Ben helemaal hieperdepieper ! We kunnen maandag de sleutels ophalen van ons nieuwe stulpje ! Nou ja, stulpje..... Het huis is 2x zo groot als waar we nu nog wonen ! Dus waarschijnlijk voorlopig geen internet En het zou de eerste keer zijn dat ik daar ècht blij mee ben hahaha groetjes joyce
Pooh veel plezier en geniet ervan. Lekker even de gedachten verzetten. Joyce Gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je het niet erg vind dat je dan geen internet hebt! Moet je veel doen in je nieuwe huisje zoals schilderen? Fijne avond
hihihihihii verbergen lukt zeker niet meer, he een klein olifantentonnetje aan m'n lijf, dus neen, buikje intrekken gaat niet meer
goede avond allemaal jetje 4 kilo er af wat goed! joyce: proficiat met jullie nieuwe woning moet je er veel aan doen? poohbear: veel plezier n stocholm. sopia: goed man z,n strak hekje lekker op de camping. mieke: leuk man kleertjes kopen ik zou me ook niet in kunnen houden. en dank je wel nog voor je krabbel. hier gaat het weer wat beter ik heb echt een rot week gehad. zwaar ruzie met mijn compagnon. morgen gaan we onze vriend uitstrooien echt heel raar. en één medewerker van 30 weken zwanger van de trap gevallen van boven naar beneden. gelukkig is alles weer goed met moeder en kind. gisteren het uitgepraat met compagnon( maar ja voor hoe lang weer?) we hebben gelukkig twee meisjes aangenomen allebij voor 30 uur, we zijn voor onze team bilding woensdag gaan uit eten om elkaar een beetje te leren kennen. kom ik de volgende dag op het werk vraag ik aan de meiden en wat vinden jullie er van? en ééntje is er helemaal goedgekeurd en de andere vonden ze helemaal niks tjong jong het is al zo moeikijk om aan personeel te komen. het meisje moet eerst een kans krijgen en dan oordelen (hmm vrouwen!) verder gaan we met misschien met een reclame bureau werken om campanjes te maken om nog meer herkenbaarheid te krijgen best spannend dit hebben we nog nooit gedaan. sophia moet je nog bij ons in het dorp werken? ik sta met 4 pagina,s in een zakenblad met als thema vrouwen in bedrijf echt super gaaf. ik ben weer een beetje bijgelezen groetjes en een fijne avond allemaal en veel plezier met het voetbal kijken morgen.
Ongelooflijk! ! ! Ga ik even op vakantie, zijn er ineens drie zwangeren! Mieke, Caro en Sjors: supergefeliciteerd! Wat heerlijk, word er helemaal hyper van! En dat alledrie tegelijk! o het is jullie zoooo gegund! Hoop me snel bij jullie aan te kunnen sluiten. Zal nog wel even duren, want lief is niet zo te porren voor klussen momenteel, zodat mijn enthousiasme over een nieuwe eisprong na die curettage behoorlijk gedempt werd toen het er niet van kwam... Aaargh, dan kan ik gewoon onredelijk boos op hem worden, wat al helemaal niet helpt. Geef me hoop dames: hoe lang voor of na de eisprong hebben jullie geklust? Heb nog geen tijd gehadd om bijna twintig pagina's bij te ezen. eerst maar eens koffers uitpakken en wasjes draaien. Tot gauw meiden!
Hoi hoi meiden, Joyce, gefeliciteerd met je huisje Een tijdje geen internet is voor het goededoel Moet je er nog veel aandoen? Puck, vervelend hoor dat geruzie met je compagnon. Hopelijk gaat het nu een tijdje goed. Fijn dat je weer 2 nieuwe meiden erbij heb. Sterkte morgen, waar gaan jullie hem uitstrooien als ik vragen mag? Heel veel sterkte ermee. Pooh, ondanks dat je naar een rustig weekend verlangde veel plezier in Stockholm Caro, vervelend dat je al zo misselijk bent. Ik was (maar) tot week 25 misselijk en overgeven Hartje, jij ook een fijn weekend. Sjors, hoe is het verder met jou? Zico, heb jij nog last van "kwaaltjes' ? Wanna, WELKOM terug van vakantie. Heb je er van kunnen genieten? Vervelend voor je dat je mannetje niet te porren is Ik had dat ook en werd dan ook boos maar net wat je zegt dat helpt al helemaal niet. Sterkte er mee. Succes met de koffers uitpakken en wasjes draaien. Ik ben vanmorgen wezen zwemmen met Jarod Een vriendin van mij ging ook mee met haar kleine meid. Het was echt geweldig, Jarod keek zijn ogen uit. Hij vond het heerlijkin het water. Hij moest wel even wennen toen hij helemaal met zijn hoofdje onder ging. Maar gelukkig ging hij niet huilen =D> Op het einde begon hij heerlijk met zijn handjes in het water te slaan. Heb jmmr genoeg geen goede foto's ervan maar volgende week hebben wij een herkansing voor de foto's Papa was jmmr genoeg niet mee die sliep uit Hij was gisteravond weg geweest maar gelukkig ging mijn vriendin mee. Allemaal een heel fijn weekend en alvast een hele goede wedstrijd \/ -xxx- Jetje -xxx-
@WannaB, welkom terug. Was je vakantie fijn? Vervelend dat je lief er nu niet voor te porren is. Zelf weet ik precies wanneer ik de eisprong had. Op een zaterdagavond (veel kramp!). Op vrijdagavond en op zondagochtend hebben we gekust. @Jettje, op zich is het vervelend, maar het geeft me ook wel weer een geruststellend gevoel. Eten vandaag was echt een opgave. Raar om met tegenzin te eten. Voorheen at ik gewoon niet als ik geen zin had, maar nu moet ik anders wordt ik misselijk en duizelig. Leuk dat Jarod heeft gezwommen. Als ik dat ooit doe schaf ik denk ik zo'n onderwater wegwerpkamera aan. Die heb ik eerder al eens gebruikt op een vakantie en daar zijn hele gave foto's uitgekomen. @Joyce, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Heerlijk 2x zoveel ruimte. Daar kijk ik ook naar uit. We zullen de sleutel van ons nieuwe huis waarschijnlijk vlak na de bevalling krijgen. Gaat een hectische tijd worden. @Puck, vervelend van het gedoe op je werk. En inderdaad ik zou eerst afwachten hoe ze het doet. Sterkte met het uitstrooien van jullie vriend.
Goedemorgen allemaal, Joyce gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! je even geen internet maar lekker wel een nieuw stulpje! Puck veel sterkte vandaag. He Soof, hoe vinden de hondjes het in hnnieuwe tuin 8) Wanna, jammer dat het niet lukte om te klussen nu. mannen... We gaan ontzettend duimen voor een mooi nieuw eitje. Hebben jullie nog wel een beetje kunnen genieten van de vakantie? Vanmiddag/avond een vrijgezellenfeestje dus zie jullie laer weer. Geniet lekker van de zondag! Liefs, simi
simi: veel plezier met het vrijgezellefeestje. wannabum:haha ik herken het wannabum en boos worden helpt inderdaad niets succes met klussen, en hopelijk tel je weer snel aan. hoe was je vakantie geweest. jetje: leuk lekker zwemmen met jarod fijn dat jarod het ook fijn vond zelfs toen hij kopje onder ging. caro: vervelend dat je zo misselijk bent hopelijk gaat het snel over. het uitsrrooien van onze vriend was "ja wat zal ik er van zeggen" we gingen hem uit strooien op een begraafplaats op een uitstrooiveld en één ding is zeker dit wil ik nooit zo! vreselijk het was zo nietszeggen op z,n grasje (ik zou voor een speciale plek gekozen hebben) maar daar hadden wij natuurlijk niks over te zeggen. en iedereen z,n eigen keus dat is ook zo. mijn vriend had het er echt moeite mee nu is er niks meer om naar terug te gaan. geniet allemaal van jullie weekend groetjes puck
Hey meiden, geen berichtjes gekregen dus even niet geweest. Wanna, welkom thuis in ons kikkerlandje. Waar waren jullie ook al weer naar toe en hebben jullie het leuk/lekker gehad? Over het klussen, doordat ik weet dat ik altijd 2 dagen na elkaar een positieve ovulatietest heb, hebben wij de dag van de eerste + test een keer 's nachts en 's avonds geklust, dus beide op dezelfde dag. Maar ja dat zegt nog niks. Het gaat er natuurlijk om dat je een goede innestelling hebt. Een bevruchting vindt wel vaker plaats, maar die innestelling moet op tijd lukken. En dat is dan natuurlijk het moment supreme! Pooh, je zit al in Stockholm, maar toch veel plezier daar. Joyce, gefeliciteerd dat het gelukt is voor jullie met deze woning. Super hoor en dan lekker 2x zoveel ruimte, wat is nu het plan, afhankelijk van wat er allemaal gedaan moet worden, zo snel mogelijk daar in. Puck, wat naar dat je nu alweer onenigheid met je compagnon hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat het vertrouwen zo wel iedere keer geschaad wordt. En idd eerst maar eens werken met die nieuwe meiden en dan pas oordelen. Op sociaal gebied en niet in de werksfeer kan iemand heel anders overkomen. Lijkt me eerlijk gezegd ook niet hoor om op zo'n veldje iemand uit te strooien of zelf uitgestrooid te worden. Liever een mooi plekje! Leuk trouwens dat jullie voor de zaak een campagne gaan laten maken. Let wel even op de kosten hoor. Ik wil ook wel voor jullie aan de slag gaan hoor! Desnoods ter vergelijking ook een offerte maken oid. Simi, hoe was het vrijgezellenfeestje, nog gek gedaan? Caro, ik ben gek genoeg helemaal niet misselijk. Alleen na het avondeten kan het een beetje dwars zitten zo in mijn slokdarm. Verder wel enorm moe en echt heel erg last van mijn borsten. Het is zo raar dat je eigenlijk geen controle hebt over je lichaam op dit moment. Die moeheid is gewoon zo erg, soms kan ik er gewoon om zitten janken omdat het niet gaat. Zico, ik denk dat het een jongetje is Jetje, leuk hoor dat babyzwemmen en ook goed voor mama natuurlijk, die beweging. Wanneer kunnen jullie in jullie nieuwe woning? Vandaag bij mijn zus geweest. Ze hadden een enorme vijver in de tuin met koikarpers, overgenomen toen ze het huis kochten. Maar met mijn kleine nichtje is dat niet handig. Dus die hebben we vandaag dicht gegooid met 8 kuub zand. Tenminste ik heb niet lopen zeulen met zand hoor, dat hebben de mannen gedaan. En weer was ik zo ontzettend moe zeg. Heb nog mijn mond kunnen houden en niks gezegd. Dat gaan we aankomende zondag doen, tegen mijn zus en zwager het nieuws vertellen.
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer even snel. Er ligt nog een was op mij te wachten die gestreken wil worden En mijn moeder staat zo ook nog eens voor de deur. Zij heeft Jarod al een maand niet gezien ivm vakantie. Caro, vervelend dat je alzo misselijk ben maar denk maar het is voor een goed doel. Dat dacht ik dan maar Dat ben ik zeker van plan om een onderwatercamera te gaan gebruiken Sterkte met de misselijkheid. Simi, hoe was het vrijgezellenfeest? 2 weken geleden had ik er een. Toen ging een vriendin van mij trouwen. Alleen was de drank een beetje verkeerd gevallen bij haar. Om 22:15 had zij hem al aardig zitten. Om 23:15 heb ik haar thuis gebracht met een taxi...hihihihi Puck, kan me voorstellen dat het moeilijk was. veel stekte toegewenst voor jou en je vriend. Mieke, knap hoor dat je je mond heb kunnen houden. Het is de bedoleing dat wij in Sep over gaan. Gelukkig hoeft er niet zoveel te gebeuren. Evt wat schilderen en 1 muurtje behangen. Maar voor het schilderen heb ik mijn vader. Hij gaat Jarod zijn kamer schilderen, ik zelf denk dan aan een jungle kamer van Disney. Probeer toch toe te geven aan de moeheid want je heb echt de rust nodig. Je lichaam is nu hard aan het werk Fijne dag allemaal en tot later. 8)
mieke: we hebben alleen een intake gesprek gehad en het is ook bij bekende van ons had er wel een goed gevoel over wat betreft de kosten, daar begon hij wel over maar daar zijn we niet op ingegaan dat ligt er aan wat hij voor ons kan betekenen uiteindelijk moeten we er beiden beter van worden.(ik weet helemaal niet wat zoiets kost eigenlijk) ik heb wel laats op je site gekeken om voor vergelijk ziet er goed uit. maar ik houd het liever in het dorp het is hier een beetje "kom jij bij mij kom ik bij jou" groetjes
Puck, ik moet 7 en 10 juli bij jou werken! Staat dat in een speciaal blad waar ik het kan nalezen, krijgen alle ondernemers die? Dames zoals jullie misschien merken ben ik er niet zoveel. Ik ben momenteel met hele andere dingen bezig en heb mijn buik even vol van zwanger worden. Morgen ga ik naar de ha omdat mijn gezondheid echt te wensen overlaat en ik wil goed onderzocht worden. Ik ben al 5 weken snotverkouden en raak het maar niet kwijt. Die "hele andere dingen" zijn een eventuele emigratie van ons naar USA of Canada, we zijn ons daar in het verdiepen. Zal best een meerjarenplan zijn, maar ik wil even iets anders aan mijn hoofd dan zwanger worden. Het bezoek aan de gyn is echt een opgave voor mij, zeker omdat het steeds negatief is. Heb het er even mee gehad, dus focus ik me nu op de leuke dingen van zwanger worden en zie wel waar het schip strand. Maar als ik dan steeds hier ben dan ben ik er nog mee bezig! Even niet voor mij, jullie kunnen mij natuurlijk op Hyves gewoon "bereiken". ZUSJE: Gewoon sms-en, we moeten eens afspreken! LIEFS SOPHIA
sophia: ja alle ondernemers krijgen die. het heet zakenblad van ...........en omstreken ,jullie moeten het afgelopen week gehad hebben echt super leuk. zo niet gooi ik er wel één in de brievenbus voor je als ik er over heb. hopelijk ben je snel beterlaat je maar eens goed onderzoeken. en wat lees ik nu emigreren! ! ! wat heftig willen juliie dit al langer of is dit een spontant actie? succes met uitzoeken knuff puck
Sophia, Als je echt wilt emigreren dan moet je het doen hoor! Anders krijg je volgens mij echt spijt Wij zijn blij dat we weg zijn uit Nl.
Prima hoor Puck, je moet lekker doen waar je je goed bij voelt en een beetje iin de buurt is ook prettig
Sophia, wat een leuke plannen. Kan me goed voorstellen dat jullie je even daar lekker op gaan richten. En zoals Sjors zegt, als je het echt wilt doen! Wij zouden het ook wel willen, maar ja tussen willen en doen zit idd een groot verschil. Sterkte en veel plezier met het onderzoeken voor de emigratie.