thanks zico! streepje is toch duidelijk zichtbaar! Omdat iedereen toch wist dat we vandaag konden testen. ..staan de smsjes, maitljes etc niet ztil hier! Ben zo bang dat het nog mis gaat...maar wel erg blij!
Ons Miekske is weer terug hoor, kreeg geen lotte-berichtjes meer Las GEFELICITEERD met jullie dochter wauw zeg!! zo snel, ik teken voor zo'n bevalling straks hoor. Hoe heet ze? Pooh GEFELICITEERD eindelijk meid, nu volop genieten en het is echt hoor!!! Puck GEFELICITEERD fijn dat je mannetje er helemaal voor is gegaan deze maand, ik duim me suf voor jullie! Daantje heel veel SUCCES deze maand, ook hier doen de duimen z'n werk voor jullie!! Caro voel je je al weer wat BETER of ben je nog aan het na kwakkelen? Hartje een hele dikke KNUFFEL omdat je je zo naar voelt, misschien eens met een andere arts een gesprek/onderzoek doen. Meen doe je nog wel RUSTIG aan meid, volgende week hele dagen! Sjors GEFELICITEERD met jullie eerste personeel! Moontje en Jettje een LEKKERE knuffel voor jullie schatjes. Hier gaat alles goed hoor!
POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Yeah! ben zo blij voor jullie!! Gefeliciteerd!
heb wel last van een naar gevoel in mn buik. Soort ongi gevoel maar dan anders. Moet ook veel plassen. Word er een beetje onzeker van!
Pooh, je baarmoeder doet gewoon zijn werk. Deze wordt wat opgerekt en zo om plaats te maken voor de groei van je kindje. Ik was ook erg onzeker de eerste week en teste ook voor NOD. Gewoon over een paar dagen nog een testje doen. Maar jee zeg, zo super Hou je gewoon lekker een beetje rustig dit weekend.
poohbear hartelijk gefeliciteerd geweldig geniet er van het is je gegund ik had vandaag weer een positieve vulatie test wel iets minder als gisteren maar wel nog heel duidelijk we hebben gisteren avond nog geklust maar als mijn ei nu morgen pas komt zijn we weer te vroeg grrrrrr vorige maand moest ik een laat ei hebben en toen kwam hij op dag 10 nu is mijn mannetje het hele weekend niet thuis en dan komt mijn ei op dag 16 of later we wachten maar weer af. groetjes
Puck, komt misschien omdat je er in je koppie zo mee bezig bent geweest dit keer dat het ietsjes verlaat is. Maar zoals ik je al vertelde, ik heb altijd 2 posi testen na elkaar en op dag 2 van de + test mijn eitje, dus voor jou denk ik ook vandaag. Gister dus goed geklust meid, nu geduldug afwachten hoor en je niet meer druk om het wel of niet op tijd geklusd bezig houden. RELAX Enne je tempt toch ook, morgen zal ie hoog zijn!
thanx mieke het valt toch wel mee dat ik er met mijn kopie heel de dag bij ben. (ben alleen bang dat we te vroeg waren) ik ben gisteren naar een kooppand wezen kijken voor de kapsalon dat houd met nu eigenijk ook heel erg bezig. eigen wel goed voor mij een beetje afleiding. groetjesa
goed zo, het kwaad is nu al geschied zeg maar dus richt je de komende tijd vooral op iets anders. jullie hebben het echt mooi optijd gedaan hoor, maak je daar nou echt niet druk om! wij hadden ook geklusd op de eerste dag van de + test en niet meer op de 2e dag. x
GEFELICITEERD POOH!!!! WAT SUPER! @Hartje, misschien een andere arts. Deze arts roept nu zoveel stress bij je op dat het misschien ook de uitslagen beinvloedt. Hopenlijk vind je een oplossing. Hier is het nog steeds kwakkelen. Zal wel vatbaarder zijn door de zwangerschap. Had vandaag totaal geen energie meer over. Vanochtend nog best veel last van mijn keel. Vanavond wel iets beter. Ik hoop echt dat het morgen helemaal weg is. Trusten
Goedenavond meiden ! Pooh , eindelijk is het dan voor jou ook zo ver ! VAN HARTE GEFELICITEERD meid Las , VAN HARTE MET JULLIE DOCHTERTJE ! Zico , die 13 weekjes zijn zo voorbij en ligt jullie eigen kindje in die mooie kinderkamer Voor nu , lekker voorgenieten Meiden , sorry maar heb het erg druk gehad de laatste tijd . En nog heb ik het druk trouwens . Ons nieuwe huisje is geworden zoals wij hem hebben wilde . We hebben het helemaal met zijn 2en gedaan . Tja , op dit soort momenten leer je je vrienden en familie wel kennen ! Maar goed , het is gewoon perfect geworden en helemaal naar onze zin . We moeten alleen nog wel wennen aan alle ruimte die we ineens hebben ! De kinderen moeten ook nog erg wennen aan hun nieuwe omgeving . De jongste wil helaas sàvonds niet slapen Nu is het zorg om binnen een week tijd het oude huis helemaal leeg te krijgen . Morgen gaan we alles wat nog niet over is hier heen vervoeren en in de box zetten . Dat zoeken we later dan wel uit . En dan heb ik nog een leuk nieuwtje (nee, niet zwanger helaas ...). Ik ben gevraagd om 5 dagen te gaan werken vanaf 1 september . Toen ik "ja, is goed" zei , kreeg ik meteen ook een leuke opslag Doe ik het toch zo slecht nog niet op kantoor En als ik dan straks (hopelijk) bevallen ben van een derde wondertje , vraag ik gewoon ouderschapsverlof aan . Dan kan ik een jaar lang weer 4 dagen in de week gaan werken , net als ik nu doe Groetjes Joyce
@joyced...dank je wel, en jij gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hoe is het verder met je,en hoe is het met je vader? @caro, thanks! Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! Ik heb op wat krampjes na niog niet veel last! Alleen slaap ik al heel de week slechter en ben ik vroeg wakker!
Pooh gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Geniet er maar lekker van. Joyce: succes met het laatste te verhuizen en veel plezier in je nieuwe huis. Zit je nou nog steeds bij je oude werkgever? Of ben je ondertussen ergens anders aan de slag? Caro: Er zijn niet zoveel van dit soort artsen, hier in de buurt zit er nog een. Maar die heeft een enorm lange wachttijd, als ik daar nu naar bel ben ik sept/okt. pas aan de beurt, denk niet dat de tegenpartij en mijn werkgever het daar mee eens zijn. Bovendien werken dit soort artsen volgens mij ook samen, dus weet niet of ik er dan op vooruit ga en weet niet of hij het wel halverwege van de ander over wilt nemen. Heb wel spijt dat ik daar niet meteen naar toegegaan ben, had me een hoop narigheid bespaart. Had ook gedacht dat ik daar nu vanaf zou zijn, maar nee! Bij alles wat ik nu in mijn rug of nek voel (ja, ik hoor het heel af en toe knakken) ben ik weer bang dat het helemaal mis is. Gelukkig even een weekje niet naar hem toe, even adempauze!
Daar had ik ook last van hoor Pooh en nu slaap ik weer als een roosje. Hebben jullie het al een beetje kunnen bevatten zo na gister? En wie weten het nieuws al?
Hartje, ik zou het toch eens met je ha bespreken meid. Deze kan wellicht de andere arts eens benaderen en eea bespreken voor je. Wie weet mag je dan eerder eens langskomen. Een secondopinion kan geen kwaad. Sterkte. Joyce, klinkt super allemaal. En ach, zo met z'n tweetjes alles gedaan is ook wel lekker. Hoef je niemand in de gaten te houden of het wel goed gaat. Maar jammer is het wel. Fijn dat het eindelijk nu ook op je werk lekkerder loopt.
caro: vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent hopelijk is het snel over en voel je je weer topfit en kun je lekker gaan genieten van de zwangerschap. joyce: fijn dat het goed gaat op je werk daar heb je nogal wat trubbels gehad het zal toch wel wennen zijn om 5 dagen te werken. jammer dat je vrienden niet meegehopen hebben in jullie nieuwe huisje maar het is zo als mieke al zei dan wel helemaal naar je zin hoe jullie het willen. hartje: knuffel mieke je had wederom gelijk mijn tempje was vandaag goed gestegen nu op het wachtbankje. ik heb mezelf beloofd dat ik me niet gek laat maken. deze twee weken één keer per dag op ZP en dan alleen op deze en help mijn man wil niet klussen site, en verder nergens niet blind staren op eerste kwaaltjes, tempkaartjes van zwangeren, enz......... en ook gooi ik die termometer aan de kant tot ik weer ongi ben of niet. ik ga mijn gedachten op het kooppand zetten en zo aan mijn oudedags voorziening denken i.p.v huren hopelijk gaat het allemaal lopen zo als ik het wil alleen weet ik nog niet waar ik moet beginnen met regelen. morgen even mijn adviseurs bellen. ik lig hier al twee dagen wakker van het is zo spannend. groetjes
@mieke, omdat we in het ziekenhuisl open, weet bijna iedereen dat gisteren d-day was. Dus ben ik er maar gewoon open in geweest en wete iedereen nu ook dat ze zwanger zijn. Ben nog effe teru ggegaan naar bed en heb gekukkig nog effe wat geslapen. Wel weer last van wat krampjes nu. Zal blij zijn als ik een hartje heb zien kloppen...misschien we beseffen we het dan wat meer! @puck, gefeliciteerd met je ei! Nu weer die spannende wachtweken!
Puck, heel goed! niet tempen en niet te vaak hier komen. Maar natuurlijk wel hier Enne jullie hebben het echt goed gedaan hoor, want je eitje kan ook gister vroeg gesprongen zijn, dus die zwemmers hebben mooi de tijd gehad om hun doel te bereiken, daar ben ik van overtuigd. Idd spannend om met zo'n kooppand bezig te zijn. Kan me voorstellen dat je daar onrustig van slaapt, zou ik ook doen. Succes! Pooh, ja dat is waar, iedereen is op de hoogte en leeft zo met jullie mee. Dus dat was dan 1 groot feestje aan de telefoon en sms hihi Leuk hoor, nu maar wachten tot de echo waarop je het hartje kunt zien kloppen, die tijd gaat helaas wat langzaam voorbij is mijn ervaring. Helemaal de weken tot aan de 12e week, die kruipen voorbij. En daarna zullen ze wel weer gaan omvliegen. Enne die banner staat je super hoor
Pooh: super, van harte gefeliciteerd! Hier helaas weinig kans deze ronde. Mijn man heeft er deze maand helemaal geen zin in. Hij snapt het zelf ook niet, maar het lukt gewoon niet.... Wordt er zo verdrietig van...........