30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Wanna heb je verhaal gelezen. Wat een kl*te gyn heb je. Hoop dat het nu wel werkt. Veel sterkte en een heel dikkecyber knuf voor je!
    Liefs

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    -straal-
    Thanks ladies, dat kan ik nu even goed gebruiken.

gatverdamme, vanavond weer championsleague op TV....

Soof: leuk je tuin!

Jettje: je kleine mannetje nu al tv verslaafd ? ;)

Puck: shit shit, hoop dat het toch nog gaat lukken, innesteling ipv ongi, please!?

Mieke: las het net... gecondoleerd met je kerstboom ;)

Heb maar 1 pagina teruggelezen,
    sorry voor alle mensen waar ik nu niet op heb gereageerd!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Geeft niet Wanna, je hebt wel wat anders aan je hoofd!

Ik ben ook helemaal blij en tevreden met het resultaat in de tuin.
    2 grote en 1 kleine houten plantenbak grijs geverfd en het tuinbankje ook maar gedaan :D
    Staat lekker fris en mooi bij het andere grijs, o.a. van het zonneschremdoek en de stoelkussens etc.

Lekker hoor zo'n dagje aan rommelen in de tuin.

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    LieveWanna,

Ik heb je verhaal gelezen.
    Wat naar voor je hoe het allemaal loopt.
    Hier een dikke knuffel voor jou.

Heel veel sterkte voor jou en je man.

Liefs Jetje

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sorry, weer geen tijd voor veel schrijven vandaag! Ga zo naar een Oriflame party bij de buurvrouw!
    Lekker avondje tutten dus...heerlijk!

Fijne avond allemaal!

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen

ook voor mij sorry even niet alles bij gelezen dat doe ik vanavond hopelijk

ik ben vanacht ongi geworden alle hoop is nu echt weg. verder had ik wel een keurig temp kaartje 28 dagen en precies op dag 15 ei kan zo in een boekje twee keer op die dagen gevreén maar het mocht niet baaten helaas op naar de volgende ronde (9)

ik ga werken groetjes

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    En Pooh, was het leuk bij de buurvrouw?!

Puck, wat jammer zeg! :evil: knuf meid!

8. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    goedemorgen allemaal,

Wanna wat een ellende, hoe staat het er nu voor? Hele dikke knuf voor jou!

Soof ook voor jou een knuf want dit is ook weer niet niks. Ik hoop voor je dat de clomid net zo goed werkt als bij zico.

marlieke, :oops: alsnog gefeliciteerd.. Had je een leuke verjaardag?

Hoi Frees, goed om even iets van je te horen. Balen dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Ik wens je de overige 94% toe.

Puck, ^%(()(*^$ neem maar lekker een borrel van het weekend, ik ga ook lekker aan de wijn. Helaas zit ik weer na mijn eisprong als we op vakantie zijn dus dan geen borrels. Hmm hadden we anders moeten plannen. Hoe is't in de zaak? al iemand gevonden?

Hoi mama's hoe ervaren jullie nu het werken en moeder zijn? Is het een goede combi?

sjors geen regendansjes meer he! want volgende week kom ik die kant op ;)

sorry heb niet iedereen gehad maar moet eerst verder teruglezen.

liefs, simi

9. Thanxx Simi!

Jammer Puck, gelukkig ziet het er wel goed uit. Dat is toch weer een pluspuntje!

Ik ga vanaf nu ook tempen, dan kan ik in de gate houden of ik echt een ei heb, dat is schijnbaar de enige manier. Nast bloedprikken!

LIEFS

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nou meiden, het is voorbij.... Ik ben zo moe, leeg en verdrietig, maar tegelijk ook opgelucht en kan weer naar de toekomts kijken. Heb mijn verhaal bij missed abortion gepost en hier even gekopieerd.

De VK zegt dat ik toch beter mijn volgende menstruatie moet afwachten voor we weer ervoor gaan (eigenlijk zei ze zelfs, voor we weer sex zouden hebben, maar weet niet of we dat wel volhouden, haha)

Ik denk dat ik even een paar weken rust neem. Weet nog niet of ik hier vaak zal zijn.
    Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor al jullie lieve gelukwensen toen we net ons kindje verwachtten en voor al jullie knuffels, steun en aandacht toen het misging. Jullie hebben me echt erg geholpen.

Voor diegenen die niet hadden bijgelezen op het andere forum: De eerste dosis tabletten woensdag heeft alleen maar tot lang wachten geleid en na 9 uur een paar uur krampen en flink wat stolsels en toen stopte het weer volledig. Heb gebeld naar het ziekenhuis, maar werd van kastje naar de muur gestuurd. De VK maar gebeld en die heeft toen uiteindelijk nog een echo gemaakt en alles zat er nog in. Eind van de dag belde er uiteindelijk een vervangend gyn. Ik moest het nog maar een keertje met tabletten proberen en anders mocht ik maandag (!) weer bellen.

Als ik dit van tevoren had geweten had ik het nooit nog een keer met die tabletten geprobeerd...

Zo'n anderhalf uur na het inbrengen begon het al. Verschrikkelijke krampen, neem aan dat je het een soort wee-en kunt noemen. Steeds heftiger en met maar 15 seconden pauze. Ik had gewoon geen tijd om op adem te komen. Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad. En geen rust, niet eventjes rust...
    Het duurde drie uur. Kon alleen maar volhouden door de gedachte dat ik niet naar het ziekenhuis wilde omdat dan alle pijn voor niets zou zijn geweest. Net toen ik dacht dat ik het echt niet meer zou trekken en mijn ademhaling niet meer onder controle kreeg, kwam een vriendin die me heel rustig er doorheen gepraat heeft. Na een half uur is het toen gekomen. Echt geboren eigenlijk... Heb het ook bekeken, een piepklein mensje, met armpjes, beentjes. Nog niet af, maar wel heel mooi.

Ik was zo verdrietig en tegelijk zoooo ontzettend opgelucht... dat de pijn voorbij was en vooral dat we nu verder kunnen.
    Ik vond het een ware martelgang en ik bid dat we dit nooit meer mee hoeven te maken. Ik zou het in ieder geval niet meer op deze manier kunnen...

Heb behoorlijk gevloeid nadien, bleef maar lopen en heel veel stolsels. Dacht net, O nee, nu moet ik alsnog het ziekenhuis bellen, toen het gelukkig een stukje minder werd. Voel me en beetje een slappe vaatdoek, behoorlijk gammel. Merk dat er wel meer ruimte komt voor tranen, echt afscheid nemen. We gaan het morgen begraven op een heel speciale plek.

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lieve Wanna, Fijn dat de tabletten toch nog een werk hebben gedaan en dat je het nu achter de rug hebt. Nu kun je beginnen met verwerken. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk kom je ons weer bijkletsen als je er aan toe bent! En hopelijk ben je snel weer zwanger.
    Dikke knuffel
    liefs Joyce

12. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Wanna heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie kindje.

Liefs, simi

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

O ja Simi,
    Ik zal geen regendansjes meer doen alleen eind volgende week voorspellen ze hier weer veel regen. Waar ga je precies heen?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna ik zit echt met tranen in mijn ogen met je mee te voelen.
    Wat moet dat ongelooflijk pijn hebben gedaan!
    Meisje wat is het vreselijk om het op zo'n manier mee te moeten maken.
    Zoek een mooi plekje uit voor jullie kindje.
    Heel veel sterkte daarmee en met het verwerken.

KUS en LIEFS

15. Lieve Wanna,

Wat een verhaal meid, ik ben er even helemaal stil van..........
    Ik wens jou heel erg veel sterkte en hoop dat je het een mooi plaatsje kan geven!

Dikke knuffel voor jou!

LIEFS SOPHIA

16. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    WannaB, wat een verschrikkelijk verdrietige ervaring voor je meis, zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, wat een ellende!
    We waren allemaal zo uitzinnig blij voor jullie en gunden jullie het zo erg, helaas mocht het niet goed gaan.
    Ik hoop dat je de rust vind en de kracht om dit een heel speciaal plaatsje te kunnen geven.

Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe.
    Neem je tijd en voeg je dan weer lekker bij deze mutsen hier.......... we zijn er voor je!

17. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Bah, was op zoek naar een mooi gedicht voor je maar kan het niet vinden!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wat zijn jullie allemaal toch ongelooflijk lieve schatten......

19. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Lieve wanna, nu kun je (hopelijk) beginnen met de verwerking. De soort van weeen horen helaas (in de meeste gevallen) bij een ma wanneer je al wat langer zwanger bent. Dit weet ik van mijn nichtje die het een maand of drie geleden ook heeft meegemaakt. Ik zou zeggen, neem de tijd om alles te verwerken, geef het een plaatsje maar vergeet het nooit... En wellicht nu een schrale troost en waarschijnlijk ook al heel veel tegen e gezegd de afgelopen dagen...Ook jij zult ooit een (super)mama worden van een mooi, lief en bovenal gezond kindje!

God does not take away the darkness
    but He guides us trough it

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Even een ego-berichtje: Ik ben vandaag bij een gyn geweest in het ziekenhuis waar Randy werkt. Ik mocht even tussendoor. Echt een hele aardige man, hij gaat waarschijnlijk onze gyn worden als alles goed (of niet goed) gaat met de IVF. Heel anders als het contact veel persoonlijker is en ik weet dat ik van geluk mag spreken en dankbaar mag zijn dat ik dit voorrecht heb.

Ik heb (weer) 2 cystes. :( 1 is 3.8 cm en de ander is ongeveer 17 mm. Ze zijn dus klein en heel klein. Ook zag hij iets dat leek op een follikel. Hij gaat maandag aan een andere gyn vragen of dit gevolgen heeft voor IVF maar hij dacht van niet. Ik moet wel overmorgen gewoon beginnen met decapeptyl.

En dan natuurlijk alsnog GEFELICITEERD MARLIEKE!!! :whistle:

En de ALLERGROOTSTE MEGAKNUFFEL voor Wanna!!!
    Ik had tranen in mijn ogen toen ik je bericht las, kon ik de wereld maar even voor je stil zetten meis...
    Ik hoop je toch wel weer terug te zien hier als je daar weer aan toe bent want je bent een lieve scheet en je kan hier niet gemist worden! :D

Liefs, Daantje

Deel Deze Pagina