@zico en Sophia: begrijp ik nou goed dat jullie zusjes zijn? Wat leuk! @mini me: ik heb zelf nog nooit een innestelingsbloeding opgemerkt, maar veel meiden zeggen dat het dan vaak rozig is, en dus niet echt rood. Kan het zijn dat je ovulatie toch eerder heeft plaatsgevonden? @poohbear226: wat heb jij een leuke banner zeg! @Miss Daantje: veel succes met de IVF, wat spannend zeg.
He ladies, welkom aan alle nieuwelingen! Hoop dat jullie snel zwanger zijn. Mini me: Ben het met mieke eens dat dit niet als een innestelingsbloeding klinkt. Daantje: heeeeel veel succes. Zico: tijd voor instappers als je buik zo in de weg zit Meen: fijn dat het met je arm wat beter gaat. Tjee, wat een meute kindferen. Zal wel druk zijn?! Puck; dank voor je medeleven. Ik weet dat je begrijpt wat ik voel. Ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn! Caro: hoe is het met je misselijkheid? hier zo zijn gangetje. Met heel veel moeite klussen gelukt op zondagavond en maandag een positieve ovutest. Gister en vanochtend nog geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.... Grrrr! #$@ ! De vorige keer hadden we zondag 's ochtends geklust en had ik maandag een positieve ovutest (en toen was het raak!), dus ik geef de moed nog niet op. Als het deze ronde niet raak is, moeten we toch maar eens naar de huisarts, want het is zo zonde van al die gemiste kansen. Mijn man vind dat wel heel moeilijk (er nu over praten maakt het allemaal natuurlijk aleen maar erger) Ging het allemaal maar wat ongecompliceerder -zucht- tot later meiden!
Wanna, knuf meid! Wel fijn dat het zondag gelukt is en op tijd was, maakt het deze ronde toch weer even een stukje spannend! Ik zal ook voor jullie duimen hoor. x
Dank je Milk en WannaBmum! Milk, Zico en Soof zijn niet écht zusjes maar ze zullen je zelf wel vertellen hoe het zit. Vervelend zeg als het zo moet gaan Wanna. Ik ken de situatie zelf (gelukkig) niet maar ik hoop dat er een kansje inzit door zondagavond...ik duim voor je! [-o< Liefs, Daantje
Hoi, Met mijn ogen al half dicht nog even een reactie van mijn kant. @Wanna, begin al te wennen aan de misselijkheid. Het is vooral 's ochtends. Heb nu altijd een boterham klaarstaan die ik met tegenzin naar binnen werk voordat ik opsta. Dat is het enige dat helpt. Ik duim voor je dat de zwemmers deze keer ook de finish bereiken. Duimerdeduim! @Daantje, ook successerdeses van mij!
moggel meiden! Zit met tegenzin 2 crackers te eten. heb wel honger, maar t smaakt me niet. Heb voor de lol en voor de foto net zo'n digitale clearblue test gedaan. staat veel leuker , het woord zwanger, an zo'n streepje! hihi. Nu test ik echt niet meer hoor. Oh ja, voor moeders voor moeders dan nog wel!Die il ik bellen als ik volgende week bij de gyn ben geweesT! Meiden allemaal een fijne dag. Sorry voor mn ego berichtje. als ik niet lig te pitten vanavond zal ik wat meer reageren!
Goedemorgen meiden! Pooh, GEFELICITEERD met je ZWANGERSCHAP! Geweldig meid, geniet er samen maar lekker van. Daantje, veel succes met de behandeling! Wanna, wat rot voor je dat het klussen niet zo lekker gaat. Ik ga ook hard voor je duimen. Succes en sterkte. Mieke, hoe is het verder met jou en je buikje? Cara, hoe is het met de misselijkheid? Soof, geweldig dat je 2 eitjes heb Succes en sterkte vrijdag. Joyce, lkkr dat je huisje nu naar je zin is. En toppie van de opslag altijd lkkr toch Ik ben al bezig met inpakken, ben benieuwd welke vrienden ons helpen. Verschillende zeggen wij helpen wel maarja eerst zien dan geloven. Meen, fijn dat het weer wat beter gaat met je arm. Hartje, ben je al langs de huisarts geweest? Of weet je nog niet wat je gaat doen? Zico, die buik gaat vanzelf weg over een aantal weken Nieuwe meiden welkon en klets gezellig met ons mee Meiden als ik je vergeten ben , vergeef het mij Mandarijn is bevallen van een MEID genaam ZORINA, moeder en kind doen het beide goed Jarod mag nu een boterham echt geweldig. Hij zit er echt van te smullen. Hij ligt nu in de box de boel te verbouwen hele fijne dag allemaal 8)
Ha meiden, even antwoorden op jullie vragen: Nee, ben nog niet bij ha geweest. Gister wel weer bij de fysio, hij heeft mijn schouder losgewerkt, het zat daar en in mijn nek wel heel erg vast. Dit heeft wel geholpen, moet denk ik nog wel een keer gebeuren. Maar het voelt nu alweer iets beter aan. Ik wacht nog een keer af voor ik terug ga naar de ha. Er zit natuurlijk wel een steigende lijn in, dus misschien toch nog een kansje geven. Wil nog wel van hem weten hoe lang die behandelingen nog gaan duren (als ik het tenminste durf te vragen ) Ik heb het er vrijdag met de fysio nog wel over. Bedankt voor jullie medeleven! Dat heb ik soms echt heel hard nodig, het is echt niet makkelijk hoe het nu allemaal gaat. Soms moeilijk om alles op een rijtje te krijgen. Ik zit ook nog bij een whiplash forum, daar kan ik gelukkig ook mijn ei kwijt. Pooh, maak je niet druk over egoberichtjes, ik kan er ook wat van hoor. Heb ondertussen wel geleerd geen excuses meer daarvoor te maken, soms heb je het gewoon even nodig en dat is echt niet erg. liefs, Hartje1
hallo meiden, Ik probeer door mee te lezen met de berichten een beetje een verhaallijn te ontdekken wie wie is. En hoe de pogingen of zwangerschap bij hen verlopen. Wat een heerlijk idee dat ik niet de enige ben waarbij het graag zwanger willen zijn een grote rol speelt hihihi Ik ben nog afwachtende van mijn eventueele NOD dag waarna ik er een test tegenaan mag gooien.Tot die tijd wishfull thinking Ik weet dat de kans niet zo groot is maar hoop het toch. Nog even gegoogeld op innestelingsbloeding en daar zijn de ervaringen verschillend. Als het er wel een zou zijn is deze niet volgens het boekje maar dat is er bij mij wel meer niet dus ik ben niet snel meer verbaasd succes voor allemaal en mocht er nieuws zijn laat ik het weten groetjes mini me
He Mini Me, heb je hiervoor een regelmatige cyclus gehad? Of ben je onlangs gestopt met pil of spiraaltje? Zeker in het begin kan je cyclus behoorlijk van slag zijn. Drie dagen lang flink bloedverlies is inderdaad niet wat er bij een innestelingsbloeding wordt beschreven (hooguit spotting of druppeltje rood) Maar je bent niet helemaal volgens het boekje ? Succes de komende tijd in ieder geval (en nog proficiat met je trouwen!) O ja, een tijdje geleden (zie ergens in deel 2) hebben we hier bedacht dat alle nieuwelingen ons vooral moeten vertellen waar ze hun man hebben ontmoet, hoe het aanzoek is gedaan etc etc. We willen ALLES van je weten Hahaha. nee hoor, voel je niet verplicht, maar vertellen mag altijd...
Mini me, het zou ook een heel korte cyclus kunnen zijn geweest. Als je net gestopt bent met de pil kan je lichaam raar doen van het ontpillen. Hou er rekening mee zou ik zeggen, mocht je nu niet ongi gaan worden dat dit misschien je ongi was? Succes!
Even het topic weer wat naar boven zetten Rustig hier?! Puck, hoe gaat het met je en het afstand nemen en met het pand?
Sorry dames, was me even vergeten af te melden Ik ga proberen me weer eens goed aan mijn pc verbod te houden, dus tot maandag dan maar weer. groetjes Hartje