30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer genoeg heb je idd na afloop altijd een boel was etc.
    Alles weer uitpakken en opruimen.

Heb je niet gekeken, foei!

Ja ik voel me goed, begin het beetje bij beetje nu te beseffen.
    Heb vanmorgen nog eens zo'n ovulatietest gedaan en deze knalde er echt vanaf zo positief.
    Morgenochtend gaan we een digitale doen, daarna geloof ik het pas echt.
    Mannetje plaagd me steeds, maar ik denk dat hij het zelf ook nog allemaal een beetje raar vindt dat het nu echt is.
    En heb ook al een afspraak gemaakt bij de vk, ook wel raar hoor.
    Gaan ze je feliciteren, hihihi.

Ik hoop heel erg dat bij jullie, net als bij Zico door de clomid, ook snel een mooi beepje gemaakt wordt.

2. Spannend hoor, ben benieuwd wanneer je op afspraak mag komen!

Dames, op mijn hyves staan wat vakantiefoto's

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    2 juli soof!
    Oh leuk ga ik zo even kijken.

4. Ze staan er nog niet allemaal op want het lukt niet zo erg. maar ik meld me als het klaar is!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof je kunt het ook via mail uploaden.
    Dat staat er ook bij als optie bij het uploaden van nieuwe foto's.

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames

wie van jullie geloofd er in een paragnost of zo iemand die een gave heeft?
    nou ik eigenlijk niet echt eigenlijk nooit zo over na gedacht. maar goed.

mijn zus weet dat we aan het oeffenen zijn en een vriendin van haar heeft zo gezegd een gave meegekregen,
    ik ken die vriendin niet.
    één keer 5 min gezien op een feestje maar verder niet ik heb er nog nooit mee gesproken.
    maar goed ze heeft dus tegen mijn zus verteld dat mijn vriend en ik niet op één lijn liggen,
    en dat ik altijd alleen in de relatie sta en dat als we niet met elkaar praten en op één lijn komen dat ik nooit in verwachting raak.
    met mijn baarmoederer is alles goed met zijn zaadjes ook en dat we weinig sex hebben had er ook niks mee te maken.
    we moeten dus meer één worden in de relatie!
    ok we werken veel allebij mijn vriend moet de laatste tijd veel weg voor z,n werk ik vind het inderdaad vervelend dat we weinig vrijen ,
    maar ik heb voor mijn gevoel wel een fijne relatie ik weet dat ieder huisje zijn kruisje heeft. maar zolang je met je kruisje kan leven en accepteerd.
    wat moet ik nu met dit advies?
    van de ene kant heeft ze gelijk,
    en van de andere kant denk ik ik vind het toch goed zo ik heb hier voor gekozen.

ik vind het zo raar dat iemand die ons helemaal niet kent toch iets kan zeggen waar wel een kern van waarheid in zit.
    maar stel dat ze gelijk heeft hoe ga ik dat dan oploosen met mijn vriend het is absoluut geen prater en als ik al begin met een gave van iemand zegt hij meteen wat een onzin!

sorry voor het lange verhaal maar wat vinden jullie hier van?

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck, ik geloof er toch wel in, maar heb er weinig verstand van. Er is meer ....dat wel..maar hoe en wat...i dont know?!
    Dacht ook dat Char geweldig was, tot dat ze op tv ontmaskert werd. Nu heb je die gost wisperer op tv en die vind ik ook erg goed. Maar wie zegt dat dat geen doorgestoken kaart is?

Kennis van een collega van me is paragnost.Wij sturen iedereen elk jaar een vakantiefoto als kerstkaart. Zonder dat hij me kende zag hij die foto bij mn collega. Hij zei dat ie zelden een stel had gezien die zo goed bij elkaar passen als wij. Dat ik een beschermengel heb (mn vader) en dat we een tweeling zouden krijgen. Nou roep ik dat laatste ook al mn hele leven en nu eenmaal in de mmm is die kans ook nog eens erg groot!.
    Dus ja, wat hij zei klonk allemaal heel prettig. Mn collega gelooft heilig in hem.

Heb zelf die gevoelens niet. Ik zie niets, hoor niets, voel niets. Maar ik heb wel een sterk ontwikkeld instinct en ben hoogsensitief. Dus ik voel dingen meestal wel goed aan.

Ik weet niet wat je met de info moet doen die die kennis gaf. Maar t zet je wel aan het denken...

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je pooh het zet je inderdaad aan het denken.
    ik denk dat we meer aan onze relatie moeten werken en dat ik minder met die zwangerschap bezig moet zijn.
    we houden allebij heel veel van elkaar dat weet ik heel zeker maar we werken veel ste hard en leven langs elkaar af misschien.
    ik wil zo graag een baby.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, ik geloof er ook wel in hoor!
    Ik ben vorig jaar naar een paragnost geweest en die kende mij totaal niet en ik haar niet.
    En ik moet zeggen dat 90% toch wel overeen kwam.
    Ik had foto's van mijn ouders, zus en vriendje mee en daar heeft ze veel over gezegd.
    Dat van mijn vriendje klopte ook allemaal, zelf dingen over mijn ouders.
    Dus misschien moet je het eens een kans geven en naar een paragnost gaan, maar niet iemand die al wat dichterbij staat door bijv. die vriendin van je zus.
    Een totaal onbekende.

En ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal.
    Mijn vriendje is ook helemaal geen prater, tenminste niet in de relationele sfeer zeg maar.
    Ik moet het er soms uittrekken en daar kan ik dan best verdrietig om worden.
    Ook wij hebben weinig sex en dat ligt grotendeels bij hem.
    En ik geef veel meer en krijg minder terug.
    Maar ook ik vind onze relatie verder prima, ik hou van hem en we passen eigenlijk heel goed bij elkaar, vullen elkaar prima aan.
    Hij is echt mijn maatje, lover en is er voor mij als dat nodig is.

Vanaf het moment dat wij begonnen tot aan nu is ook heel wat aan vooraf gegaan.
    En dat is de laatste paar maanden alleen maar beter geworden.
    En zie het is gelukt, misschien moeten jullie ook een bepaalde periode door samen en komt het allemaal wel goed.
    Ookal is hij geen prater, probeer voor jezelf wel duidelijk tegen hem te zijn.
    Zeg wat jij vindt, hij hoeft alleen maar te luisteren.

Die van mij gelooft ook niet in al die onzin zoals hij het noemt hoor.

Knuffel! x

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mieke ik zou wel naar een paragnost willen ik heb net zelfs al op internet gekeken maar hoe weet ik of iemand echt is en of iemand een oplichster?
    ik ben nogal wantrouwend

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Geen idee Puck.
    Ik had de mijne via mijn vriendin en wat zij me vertelde klopte ook, dus toen ben ik ook naar haar gegaan.
    Ze zit in Utrecht, maar ook dat is voor jou niet echt naast de deur.

Iemand waarvan de website je aanspreekt zou je een keer kunnen proberen.

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik zal wel eens kijken maar ik kon zo snel niks vinden in de buurt één sprak me aan maar dat is in maasbracht dat is ook een eindje uit de richting.

groetjes en een fijne avond

13. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo dames!

WHAAAAAAHHHHH! Mieke! Wat ziet mijn oog nou?! GEFELICITEERD MEIS!
    Dat nieuws doet me enorm goed! Gaat alles zoals het hoort?

Hier gaat het nog even niet zoals het hoort. Loop nog steeds bij die engerd van een arts. Heb jullie hulp even hard nodig. Willen jullie allemaal voor me duimen dat ik vrijdag daar voor het laatst ben?! Ik heb het toch zo gehad met die man, en de behandelingen doen zo'n zeer! Wil nou wel eens weer terug naar de fysio om alles op te bouwen! Dus als iemand nog duimen over heeft, GRAAG voor mij even gebruiken. Ik moet er vrijdag om 9.00uur weer zijn.
    Alvast bedankt!

Hoe is het verder hier, verder nog nieuwtjes?

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He Hartje
    Ik zal hard voor je duimen deze week! en hoop echt dat je weg kunt bij die arts!

@ Puck ik geloof ook zeker dat er een heleboel oplichters zijn. En denk dat je soms beter een eind kunt rijden dan iemand in de buurt zoeken.

En Mieke wanneer doe je de digitale test?

Weten jullie of je die digitest van cleurblue ook op internet kunt kopen? Hier kennen ze hem niet en ik zou hem wel graag willen hebben om dan van die test een foto willen maken en die in een fotolijstje naar onze ouders willen sturen.
    Hier gaat alles goed. Ons bezoek is nu weer weg, en ben er eigenlijk wel blij van. Kunnen we er lekker over kletsen met z'n tweeen en kan ik de eerste leuke dingetjes aanschaffen.
    En natuurlijk vaker op het forum aanwezig zijn.
    Fijne dag allemaal
    Liefs

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heee Lieve Hartje!

Ik heb heel veel duimen over hoor. Ook al duim ik voor velen, jij kan er altijd nog bij!
    Dus ik ga duimen! Dat vrijdag je laatste bezoek daar is.
    En dat je fysio je daarna helemaal weer lekker gaat behandelen.

Ja het is echt zo Hartje, ik ben zwanger.
    Kon het steeds niet echt geloven, maar deze test die we vanmorgen saampjes hebben gedaan is toch echt het bewijs.
    Enne Caro en Sjors zijn ook zwanger, we zijn alle 3 februari mama's.
    Ik voel me prima (nog wel) ;)
    Hoop straks wel wat meer bevestiging te krijgen door wat meer kwaaltjes dan nu.
    Want je blijft toch een beetje bang.

Liefs x

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke
    Staat erg gaaf die test! Nu moet je het wel geloven. Enne het gaat hopelijk bij ons allemaal nu goed! En als ik eerlijk ben, laat al die kwaaltjes maar weg hoor! voel me prima zo!
    liefs

17. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Oh wauw! Wat een zwangeren nieuws! Geweldig!
    Caro en Sjors jullie natuurlijk ook: GEFELICITEERD!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors, ja maar mijn borsten zijn ineens ook minder gevoelig dan de afgelopen dagen.
    Maar ik ga proberen die knop om te zetten en te genieten hoor.
    Jij voelt ook nog niet heel veel?

Zijn je zus en schoonmoeder alweer weg?

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke, nee voel eigenlijk nog helemaal niets, alleen af en toe raar gevoel in mijn borsten maar verder niet.

Ja ons bezoek is weer weg. Wel heel dubbel, blij dat ze weg zijn, kunnen we er eindelijk vrij over praten en ook wel weer jammer, is altijd wel gezellig dat bezoek. Maar het was wel erg moeilijk om je mond te houden hoor.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Sjors wij of eigenlijk ik zit ook met een dilemma.

Vrijdag ga ik oppassen met mijn moeder bij Esmee.
    Mijn ouders weten dat we bezig zijn, paps zal thuis blijven.
    Maar ik zou het natuurlijk heel erg graag aan mijn mams willen vertellen.
    Maar het is niet leuk dat wanneer ik het vertel paps er niet bij is.

Mannetje wil eigenlijk wachten tot na de eerste echo, dat is 2 juli en na mijn vaders verjaardag.
    Zijn moeder is 17 juli jarig en dan willen we het zijn ouders vertellen.
    Zal ik nu vrijdag wel of niet wat vertellen?

Deel Deze Pagina