie voor zijn eerste verjaardag wel wat konden doneren aan Unicef in plaats van een kadootje, toen zei mijn zus verontwaardigd "maar dan weet je toch dat iedereen dan doneert en ALSNOG een kadootje voor hem koopt!?" Dus ik denk dat ik dan ook maar moet gaan nadenken over een verlanglijstje :)

Heppie: spannend weer. Kan me ook wel voorstellen dat je man je een beetje wil beschermen tegen teleurstelling. Ik hoop voor je dat het geen pms is!

Soof: tja, als ze nu echt vocht bij de longen heeft is het inderdaad geen ideale situatie om te gaan opereren. Ik hoop dat ze snel een beetje opknapt. Wat een gammele situatie met slecht hart, slechte nieren, slechte vaten en slechte lever...

MB: lekker he, dat shoppen! En zo fijn om het kamertje klaar te maken en spulletjes in de commode te pakken. Kleine kleertjes wassen en strijken. -zwijmel-
    O ja, en hang zo'n zwitsal geurbuiltje in de kast, heerlijk!

Druk weekend gehad. Ben vanwege familieverplichtingen het weekend naar mijn moeder geweest met Smurf en heb daar gelogeerd, was weer een hele volksverhuizing. Had de achterbak propvol! Mijn man is voor zijn werk naar Amerika, dus ik sta er alleen voor. Natuurlijk werd Smurf dus ziek en heeft de hele dag gekotst. Hij ligt nu in bed en ik ben total loss!
    Ik ben maar weer begonnen met tempen. Wil weten of mijn eisprong niet te vroeg is deze maand (manlief kont pas zaterdag weer terug) want heb geen zin om hopend op het wachtbankje te zitten als er toch geen kans is.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Beterschap wanna voor de kleine man! Ik vind je idee om wat te doneren ook erg mooi!! vaak krijgen ze zoveel speelgoed/kleertjes dat je niet meer weer waar je het moet laten!
    Jens zijn verjaardag vieren we ook maar een 2-3 uurtjes. Hij is op zaterdag jarig, dus dat is el makkelijk!

11. WANNA! Wat spannend allemaal meissie! Ik hoop zo dat het gaat lukken nog! Druk he als je er helemaal alleen voor staat? HIer ook al 2x 4 dagen alleen geweest en ik vond het heftig!

Ja schoonmoeders is echt heel ziek, heeft een slecht lichaam hoor, maar laten we eerlijk zijn. Ze heeft ook a;tijd veel gerookt en veel gedronken en als je op je 36e je eerste hartinfarct krijgt vind ik dat niet echt slim ;) Vandaag gaan ze het hersenonderzoek doen, dus afwachten!

IK mag volgende week maandag weer naar de biometrie. Ben erg benieuwd of er wat groeit bij mij! Cyclus was nu weer 8 dagen korter als de vorige :$ schiet mij maar weer lek!

Mijn kruimeltje is wakker, tot straks!

12. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, beterschap voor smurf! Wel balen dat je man nu in amerika zit:(.
    Kan je voor zijn verjaardag niet een wat groter cadeau vragen, waar dus meerdere mensen aan mee betalen? Zo kreeg mijn neefje zo'n houten, stoere loopfiets van zijn tante's en ooms.

Pooh, leuk dat het zwemmen goed bevallen is. Ik heb ooit gewerkt met jonge kinderen, en daar gingen we elke week mee zwemmen. Ik kan me nog herinneren dat het een uitputtingsslag was, al die klamme lijfjes met die kleine sokjes en onderbroekjes;).En dan die hitte in zo´n zwembad, dat was echt zweten. Dus ik kan me voorstellen dat je blij was dat je je man bij je had.

Heppie, inderdaad, ik wil niet meedoen aan de ratrace. Ik werk nu 30 uur per week, en heb daarnaast nog veel afspraken/vergaderingen buiten werktijd om. Ik zie het aan collega's om mij heen, dat is lastig te combineren met een klein kindje. Het wordt voor mij steeds duidelijker dat ik wil genieten van mijn beeb, want wie weet, maak ik dat maar 1x mee. Ik zit er nu over te denken om te switchen naar een wat minder verantwoordelijke functie, is niet ambitieus en geemancipeerd, maar lijkt me wel een stuk relaxter!

Ik heb iets grappigs ontdekt. Als mijn kat op mijn buik ligt te knorren, dan reageert de beeb daarop:). Ik voel dan echt wat schopjes tegen de plek waar de kat ligt, zo leuk. Ik begin de beeb steeds meer/sterker te voelen, bijzonder hoor.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, wat leuk dat de baby op de kat reageert!! Zo'n speciaal gevoel die schopjes!!! Geniet er van!!! :)

14. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hallo allemaal, daar ben ik ook weer eens, beetje druk gehad .
    Moest ook behoorlijk veel teruglezen :$, jullie hebben flink jullie best gedaan met de berichten, helaas niet allemaal goede berichten...

Timon, Jammer dat de uitslag van het onderzoek niet goed was maar wel fijn om te weten waarom je niet zwanger raakt. Jammer dat je nu weer zo lang moet wachten, hopelijk krijg je nog voorrang omdat je al zo lang wacht!

Miepie, ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt genomen, volgens mij komt het helemaal goed straks en heeft mini een mooi rond bolletje! Het is inderdaad ook maar net wat er op dat moment weer 'in de mode' is. De 'regels' over hoe je een kindje zou moeten verzorgen veranderen ieder jaar weer dus wat nu super is is volgend jaar not done en andersom. Gewoon naar je gevoel luisteren is en blijft toch de belangrijkste 'regel' en als je dat doet zal je zien dat het nooit verkeerd kan gaan!

Simi, afgelopen vrijdag de 20 weken echo! Fijn dat alles goed is, nu heerlijk genieten van de foto's en weer lekker verder met onbekommerd zwanger zijn!

WbM, dat is geen goed nieuws! Ik hoop dat het straks blijkt mee te vallen. Wanneer krijg je de andere uitslagen dan?
    Hoe is het met jouw smurfje, knapt ie al weer een beetje op?

Brigit, ik ben met 42 weken naar het ziekenhuis gegaan en het is dat ik zelf aangaf dat het van mij wel mocht komen anders hadden ze me nog langer door laten lopen. Uiteindelijk heeft het nog 3 dagen geduurd omdat de medicijnen niet zo geweldig werkten bij mij, maar ik lag die dagen wel zeer regelmatig aan de ctg om Thom in de gaten te houden.
    Die HSG scan heb ik ook gehad en ik was toen 2 cyclussen later zwanger, dus wie weet! Ik vond het wel een zeer pijnlijk onderzoek maar het was het waard!

MB, leuk joh, lekker in de babykamer aanrommelen, je kan je dan al bijna voorstellen dat daar straks een kleintje ligt, lekker van genieten! En al bijna naar Curacao, heeeeerlijk!
    Wat grappig dat jouw beeb zo op de kat reageert, het zal wel door de warmte komen. Ze kunnen ook heel erg reageren als je een warme hand op je buik legt.

Sophia, hoe gaat het nu met jouw schoonmoeder?

Hoi Doosje, welkom! Gefeliciteerd met jouw zwangerschap!

Ben de sneeuw ook een beetje zat. Ik vind het geweldig als het vriest en als er een mooi pak sneeuw ligt maar van de drab die er op dit moment ligt wordt ik verre van blij… Gelukkig over een paar dagen lekker weg!

15. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

oei, wat een lang verhaal, sorry :$

16. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Soof, hoe gaat het nu met je schoonmoeder? En met jullie want dat is wel schrikken.

Wanna dat is wel heftig een week alleen gelukkig komt het niet heel vaak voor. Hoe is het vandaag met smurf weer een beetje beter?

Leuk hoor al die 1e verjaardagen, lijkt me erg grappig om te zien hoe ze een taart vinden en de cadeautjes. Veel plezier mama's met de voorbereidingen.

Hoe gaat het bij jou Heppie? komt het einde van het wachtbankje al in zicht?

Miepie, goed hoor om eerst te kijken hoe het gaat met mini miepie's hoofdje. Tegenwoordig moet er al snel gelijk gehandeld worden maar of dat altijd nodig is.

MBO dat klinkt goed, ik ga ook nog eens bij Prenatal kijken :D. Ik had een broek besteld bij H&M maar die viel een beetje klein dus die maar weer teruggestuurd. Ik heb wel twee hemdje gehouden die zijn altijd makkelijk.
    Nee niet naar een klein piemetje gespeurd;) maar wel gezien dat het een eigenwijze kruimel is. Hoe kan dat nou, wij zijn helemaaaal niet eigenwijs :D:D Ga jij nog een zwangerschapscursus doen? ik ga deze week al over van yoga naar zw. yoga want het ging vorige week gewoon niet meer :( kan niet meekomen en wordt misselijk van alle "op z'n kop" houdingen.

Kruimel beweegt steeds meer vooral als ik rustig zit bv nu. Mijn man vond het ook erg mooi om mee te maken dat je zoveel kan zien met een echo en van de weeromstuit is het kinderkamertje nu echt een grote stofbende :D. Nog een paar elektradraadjes erin en dan het plafond weer dicht dan kan de stucadoor komen. Maar eerst lekker op vakantie over twee weekjes en dan daarna naar de 9 maanden beurs. Iemand hier ervaring of ze dan ook aanbiedingen hebben van bv kinderwagens of nieuwe dingen introduceren?

Liefs, simi

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @simi, ik ben op de jonge gezinnenbeurs geweest en daar hadden ze echt alles! Voeding, cd's kleren, kinderkamerspullen, wagens, drinken etectec

18. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, wat leuk dat je kindje reageert op de kat. Dat wordt vast een dierenliefhebbertje ;)

MB en Simi, wat leuk dat jullie zo gelijk op gaan, jullie gaan nu allebei jullie kindje voelen he?

Wanna, ja manlief probeert me inderdaad te beschermen tegen een teleurstelling. Dat probeer ik zelf ook, althans, met mijn verstand probeer ik dat. Dat zegt ook dat ik rustig moet afwachten en dat de kans het grootst is dat ik gewoon ongesteld wordt. Maar mijn gevoel zegt iets anders. Ik hoop dat het weer raak is.

All/Simi, over twee dagen is mijn NOD, maar omdat na een miskraam je cyclus van slag kan zijn kan het ook wat later zijn. Ik heb me voorgenomen dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ik dan een test ga doen, dan ben ik namelijk net zo ver in mijn cyclus als bij de vorige positieve test. Ik wacht af. Maar mijn wachtbankje zit toch niet meer zo comfortabel als in de vorige ronde...

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee meisjes! :D

Wanna: goed dat je gaat tempen als je dat rust geeft! Ga je nu dan naar die fertiliteitsarts van je voorkeur met de lange wachttijd? Of toch maar een collega met minder lange wachttijden?
    Beterschap voor smurfje!

Heppie: toch spannend hoor, kan ik me heel goed voorstellen. Bij mij was mijn cyclus na de curettage nota bene direct weer op orde dus het zou zomaar kunnen hoor!
    Ik ben het trouwens helemaal eens met je dat het in Scandinavië zo goed geregeld is, voor moeders EN vaders. Vergis je alleen niet in de kosten, vaak zijn stellen ook genoodzaakt beiden te werken omdat het leven daar behoorlijk duur is. Maar goed, doe mij zo'n systeem hoor!

Doosje: haha, je doet je naam eer aan met je onderzoek! :D

Simi: fijn dat je kruimel het goed doet!

Daffie: spannend, zo'n eerste verjaardag! Ik ga er ook een feestje van maken, verschillende vrienden van ons hebben dat ook gedaan en het is echt best leuk voor die kleintjes. Bovendien is ze in de zomer jarig dus grotere kans op mooi weer en buiten spelen!

Soof: wat een gekwakkel met je schoonmoeder.... Op haar 36ste een hartaanval? Pfoei....

MB: ik denk dat jouw leidinggevende heel goed weet hoe het zit, jij bent toch niet de eerste die zwanger raakt? Beetje flauw om het op te gaan zoeken ;).
    Je bent wel gpoed bezig met kamertjes en Prenatal enzo, goed dat je je daar inmiddels overheen hebt gezet! :D En wat schattig van je kat, dat de baby erop reageert! Mijn poezen vonden mijn buik to-taal oninteressant en ze wilden ook niet meer op me liggen 's nachts. Nu weer wel gelukkig!

Pooh: wat leuk dat jens het zwemmen kon waarderen! Maar idd, het lijkt me een enorm gedoe en klef enzo. Mijn man wil nog steeds gaan babyzwemmen met Mini, hoopt dat het er een keertje van komt!

Hee MvT: long time no see! :) Leuk dat je weer even langs komt? Heb je niet van Wanna een PB gehad dat je vaker moet reageren? Die is daar heel streng in hoor! ;) (grapje hoor, is een beetje een running gag hier....) (daarover gesproken, bij de aug 2009 mama's waren ze het zat met meelezers (van buitenaf werd gezegd maar dat klonk niet erg aannemelijk) en zijn ze een eigen besloten forum begonnen. Ik wist niet wat ik las! Heb er daar nog grappen over gemaakt maar die werden niet gewaardeerd :D. Maar kan daar nu wel meeschrijven met de overblijvers, lekker rustig, haha! Maar dit even terzijde, vond het wel grappig en tuttig tegelijk en nu maar hopen dat ze dit niet lezen en echt boos worden, hahaha!)

Wat werken betreft: ik vind werken op zich leuk. Ik hoef liever geen baan van 40 uur per week maar als ik echt een supergave baan zou vinden, zou ik er minder problemen mee hebben. Maar nu werk ik 3 dagen in de week en strakjes 4 dagen. Maar ik ben ook niet superambitieus, behalve dat ik op mijn niveau zou willen werken en daarvoor gewaardeerd zou willen worden, that's all... :)

Verder z'n gangetje hier! Druk en leuk weekend gehad en Mini is heel vrolijk maar o zo moeilijk met de fles... Word er een beetje wanhopig van, ik hoop echt dat dit slechts een fase is hoor. Maar die duurt dan al wel best lang, al bijna een maand nu. Maar goed, ze plast en poept, heeft het naar haar zin, lacht en onderneemt dus dan zal het wel goed zijn he?

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even vluchtig doorgelezen.

Even ego:
    Vandaag de uitslag van de gyn. gekregen. Manlief zit met de suiker, glucose (ipv cholesterol) en testeron op een goed niveau. De gyn. keek op dat we nu al aan de beurt zouden zijn voor ICSI. Over wel of geen PGD krijg ik volgende week een telefoontje.
    Bij de genetische afdeling stonden we nog niet bij een arts vermeld, maar de dame aldaar gaat morgen wel duidelijkheid proberen te krijgen en dat krijg ik te horen. Omdat we alle uitslagen van de bloedonderzoeken hebben zullen we zeker eerder aan de beurt zijn.:D

Deel Deze Pagina