@sjors gefelicteerd met Daan's eerste verjaardag!!! lekker mannetje hoor!! @wanna, beterschap me talles en iedereen! @all, heb effe geen tijd om alles te beantwoorden. Mn vriend is 2 dagen in duitsland ,dus het was net thuis komen, eten, bad en dadelijk nog een fles en naar bed. ...en zelf nog tijd vinden om te eten...pfffff
Timon wat super dat jullie maandag al aan de beurt zijn! Goed gedaan hoor! Wanna, wat rot dat jullie een griepje hebben opgepikt via het kdv. Het klinkt als een flink besmettelijk virusje. Mieke, ik heb even je tempkaartje bekeken, wat een groot verschil in temp voor en na eisprong zeg, dat kan echt niet missen, het ei is zéker weten geweest. Snap jij trouwens wat er met die 'stats' wordt bedoeld? Wordt er nou afgeteld tot de dag dat je volgens ff mag testen ofzo? Timon, goed dat je dit bericht zag. Wel even in de gaten houden dus, zometeen worden we ineens verhuisd. Ik merk trouwens niets van traagheid. Jullie wel? All, ik kon me gisteren niet bedwingen en heb alvast getest. Negatief natuurlijk, want waarschijnlijk te vroeg of gewoon niet zwanger. Gek misschien, maar het gaf wel een beetje rust in mijn hoofd, nu kan ik echt niet meer doen dan gewoon afwachten. Ik ben het met MB eens dat het toch weer spannende dagen zijn. Ik let echt op elk steekje en krampje. Toen ik vanochtend wakker werd voelde ik een zweempje misselijkheid en dan laait de hoop meteen weer op. Tegelijk voel ik ook een beetje menstruatieachtige zeurpijn, dus dan verdwijnt de hoop weer. Overigens nog niet ongesteld. Dat horen jullie natuurlijk meteen
Ben ik even snel, moet zo naar een cursus, maar ik wilde hier toch even juichen: vandaag 20 weken, hoeraaaaaaa!!!!
Timon, beetje laat maar super dat jullie snel terecht kunnen! Heel veel succes alvast. Mbo gefeliciteerd! Voelt toch weer als een mijlpaal he?! Soof sterkte met alle regeldingen rondom schoonmoeder en de stress die dat opleverd. Van dit soort dingen krijg ik altijd last van mijn rug van de spanning. Dikke knuffel. Wel fijn dat je een beetje afleiding hebt met de voorbereidingen van Rick verjaardag. Sjors gefeliciteerd! Enne goed idee van de box. Ga ik (proberen) te onthouden. Heppie, ik ga weer heel hard voor je duimen. Sterkte met afwachten. Hier gaat alles z'n gangetje, kruimel voel ik wel steeds meer. Het rommel maken in het kamertje is bijna klaar en dan weer opbouwen, das veel leuker. Ben wel even geschrokken gister. Collegaatje van mijn man is ook zwanger en nu 20 wkn. Ze had een goede echo maar het is wel een heel klein kindje . Ze krijgt nu extra controle's en het hoeft neit ernstig te zijn maar zet je wel weer even met twee benen op deze aardbol. Heb in bed maar even tegen kruimel gezegd dat hij goed moet eten van mama en goed moet blijven groeien Zo nu maar eens productief zijn op het werk Liefs, simi
Ach dan openen we toch gewoon deel 4 SJORS! Da's een goeie en o zo simpel HEPPIE! Zou jammer zijn, maar wie weet! Ik ga ook hard aan hetwerk, er ligt een hoop ier BLEGHHHHHHHHH