@soof ja, ik heb clomid 50, 100, 150 geslikt. Toen 50 mg en 150 mg in combinatie met metformine (diabetestablet die clomid opname bevorderd). En al die keren geen ei groei. Grootste was 11mm. Vandaar nu dus spuiten! Blijkt dat 20% van de vrouwen clomid resistent is. Misschien dat er een 1 of andere wetenschappelijke reden voor is, maar bij die 20% werkt het gewoon niet. Clomid houd je hersenen voor de gek in de hoop een ei te laten groeien. Hormoon injecties werken direct op je eierstokken. Ik roep dus gewoon dat mijn hersenen te slim zijn om daar in te trappen!hahahaha Dan klinkt het wat minder zielig! Ik hoop echt dat clomid wel bij jou werkt!
h ja en als je vragen heb roep je maar! Enne de PCO meiden op dit forum (zie vruchtbaarheids behandelingen) zijn erg ook erg aardig! Je kan ze alles vragen en iedereen snapt waar je het over hebt!
Dames de tuinfoto's staan in mijn album met een waterig aprilzonnetje en 2 heel nieuwsgierige hondjes bij de tuindeur De oude situatie staat er ook nog bij en als het straks klaar is zet ik die er ook nog in maar dat duurt nog effies! Al het schilderwerk van het huis moet nog gedaan worden. Vind dit geen mooie kleur, maar dat komt nog! Fijne dag ik ga nu werken LIEFS
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA DAT ZIEN WE NIET MAAR WETEN WE WEEEEEEEEL! HIEP HIEP HOERA VOOR MARLIEKE!!!
Soof hoezo nieuwsgierige hondjes! Grappig zeg! Leuk de tuin, die stoelen zijn ook gaaf! Ik heb net de kerstboom gesnoeid en in de kliko gegooit. We hadden 'm met kluit gekocht voor in de tuin, maar helaas heeft hij het niet gered. Weg ermee!
MARLIEKE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! \/ Soof gave tuinstoelen en een leuke tuin. En wel gemeen hoor dat je hondjes door de deur moesten kijken en er niet in mochten! hihi
Hihihih ja grappig, he zo staan ze altijd als ik even naar achter loop maar ook als ze weer naar binnen willen. Lief he! Thanx for the compliment! Die stoelen hebben we vorig jaar gekocht, maar die moet ik nu dus opnieuw verven, heerlijk karwei NOT MARLIEKE HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! LIEFS
Soof informeer anders even in de verfwinkel wat voor verf het beste is zodat je het niet ieder jaar over hoeft te doen. Maar je het wel gemakkelijk even kunt schoonmaken en klaar!
Ja dat is precies de bedoeling! 1x keer lijkt mij genoeg! Het staat het hele jaar buiten dus moet goeie verf zijn.
Hee lieve lieve meiden! Hier eindelijk na maanden een teken van leven Doordat ik me zo belabberd voelde (en nog voel trouwens) zat ik nog maar zelden achter de computer. Ik kreeg er gigantische hoofdpijn van, en dat dan bij de misselijkheid en algehele malaise en drukte door de verhuizing. Ik heb sinds kort een laptop, en dat werkt wat prettiger moet ik zeggen. Hoop dat alles met iedereen goed gaat! Probeer een beetje bij te blijven, maar dat is eigenlijk bijna onmogelijk Dan even egotrippen: Tot nu toe valt zwanger zijn me ongelofelijk tegen. Niks roze wolk voor mij. Ik wil absoluut niet zeuren en klagen hoor, maar alles zit tot nu toe gewoon niet mee. Door de misselijkheid ben ik al 9 kilo afgevallen. Eten is een ramp, alles stinkt ook. Vooral het nieuwe huis We hebben ook een niet zo'n goede uitslag gehad van onze combinatietest. Verhoogde kans op een kindje met Downsyndroom. Toen moesten we beslissen of we verder onderzoek wilden. Wat was dat ongelofelijk moeilijk. Tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog een bloeding en zaten we opeens in het ziekenhuis. Gelukkig was er met de baby niks mis, maar jemig wat een stress. We hebben trouwens besloten geen verder onderzoek te laten doen. Het was een hele zware beslissing. Nu dat weer een paar weken achter ons ligt, komt er eindelijk een beetje rust. Alleen veegde ik vanmorgen weer bloed af. Nu maak ik me minder zorgen maar leuk is anders. Ik wacht echt met smart op de dag dat ik me weer normaal voel. Gewoon kan eten en lekker lachen en mezelf zijn. Soms denk ik echt dat dat nooit meer zal gebeuren. Pfff lekker optimistisch allemaal Maar wilde jullie even laten weten waarom ik jullie zo zwaar verwaarloosd heb. Even afsluiten met een positief iets: Ik voel de baby bewegen! Hele dikke knuffels voor iedereen! Jullie zijn heel vaak in mijn gedachten...
Hoi lieve Freesia! Jeetje meid wat een verhaal, het geeft helemaal niks dat je niet altijd positief bent hoor! Ook de negatieve verhalen horen bij het zwanger zijn, ik denk zelfs dat de meerderheid dat heeft maar dat het nooit verteld wordt! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en ik wens jullie een gezonde baby toe. gelukkig is er niks zeker meid! Een vriendin van mij heeft een vriendin die alle testen heeft gedaan en de kans was erg groot zelfs en ze hebben nu een kerngezonde baby! Hou jezelf vast aan de positieve verhalen meis dat helpt je door de tijd heen. Men lijdt het meest van hetgeen men vreest......... LIEFS SOPHIA
marlieke: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag freesia: wat een verhaal en je hoeft je eigen niet schuldig te voelen dat je ons verwaarloosd hebt. denk eerst maar aan jullie zelf. sterkte meid en een hele hele heeeele dikke knuffel sophia: mooie tuin! hier alles ok vandaag test dag ben nog niet ongie maar wel spotting en tem is laag dus zal niet lang meer duren. groetjes
Hoi meiden, Hier ben ik weer even snel. Op de dagen dat ik werk heb ik geen tijd om achter de pc te zitten Heb vandaag ook weer mogen werken. En vanavond weer darten Jarod zit nu even lekker in zijn stoeltje naar de tv te kijken. Zo jong en nu al tv verslaafd Frees, meid wat een verhaal zeg. Ik heb ook geen roze wolk gezien tijdens mijn zwangerschap. Tuurlijk zijn er momenten dat je geniet maar als je je zo beroerd voeld is er even geen rose wolk. Wat een zware beslissing hebben jullie moeten nemen zeg. Het is een kans he dus niks is zeker. Vrienden van ons hadden ook zo een verhoogde kans. Hadden ook geen vervolg onderzoeken laten doen en zij kregen een kerngezonde baby. Dus positieve verhalen genoeg. Sterkte de komende tijd. En probeer er van te genieten als hij/zij heerlijk in je buikje beweegt. Marlieke Soof, leuk de tuin. De tuinstoelen zijn zeker leuk Puck, balen zeg dat je temp is gezakt. Mieke, jammer dat de kersboom het niet gehaald heeft. Ik vind het altijd een leuk gezicht een kerstboom in de tuin. Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd maar heb niet helemaal terug gelezen. Dat doe ik weer van het weekend. Heb dan weer meer tijd. Ben dan lekker vrij. Ik ga Jarod weer bezig houden. Hij heeft weer lang genoeg voor de tv gezeten. Fijne avond allemaal 8)
Marlieke: van harte meid! Freesia: wat leuk om weer van je te horen. Jammer dat het zo moeizaam is gegaan tot nu toe. Hou vol meid! @all: bedankt voor al jullie lieve knuffels. hier een boel frustraties. Zal dit forum nu even niet verontreinigen met mijn zwartgallige dag. Heb het elders van me afgeschreven en kan het niet opbrengen het hele verhaal nog eens te vertellen. Wie wil kan even bijlezen op Missed abortion en hoe verder (in Zwanger zijn- miskraam..)
Ahh lieve wannabemum, ik heb je verhaal even gelezen! Bah wat een ellende en heel erg dta je niet snel geholpen wordt. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel doorzet! DIKKE KNUF VOOR JOU