30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, veel plezier dat hadden wij zeker hoor!

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemorgen meiden,

Wat een rust hier, iedereen is zeker druk met werk.
    Ik mag ook zo weer aan de slag. Heb avonddienst :(

Jarod is weer heel de nacht in de weer geweest.
    Uiteindelijk viel hij tegen 4:00 na een flesje rustig in slaap.
    Ik kon daarna gelukkig ook rustig slapen.

Zometeen komt mijn schoonmoeder een paar uurtjes
    oppassen, hopelijk is Jarod dan rustig.
    Hij is zo hangerig en huilen.

Mieke, je krijgt een knuffel terug van Jarod.
    Zeker balen al die kosten die erbij komen.
    Maarja denk maar zo het hoort erbij :confused:

Caro, spannend dat je het morgen aan je ouders gaat vertellen.

Hele fijne dag allemaal :D

3. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    :) klopt Jetje moest even werken ;)

Hopelijk slaapt hij vannacht beter dat is goed voor Jarod maar ook voor mama

Sjors weten jullie ouders het al? en is het nog een beetje mooi weer daar?

Zit iedereen vanavond ook weer voor de buis?

liefs, simi

4. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedenavond meiden !

Alle zwangeren had ik volgens mij al gefeliciteerd toch :(:
    Mocht ik toch nog iemand vergeten zijn ... GEFELICITEERD !

Jetje , gefeliciteerd met je appartement !
    Vervelend dat Jarod niet lekker is :(
    Maar idd , hier heerst het helaas ook ....

Mieke , leuk dat je ouders zo leuk reageerde !
    Sorry , voorlopig heb ik nog niets aan die testen ;)

Hier vandaag een rotdag gehad :(
    Opa van mijn hub is vorige week dinsdag nacht overleden en vandaag was de begravenis.
    Het was een lange,sobere kerkdienst (zelfs geen bloemen) met aansluitend de ter aardestelling en gelegenheid tot condoleance met koffie/thee en broodjes .
    Sjonge jonge , dat duurde dat lang allemaal zeg :(
    Wel mooi dat het allemaal was zoals opa zelf wilde .
    Hij heeft namelijk zèlf vlak voor zijn dood de kerkdienst geregeld (litergie+zang en zelfs 2 spreeksters) !
    Was totaal anders dan met mijn Opa 2 maanden terug (nou ja , bijna dan) , maar toch denk je daar weer aan ....
    Ik weet in elk geval dat ik het de mensen niet ga aandoen om via de kerk begraven te willen worden hoor :confused:
    Geef mij maar een dienst zoals mijn eigen opa had , kort maar zeer krachtig !
    Die dienst van mijn opa heeft hooguit drie kwartier geduurd en dat was meer dan genoeg .
    Er werd muziek gedraaid (3 stukken) en er waren een aantal sprekers èn er was gelegenheid om opa te herdenken op onze eigen manier .
    Totaal het tegenover gestelde van de kerkdienst van vandaag dus .
    En in november hebben we ook nog fijn een herdenkingsdienst in de kerk voor lief zijn opa ......
    Er was trouwens ook een genodigde die foto`s wilde maken tijdens de kerkdienst :confused:
    Gelukkig opgemerkt door een oom van lief en dus ook tegengegaan !
    Vind het maar bizar dat mensen dat zouden willen hoor .

Verder weer een hoop stress vanwege andere dingen die ik hier niet kan neerzetten ivm meelezers ...
    En ook nog steeds niets van ons huisje gehoord :(
    Hebben nog gebeld vanmiddag en nu krijgen we waarschijnlijk woensdag of donderdag een telefoontje .
    Dus ben erg benieuwd !

Nu even lekker voorbereiden op voetbal !
    Ff wat lekkers erbij en dan bankhangen met lief !

Groetjes Joyce

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He Simi,
    nee ik heb het nog niet verteld aan onze ouders willen nog 2 weken of zo wachten. Hier op het forum zijn eigenlijk de enigen die het weten en dat is wel eens moeilijk. Denk dat ik het volgende week vertel. We hebben super weer rond de 30 graden en een lekker windje.

Jettje ik hoop dat je vannacht wel kunt slapen. en dat Jarod snel weer opknapt!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden. Sorry voor mijn afwezigheid. Maar had het effe moeilijk met 3 zwangeren tegelijk hier, sorry, sorry sorry.
    Heb zaterdag een flinke jankbui gehad.
    Het gaat nu weer wat beter, maar op mn werk is het niet zo gezellig dus, dat kost een hoop energie!

Wle goed nieuws. ben vandaga voor het eerst were bij de gyn geweest na onze vakantie stop. Alles zag er goed uit, zit nu op CD3 en mag vanavond voor het eerst weer gaan spuiten met Puregon. Hopelijk krijg ik er weer een mooi eitje van.

Sorry, maar ik denk effe aan mezelf..... Ik gun jullie het allerbeste, maar het was me effe teveel..
    Knuf poooh

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    poohbear, ik hoop dat jij deze keer ook zwanger gaat zijn meid, het is je zo gegund ;)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je Zico ,lief van je
    Kreeg zondag een bloeding na Provera. En zag toen mn 9 maanden oude nichtje weer, en kon het toen effe niet meer trellen.
    Heb het gevoel alsof het nooit gaat lukken. Maar moet vol goede moed verder...

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja poohbear, je mag de moed niet opgeven hoor, jullie klein zieltje is boven ook gereserveerd, enkel komt het wanneer de tijd rijp is.
    Kop op meis ;)

10. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Goedemorgen,

Pooh hier een dikke digiknuffel! Ik begrijp het helemaal. Ik zie en hoor ook steeds meer mensen over zwangeren. Of misschien ligt mijn focus daar meer tegenwoordig...;)
    Goed dat alles er netjes uitzag! Hoe gaat het met spuiten heb je last van de hormonen?

Waren wij druk bezig netjes om de dag te klussen zo goed als dat gaat had ik pas zondag een pos ovutest :( Nou dan maar even een snipperdag hoor pfft.

tot later

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    poohbear: ik geef je een hele dikke knuff en jou tijd komt zeker die mooie tweeling gaat er komen!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh meid, van mij ook een mega knuffel!
    Ik weet zeker dat voor velen onder ons 2008 een mooi jaar gaat worden.
    Voor mij is dat uitgekomen dus waarom niet voor jullie.

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lieve Pooh, ook van mij een dikke cyberknuffel. Kan het me wel voorstellen dat het soms iets te veel wordt. Ik duim dat ook bij jouw en de andere dames snel een positieve test volgt!

14. Poohbear, van mij ook een digiknuf. Ik duim heel erg hard voor je dat het snel raak is.
    lfs

15. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    pooh ook even een mega knuf van mij.
    de moed niet opgeven hoor!
    Ben zelf ook 2 jaar bezig geweest voor richelle en toen we eigenlijk zoiets hadden van krijg maar allemaal de k.....
    Toen pas was het raak.
    Dus meid kop op

veel sterkte las

16. Las da's nou eens een goede instelling, krijg allemaal maar de k............. hihihihih :)

Ik ben net bij biometrie geweest en nog steeds geen actie qua ei, ook ik denk nu het bovenstaande................. :)

Hou het kort vandaag doei!

17. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ha dames,
    Hier even een kleine update. Ondertussen zijn na 23 dagen de ettertjes weer om de hoek komen kijken. Dus ineens een erg korte cyclus voor mij. Ben benieuwd hoe dit zich gaat voortzetten.
    Verder erg druk met allerlei dingen zoals werkgedoe, advocaat en zo. Pfff... wist niet dat zo'n stom ongeluk zoveel werk met zich meebracht.

Voor iedereen die het nodig heeft: een dikke knuffel van mij!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Lief van jullie meiden. Het gaat nu wel were een beetje beter. Ben blij dat we weer "bezig zijn". Zo'n pauze is wel lekker, maar ik word er ook onrustig van. Zolang er niets gebeurd word ik ook niet zwanger, want een eigen ei zit er toch niet in.

Ontzettend bedankt voor alle lieve woorden. Ik gun het iedereen heel erg, maar ik gun het ons nu ook wel erg. We zijn er zoooooo klaar voor ,dat wil je niet weten.

Dikke knuf terug. Arme ik, moet vandaag van 8.30 tot 2300 werken... maar gelukkig tv en internet in de apo..

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

In ons groepie van oktobermama's is weer iemand die haar kleintje gaat verliezen. Pfffffffff voel me er niet lekker bij :cry:

Zondag weeral een jaartje ouder :oops:
    De buurkindjes vroegen of ik een zwart kindje ging krijgen ik :confused: een zwart :(:
    Ik zei Ludo is toch niet zwart, dus kan ik toch geen zwart kindje krijgen.
    Had ze het over adoptie, de kleine meid was nog steeds niet vergeten dat we enkele jaren geleden met adoptie bezig waren.

Ik zei neen het kindje gaat wit zijn net als ons ;)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zico wat een verdrietig nieuws van die okt. mama, wat is er met haar aan de hand dat het niet goed gaat.

Jaja meid 36, ik mag gelukkig nog net voor mijn 37e verjaardag mama worden ;)
    Maar 35 of 36 maakt toch niet zoveel uit.
    Wel vast een fijne verjaardag dan.

Deel Deze Pagina