nog een dagje werken en dan weekeind, sorry voor degene diie nog wel moeten werken. Meiden even een ego vraagje ik moet normaliter nog 6 dagen tot mijn NOD maar gister na het klussen een beetje bloedverlies gehad iemand een idee wat dit kan zijn? spotting is toch maar heel weinig? Ben er een beetje verdrietig van want ik ben bang voor een korte cyclus deze maand liefs, simi
ja eindelijk goed weer, maar zal voor mij puffen worden. Een voorbereiding op onze vakantie.....Zuid Frankrijk. Al zie ik Zuid Frankrijk eerlijk niet meer zo zitten met al dat nucliaire gedoe......Heb er wat schrik van.
Goede-zonnige-morgen! 8) Wat worden we hier toch weer lekker vrolijk van. Alles open zetten en die stralen lekker naar binnen laten komen. Daantje, idd morgen 11 weken, het gaat snel, maar die eerste weken voor mij niet snel genoeg. Wil die uk op de echo van volgende week zien, hihihi. Simi lekker een lang weekend. Tja het zou een innestellingsbloedinkje kunnen zijn? Maar ja.... hoop niet dat je cyclus korter is. Meen, fijn dat het beter gaat met je arm. Puck, wat duurt dat lang voordat dat andere meisje begint, had ze zo'n lange opzegtermijn? Wel goed dat je veel aandacht aan het andere meisje besteed, je kunt haar nog 'kneden'. Maine, Girlmore Girls heb ik nooit gevolgd, maar zal vast heel leuk zijn wanneer het nachtwerk kan worden. Dat had ik met de DVD's van Grey's Anatomy. Nou ik ga aan de slag.
als die stralen maar niet te heet worden mag er zoiezo niet in gaan zitten, ze hebben in november bij mij huidkanker verwijderd
HE Zusje, wanneer ga je naar Frankrijk? Enne dit jaar niet naar SPanje? Vindt je dat nu te ver? Simi we duimen! Ook voor Puck, sjee krijg het er nog druk mee! Oh ja Puck, vandaag en morgen weer bij jou in het durp! LIEFS SOPHIA
Goedemorgen meiden, Ben net wakker en toch even alvast buiten gaan voelen hoe warm het al is . Lekker, hoor! Eindelijk . @ Mieke: Nog even geduld en dan zie je die kleine uk eindelijk op de echo . Ik kan me voorstellen dat het woord 'geduld' nu even niet in je woordenboek voorkomt . 't Is overigens niet super laat geworden vannacht (02.30u). @ Simi: Hoop voor je dat het inderdaad om een innestelings- bloedinkje gaat. Duim voor je... @ Zico: Hoop dat je toch kunt genieten van je vakantie in Zuid-Frankrijk. Nou ik denk dat wij vandaag maar naar het zwembad gaan . Groetjes, Maine
We gaan dit jaar naar zuid frankrijk, neen wilden niet zo ver dit jaar. We hadden vorig jaar een rot jaar door mensen die we kenden op de vorige camping en wouden het niet riskeren hen weer tegen het lijf te lopen en weer een vakantie te laten vergallen. maar nu die verhalen van kerncentrales van frankrijk maken het me ook niet blijer op Hoe is het met jullie caravan, intussen geinstalleerd?
@ Main, wauw gillmore girls, was ik ook helemaal aan verslaafd. Ontzettend leuke serie. @ simi, ik zou het niet weten, ben echt nog groentje hiero. @ mieke, spannend he, dan kun je toch voor het eerst je smurf zien he? @ zico, ik hoor helemaal geen nieuws meer sinds ik het forum heb gevonden wat is er in frankrijk met die centrales? @ puck was het idd geen bloed geeft moed? Hier natuurlijk niks nieuws te melden alleen dat mijn nog nooooooooit zo lang geduurd heeft, ja gevoelsmatig dan he
ZUSJE! Daar moet je je niet teveel zorgen over maken, ik heb het eerlijk gezegd nog niet gelezen. Maar het zal toch niet meteen erg veel straling veroorzaken....? Heb je mijn sms nog gekregen gisteravond? Wanneer ga jullie nou weg? Onze caravan is helemaal geïnstalleerd, we moeten nu het terras etc gaan aanleggen. Dat gaan we na de vakantieperiode doen! Maar we zijn er wel ieder weekend en ondanks het slechte weer is het echt fijn daar, de hondjes zijn er helemaal blij! LIEFS Sophia
ze hebben al bij 3 kerncentrales lekkages gevonden, vandaag op nieuws werd gemeld dat waarbij het eerste incident is gebeurd nu 10 mensen zijn blootgesteld aan licht actief straling..... Ze waren aan het opkuisen daar... 1 kerncentrale is niet echt heel ver van waar we 1 nacht overnachten. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Zusje, had gsm in auto liggen ga zodadelijk kijken. Wij vertrekken tussen 4 en 8 augustus tot 25 a 27 augustus
Ach wat heerlijk meid! Lekker 3 weken weg. Heb inmiddels het nieuws gelezen, maak je nou niet te druk. Het valt allemaal wel mee en voor 1 nacht..... De uiteindelijke camping is dan toch verder weg? Geniet er nou maar lekker van je hebt de rust heel hard nodig! Doe je de groeten aan allemaal! LIEFS SOPHIA
Ik heb het ook gelezen, tjsa ik zou me er ook niet echt fijn bij voelen maar als het voor 1 nacht is en als het echt niet veilig zou zijn zouden ze de omgeving toch wel afsluiten?
Bowen, normaal gesproken kan ik heel geduldig zijn hoor, maar bij zoiets toch wel iets minder. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Wat een fantastisch weer zeg vandaag, heerlijk. Maine, 2.30 vind ik toch best laat heeft je dochtertje dat ook volgehouden? Zico, heerlijk vooruitzicht die 3 weken. Wanneer vertrekken jullie?
hallo ikben 31 en langer dan een jaar bezig en heb net vorige maand een miskraam gehad. nu gaan we maar weer voor de volgende poging
monica, welkom hier. best heftig, zo'n miskraam, *knuf*. mag ik vragen hoe ver je was? In ieder geval heel erg veel geluk deze ronde!
welkom monica even een egoberichtje spotting is begonnen ik baal als een stekker laat de duivels nu maar komen dat we naar ronde 13 kunnen.