30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ik dacht alleen maar: WEG HIER!
    (run Forrest, run!)

En toen ik in onze superluxe BMW 5 serie zat(natuurlijk gehuurd, niet van onszelf) zag ik pas dat ik zeker een halve kilo zand mee naar binnen had genomen :(

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Welkom Bowen

Dames wat kunnen jullie kletsen

Sophia wat super die 2 eitjes. mijn duimen draaien overuren!

Ik ben dus sjors, 33 jaar, bijna 5 jaar getrouwd en sinds november 2007 gestopt met de pil en in juni hadden wij een positieve test in handen! Kom van oorsprong ook uit twente maar woon nu in het zonnige Portugal.

Op dit moment hebben we vrienden over en heb dus niet zoveel tijd voor internet. Maar vanaf het weekend klets ik weer volop mee!

De zon komt eraan. Ik ben hem namelijk zat. Het is hier te warm!

3. Het is ook noooit goed he :) 8)

Fijn dat het goed met je gaat Sjors! Ik ga je nu volgen hoor hihihih

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Sophia, ja volg ons maar snel! hebben we nodig hoor allemaal zwangere 30+ers

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Oh my god, het houdt gewoon niet op met regenen hier! Lijkt wel herfst, gelukkig wordt het binnen een paar dagen beter! Eindelijk een beetje zomer hier...Sjors, stuur de zon maar deze kant op hoor, geen probleem! :)

Wanna, laten we hopen dat het weer raak is meis!
    Gefeliciteerd nog met jullie 1 jaar! ;)

Bowen, welkom hier! Jij ook veel succes de komende tijd.

Tis echt erg met mij vandaag, kan aan niks anders meer denken dan aan de spuit die er vanavond ingaat (alsof het fijn is...not), ik heb 'm zelfs al uit de verpakking gehaald terwijl hij er waarschijnlijk pas rond 21.00 of 22.00 uur ingaat. :oops:

Liefs, Daantje

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Sjors kun je dan misschien een beetje zon en warmte deze kant op gooien :D

We zitten hier met smart te wachten op een beetje warmte en een zonnestraaltje...Krijg de balen van al die regen :(

Suc6 vanavond Daantje!

7. macy

macy Lid

19 jul 2008
    22
    0
    0
    hoi Poohbear226, ten eerste: wat heerlijk dat het gelukt is, gefeliciteerd! Ik ben macy, ook 32. Heb jij ook 150 mg clomid geslikt? Ik ben nu 2 jaar bezig, begonnen met 50 mg, toen 100, nu 150 mg, 2e ronde. Dit kan nu 6 maanden achter elkaar en dan gaan we pas over op spuiten. Hoe is het bij jou gegaan, en die spuiten> is dat heftiger dan clomid? Daar heb ik nu niet zoveel last van, alleen wat hitte-aanvallen. Ben wel benieuwd naar die spuiten, ik bedoel, de tijd tikt ook gewoon door.

8. He Macy die hitte aanvallen heb ik ook! Erg he, ach ja een voorproefje voor de overgang...

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoi hoi

Bedankt voor de welkomstwoordjes.
    Ik vind het nu al gezellig hier. Moest heel erg hard lachen om het verhaal van de trouwjurk sprint van Soof.
    Ik heb nu vakantie dus tijd genoeg om het hier bij te houden.
    Ik mis alleen het mooie weer nog voor mijn vakantiegevoel...

10. Was WANNA niet ikke!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha Bowen, dat was Wanna hoor ;)
    Nog even wennen aan wie is wie :)
    Nog een paar dagen en dan knapt het op..... zeggen ze.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Soof tegelijk!

13. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Bowen, welkom hier.
    Zal me ff gauw voorstellen.
    Ik ben mo 34 jaar en trotse moeder van Tessa van 7 maanden jong.
    Sinds 2005 getrtouwd met Nico.
    Tessa kwam als een complete verrassing daar we al enige tijd in de medische molen zaten en op het punt stonden om met IUI te gaan beginnen.
    En toen bleek ik dus zwanger!

Jij heel veel succes en ik hoop dat er gauw weer wat posi testen gaan komen hier!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @macy, welkom meid!
    Effe in t kort. Augustus 2007 begonnen met clomid 50 mg, deed niets...100mg en 150mg deden ook niets. Toen 2 rondes clomid 100 en 150 in combinatie met metformine geslikt. Deed niets, behalve dat ik de hele dag misselijk was en 5kg af viel.
    Toen april dit jaar eerste ronde Puregon spuit, gaf 2 eitjes, helaas niet zwanger. Na onze vakantie in mei ben ik weer begonnen met spuiten ..en voila!

Heb totaal geen last van Puregon gehad. Voelde me top en het spuiten zelf is een eitje!
    Succes he!

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo bowen en macy

ik zal me ook even voorstellen.
    ik ben puck ik woon samen en we zijn sinds vorig jaar september bezig om zwanger te raken mijn vriend heeft heel veel moeite met klussen we hebben dus elke keer maar weinig kans maar eentje hoeft maar de winnaar te zijn.
    als we in okt nog niet zwanger zijn dan gaan we naar de gyn.

groetjes
    oh enne ik ben ook een beetje de stresskip hier volgens mij ik heb namelijk heeeeel weinig geduld. en voel en zie vanalles. probeer me nu deze twee weken te beheersen.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden mag ik even van me af schelden?
    Mn moeder had weken geleden al gebeld dat ze vandaag langs zou komen (ze woont nemalijk vrij ver weg). Ik de hele dag wachten, komt ze niet opdagen. Ik heb haar en smsje gestuurd vanmiddag en nu belt ze net op dat ze "helemaal vergeten is af te bellen". Oke, dat is de tweede keer al, maar dit keer wilde ik samen naar Prenatal en ergens lunchen.
    Ik heb haar nog niets eens gezien sinds ik vorige week vertelde dat ze weer oma wordt.

Deel 2 van het verhaal is dat ik al jaaaaaaren geen contact heb met mn zus en dat graag zo wil houden. Mn moeder heeft wel contact met haar. Al die maanden van de mmm riep ze dat ze dat aan neimand zou vertellen, want dat was prive. Verteld ze nu dat ze al m ziekenhusi bezoekjes met die tuthola heeft overlegd en dat tuthola ook al weet dat ik zwanger ben. Ik woest natuurlijk, want belofte is belofte! En dit ligt gewoon heel gevoelig bij mij.

Ze was ook nog niet eurofrisch over het feit dat ze weer oma werd, "want er kan nog zoveel mis gaan". Ik word zo gek van al die doemdenkers! Ik heb gezegd dat ik op ging hangen want die boosheid en stress die ik voelde is niet goed voor ons smurfje..
    Ik kan wel janken!

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Oepsss sorry :oops: foute naam idd. Het was Wanna niet Sophia.

Jeetje wat vervelend Poohbear, jammer is dat he, het is net of ze dan niet blij voor je kunnen zijn. En logisch dat je boos bent dat ze het je zus heeft verteld. Maar goed dat je aan je smurfje denkt en probeert rustig te blijven.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihi, zou dat mn moeder instinct al zijn?

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh tuurlijk is dat je moederinstinct. Ik denk dat je het van je eigen moeder hebt over genomen! Zij heeft het duidelijk niet meer, daar je zulke dingen toch echt niet verteld! Dikke knuffel en scheld maar lekker hier

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Scheld maar een eind weg hoor!
    Dat lucht lekker op ;)

Deel Deze Pagina